ninja_skija Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Merci Sorin, o sa vorbesc cu Marius sa aflu cu bugspoilerul. Culoarea daca o schimb as face-o predominant rosie ca asa e in carte si talon si nu as vrea sa mai schimb iar. Tot sunt croita sa il vand sa iau altceva sezonul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 vreau sa stiu despre ulei mai mult pe viitor. despre motorul asta nu stiu nimic. deaia intreb. am intrebat numa daca sa pun 10w40. nu stiam diferentele. si denala o sa pun oricum. dar a mai ramas o dilema:)) full-sintetic, semi sau mineral? ) pe uni poate ii deranjeaza dar si voi a-ti fost odata ca mine. la celalalt motor numai cat am bagat benzina si cheia in contact, in rest nimic ca l-am tinut jumatate de sezon si l-am primit cu schimburile facute o sa ma duc si sportiv cu ea, dar nu tot timpul, cand imi permite drumul Nu deranjezi cu nimic, pana la urma de asta e un forum si de asta avem un grup al nostru. Ti-am spus ca te inteleg, toti am trecut prin asa ceva, doar ca mi s-a parut putin amuzant. Nu trebuie sa o iei personal In ceea ce priveste tipul acestuia sintentic sau semi-sintetic. Mobra fiind din 2009 iti recomand full sintetic insa nu tuseste nici daca ii pui semi. Totusi ramane o dilema. Pot face parte din mai multe grupuri simultan? Pai cum sa nu ? Sunt unii care fac parte din toate grupurile si au ajuns la concluzia ca nu merita pus nici un ulei de pe piata asa ca s-au lasat de motociclism. O parte dintre ei inca sunt in asteptarea unui nou tip de ulei care va repara singur motoare. Doar il pui in baie si ai un motor gata de rodaj. Ce am avut pe ea montata a fost volton parca de 10A, are vreo importanta daca e de 6 A sau de 10? cu ce ma ajuta daca e mai mare? Eu am avut de 10 pana si-a dat duhul (nu stiu de cat timp era pe motoreta). In toamna am pus ce recomanda cartea si anume 12v6A si merge brici. Ma gandesc ca nu dauneaza dar nici nu ajuta una de 10A. Daca partea electrica iti merge bine, incarca constant nu vei avea probleme cu cea de 6. Adica acel manual nu exista degeaba si a fost gandit special pentru mobra ta, cu recomandarile cele mai bune pentru ea. De ce sa facem noi experimente ? Au facut suficiente acei "galbejiti" mici cu ochi ascutiti. eu mi-am comandat un voltmetru de prin china, sper sa bata pe acolo pe unde trebuie si sa stau linistit cu incarcarea, daca incarcarea e buna si bateria trebuie sa tina mai mult Chiar acum mi-am adus aminte. Ai reusit sa rezolvi problema cu incarcarea ? Era de la baterie ? Daca nu gresesc, te-ai confruntat mai pe finalul sezonului cu o problema pe partea electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 era releul mort, ala de la care am luat motoru mi-a zis el de atunci "merge si releu de scuter nu e problema", probabil ca era de scuter pe viespe, am schimbat bateria si nu incarca chiar cum trebuie, am schimbat releul, trebuie sa vina si voltmetrul sper sa arate relativ bine, sau macar sa arate ca nu incarca deloc cand moare releu. am luat si doua cauciucuri, mai ti minte ca pe spate aveam unu uzat cu dot 2003 )), am gasit ceva nou dar cu dot 2009, de ... astia au fost banii disponibili asta e voltmetru, alea dreptunghiulare erau mai ieftine dar am zis sa fie rotund sa se incadreze un pic mai bine in bord http://www.aliexpress.com/item/New-Black-2-1-16-inch-52mm-Car-Motor-Digital-LED-Volt-Voltage-Gauge/1548317564.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 era releul mort, ala de la care am luat motoru mi-a zis el de atunci "merge si releu de scuter nu e problema", probabil ca era de scuter pe viespe, am schimbat bateria si nu incarca chiar cum trebuie, am schimbat releul, trebuie sa vina si voltmetrul sper sa arate relativ bine, sau macar sa arate ca nu incarca deloc cand moare releu. am luat si doua cauciucuri, mai ti minte ca pe spate aveam unu uzat cu dot 2003 )), am gasit ceva nou dar cu dot 2009, de ... astia au fost banii disponibili asta e voltmetru, alea dreptunghiulare erau mai ieftine dar am zis sa fie rotund sa se incadreze un pic mai bine in bord http://www.aliexpress.com/item/New-Black-2-1-16-inch-52mm-Car-Motor-Digital-LED-Volt-Voltage-Gauge/1548317564.html Foarte misto voltmetru. Eu mi-am pus unu dreptunghiular cu display rosu..dar nu am prea avut din ce alege. Cat te ajunge cu tot cu transport? Am observat ca are si o mica eroare comparativ cu multimetrul pe care il am.. Pai cum sa nu ? Sunt unii care fac parte din toate grupurile si au ajuns la concluzia ca nu merita pus nici un ulei de pe piata asa ca s-au lasat de motociclism. O parte dintre ei inca sunt in asteptarea unui nou tip de ulei care va repara singur motoare. Doar il pui in baie si ai un motor gata de rodaj. Si eu astept uleiul ala...da pana atunci pun Bel Ray sa faca bulbuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 voltmetru a fost vreo 50 de lei, transport moca, doar ca are termen livrare 15-60 zile , da nu e graba, sa ajunga mai repede dai mai mult decat face voltmetru la chinezoi am vazut ca ai de unde alege tot felu de maruntisuri, nu cred ca as lua ceva mai serios de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 stie careva care este legatura dintre Honda si Repsol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serban28 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 stie careva care este legatura dintre Honda si Repsol? Repsol este sponsor oficial al echipei honda de uzina la moto gp . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Altundeva vroiam sa ajung. Atunci inseamna ca ar fi cel mai recomandat ulei pt Honda nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borisache Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 )))) iar ne intoarcem la ulei, nu mai vine caldura asta o data sa vorbim de trasee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Ma rodea sa pun intrebarea asta ). Cand vine caldura poate vb si despre o invazie a viespilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Altundeva vroiam sa ajung. Atunci inseamna ca ar fi cel mai recomandat ulei pt Honda nu? Doar pentru faptul ca au semnat un contract de sponsorizare ca sa-l recomande..nu inseamna ca e si cel mai bun ulei pt motor. Nu vreau sa zic ca e un ulei prost, dar doar de aici nu pot trage concluzia ca e cel mai bun. Ma rodea sa pun intrebarea asta ). Cand vine caldura poate vb si despre o invazie a viespilor Probabil o Constitutiei ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salutare! Ce dimensiune are cheia de bujii pe care o folositi?Stiu ca la cilindrul 2 si 3 ii cam mic spatiul de manevra si nu vreau sa cumpar dimensiunea nepotrivita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salutare! Ce dimensiune are cheia de bujii pe care o folositi?Stiu ca la cilindrul 2 si 3 ii cam mic spatiul de manevra si nu vreau sa cumpar dimensiunea nepotrivita Adica de cat e cheia, sau ce lungime are? Eu o am pe aia originala si tot ma chinuiesc uneori, la 3 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 si de cat e cheia dar mai ales lungimea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 si de cat e cheia dar mai ales lungimea ei Uite aici cum arata: /index.php?/topic/51828-honda-hornet/?p=2837457 Cheia e de 17 (mm) si are o lungime de 12 cm. Eu as lua o tubulara cu articulatie, ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 la cilindrul 2 nu e asa problema, la cilindrul 3 e beleaua. Trebuie o cheie de bujii cu articulatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 multumesc,o sa caut ceva asemanator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LEPRONE Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 salut! in toamna mi-am luat un hornet din 2000 care a stat pe dreapta in tara 2 ani, iar in italia nu prea stiu cati... e varianta carenata, are kilometraj electronic care arata vreo 12mii km rulati. problema este ca am observat ca umezeste putin prin spatelepompei de apa. am inteles ca de vina ar fi presetupa, care s-a deteriorat din cauza faptului ca a stat nefolosita sau a imbatranit. am inteles ca exista sansa ca atunci cand incep sezonul sa nu mai curga... voi ati avut astfel de probleme? o pompa de apa cred ca este destul de scumpa, se gaseste kit de reparatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 9, 2014 Admin Share Postat Martie 9, 2014 Am rugamintea la voi sa nu mai aglomerati topicul cu subicte paralele despre plimbari si altele, discutati strict despre modelul de mobra pentru care este topicul creat, sunt unii care nu apreciaza divagatiile si au dreptate. Pentru calatorii si impresii exista ariile dedicate. Multumesc de intelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Un video review despre Hornet 600, poate nu l-ati vazut inca: Foarte interesante si alte clip-uri de pe acel canal de YouTube. Editat Martie 9, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutari, tuturor! Incepand de astazi, am intrat si eu grupul posesorilor de Hornet. Intrucat m-am hotarat sa nu ma mai dau tare pe strada, mi-am vandut R1-ul pe care l-am avut, mi-am luat un alt R1, acelasi model, doar pt circuit, iar pt strada am ales Hornet-ul. Mi-am luat un 2008 pt ca m-a atras aspectul lui, in primul rand. Foarte multe nu stiu despre el, asa ca daca sunt ceva hint-ul pe care ar trebui sa le aflu, feel free to share. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Bravo omule ! Sa le stapanesti/folosesti sanatos ! Frumoase, sa ai grija de ele (mai greu cu cea de circuit). Este o alternativa ideala, sa ai doua ... amante ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Salutare.Pentru conversia de la rotile de 16 pe 17,trebuie schimbata si furca? sau doar etrierele si janta+discuri? Multumesc. Salutari, tuturor! Incepand de astazi, am intrat si eu grupul posesorilor de Hornet. Intrucat m-am hotarat sa nu ma mai dau tare pe strada, mi-am vandut R1-ul pe care l-am avut, mi-am luat un alt R1, acelasi model, doar pt circuit, iar pt strada am ales Hornet-ul. Mi-am luat un 2008 pt ca m-a atras aspectul lui, in primul rand. Foarte multe nu stiu despre el, asa ca daca sunt ceva hint-ul pe care ar trebui sa le aflu, feel free to share. Crashpaduri URGENT !!! Editat Martie 9, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) Salutare.Pentru conversia de la rotile de 16 pe 17,trebuie schimbata si furca? sau doar etrierele si janta+discuri? Multumesc. Crashpaduri URGENT !!! Din cunistintele mele trebuie si furca,axul rotii nefiind de aceeasi dimensiune.Are crash pad-uri Viespea lui stau-de-6;) @stau de 6:Nicule,iti dau eu vreo doua hinturi.pune mana pe telefon:P asta doar pt ca te-ai bagat de unde am plecat eu:)) Editat Martie 10, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Salutari, tuturor! Incepand de astazi, am intrat si eu grupul posesorilor de Hornet. Intrucat m-am hotarat sa nu ma mai dau tare pe strada, mi-am vandut R1-ul pe care l-am avut, mi-am luat un alt R1, acelasi model, doar pt circuit, iar pt strada am ales Hornet-ul. Mi-am luat un 2008 pt ca m-a atras aspectul lui, in primul rand. Foarte multe nu stiu despre el, asa ca daca sunt ceva hint-ul pe care ar trebui sa le aflu, feel free to share. Bun venit în grup ! Să fii sănătos și să te bucuri de ea ! N-o să fii dezamăgit, crede-mă, zbârnâie pe Tihuța ! Nu avem manualul de reparație în engleză pt ea doar pe cel în italiană, avem un manual de piese în portugheză iar pe cel al utilizatorului în toate limbile. Dacă apar noutăți, aici e primul loc unde le sharuiesc. Un video review despre Hornet 600, poate nu l-ati vazut inca: Foarte interesante si alte clip-uri de pe acel canal de YouTube. Pt > 2007 nu au review deci rămâne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.