Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Care dintre voi nu mai aveti bordul original si ce variante ati ales eventual poze...

 

Eu am ales varianta KOSSO dar mi s-au ars ledurile sau ceva pe acolo ca nu mai imi lumineaza nimica.. noaptea e ca si cum nu as avea bord.... si oricum arata ca pul@..

post-46097-0-00127700-1347434596_thumb.jpg

 

Am sa-l desfac sa vad ce schimb pe acolo doar ca are multe urechiuse si il voi rupe si va intra apa...

BLAH BLAH...

 

Am gasit pe Ebay bord de hornet facut in CHINA.. doar ca trebuie platita vama + transport... eventual daca organizeaza cineva care are timp si nervi o comanda.. dar sa nu fuga cu banii sau cu bordul... :blink:

 

Asta ca exemplu nu e cel mai ieftin si nu stiu daca trimit chiar astia in ro..

http://www.ebay.com/...forcev4exp=true

 

Mai e o firma in ro care il comanda ei.. ajungi la 899 Ron...

http://dillypoint.ro...roducts_id=1530

 

Astept propuneri, indrumari din partea celor care au aceeasi problema. (frustrare).

 

Pai ca sa zic asa, sunt in expert in bordurile de Hornet 1998-2001 si pot sa va spun multe despre ele din proprie experienta.

 

1. Am luat motorul de la vechiul proprietar cu fix o chinezarie d-aia de bord de pe ebay (pretul ala de pe dillypoint e NESIMTIT de mare)

 

Concluzii:

 

- daca luati asa ceva, trebuie sa stiti ca nu se merita decat carcasa exterioara(inclusiv fata), e singurul lucru care se potriveste cu originalul si intr-o oarecare masura kilometrajul TOTAL si partial, ca sa stiti cam cand sa schimbati uleiul;

- kilometri afisati sunt cu 10% mai putini decat in realitate, adica daca el va arata ca ati facut 200, de fapt sunt 220;

- turometrul e de caterinca ca sa vada baietii din victoriei ce usor ajunge mobra voastra la 18000 de ture, variaza turatia in draci, am incercat sa ii pun condensator de filtrare mai mare si chiar o rezistenta reglabila, dar fara efect, electronica proasta, in loc de 3 fire ca originalul nu are decat 2, nu foloseste masa;

- bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic;

- kilometrajul pana in 60km/h arata OK, dupa 60, incepe sa arate viteze astronomice de zici ca ti-ai luat turbo (daca iti arata 130-140, de fapt ai 100);

- principiul de functionare la afisarea kilometrilor pe ora atat la chinezarie, cat si la bordul original, este ca la ceasurile mecanice vechi, cu un ax si un arc in forma de spirala, in esenta totul este cu rotite de plastic

 

2. Am incercat sa pun ceasurile vechi, de la bordul original pe care l-a spart vechiul proprietar in carcasa chinezariei, singura chestie care s-a potrivit fiind doar bobina de temperatura a apei, restul sunt incompatibile, plasticul interior avand alta forma.

 

3. Am cumparat de pe ebay plasticul interior in care stau ceasurile pentru 30$, si desi in anunt scria ca sunt pentru hornet de 250 dupa ce am inspectat vizual am realizat ca este identic cu cel de 600.

 

4. Dupa sosirea plasticului din China am vrut sa pun ceasurile originale care se potriveau perfect numai sa constat ca in afara indicatorului cu kilometri parcursi nu functiona nimic, am pus chinezariile inapoi, macar de design aratau mai bine si am asteptat ocazia sa apara vreun bord pe la dezmembrari.

 

5. Am gasit un bord din dezmembrari cu carcasele sparte dar ceasurile functionale la 150 de lei.

 

6. Am montat ceasurile din dezmembrari in plasticul de pe ebay si apoi toate puse in carcasa exterioara a chinezariei.

 

7. Am dat o tura fericit ca in sfarsit am si eu un bord functional numai ca sa constat ca acul de la turometru se bloca la 7000 de ture ...:blink:

 

8. Am desfacut iar bordul si am observat ca axul acului de turometru era stramb si se bloca cand ajungea la jumatate. Am indreptat axul, montat la loc, facut o tura si a ==> Hornetist fericit :D

 

In total pentru un bord functional am cheltuit cam 250 de lei.

 

Am luat si eu o tranta mica cu viespea si am observat ca motorul nu pateste absolut nimic, poate mici zgarieturi, dar bordul va fi afectat intotdeauna, nu stiu ce naiba au de se sparg primele, eu as face carcasa aia exterioara din otel ca prea mare chinul de dupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

- bobina care arata benzina in principiu e identica cu aia originala, poate afisa temperatura, dar in practica sta tot timpul la maxim, e facuta pentru un voltaj mai mic;

Multumesc.. nu mai ma bag la bord..

 

Se poate rezolva problema sa aduci acul in plaja daca legi un rezistor de 15 Kohmi de firul care-ti vine de la senzorul de temperatura.

 

:cheers:

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kitul vechi de lant ce l-am avut am observat ca dupa ce intindeam lantul si strangeam suruburile la loc lantul avea alta intindere pe un alt segment din lungimea lui...

Verifica inca o data intinderea lui dar pe o lungime mai mare.. (adica impinge moto 10 cm verifici apoi iara 10 cm) si verifica patina de cauciuc de pe bascula..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Eu am patit asa, era intins inegal, ba era intins ba avea burta (nu stiu daca asta e cea mai buna exprimare) si am venit din Ploiesti cu el de parca taiam lemne cu 30 la ora.

L-am schimbat atunci (in 2009). Vezi ca e oferta la DID pe louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am si eu o nelamurire, acum 5 zile dupa ce am venit de la Bucuresti, a inceput sa mi se slabeasca lantul . L-am intins , acum sta bine , e curatat uns dar ieri venind de la Bucuresti , face un zgomot de parca ar lovi lantul cand plec de pe loc la viteze mici in a 1-a si a 2-a. A mai avut cineva problema asta ?

Daca inca iti este in limite si nu iti e nici inegal atunci pur si simplu l-ai intins prea tare. Verifica si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare la posesorii de hornet:de unde stiu daca e dus releul de incarcare,ce valori tre sa dea' normal?E la fel la hornet 600 si 900? Multumesc.

 

Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins.

Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie.

 

Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14)

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima verificare fara aparat de masura ar fi sa turezi motorul cu farul aprins.

Daca lumina farului oscileaza in intensitate releul este OK. Daca intensitatea e aceeasi atunci se merge doar pe baterie.

 

Cu voltmetru pe baterie trebuie sa-ti indice peste 13 V (chiar spre 14)

 

13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus?

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13v sau mai mult daca este ok,sau daca releul e dus?

13 V sau/si mai mult daca e OK!

 

De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat.

Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 V sau/si mai mult daca e OK!

 

De ex. daca masori bateria cu motorul oprit si cu motorul pornit si are aceeasi valoare sau mai mica releul este stricat.

Poti incerca cum ti-am zis cu farul.. daca la turatii se schimba intensitatea luminii.. releul este OK.

 

ok,ms mult.Acuma mai ramane sa aflu daca e acelasi releu ca si la hornet 900. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so. cu motorul oprit, daca masori bacteria, trebuie sa ai peste 12,3v

cu motorul pornit, tre sa arate peste ...12,8 parca sau 13.2 nu mai tin minte exact, iar in turatii ajunge pe la 14-15. asta daca e totul ok.

daca nu, o sa ai alte valori.

de fapt masoara si zi ce valori ai. si zi si de ce ai impresia ca e dus regulatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am gasit.

32006JR - 37 lei SKF si 7 lei romanesc

32005JR - 31 lei SKF si 7 lei romanesc.

preturi fara tva la badi.ro

credibil sau nu....nu am bani sa-i cumpar :(

Mi se par foarte ieftini...dar poti sa faci si un upgrade,adica sa pui rulmentul de jos cu bile cilindrice...eu ma facut asta la hornetul meu de 900,luand rulmenii din Anglia la 160 ron.Avantajul este ca,un rulment cu bile cilindrice are o suprafata mult mai mare de contact si clar uzura va fi mult mai mica si in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...