Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Inca ceva, plasticul care apasa pe cuiul poantou nu se poate curba in timp?! zic si eu nu dau cu paru'! eu am intalnit cazuri....poate prin Bucuresti uzurile apar mai greu!

Unde bat?! la faptul ca tu sustii ca nu isi modifica nivelul in timp! Crede-ma ca nu e cazul sa ma intrebi candf am desfacut utlima data un carburator! Eu te intreb cand ai folosit ultima data un analizor de gaze ca sa regelezi amestecul carburant?

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nivelul in carburator si debitul prin scaunul cuiul depaseste cantitatea maxima si volumul transferat prin emulsor intr-o x unitate de timp

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:52

Cand vi la Bucuresti te invit la Skr.Avem si analizor si colortune.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:54

nu toti producatorii de moto au lasat porturi in galerie pentru a folosi analizor.Cum reglezi amestecul? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog scuteste-ma de cantitatea x trecuta prin blabla, in timp apar uzuri ce modifica nivelul! Punct!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 21:58

Simplu, cumperi si sudezi porturile pentru sonda wideband! Mare inginerie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau si analizor si colortune! Sa te vad cum stabilesti rata gazelor si optimizarea amestecului la Honda Hornet.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:02

Adica tu esti mai ciumec decat cei 20 de mii de ingineri ai lui honda care au proiectat hornetul? Te pui si tai/sudezi cand Honda poate regla si repara fara? Decat sa tai si sa sudezi mobra omului,mai bine faci niste cursuri de specializare sau inveti sa citesti informatiile pe care ti le da mura in gura producatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era discutia despre mine aici....discutia era despre nivelul acela fix care nu se poate modifica!


» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:08

Mestere, unele motoare au uzura astfel incat nu se mai pot folosi valorile data de producator! Sau apar schimbari gen jetkit, alte axe cu came etc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ca nu se poate modifica.Luam 1 bucata baterie de carburatoare,le aruncam de pe bloc,le punem 5 ore pe un vibrator de tasat asfaltul,apoi le legam de mobra si le taram pana la Gorj si inapoi.Pariu ca nivelul pana la inchidere ramane acelasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da.Cu ajutorul furtunului transparent si gradat.De aia a lasat Keihin porturile pe purjare....ca sa poti masura nivelul in sarcina cu motorul pornit...ca d-aia mobra se tureaza in gol la mecanic si cand o ia omul la fugarit pe autostrada e lesinata. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da este influentat de greutate daca plutitorul este spart si se incarca cu benzina devenind mai greu :))) si fara sa pluteasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai fi verificat nivelul vreodata prin metoda futunului ai fi observat ca la motocicletele mai vechi nivelul ramane f ridicat chiar si dupa ridicarea plutitoarelor mult peste inaltimea data de producator....asta ar fi trebuit sa te puna pe ganduri si sa incepi sa cauti solutii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te pricepi la desenat cum te pricepi la carburatoare...ma convingi cu siguranta.

Tu nu realizezi cat aberezi si ca singurul tau interes pe acest topic este sa incerci sa -mi dai peste nas? Ai trecut de la plutitor la arc,de la arc la plastic deformat,la analizor de gaze si arhimede,i-ai invatat mecanica pe aia de au construit hornetul(ce prosti sunt ca nu s-au gandit inaintea ta sa sudeze porturi)...opreste-te.Ai toate sansele sa mai repari mobre prin Gorj daca te opresti in a te mai face de ras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adjustment of the
float chamber level is affected by
two elements: the weight of the
float (or of the floats) and the configuration
of the lever arm that connects
the float with the valve. By
installing a heavier float, the free
surface of the float chamber liquid
must rise before the float buoyancy
force balances the increased weight
making the float rise. The result will
be a higher float chamber level and
a richer delivered mixture under the
same conditions. On the contrary if
we install a lighter float, a lower liquid
level will cause sufficient
buoyant force to actuate the valve
and therefore the carburetor calibration
will become leaner. That is
why floats are classified according
to their weight (printed on them)
and calibration standards for their
position inside the float chamber
are prescribed in order to assure
correct operation. To modify the
float chamber level, if necessary and
when it's not possible to change the
Checking the position of the float inside the
float chamber is prescribed. According to different
carburetor models, the distance of the float
from the contact surface of the float chamber
needs to be measured float weight, in some cases it's possible
to change the angle of the lever
that operates the valve.
In this way, the float closes the valve
in advance (for a lower level) or
later (for a higher level) at equal
weight.


» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32

Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nici engleza nu prea intelegi.Articolul de mai sus relateaza modificarile de nivel la inlocuirea plutitoarelor cu unele mai grele sau mai usoare nicidecum nu ne explica ca plutitorul pierde din greutate de-a lungul vremii :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si din manualul de ZX7r :''if the fuel level cannot be adjusted by this method (Adica prin inaltimea plutitoarelor ca sa ajungi la nivelul de benzina corect) the float or float valve is damaged!''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti intr-un fel mai special si nu vrei sa intelegi ca am cantarit plutitoare vechi vs noi si isi schimba greutatea fara sa fie sparte neaparat ci doar cat sa modifice nivelul!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ies la pensie cu tine :)) eu zic sa le trimiti "idiotilor" de la Honda o scrisoare prin care sa le ceri concedierea tuturor angajatilor pt a optimiza procesul de productie,subliniind faptul ca singurul om luminat si demn de brand ul lor esti tu.Le sti pe toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.Eu maine comand un plutitor de origine pt Hornet.Platesc eu.Fac un filmulet,before&after.Folosesc un furtun transparent.Daca nivelul va fi acelasi iti dai demisia de pe forum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! de asemenea tu sustineai ca nu se modifica nivelul! daca iti dovedesc contrariul, ce faci in cazul asta?!

Dar daca iti dovedesc ca, cuiul poantou oem are un arc?! eu unul ma retrag, ai mintea prea odihnita!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti imposibil.Nu Vb de plutitoare de tabla de la mobrele din 70'.vb pe topic de Hornet despre Hornet.Remember?

» Post actualizat in 22 Jun 2015 22:53

Nu luam in calcul depuneri de oxid pe tabla,piatra si rugina,ori plutitoare cositorite si cu reglaj de nivel.vb de Hornet.

Cu sau fara arca,ca e tare ca e moale sau lipsa cantitatea de benzina din corp poate sustine intrega functionalitate pe toata plaja de turatie.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:04

Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto!

Vb. de mikuni si Hornet.

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:10

Stii de ce hornetul nu are plutitoare si ace reglabile?pt ca din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)

» Post actualizat in 22 Jun 2015 23:19

Nu da o nota persanala disctutiei.Contradictiile sunt constructive.

Fara aceasta discutie,poate nu ai fi pus mana pe manualul de zx7r si cum repetitia e mama invataturii...Hai noroc si sanatate ca emoticoane cu bere nu avem pe telefon

Editat de Skandal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plutitoarele sunt 'fixe' din alte considerente si nu din faptul ca Honda ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' muahahahahahahahaa.

Astfel la restul modelelor de Honda la care nivelul nu este 'fix' inginerii au sesizat o modificare de nivel si de volum oare?! Carburatoarele nici macar nu sunt facute de catre Honda....Dar o dam din nou in balarii....eu zic sa pui tu mana si sa aprofundezi chestia cu nivelul si carburatoarele!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...