Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Inca ceva, plasticul care apasa pe cuiul poantou nu se poate curba in timp?! zic si eu nu dau cu paru'! eu am intalnit cazuri....poate prin Bucuresti uzurile apar mai greu! Unde bat?! la faptul ca tu sustii ca nu isi modifica nivelul in timp! Crede-ma ca nu e cazul sa ma intrebi candf am desfacut utlima data un carburator! Eu te intreb cand ai folosit ultima data un analizor de gaze ca sa regelezi amestecul carburant? Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nivelul in carburator si debitul prin scaunul cuiul depaseste cantitatea maxima si volumul transferat prin emulsor intr-o x unitate de timp » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:52 Cand vi la Bucuresti te invit la Skr.Avem si analizor si colortune. » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:54 nu toti producatorii de moto au lasat porturi in galerie pentru a folosi analizor.Cum reglezi amestecul? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Te rog scuteste-ma de cantitatea x trecuta prin blabla, in timp apar uzuri ce modifica nivelul! Punct! » Post actualizat in 22 Jun 2015 21:58Simplu, cumperi si sudezi porturile pentru sonda wideband! Mare inginerie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Eu iti dau si analizor si colortune! Sa te vad cum stabilesti rata gazelor si optimizarea amestecului la Honda Hornet. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:02 Adica tu esti mai ciumec decat cei 20 de mii de ingineri ai lui honda care au proiectat hornetul? Te pui si tai/sudezi cand Honda poate regla si repara fara? Decat sa tai si sa sudezi mobra omului,mai bine faci niste cursuri de specializare sau inveti sa citesti informatiile pe care ti le da mura in gura producatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nu era discutia despre mine aici....discutia era despre nivelul acela fix care nu se poate modifica! » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:08Mestere, unele motoare au uzura astfel incat nu se mai pot folosi valorile data de producator! Sau apar schimbari gen jetkit, alte axe cu came etc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Crede-ma ca nu se poate modifica.Luam 1 bucata baterie de carburatoare,le aruncam de pe bloc,le punem 5 ore pe un vibrator de tasat asfaltul,apoi le legam de mobra si le taram pana la Gorj si inapoi.Pariu ca nivelul pana la inchidere ramane acelasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Tu ai masurat vreodata nivelul altfel decat inaltimea plutitoarelor?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Motocicletele merg prin noroi,teren accidentat,pe o roata,in stopie....nivelul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ai observat cum este influentat nivelul din carburatoare in functie de greutatea pluititoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da.Cu ajutorul furtunului transparent si gradat.De aia a lasat Keihin porturile pe purjare....ca sa poti masura nivelul in sarcina cu motorul pornit...ca d-aia mobra se tureaza in gol la mecanic si cand o ia omul la fugarit pe autostrada e lesinata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 inca mai sustii ca nivelul este fix si nu se modifica in timp?! scuza-ma mai am putin si iti desenez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da este influentat de greutate daca plutitorul este spart si se incarca cu benzina devenind mai greu )) si fara sa pluteasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca ai fi verificat nivelul vreodata prin metoda futunului ai fi observat ca la motocicletele mai vechi nivelul ramane f ridicat chiar si dupa ridicarea plutitoarelor mult peste inaltimea data de producator....asta ar fi trebuit sa te puna pe ganduri si sa incepi sa cauti solutii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Daca te pricepi la desenat cum te pricepi la carburatoare...ma convingi cu siguranta. Tu nu realizezi cat aberezi si ca singurul tau interes pe acest topic este sa incerci sa -mi dai peste nas? Ai trecut de la plutitor la arc,de la arc la plastic deformat,la analizor de gaze si arhimede,i-ai invatat mecanica pe aia de au construit hornetul(ce prosti sunt ca nu s-au gandit inaintea ta sa sudeze porturi)...opreste-te.Ai toate sansele sa mai repari mobre prin Gorj daca te opresti in a te mai face de ras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Adjustment of thefloat chamber level is affected bytwo elements: the weight of thefloat (or of the floats) and the configurationof the lever arm that connectsthe float with the valve. Byinstalling a heavier float, the freesurface of the float chamber liquidmust rise before the float buoyancyforce balances the increased weightmaking the float rise. The result willbe a higher float chamber level anda richer delivered mixture under thesame conditions. On the contrary ifwe install a lighter float, a lower liquidlevel will cause sufficientbuoyant force to actuate the valveand therefore the carburetor calibrationwill become leaner. That iswhy floats are classified accordingto their weight (printed on them)and calibration standards for theirposition inside the float chamberare prescribed in order to assurecorrect operation. To modify thefloat chamber level, if necessary andwhen it's not possible to change theChecking the position of the float inside thefloat chamber is prescribed. According to differentcarburetor models, the distance of the floatfrom the contact surface of the float chamberneeds to be measured float weight, in some cases it's possibleto change the angle of the leverthat operates the valve.In this way, the float closes the valvein advance (for a lower level) orlater (for a higher level) at equalweight. » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:32Eu zic ca tu esti putin cam ingamfat si nivelul se poate schimba in timp! Eu vb chestii concrete! Apropo nu tu erai cel ce sustinea ca e ok sa refolosesti garniturile de chiulasa cu silicon?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Se pare ca nici engleza nu prea intelegi.Articolul de mai sus relateaza modificarile de nivel la inlocuirea plutitoarelor cu unele mai grele sau mai usoare nicidecum nu ne explica ca plutitorul pierde din greutate de-a lungul vremii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 si din manualul de ZX7r :''if the fuel level cannot be adjusted by this method (Adica prin inaltimea plutitoarelor ca sa ajungi la nivelul de benzina corect) the float or float valve is damaged!'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Nu s-au inlocuit plutitoare cu altele de greutati diferite...so...nivelul ramane constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti intr-un fel mai special si nu vrei sa intelegi ca am cantarit plutitoare vechi vs noi si isi schimba greutatea fara sa fie sparte neaparat ci doar cat sa modifice nivelul! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Eu ies la pensie cu tine ) eu zic sa le trimiti "idiotilor" de la Honda o scrisoare prin care sa le ceri concedierea tuturor angajatilor pt a optimiza procesul de productie,subliniind faptul ca singurul om luminat si demn de brand ul lor esti tu.Le sti pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti tot special vad si o dai din una in alta! sa fii sanatos amice! vorbeam de altceva aici! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Ok.Eu maine comand un plutitor de origine pt Hornet.Platesc eu.Fac un filmulet,before&after.Folosesc un furtun transparent.Daca nivelul va fi acelasi iti dai demisia de pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! de asemenea tu sustineai ca nu se modifica nivelul! daca iti dovedesc contrariul, ce faci in cazul asta?! Dar daca iti dovedesc ca, cuiul poantou oem are un arc?! eu unul ma retrag, ai mintea prea odihnita! Editat Iunie 22, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skandal Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Esti imposibil.Nu Vb de plutitoare de tabla de la mobrele din 70'.vb pe topic de Hornet despre Hornet.Remember? » Post actualizat in 22 Jun 2015 22:53 Nu luam in calcul depuneri de oxid pe tabla,piatra si rugina,ori plutitoare cositorite si cu reglaj de nivel.vb de Hornet. Cu sau fara arca,ca e tare ca e moale sau lipsa cantitatea de benzina din corp poate sustine intrega functionalitate pe toata plaja de turatie. » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:04 Nu am sustinut ca orice plutitor este automat mai greu...eu am intalnit cazuri, mai ales la dellorto! Vb. de mikuni si Hornet. » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:10 Stii de ce hornetul nu are plutitoare si ace reglabile?pt ca din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit) » Post actualizat in 22 Jun 2015 23:19 Nu da o nota persanala disctutiei.Contradictiile sunt constructive. Fara aceasta discutie,poate nu ai fi pus mana pe manualul de zx7r si cum repetitia e mama invataturii...Hai noroc si sanatate ca emoticoane cu bere nu avem pe telefon Editat Iunie 22, 2015 de Skandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 (editat) Plutitoarele sunt 'fixe' din alte considerente si nu din faptul ca Honda ''din 1992 si pana in 2006 Honda nu a sesizat nici o modificare si nu a considerat ca fiind necesara nici o compensatie.(atat de volum cat si de debit)' muahahahahahahahaa. Astfel la restul modelelor de Honda la care nivelul nu este 'fix' inginerii au sesizat o modificare de nivel si de volum oare?! Carburatoarele nici macar nu sunt facute de catre Honda....Dar o dam din nou in balarii....eu zic sa pui tu mana si sa aprofundezi chestia cu nivelul si carburatoarele! Editat Iunie 23, 2015 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.