Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorin, ai muncit mult sa montezi evacuarea aia joasa? E prinsa de scarita pasagerului? Sau e suficient de scurta incat sa nu aiba nevoie de prinderea aia? Cam cat a fost miscarea? Mersi

 

PS arata bestial :D (seamana cu GSXR 600 2006)

Salut,

 

Toata treaba a costat ceva gen 150 euro toba de GSXR (ai nimerit-o) impreuna cu modificarea tobei(nu incape in forma originala) si adaptarea ei la evacuarea de Hornet. Are, bineinteles, o pridere si de scarita pasager pentru siguranta.

 

Multumesc pentru apreciere.

 

P.S. : http://s1243.photobucket.com/albums/gg543/sorin128/Honda%20Hornet%20600/?start=all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata treaba a costat ceva gen 150 euro toba de GSXR (ai nimerit-o)

 

Eram indragostit de GSXR pe atunci, iar toba asta era o mare parte a motivului ;)

La 150 Euro e chiar super afacere, ai luat toba de la cineva banuiesc, nu noua.

 

Multumesc de poze. Poate ne vedem azi si discutam mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai facut cumva si vreo poza la toba montata inainte de a pune pintenul? sa vaza si ochiul meu traseul.

Nope. Modificarea/adaptarea a fost facuta de un expert in domeniul galerii auto/moto si a implicat atat adaptarea prinderii cat si modificarea tobei. Eu mi-as fi dorit sa pot pastra tot "catalizatorul" original al tobei a.i. sa se auda cat mai incet cu putinta (fuck me, right?) dar nu avea loc, asa ca acesta a fost modificat (aproape eliminat de fapt). Lucrul asta i-a dat Hornetului un sunet uimitor de frumos (that went way better than expected :D ) .

 

Eram indragostit de GSXR pe atunci, iar toba asta era o mare parte a motivului ;)

La 150 Euro e chiar super afacere, ai luat toba de la cineva banuiesc, nu noua.

 

Multumesc de poze. Poate ne vedem azi si discutam mai mult.

Da, toba am luat-o de la cineva care isi alesese alta toba pentru GSXR-ul sau. Astazi la Constiututiei eu nu pot ajunge :( desi mi-as dori.

 

Distractie placuta va urez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat-o pe PM :rolleyes: ca sa stie si lumea larga,ma mai ocup de aripa spate si bugspoiler din fibra de sticla,deci cine are nevoie poate apela oricand si raspund in cel mai scurt timp cu putinta. :bigstar:

 

Salut,

 

am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment.

 

Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere :)

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am primit aripa de la George fara probleme, insa am decis sa opresc investitiile in motor pt moment.

 

Daca doreste cineva o aripa spate noua, nefinisata.. o dau cu reducere :)

 

 

Bafta!

Daca este sau s'ar potrivi pt modelul 2001 arata'mi si o poza, doua. Mersi

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de Hornet 2007 (si dupa), am rugamintea sa imi raspundeti la o intrebare, cat de serios se poate si cu cat de multa obiectivitate se poate, eu caut sa imi cumpar un CB600F si am gasit unul bun 2005, intrebarea mea este: Merita sa astept poate inca un an si sa imi iau un model 2007 sau mai nou, este atat de mare diferenta? Estetica nu conteaza, acolo pot decide, pachetul mecanic ma intereseaza si valoare pentru pret. Nu caut raspunsuri "astea noi sunt mult mai smechere", "alea vechi sunt depasite"... etc

Astept opiniile voastre.

 

In alta ordine de idei, am mers pe cea 2005 si mi s-a parut cutia foarte larga, nu stiu cum altfel sa ii spun, schimbam fara nici un impediment, f650 meu, desi se schimba usor, iti dai seama ca a intrat in alta treapta. Din cate am observat, nu aluneca, nu am ratat nici o viteza, dar mi s-a parut neobisnuit.

E normal? E ceva la cutie? Sau eu prea speriat de bombe? :grinbandit:

 

Mersi! Seara frumoasa! :cheers:

Salut, dacă ne putem întâlni cumva la o tură ți-o dau pt teste cu mare plăcere. Mie îmi pare că schimbă ferm și mi-e f clar mereu în ce treaptă sunt. Fabricată în mai 2007, am 37000 km fără vreun defect / reglaj - doar consumabile . Am încercat să schimb bujiile dar arată bine ( Denso ). Nu știu dacă e un dezavantaj carb vs injecție dar ABS e clar un avantaj. Scuze pt răspunsul întârziat

Editat de adrianm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate aici am mai mult noroc....

 

Salut,

M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet.

Atasati si 1-2-3 poze cu motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate aici am mai mult noroc....

 

Salut,

M-ar interesa un Hornet din 2000-2003, fara cazaturi grave sau facuta din bucati si la un pret rezonabil avand in vedere ca ii sfarsit de sezon. De preferabil inscrisa si din partea de vest a tari,eu sunt din Arad. Astept oferte cat mai serioase si ca o rugaminte, daca credeti ca motorul nu ii in stare foarte buna va rog nu va pierdeti timpu scriind un post. Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa fiu un proaspat posesor de Hornet.

Atasati si 1-2-3 poze cu motorul.

Bikeshop=ul e plin! :bigstar:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

file_474635_phpnAcX2G.jpg

file_474635_php9bMNfM.jpg

file_474635_phpeBqDns.jpg

file_474635_phpu5TpUu.jpg

file_474635_php40ilkV.jpg

 

Bordul original a fost furat. La bordul actual nu i se aprind ledurile de fundal.

Motocicleta are in jur de 50000 KM Eu am luat-o la 27000 in 2009 adusa din Italia eu am inmatriculat-o primul dar nu se stie..

Am schimbat lantul si intinzatorul de distributie in 2010. A mers doar cu ulei Motul 7100 si 5100 consumabile schimbate la timp (de cand e la mine cel putin).

Lantul de transmisie e schimbat acum 2 ani dar nu am mers mult. Placute frana lichide schimbate anul asta la inceputul sezonului.

Bujii Iridium. Crash pads, BellyPan aparatoare roata spate parbriz aparatori furca...

 

Minusuri ar fi dent-urile de pe rezervor si lipsa bordului original.

 

 

Nu sunt hotatat ca vreau s-o dau.

 

Rezervorul arata acum asa:

post-46097-0-86560200-1349250581_thumb.jpg

E imbracat in husa.

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are hornetul pompa de benzina? 2002 sau 2004? ms :bigstar:

Nu are, de la modelul 2007 in sus au pus.

Corect este sa spunem ca benzina nu doar "cade" in carburatoare ci exista o valva pneumatica ce trage/impinge combustibilul spre motor. ;)

Editat de sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...