Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ,vreau sa pun un pinion-spate putin mai mare pe hornet , puteti sa imi recomandati cam cat de mare ,cati dinti sa aibe ?

Va multumesc,

Stima .

 

eu personal am pus pe Viespea mea pinion spate +4 dinti si e mai mult decat suficient sa castigi in raspuns la acceleratie,putin cuplu mai de jos,daca vrei sa faci "prostii" te ajuta foarte mult si nu pierde prea multa viteza la viteza de top.mai mult de +4 deja e un pic cam brutal,pierzi mult in viteza de top,desi pe de alta parte motorul nu se mai "chinuie" catusi de putin...recomandarea mea:+4 si vei fi mai mult decat incantat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal am pus pe Viespea mea pinion spate +4 dinti si e mai mult decat suficient sa castigi in raspuns la acceleratie,putin cuplu mai de jos,daca vrei sa faci "prostii" te ajuta foarte mult si nu pierde prea multa viteza la viteza de top.mai mult de +4 deja e un pic cam brutal,pierzi mult in viteza de top,desi pe de alta parte motorul nu se mai "chinuie" catusi de putin...recomandarea mea:+4 si vei fi mai mult decat incantat ;)

 

Am inteles ,iti multumesc.

Citisem pe hodahornet.ro un post, unde scria ca te ocupi de fabricarea aripilor spate si alte alea ,daca mai faci sau sti pe cineva care face m-ar interesa si pe mine aripa spate si protectile ce se pun pe radiator .

Multumesc

Stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ,iti multumesc.

Citisem pe hodahornet.ro un post, unde scria ca te ocupi de fabricarea aripilor spate si alte alea ,daca mai faci sau sti pe cineva care face m-ar interesa si pe mine aripa spate si protectile ce se pun pe radiator .

Multumesc

Stima .

 

te pot ajuta cu aripa spate oricand cu mare placere,dar pt protectiile de la radiator nu am inca matrita...daca esti interesat de aripa,da de veste;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te pot ajuta cu aripa spate oricand cu mare placere,dar pt protectiile de la radiator nu am inca matrita...daca esti interesat de aripa,da de veste;)

Ok George ,te rog trimite-mi un pm sau sa scri aici cat costa aripa ,sa stiu ce sa pregatesc si ne intelegem .

Ms mult

Stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok George ,te rog trimite-mi un pm sau sa scri aici cat costa aripa ,sa stiu ce sa pregatesc si ne intelegem .

Ms mult

Stima

 

scriu aici ca nu e secret si e cel mai simplu.aripa spate costa 190ron cu transport inclus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau un sfat schimbai releul de incarcare!! astea sunt primele simtome ale releului cand nu mai incarca in parametri.. :motosmiley:

E un sfat bun. Am avut aceleasi simptome si s-a dovedit ca releul sa fie problema.

Cred ca ar fi bine inainte sa-l schimbe sa masoare, incarcarea. De preferat fix cand face fazele alea.

Poate are alte probleme electrice.

 

 

Am verificat/masurat releul si incarca bine..chiar nu ii dau de cap..:(( si nu am nici un mecanic bun aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ramnicu Valcea pot veni si cu ea intr-o duba ceva in Bucuresti/Pitesti, Dar mai mult de o zi nu pot sta cu ea acolo :(

Mergi la acest user : http://www.motocicli...user/15340-tng/ tel.0722537975 ilfov 25km de Bucuresti pe Dn1. Am auzit doar cuvinte de bine despre el ca mecanic.

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai raspuns si pe un alt thread

Nu terbuie sa dai jos rezervorul la Hornet ca sa dai bujiile jos (si nici carena la modelul semicarenat).

Marimea piulitei de la bujie cred ca e 16, dar tot ce iti trebuie este cheia speciala de bujii (eventual sa o imprumuti de la un hornetist), si o cheie de 14 (cred, ca sa actionezi cheiala tubulara "speciala").

Mai greu e la cilindrul #3, dar cu putina rabdare il rezolvi si pe ala wink.gif

 

Cam asta e smecheria10018242.jpg

 

Scoti fisa, bagi cheia asta si o invarti cu o cheie de 14 sau cat are in capatul celalat.

M-am uitat pe net la specifiicatiile bujiei de hornet si este de 16mm sau 5/8"

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai raspuns si pe un alt thread

 

M-am uitat pe net la specifiicatiile bujiei de hornet si este de 16mm sau 5/8"

 

Asta imi aduce aminte de bancul ala cu medicul ginecolog care se face mecanic :))

Daca ai rabdare desfaci bujiile si prin teava de esapament ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda Hornet Review

 

Avand in vedere ca sunt destul de putine review-uri la motociclete second hand, m-am gandit ca de acum inainte sa ma apuc sa scriu cate ceva despre modelele cu care am ocazia sa ma plimb.

 

Voi incepe cu Honda Hornet.

Modelul pe care l-am detinut este PC 34 si este primul model din familia viespilor, varianta ce s-a fabricat intre 1998-2002.

  • Este un naked propulsat de un motor de 600 cc 4 cilindri asezati in linie. Defapt este chiar motorul de pe Honda CBR F3 de, motor foarte popular si fiabil in anii 90. Desigur, niponii l-au ,, Detunat” un pic, pentru afi mai prietenos cu incepatorii si l-au lasat la ,, doar” la 98 de caluti. Ca tot veni vorba de putere, trebuie mentionat faptul ca motocicleta are doua plaje de turatie, si anume, una pana in 6000 de ture, limita in care , este un pic puturos( in comparatie cu un 4l SS) si peste 6000 de ture, limita pe care daca o treci, e bine sa nu te uiti dupa cai verzi pe pereti, mai ales ca incepator. Evident consumul creste exponential cu pozitia incheieturii, iar Hornetul nu se sfieste in a-si arata apetitul pentru benzina. In momentele lui proaste, s-a apropiat vanjos de 10L/100km. Dar pentru un consum mediu, ar trebui sa va asteptati la un 6-7%. Unii motociclisti sustin ca se poate si mai putin, altii ca se poate si mai mult. Desigur, intotdeauna se poate mai mult. Atentie pentru cei care locuiesc in zone agglomerate. Nu-i place sub nicio forma sa mearga incet iar in oras la ora de varf se va incinge mai rau ca un cartof pus la copt
  • Un alt punct forte al motorului este ciclistica. Motocicleta se inclina foarte bine pentru aceasta clasa de motociclete, foarte manevrabil in oras si excellent pe serpentine. Personal am facut Cheia cu prietena in spate si n-am avut nicio problema. Suspensiile sunt bune, suficiente pentru drumuri virajate. Desigur, sa nu va treaca prin cap sa
  • Ca si pozitie in sea, e loc de mai bine. Dupa aproximativ 200 de km simti umerii cum te dor iar degetele incep sa-ti amorteasca,cu toate ca a doua problema se rezolva usor cu niste capete de ghidon mai de doamne ajuta. Pasagerul in schimb e supus la o tortura mult mai mare si fereasca sfantul sa nu faceti pause dese, astfel il aveti pe constiinta cu o paralizie de la brau in jos J. Rezistenta la vant este inexistenta iar de la 140km/h in sus o sa va chinuiti sa va tineti de ea. Personal n-am reusit sa merg mai tare de 180 mai mult de 10 secunde.
  • Referitor la rezistenta in timp nu pot spune prea multe. Intr-un an de zile am schimbat un stator iar plasticele sunt destul slabe calitativ. Tot o problema destul de raspandita la Hornet este intinzatorul de lant de distributie. Da, este manual dintr-un motiv anume pe care doar japonezii il stiu iar in timp se slabeste ceea ce va cauza un huruit in partea dreapta a motorului. Daca intalniti aceasta problema, propun inlocuirea.
  • Franele nu sunt din cele mai bune , dar isi fac treaba. Fiind o motocicleta adresata in special celor cu buget redus, nu va asteptati la miracole de la Etrierii Nissin. Acestea fiind spuse, sub acest aspect se claseaza undeva ,, on the average side” cum ar spune englezul.
  • Evident nu se poate omite aspectul. Un prieten spunea candva , o motocicleta trebuie sa fie frumoasa, iar aici Hornetul, intradevar nu ramane mai prejos. Cu aspecul sau ,,gras”rezervorul cu linii moderne(pentru vremea lui) si codita ridicata in sus, Hornetul este un roadster de toata frumusetea.
  • Cu o tona de accesorii aftermarket pentru toate buzunarele, Puteti fi siguri ca din viespoi se va contura motocicleta cu adevarat irezistibila. Iar din categoria. ,, But wait, there’s more” stati sa vedeti preturile.Puteti allege dintre un model destul de calarit, undeva pe la 1200 de euro sau dintre modelele mai bine intretinute cu mai putini km ce se invart undeva la 1800 de euro.

Pentru orice intrebari, va stau la dispozitie, evident cu pareri personale!

 

Daca v-a placut review-ul meu si vreti sa citit despre un model anume, lasati-mi scris si voi face tot posibilul va ajut.

 

Din episoadele urmatoare:

 

Yamaha Dragstar 650

Honda Shadow 125,

Kawasaki Vulcan 800,

KTM Duke II

Kawasaki Ninja 600.

Honda Dominator( cu acordul proprietarului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sv650s 1999-2002 ?

 

Salut, din pacate momentan nu este pe lista intrucat nu cunosc pe nimeni care sa mi-l imprumute pentru o parere in amanunt. Daca situatia se va schimba pe viitor cu siguranta nu va fi omis. Este o motocicleta mult prea populara! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Hornet, stie cineva daca as gasii ABS pe jucaria asta ? Si din ce an exista ca optiune ?

 

Si un consum se poate ? preponderent oras.

Editat de ZYB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru posesorii de Hornet, stie cineva daca as gasii ABS pe jucaria asta ? Si din ce an exista ca optiune ?

Din 2007.

Modelele "clasice" 1998-2006 : http://www.huntsmotorcycles.co.uk/NewsItems/NewsHornet600.htm

Modelul 2007-prezent : http://www.huntsmotorcycles.co.uk/NewBikes/Honda_Hornet_CB600F.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Un alt punct forte al motorului este ciclistica. Motocicleta se inclina foarte bine pentru aceasta clasa de motociclete, foarte manevrabil in oras si excellent pe serpentine. Personal am facut Cheia cu prietena in spate si n-am avut nicio problema. Suspensiile sunt bune, suficiente pentru drumuri virajate. Desigur, sa nu va treaca prin cap sa

 

nu prea sunt de acord, cu suspensi stock motoreta e foarte slaba din puctul asta de vedere, furca e prea soft si fara reglaje (re rezolva cu furca de F2)

mono din spate fara reglaje, prea moale si destul se sensibil (am uzat pana la capt doua).

 

in rest consumul cum ai zis foarte variabil, de la 4l la 100km, calatorind la 120km\h pana la oh oh in circuit consuma ca un tank!

 

70000km impreuna in 4 ani si am fost foarte multumit, una dintre cele mai bune motociclete ca am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea sunt de acord, cu suspensi stock motoreta e foarte slaba din puctul asta de vedere, furca e prea soft si fara reglaje (re rezolva cu furca de F2)

mono din spate fara reglaje, prea moale si destul se sensibil (am uzat pana la capt doua).

 

in rest consumul cum ai zis foarte variabil, de la 4l la 100km, calatorind la 120km\h pana la oh oh in circuit consuma ca un tank!

 

70000km impreuna in 4 ani si am fost foarte multumit, una dintre cele mai bune motociclete ca am avut.

 

Salut, overall, zic eu ca se descurca onorabil. Adica pentru un amator ca mine, a fost ok cum am mentionat mai sus. Totusi trebuie tinut minte ca este o motocicleta de strada si, desigur, aici nu o comparam anumite sportive sau cu supermoto cu furci upside down. :) La cat mai multi Km in continuare! !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor de hornet in mare parte sunt de acord cu ce ai scris, totusi te contrazic si eu un pic: tot la suspensii, mai ales cea fata, dar la ultima completare ai avut dreptate, pentru un incepator e ok. a doua chestie cu care nu sunt de acord....cum adica nu merge incet si se incinge? a mea merge ok si incet, iar de incins se incinge ca orice motor care merge incet pe caldura (indiferent ca e de mobra sau masina), porneste electroventilatorul, etc....dar merge in parametrii in care a fost construit motorul.

in rest...apa, paie si bataie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...