p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 George.... Aici e un Forum. Nu ne certam. Ne exprimam doar parerile. Nu trebuie sa aibe nimeni dreptate. Cine citeste, trece prin putul gandirii (personal) si aplica sau nu la el ce a invatat. aca tu vrei sa ai dreptate ca ai dat sfaturi bune, poftim: AI DREPTATE. e-Penisul tau e mai mare ca al meu. Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) George.... Aici e un Forum. Nu ne certam. Ne exprimam doar parerile. Nu trebuie sa aibe nimeni dreptate. Cine citeste, trece prin putul gandirii (personal) si aplica sau nu la el ce a invatat. aca tu vrei sa ai dreptate ca ai dat sfaturi bune, poftim: AI DREPTATE. e-Penisul tau e mai mare ca al meu. Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Spor. Tu te-ai aprins si ai inceput sa le dai personal.si vad ca esti genul de "teoretician" al forumului si mi-e sila deja de astia ca tine.Modelul colegului viespar e 2005-2006,stii cumva concret despre setarile modelului respectiv?nu?atunci muta-te la teoreticieni(ca ai avea destui amici de joaca pe aici) sau pe pista intre "geniile" care ii au pe alti sa le spuna cum sa se laude pe forum ca ei "stie meserie"! Editat Mai 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 LOL Am sa continui sa postez oricand voi credea ca am ceva de spus si oricand am sa pot sa postez intr-un anumit topic. P.S. reciteste putin ce ai scris, poate iti dai seama cine 'le da personal' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 LOL Am sa continui sa postez oricand voi credea ca am ceva de spus si oricand am sa pot sa postez intr-un anumit topic. P.S. reciteste putin ce ai scris, poate iti dai seama cine 'le da personal' Poti posta oricand.sigur esti bun la asta!si da,nu am o problema in a le da personal odata atacat de cei ca tine...tu care sustii ca aici nu e loc de cearta,tu ai fost ala la care i-a urcat tensiunea ca altii vorbesc prostii;) si dupa cum bine observi inca nu poti raspunde lano intrebare simpla.gata cu offtopicul ca pt unii e degeaba,oricum nu pricepi practic doar teoretic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Pe bune daca inteleg de la ce te-ai luat. Daca doar vrei sa ai ultimul cuvant editez raspunsul asta si pun o poezie frumoasa (da-mi pm ca sa pot edita). Editat Mai 23, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 La înălțimea pe care o ai nu prea văd ce ai vrea sa reglezi la suspensia spate. Poate doar sa o ridici în punctul maxim și atât. Ăsta e sfatul prost de la care ați ajuns să vă luați de gât. Nu are treabă SAG adj cu înălțimea. Pt înălțime - kit de ridicare/coborâre SAG rămâne același, probabil nu ai fost atent. Ce dracu mă Aline ? Asta ca sa nu zic nimic de faptul ca nu prea stii sigur ca la Hornet fata se regleaza sau nu..doar crezi ceva. Pe asta și eu am aflat-o acum, deja mă uit după o altă furcă Cat despre 'daca stiu daca se regleaza sau nu suspensia'... afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. La un mom dat când te-am auzit pe alt topic vb de chestia asta (vs Kawa) credeam că visezi. Bună treaba asta, de când are Horneta preload și rebound ? A ta pe spate e tot ca la 2007 sau are modificări în bine ca și pe față ? Calmați-vă, niciunul nu a spus prostii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 La un mom dat când te-am auzit pe alt topic vb de chestia asta (vs Kawa) credeam că visezi. Bună treaba asta, de când are Horneta preload și rebound ? A ta pe spate e tot ca la 2007 sau are modificări în bine ca și pe față ? Calmați-vă, niciunul nu a spus prostii Pe spare are la fel, preload si rebound. reboundul se regleaza dintr-un cap de surub drept pe lateralul shock-ului. Mi se pare ca arcul e mult mai progresiv (mult mai moale cand e liber) decat la altele - stiu ca la R6 m-am chinuit si mi-am zdrelit degetele ca sa trag de cheie sa-l intaresc. La asta a mers foarte, foarte usor. Furcile sunt facute de Showa, au pe capatul telescoapelor de sus o piulita mare neagra din care se regleaza preload, si in centrul ei, un cap de surub drept rosu din care se regleaza rebound. Daca sunteti curiosi pun poze si cu furcile si cu shock-ul. Ca idee, a mea a fost cumparata din Ungaria. Are omologare individuala in carte (nu stiu de ce, nici vanzatorul nu a stiut, sau poate m-a mintit). Alta ciudatenie, in carte la mine scrie 180/50 pe spate. Eu nu prea am auzit de dimensiunea asta. Oricum port 180/55 si nu scrie in talon dimensiunea (norocul meu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 (editat) Foarte tare ! Eu cred că ungurul ți-a meșterit-o. Dacă și când poți, pune niște poze cu furca față (inclusiv capătul de jos). Bun și shock ul dar mai ales furca aș vrea s-o văd, dacă e schimbată sau are doar un kit ca ăsta din poză. Merci LE Aici http://www.carpimoto.it/EN/31718_FH204KC-Matris-Fork-Springs-Preload-Kit-for-Honda-Hornet-600-05-08-rider-weight-Kgs-70-85-154-187-lbs-.htm este un kit cu 205 eur plus transport. Editat Mai 23, 2014 de adrianm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Adrian, uite pozele. Daca vrei sa iti cumperi preload adjuster, vezi ca sunt pe ebay mult mai ieftine care se potrivesc in locul capacelor stock de la telescoape. http://www.ebay.com/itm/1998-2004-HORNET-600-BILLET-PRELOAD-FORK-CAP-ADJUSTERS-NT700V-NC700X-SILVER-WING-/230611595290?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35b185b01a&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doua Roti Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut, Capete din acelea pt reglaj furca Hornet 1998-2004 am eu. Cine este doritor, pot face un pachet frumos pt un upgrade ceva mai complet, si anume: reglajele respective pt telescoape fata, arc pt amortizor spate (nu cunosc firma) este de culoare mov, si set furtune metalice frana fata. 0740.899.579 0721.340.445 Wekend placut tuturor! Se adauga la pachet un avans reglabil (se monteaza in capacul dreapta fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinAnicai Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Ăsta e sfatul prost de la care ați ajuns să vă luați de gât. Nu are treabă SAG adj cu înălțimea. Pt înălțime - kit de ridicare/coborâre SAG rămâne același, probabil nu ai fost atent. Ce dracu mă Aline ? Dat fiind faptul ca am numai 160 cm și 60kg prin detensionarea arcului spate (coborât pe ultima poziție din reglaj) am coborât de poponeata vreo câțiva cm suficient cât sa ajung cu un picior bine jos și mai mult nu am suspensia foarte rigida, motocicleta fiind gândită pt un om de înălțime si greutate medie din punct de vedere al suspensiilor. Dacă am citit bine colegu zicea ca are 180 și în jur de 80 de kg și nu văd ce alt reglaj ar putea sa facă pe partea de suspensie la hornet. Dar poate mă înșel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 1. Nu ar trebui sa intre in voblaj de la arcuri prea tari pe fata. Cred ca tu ai o problema cu roata (nu e dreapta) sau cu cauciucul. Motorul a avut accident? 2. Daca s-ar potrivi arcurile as face eu schimb cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Calin....presiune roata fata? ....let me guess... 2,5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Am schimbat gumele (D211 GP Racer pe fata si D212 pe spate). Am o alta motocicleta acum, e exact ceea ce mi-am dorit! Usor si rapid in schimbarea directiei stg-drt. Am facut astazi o tura impreuna cu Cristi si inca un prieten pe Tihuta-Mestecanis-Rarau. Au asfaltat cei 15 km de la Pojorata la Rarau, e un traseu ce merita facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 ...afla ca la mine se regleaza (preload si rebound), si furca e stock; model 2010, CB600FA. Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock. Unii cred doar dupa ce li se demonstreaza practic,nu teoretic;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
p_mihai_ro Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Afla ca Hornetul nu a avut niciodata furca stock reglabila. Ai alte interne in ea decat cum vine din fabrica si, da, atunci a devenit reglabila. Dar nu mai este stock.Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia. Editat Mai 24, 2014 de p_mihai_ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat mihai...am si arcurile originale o sa le pun alea sa vad Editat Mai 24, 2014 de Calin1974 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? Nu știam, dar iti urez sa experimentezi tu, sa ne zici din experienta după aia. Tu daca nu esti si fudul nu esti ... destul.1)afla ca NVS lucreaza cu motoare cate nu ai vazut tu. 2)urarile de genul asta bagati-le undeva si fii om,pana una alta nu ti-am dorit rau pana acum. 3)experienta pe Hornet si pe curbe am mai multa probabil decat vei avea tu in multe sezoane ce vor urma. 4)cauta in manualul motorului tau si AFLA ca nu ai furca(interne) stock. george..suspensia sigur nu e stricata , e prea dura, mi-a zis si un prieten care a mers cu ea. presiunea in roti cred ca e buna 2,4 fata 2,7 spate...recunosc ca nu ma prea stiu eu pe curbe , da aia de 600 nu se comporta asa ciudat Presiunea e o idee cam marisoara(ce gume ce dot ai?).parerea mea e ca ar trebui sa o duci la un mecanic inainte de a face orice modificare sau schimbare. Editat Mai 24, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin1974 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 gumele sunt metzeler sportec m5 dot 2010, ce presiune ar trebui dupa parerea ta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 gumele sunt metzeler sportec m5 dot 2010, ce presiune ar trebui dupa parerea ta ? Pe metz sportec m3 mergeam cu 2,2 cu 2,4 si tare bine le placea:) grija doar la dot,un pic batranele si se prea poate sa fie ai putin "plasticate".o presiune mai mica decat ce folosesti acum te-ar ajuta putin sa nu fie gumele saltarete sau alunecoase.my 2 cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 am si eu o problema cu suspensia. fostul proprietar este un tip mai masiv..in jur la 100-110 kile..a schimbat arcurile pe fata cu unele mai dure. eu sunt mai usor in jur de 65 de kile. acuma mie mi se pare ca suspensia fata e prea dura si de aceea pe viraj nu sta prea bine (intra in voblaj.si la cea mai mica denivelare ma cam arunca intr-o parte)....va intreb pe voi oare asta e cauza? suspensia fata e mai dura ca suspensia spate. Cum a zis și George mergi la un mecanic priceput. Cred că e de la arcurile prea tari pt greutatea ta și singura soluție este să repui originalele. Oricum nu ai alte reglaje. Sau ai ? @calin:pe viraj intra in voblaj?cum cine asta?aruncatul intr-o parte e voblaj?vezi presiuni in gume prima data(vb lui cOObra).sanse sa fie suspensie prea dura pe viespe nu prea exista.eventual suspensie "prea stricata". @p_mihai:tu stii ca un motor poate intra in voblaj IN curba? Cred că se referă la chatter și la faptul că tinde să iasă larg din viraje chiar la denivelări mici. Da, o motocicletă poate vobla oriunde, inclusiv în curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Sunt sigur ca nu ai văzut tu toate horneturile fabricate vreodată. Cum pana mea poți sa îmi zici tu mie ce are motorul meu si ce nu? Da, m-am inselat in privinta ultimului model de Hornet, de dupa 2011, care are furca reglabila. Dar asta inseamna ca nu stii ce an este Hornetul tau , pentru ca ai zis 2010. De aici si ceea ce am zis, pentru ca din 1998 si pana in 2010 Hornetul nu a avut furca reglabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.