mukiki Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Deci mai mult ca sigur am sa pic autenticitatea daca nu dau jos xenonul si toba sport,acum intrebarea mea e daca ma poate ajuta cineva cu o toba stock si un numar pentru un mecanic care imi poate schimba xenonul. Las garantie toba mea, bani, ce vreti...scuzati daca sunt stres dar sunt incepator si am zero cunostinte in acest domeniu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
need for speed Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salutare, Intrebare de novice intr-ale Hornetului....cati L de ulei necesita un schimb (cu filtru inclus) ? Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 va salut hornetistilor, vand si eu o geaca icon hooligan masura M cu mesha detasabila, poate cauta cineva p-aici. protectii detasabile umeri si coate si buzunar pt protectie coloana. apropae noua (un singur drum anul trecut brasov-bucuresti si retur) . 350 ron. bucuresti. pm sau 0785813541 (ca idee, eu am 1, 75 si 83 kg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Majestic Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 si eu is de acord sa iti ia talonu pt xenon , dar tot cretini raman pt mine ) Și foarte bine fac! 3.8 - 4 L pt un schimb de ulei Salutare, Intrebare de novice intr-ale Hornetului....cati L de ulei necesita un schimb (cu filtru inclus) ? Multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Salutare, Intrebare de novice intr-ale Hornetului....cati L de ulei necesita un schimb (cu filtru inclus) ? Multumesc anticipat, Uite un tutorial scris chiar de hornetisti : http://hondahornet.ro/forum/hornet-600/947-cum-schimbam-uleiul.html Editat Aprilie 23, 2013 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Amortizorul e reglabil la 98. Vezi si la tine. Eu o sa incerc acelasi lucru in curand. Inaltari n am gasit decat pt alte mobre. Nu are nici o treaba una cu alta, suspensia cu inaltarea coditei, suspensia se regleaza pe greutate si stil de mers ... o sa ajungi sa iti rupi spatele iar motorul o sa stea doar cau 2-3 cm mai sus. Cu kit de inaltare din suspensie ii strici ciclistica, nu ca ar fi vre-o super ciclistica dar totusi. Editat Aprilie 23, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 (editat) Multumesc pt raspunsuri. se pare ca un baiat din oras la mine si-a inaltat viespea, a modificat putin cadru ,iar saua se aseaza perfect.o sa postez maine seara pozele ca sa va orientati si voi. in caz ca vreti sa enervati putin insecta.)O seara faina! Editat Aprilie 23, 2013 de lucaemanuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) Nu are nici o treaba una cu alta, suspensia cu inaltarea coditei, suspensia se regleaza pe greutate si stil de mers ... o sa ajungi sa iti rupi spatele iar motorul o sa stea doar cau 2-3 cm mai sus. Cu kit de inaltare din suspensie ii strici ciclistica, nu ca ar fi vre-o super ciclistica dar totusi. pot sa intreb de ce zici tu ca Viespea nu are o super ciclistica?ca si pura curiozitate.si doi la mana,eu am avut Viespea inaltata maxim(spatele evident) si nu mi-am rupt nici un spate(asta tinanad cont ca faceam 15k km pe an cu ea asa "setata") btw,ridicarea coditei(adica reglajul arcului) chiar are de-a face cu modul in care lucreaza suspensia.nu? Editat Aprilie 24, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kokane Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 pot sa intreb de ce zici tu ca Viespea nu are o super ciclistica?ca si pura curiozitate.si doi la mana,eu am avut Viespea inaltata maxim(spatele evident) si nu mi-am rupt nici un spate(asta tinanad cont ca faceam 15k km pe an cu ea asa "setata") btw,ridicarea coditei(adica reglajul arcului) chiar are de-a face cu modul in care lucreaza suspensia.nu? dap. si eu am auzit ca se face in functie de greutatea pilotului. sa nu vina peste tine cand pui frana fata. eu tot as vrea s-o ridic de poponeatza. pana la urmatoarele modificari... btw jorj05, cu ceva chinuiala a intrat si mudguard-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 daca are nevoie cv de etrieri hornet pc41 - 2010 pt furca usd stare f buna aproape noi, au si placutele frana 50/100 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 cum pot ridica codita la viespea mea (2004)? multumesc Fostul meu Hornet a fost inaltat cu ajutorul unui amortizor WP mai lung putin, amortizor caruia ii duc dorul si acum. Cauta un amortizor de pe alt motor(CBR) care se potriveste la prinderi, eventual cu toate setarile si care sa fie mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 Am cautat eu o gramada amortizor care sa se potriveasca pe hornet si nu am gasit. Are prinderile altfel decat la CBR si alte motociclete. Eu am gasit unul Hagon (pentru Hornet), care are reglaj de duritate (dar unul singur pentru ambele sensuri din pacate), si e mare lucru mare ca si comfort. Ca si inaltime, este cam la fel de lung ca cel OEM, poate cand e destins mai lung cu 1cm, dar nu mai mult. Dar de ce tii neaparat sa ridici codita, ce avantaje crezi ca iti da in afara de aspect (si asta e discutabil)? Mai bine banii aia ii bagi in niste cauciucuri bune, niste arcuri progresive la furca sau altceva (asta bineinteles daca nu ai deja motorul impecabil si pur si simplu nu stii ce sa ii mai faci) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 am doua de gsxr k1 , dar nu se potrivesc:( n-am reusit sa ajung la baitul respectiv pt poze..era plecat ramane totul pe cand ajung:( mii de scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 24, 2013 Share Postat Aprilie 24, 2013 (editat) pot sa intreb de ce zici tu ca Viespea nu are o super ciclistica?ca si pura curiozitate.si doi la mana,eu am avut Viespea inaltata maxim(spatele evident) si nu mi-am rupt nici un spate(asta tinanad cont ca faceam 15k km pe an cu ea asa "setata") btw,ridicarea coditei(adica reglajul arcului) chiar are de-a face cu modul in care lucreaza suspensia.nu? Incearca sa scapi de complexul asta, devii penibil. Sunt multe alte motoare peste hornet, motoare din aceeasi clasa, faptul ca ai avut tu sau ca ai mers doar pe hornet si ai impresia ca e "the shizzle" nu inseamna ca e asa. Am mers destui km pe hornet cat sa imi dau seama ce poate si cum se comporta, am mers si pe alte motoare cat sa imi dau seama ce si cum, de aici si parerea vizavi de ciclistica. Ca sa iti raspund la "doi la mana", probabil ai ceva kg sau un arc moale sau nu stiu, poate asa te-ai invatat, una peste alta asta nu inseamna ca e bine. La ultima intrebare nu stiu ce sa fac sa iti raspund sau sa ma fac ca nu am vazut? Normal ca are de-a face intarirea arcului cu modul in care se comporta suspensia si cu modul in care se comporta motocicleta. Fa-ti un reglaj pe greutate la R1 (daca nu stii cum sunt tutoriale pe net destule) si ai sa vezi diferenta la comportament pe curbe, la denivelari, etc. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar se poate mult mai bine decat atat, din acelasi motiv am schimbat eu furca cu una de F3, pentru reglajele suplimentare, furca stock e de 2 bani, ca multe alte chestii care merg imbunatatite pe VFR si nu numai. Editat Aprilie 24, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Incearca sa scapi de complexul asta, devii penibil. Sunt multe alte motoare peste hornet, motoare din aceeasi clasa, faptul ca ai avut tu sau ca ai mers doar pe hornet si ai impresia ca e "the shizzle" nu inseamna ca e asa. Am mers destui km pe hornet cat sa imi dau seama ce poate si cum se comporta, am mers si pe alte motoare cat sa imi dau seama ce si cum, de aici si parerea vizavi de ciclistica. Ca sa iti raspund la "doi la mana", probabil ai ceva kg sau un arc moale sau nu stiu, poate asa te-ai invatat, una peste alta asta nu inseamna ca e bine. La ultima intrebare nu stiu ce sa fac sa iti raspund sau sa ma fac ca nu am vazut? Normal ca are de-a face intarirea arcului cu modul in care se comporta suspensia si cu modul in care se comporta motocicleta. Fa-ti un reglaj pe greutate la R1 (daca nu stii cum sunt tutoriale pe net destule) si ai sa vezi diferenta la comportament pe curbe, la denivelari, etc. Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar se poate mult mai bine decat atat, din acelasi motiv am schimbat eu furca cu una de F3, pentru reglajele suplimentare, furca stock e de 2 bani, ca multe alte chestii care merg imbunatatite pe VFR si nu numai. faptul ca esti ironic nu prea inteleg ce rost isi are.dar in fine,asta e stilul tau.tu tragi o concluzie ca eu am mers doar pe hornet,ca nu stiu sa-mi setez R-ul in functie de greutate and shit...ai dat-o cu bota-n balta bine de tot.poate ca ai mers tu cativa km pe hornet,dar as putea face pariu cu tine ca nu prea stii CAT POATE cu adevarat viespea.dar asta e alta discutie. pana una alta nu mi-ai raspuns la intrebare ci doar ai aruncat cu vorbe.deci...de ce spui ca nu are cine stie ce ciclistica Viespea?si lasa vorbele aruncate degeaba la adresa mea,mai ai mult pana sa ma cunosti sau sa stii cat stiu eu sa setez sau sa merg cu motorul. sanatate ps:nu am avut nici un arc moale la VIespe,am 80kg...deci...care e greseala la setare? Editat Aprilie 25, 2013 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roxynel Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 salutare care ai nevoie de discuri si etrieri pt hornet pc 41 2010-2013 aproape noi nouti 0721602721 nu se potrivesc si la 2005? ca am eu nevoie de disc merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Cred ca e o neintelegere undeva Bicicleta la hornet nu e slaba (pt ca e slaba, nu e nimic stralucit la ea) din cauza suspensiilor ci din cauza sasiului - back bone -ul e un proiect inapoiat, net inferior sasiurilor de tip SBK. O singura data m-am dat tare la o Honda Hornet de 600 din 2008 pe Cheia-Siriu si nu mi-a placut Inca o neintelegere : reglajul preloadului la maximum face arcul mai scurt, nu mai tare. Ridicatul de spate "strica" doar stabilitatea. Teoretic devine mai manevrabila dar si asta e cu dus si intors. Ca sa intri cu hornetul pe curbe in viraj, pe langa ca trebuie sa ai gume bune, mai trebuie sa o si inveti bine de tot. La singura mea plimbare tare pe viraje mi s-a parut extrem de imprevizibila la un astfel de mers. Editat Aprilie 25, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 hornetul 2008 e multe, dar imprevizibil?! cum naiba? ce facea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Cred ca e o neintelegere undeva Bicicleta la hornet nu e slaba (pt ca e slaba, nu e nimic stralucit la ea) din cauza suspensiilor ci din cauza sasiului - back bone -ul e un proiect inapoiat, net inferior sasiurilor de tip SBK. O singura data m-am dat tare la o Honda Hornet de 600 din 2008 pe Cheia-Siriu si nu mi-a placut Inca o neintelegere : reglajul preloadului la maximum face arcul mai scurt, nu mai tare. Ridicatul de spate "strica" doar stabilitatea. Teoretic devine mai manevrabila dar si asta e cu dus si intors. Ca sa intri cu hornetul pe curbe in viraj, pe langa ca trebuie sa ai gume bune, mai trebuie sa o si inveti bine de tot. La singura mea plimbare tare pe viraje mi s-a parut extrem de imprevizibila la un astfel de mers. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Hornetul este o motocicleta Budget de strada. (primele modele. ca au avut succes pe piata e alta treaba). Nu a fost facuta pentru performanta. Oricum e prea puternica pentru mine de exemplu... nu o folosesc la maxim decat foarte RAR. (cand am vizibilitate si drumul este Tuborg (linie). Editat Aprilie 25, 2013 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Mersi! Si tot nu ai venit tu personal,fost posesor de Viespe,cu pareri personale din propria experienta,cu ceva sa-ti sustii punctul de vedere fara a face test comparativ intre Viespe si alt motor.dupa cum spuneam...sunt curios in continuare daca stii de fapt ce inseamna ciclistica si daca poti "dovedi" lipsa ei la hornet fara a face comparatii si fara a fi ironic.sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io_ Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Salut, Am pastrat accesoriile la vanzarea Hornetului in speranta ca o sa-mi cumpar cat de curand unul in loc. "Cat de curand" nu a venit... asa ca dau accesoriile. Daca intereseaza pe cineva, /index.php?/topic/694713-vand-topcase-genti-laterale-parbriz-husa-stander-moto-bucuresti/ Au fost pe un Hornet PC34 (1998). Seara frumoasa, Ionut. Editat Aprilie 25, 2013 de io_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 (editat) Si tot nu ai venit tu personal,fost posesor de Viespe,cu pareri personale din propria experienta,cu ceva sa-ti sustii punctul de vedere fara a face test comparativ intre Viespe si alt motor.dupa cum spuneam...sunt curios in continuare daca stii de fapt ce inseamna ciclistica si daca poti "dovedi" lipsa ei la hornet fara a face comparatii si fara a fi ironic.sanatate Ce ar terbui acum sa imi iau hornet si sa il vand ca sa fiu fost posesor? Ce vrei sa iti spun ca mi se pare instabil la viteze mici desi ca naked ar trebui sa fie tocmai invers si nici pe curbe nu straluceste? Calcule matematice vizavi de unghiuri, inaltime, cursa a suspensiei, etc? Ce vrei sa iti dovedesc, nu suntem de aceasi parere din punctul asta de vedere, si culmea ca nu sunt singurul care sustine asta si acum vii tu si o intorci cum ca nu as sti eu ce e aia ciclistica. Am mers cu unul destul de mult cat sa imi dau seama, ti-am zis, dar nu atat de mult cat sa ma cucereasca tocmai pentru ca nu pot zice ca m-a impresionat cu ceva. Iar de furat nu cred ca i-a furat-o cineva ca sa lipseasca, ciclistica ma refer. Nu a zis nimeni ca ii lipseste ci ca nu e tocmai una f buna. Despre reglajul suspensiilor ti-am recomandat sa faci unul ca sa vezi diferenta, dupa cum ai pus problema cu suspensia spate la hornet nu parea ca stii ce inseamna, dar daca stii nu pot sa zic decat ca nu pare. P.S. Normal ca faci o comparatie cu alt ceva, altfel ramaneam cu totii la caruta trasa de cai si nu mai dezvoltam nimic. Editat Aprilie 25, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Vezi?se poate si frumos.cat despre partea cu reglajul suspensiei,daca m-ai cunoaste catusi de putin,intelegeai gluma retirico-ironica;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Cu siguranta Hornetul nu a fost conceput pentru circuit sau reglaje avansate de performanta, iar comparatia cu R1 mi se pare complet exagerata. Daca tot faceti referire la alte motociclete, rezumati-va macar la cele din aceeasi clasa, aceeasi perioada, aceeasi plaja de pret.. samd. Ca fapt divers in numeroase review-uri Hornet-ul se claseaza foarte bine in clasa Naked, mai putin in cele realizate de britanici unde Triumph e cel mai bun, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.