Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Putin offtopic...stie cineva cum pot sa schimb tema la forum? Am selectat din greseala IP Board Mobile la change theme iar acum a disparut butonul de change si nu mai pot schimba :(

Jos de tot, ai in stanga un buton portocaliu iar langa el scrie Change Theme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jos de tot, ai in stanga un buton portocaliu iar langa el scrie Change Theme.

Tocmai asta e problema nu mai exista acel buton....am selectat din el IP Board Mobile (adica tema de forum pt mobil) si nu imi mai apare nici un buton/camp cu setari si nu stiu ce sa fac :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...o parere doresc si eu despre gumele Mezteler Sportec m3..daca cineva a folosit sau e mai avizat..deja pun bani deoparte pt gume la primavara..si avand in vede.re ca am roata fata pe 130,mai greu sa gasesc set...am gasit astea la 11mil si vreau sa stiu daca merita efortul.Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...o parere doresc si eu despre gumele Mezteler Sportec m3..daca cineva a folosit sau e mai avizat..deja pun bani deoparte pt gume la primavara..si avand in vede.re ca am roata fata pe 130,mai greu sa gasesc set...am gasit astea la 11mil si vreau sa stiu daca merita efortul.Multumesc.

/index.php?/topic/51828-honda-hornet/page-509&do=findComment&comment=3300363

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putin offtopic...stie cineva cum pot sa schimb tema la forum? Am selectat din greseala IP Board Mobile la change theme iar acum a disparut butonul de change si nu mai pot schimba :(

Yami citeste postul asta:

 

/index.php?/topic/685434-noua-versiune-334/page-9&do=findComment&comment=3305866

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cateva informatii utile legate de ulei.

Am rasfoit putin internetul in cautarea unui produs echilbrat pret/calitate si am descoperit urmatoarele materiale:

 

Motor Oil Guide (American Petroleum Institute):

http://www.api.org/oil-and-natural-gas-overview/fuels-and-refining/engine-oil/~/media/Files/Oil-and-Natural-Gas/Engine%20Oil/MOTOR_OIL_GUIDE_2010_120210.ashx

 

In manualul pt Hornet PC34 scrie: "API service classification SE, SF or SG", deci produse cu standarde destul de vechi..

De ce oare nu este inclus si standardul SJ in manual, tinand cont ca PC34 s-a fabricat intre 1998 - 2002? (desigur ca motorul propriu-zis este "same as used in mid-90s CBR600F")

 

O lista scurta cu cateva produse:

 

Agip Tour 4T 10w40 -> API SL (2001 - 2004)

Bel-Ray EXP 4T 10240 -> API SM (2004 - 2011)

Castrol Power 4T 10w40 -> API SJ (1996 - 2001)

Liqui Moly Racing 4T 10W40 -> API SL (2001 - 2004)

Mobil Extra 4T 10w40 -> API SJ (1996 - 2001)

Motorex Formula 4T 10w40 -> API SL (2001 - 2004)

Motul 300v 4T 10w40 -> API SG (1988 - 1993)

Motul 5000 4T 10w40 -> API SJ (1996 - 2001)

Motul 5100 4T 10w40 -> API SL (2001 - 2004)

Motul 7100 4T 10w40 -> API SL (2001 - 2004)

Repsol Moto Racing 4T 10w40 -> API SJ (1996 - 2001)

Valvoline SynPower 4T 10w40 -> API SG (1988 - 1993)

Yacco MVX 500 4T 10w40 -> API SL (2001 - 2004)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cert este ca tipurile moderne de ulei nu o sa dauneze motoarelor mai vechi care mergeau pe mineral,etc..tot pc34 am si eu..in primavara am bagat motul 10w40 300v factory line gandindu-ma ca ce e mai scump e mai bun..motorul a mers ok,.ulterior am bagat motorex 15w50 si merge foarte ok..chiar o vascozitate mai mare e recomandata motoarelor mai vechi cu uzura mai mare..in primavara cum am mai zis voi baga Yacco 15w50 care pret calitate bate multe...avand in vedere ca vara asta nu am trecut de 12000 turatii si asta pe distante destul de mici(chitros la consum:), nu vad de ce as baga un ulei scump in special recomandat sportivelor.Pe site-ul francez al Motul,recomandarea era :the best 300v factory line,best 7100,better 5100 cu specificatia hornet 2000+..

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge link-ul...cred ca stiu post-ul am intrebat si acolo insa fara succes...nu stiu care e treaba la mobile cum am eu tema acum nu mai pot da setari de niciun fel si nici butonul de change theme. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am pricopsit si eu cu un hornet 2002

are 53000 de mile deci o gramade de km

vreau sa ii schimb uleiul deci am luat azi CASTROL POWER 1 10W40 sunt curios daca a mai bagat careva si cum se comporta

ma gandesc sa ii schimb si distributia mai in primavara ca zornaie un pic daca afacut-o careva as fi recunoscator daca mi-ar spune un pret informativ si de unde a luat piesele

ar mai fi o problema la semnalizare nu imi merge stanga spate de cand mi -am spalato dar inca nu am gasit care e problema

care mai aveti ungator de lant si cum functioneaza cai al meu a mers si nu mai merge

in mare imi place foarte mult motocicleta si azi am bagat vreo 80 de mile asa ca joy ride

sarbatori fericite hornetistilor dar si tuturor motociclistilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti. daca are cineva ramase capacele la motor de dupa vreun accident, as aprecia daca in loc sa le arunce mi le-ar da mie.

incerc sa fac un mulaj din fibra, si nu as vrea sa le dau pe ale mele jos.

multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am pricopsit si eu cu un hornet 2002

are 53000 de mile deci o gramade de km

vreau sa ii schimb uleiul deci am luat azi CASTROL POWER 1 10W40 sunt curios daca a mai bagat careva si cum se comporta

ma gandesc sa ii schimb si distributia mai in primavara ca zornaie un pic daca afacut-o careva as fi recunoscator daca mi-ar spune un pret informativ si de unde a luat piesele

ar mai fi o problema la semnalizare nu imi merge stanga spate de cand mi -am spalato dar inca nu am gasit care e problema

care mai aveti ungator de lant si cum functioneaza cai al meu a mers si nu mai merge

in mare imi place foarte mult motocicleta si azi am bagat vreo 80 de mile asa ca joy ride

sarbatori fericite hornetistilor dar si tuturor motociclistilor

 

 

 

Lantul de distributie este in jur de 300ron(spre exemplu intra pe Motovip.ro si vezi preturi),.. plus manopera care o stabilesti cu mecanicul,recomand si verificarea pastilelor la supape.destul de costisitoare dar nu trebuie schimbate toate 16 ci se mai schimba intre ele...la semnal :in general se oxideaza si nu mai fac contact..scoate becul si curata mufa.Uleiul e ok ,desi ar fi fost mai bun un 10w50 sau 15w50 avand in vedere uzura motorului

Editat de Johann800
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

 

Lantul de distributie este in jur de 300ron(spre exemplu intra pe Motovip.ro si vezi preturi),.. plus manopera care o stabilesti cu mecanicul,recomand si verificarea pastilelor la supape.destul de costisitoare dar nu trebuie schimbate toate 16 ci se mai schimba intre ele...la semnal :in general se oxideaza si nu mai fac contact..scoate becul si curata mufa.Uleiul e ok ,desi ar fi fost mai bun un 10w50 sau 15w50 avand in vedere uzura motorului

multumesc pt raspuns

cu uleiul m-am lamurit ca l-am schimbat luni.nu prea am facut o miscare buna dar e singurul care l-am gasit pe stoc la halford (momentan sunt in anglia)

troncanitul la schimbarea vitezelor (cand se incalzea) a disparut in schimb s-a accentuat foarte tare zornaitul distributiei#

pe forumurile straine lumea spune ca problema ar fi doar intinzatorul

ma gadesc sa il schimb doar pe el in prima faza

mufele de la semnalizare nu sunt oxidate semnalzarile sunt cu leduri si mie nu imi merge nici martorul din bord.Curios e ca fata merge

in interiorul farului am niste radiatoare mici de aluminiu argintii ce sunt legate cumva intr-un mod pe care nu il inteleg pe firele de semnalizare care cand lesi semnalizarea mai mult de un minut se infierbanta foarte tare are cineva idee ce rol au alea?

tin sa mentionez ca si cea de pe dreapta la care functioneaza bine semnalizarea se incalzeste la fel

ungatorul de lant nu imi dau seama pe ce e legat desi are doua fire care intra in el si ulei are dar nu picura pe lant nu mai functioneaza de cand nu merge nici semnalizarea

ungatorul e unul aftermarket si probabil pus de unul din propietarii anteriori

la fel am manere incalzite care nu gasesc de unde sa le dau drumul nu au nici un buton

banuiesc ca tot asa sunt legate pe pozitie sau pe ceva

pt ca eu am, cumparat motociocleta de la un dealer care o luase de cateva zile in sistemul part exchange nici ala nu avea habar de unde si cum se pornesc#

am intrebat aici sperand ca cineva dintre motociclisti de aici au avut pe hornet sau pe alte motociclete astfel de dotari aftermarket ca eu nu am mai avut

salutari si un an nou fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma gadesc sa il schimb doar pe el in prima faza

 

cam asa este, dar daca zornaie rau de tot e bine sa il verifici si pe lant sa nu se fi intins din cauza c anu a mai lucrat intinzatorul si sa trebuiasca totusi sa il schimbi si pe ala. atentie sa nu confunzi zornaitul distributiei cu zornaitul cutiei in neutru, care este ceva comun. asculta motorul cu ambreiajul tras.

 

 

mufele de la semnalizare nu sunt oxidate semnalzarile sunt cu leduri si mie nu imi merge nici martorul din bord.Curios e ca fata merge

in interiorul farului am niste radiatoare mici de aluminiu argintii ce sunt legate cumva intr-un mod pe care nu il inteleg pe firele de semnalizare care cand lesi semnalizarea mai mult de un minut se infierbanta foarte tare are cineva idee ce rol au alea?

 

daca ai semnale pe leduri, cel mai probabil alea sunt rezistente sa mimeze consumul normal al unui bec de semnalizare. ledul consuma mult mai putin si daca ai pune doar ledurile ar clipoci foarte repede.(eu am semnale tot cu bec, dar putere mai mica si clipocesc repede ca si cum unul ar fi ars, dar mie imi place asa...sunt mai ......observabile :) )

incearca sa dai cu un spray de contacte unde este butonul de semnalizare. de obicei acolo intra praf si nu mia face contact ok. eu trebuie sa dau cel putin odata pe an.

ungatorul de lant si incalzirea in mansoane trebuiesc verificate pe fire. mansoanele daca sunt unele mai ieftine e posibil sa nu mai functioneze si fostul proprietar sa fi scos de tot butonul intrucat nu mai avea rost. nu cred ca e pus pe pozitie sau ceva de genul asta, intrucat ar merge si vara....si nu vrei :)

ungatorul ar putea sa merga pe un contact legat la roata si doar cand se invarte roata sa picure la un anumit interval, sau pe contact.

dar dupa cum ziceam, trebuie sa o iei un pic pe fire, plus ca incerca sa il identifici ce marca e si poate si ce model, iar din date gasite pe net sa iti dai seama cum e legat, nu de alta dar sunt ceva modele, sau e posibil chiar sa fie ceva DIY de fostul proprietar.

un an nou numai cu ce va doriti voi.

 

PS - pozeeeeeeeeeee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am inlocuit bateria veche cu Varta Funstart acum 2 ani si inca se tine bine..

 

Am observat ca e cam piperat pretul la cablul de ambreiaj TSK, imi puteti recomanda o alternativa mai ieftina? (am gasit doar http://www.wemoto.ro/bikes/honda/cb_600_f2_hornet_pc36/02/picture/clutch_cable/)

 

Si inca ceva, am tot studiat netul insa nu imi este clar daca scurtarea tobei cu 1/3 afecteaza negativ performantele motorului. Feedback?

 

 

Thx!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

mi-am ales cu o viespe imediat dupa ce am pus stampila cu A pe permisul de conducere.

imi doream o 600RR pana sa calaresc la scoala un hornet.

stiam de mult mobra mea actuala. cazuta nu foarte rau, m-am apucat s-o desfac pentru mici modificari.

cred ca va fi putin streetfighter. :)

e un hornet pc34 din '98. de 600.

 

 

as dori sa stiu de la voi pareri legate de:

-roata pe spate de 200 de la 180, se poate? riscuri?

-se poate pune pe ea janta de 17 pe fata? vine ok?

-ce codite se mai potrivesc pe ea, fara foarte multa munca? exceptie 600RR care stiu deja ca merge.

-vopsirea motorului cu vopsea termo-rezistenta. se poate face cu motorul pus sau trebuie demontata?

 

eu vreau sa ii fac urmatoarele:

-ghidon schimbat deja cu WRP rosu

-sablat si vopsit jante

-manete scurte ambreiaj si frana

-furtune frana racing

-modificat codita pentru a umple golul pentru toba

-vopsit rezervor, codita, aripi si belly pan

-mutat toba jos si pus una de 25cm

-belly pan si aripa spate facute la noi pe genunchi (inca nu am dibuit prinderea de bellypan)

-far de gsxr lacrima k...nu stiu cat

-imi trebuie repejor discuri frana fata care au un pret maricel (400eur) si inca mai caut ceva mai rezonabil aftermarket. daca aveti surse, sunt bine venite.

-calibrare carburatoare

 

cam atat am acum in cap...

post-70829-0-95714500-1357222010_thumb.jpg

post-70829-0-54880900-1357222060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci trecerea de la roata pe 16 la aia pe 17 nu da banii pe discuri, ca aia pe 17 tre sa o iei cu tot cu discuri ca au alte prinderi. de fapt asta tre sa iei, roata completa cu tot cu discuri

sa treci de unde esti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...