Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu vreau sa pun paie pe foc, nu stiu ce s-a intamplat la Grant Service cu altii, dar am avut si eu drum pe acolo cu niste probleme la Hornet si... sunt cam pe aceeasi unda cu fricu.

Revenind la problema motocicletei, simtome asemanatoare am avut si eu ... Problema era de la un surub lipsa, exact langa TPS, prin care carburatorul tragea aer fals.

@fricu: Sper sa reusesti sa rezolvi problema cat mai repede, si poate ne zici si noua care a fost cauza.

Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

Eu cand ziceam ca cei de la GRC sunt niste bagatori de seama care au invatat sa repare mobre pe bordura,in spatele blocului,am fost luat la misto si culmea,mi s-a sters si postul :crack: .

Cesar,pana sa isi deschida FAIMOSUL service,repara mobre intr-o hala vai mama ei...

In afara de schimbat kit lant si placute,nu prea are rost sa va duceti intr-un asemenea service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar si baietii au fost foarte amabili dar... motoreta tot stricata era si se ridica din umeri cand am mers din nou dupa ce a murit motoru pe DN. Nu se mai stia de la ce e...

Parerea mea e ca nu iei niste bani daca stii ca nu poti sa o repari si doar desfaci cureti (daca o fi curatat ceva, am vazut doar niste poze cu bujii si un filtru de aer) si daca merge bine daca nu tot bine. Nu mai spun ca nu a existat nici un bon/chitanta/factura.. Corectati-ma daca gresesc.

 

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cezar! Intr-adevar tu nu ai lucrat la el, au lucrat cei doi baieti din cate am inteles. La probe a iesit (prin apropiere) unul din baieti, s-a intors dupa 30 de minute si a zis ca motoreta merge fara probleme si ca a tot umblat la TPS. A mers o singura data la drum lung si 2 zile prin oras si din nou aceleasi probleme. O alta problema pe care eu care nu am cunostiinte mecanice si nici nu m-am uitat este ca "Airboxul" nu era conectat la motor...

Apreciez amabilitatea si intentia de a rezolva problema dar sper ca imi intelegi si tu nemultumirea si nu cred ca sunt absurd in privinta banilor.

Te apelez in cursul zilei.

Editat de fricu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand ziceam ca cei de la GRC sunt niste bagatori de seama care au invatat sa repare mobre pe bordura,in spatele blocului,am fost luat la misto si culmea,mi s-a sters si postul :crack: .

Cesar,pana sa isi deschida FAIMOSUL service,repara mobre intr-o hala vai mama ei...

In afara de schimbat kit lant si placute,nu prea are rost sa va duceti intr-un asemenea service.

Nu conteaza unde iti desfasori activitatea , atata timp cat o faci de calitate.

» Post actualizat in 19 Jun 2015 08:45

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Frumos din partea ta Cesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu conteaza unde iti desfasori activitatea , atata timp cat o faci de calitate.

Acum o face mai "profi",ce-i drept.

A facut sala de oaspeti cu ecran lcd si fotolii de pele :crack: .

Ma retrag din discutie,ca iar ma cauta cesar ca sa ne "impacam" (ironic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut!

Stiu problema si din pacate stiu ca nu am putut sa o rezolvam. Problema TPS-ului e mai dificil de rezolvat si am cautat din mai multe incercari pozitia optima. Desi bulevardul electronicii e destul de lung ca sa poti face niste probe de drum, n-ai cum sa schimbi toate vitezele ca in regim de autostrada. Ciudat este ca, la probele facute, motrul s-a comportat bine :(

Din cate tin minte, chiar trebuia facuta o proba de drum dar pentru asta ar fi trebuit sa iesim pe autostrada si chiar nu am avut timp.

Din cate stii, nu eu am lucrat la motocicleta si nu cunosc toate detaliile dar stiu ca motorul are compresie buna deci in alta parte e problema. Alte doua Honda Hornet cu aceleasi simptome s-au rezolvat. Sincer iti zic a nu stiu acum de ce la tine nu a mers.

Jocul termic - pastilele - nu dau niciodata simptomele pe care le intalnesti tu.

In privinta costurilor, iti inteleg nemultumirea si avand in vedere ca problema nu s-a rezolvat, iti vei primi banii inapoi.

Discutam la telefon oricand doresti.

Frumos si elegant raspunsul.nu am nimic cu nimeni si nu sunt parte din alt service concurent.dar stii ce nu pricep?aici pe forum dai dovada de eleganta si profesionalism,dar cand e de facut proba dr drum ca lumea(in cazul de fata autostrada) spui ca nu ai avut timp?desi baiatul care a "reparat" a avut vreme 30 de minute de plimbare prin cartier?cel putin dubios.dar de luat banii a fost timp.ca ii vei returna,denota bun simt si omenie,nicidecum pricepere,profesionalism sau reclama favorabila.numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

Mobra asta sigur n-a facut parte din zona crepusculara? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am de gand sa intru in dispute sau certuri. Cel mai cinstit este sa recunosti atunci cand ai facut o eroare indiferent ca ai facut-o personal sau echipa pe care o manageriezi.

nu e nici cearta si nici vreo disputa aprinsa.eu ca simplu "privitor" al situatiei aveam niste nelamuriri.cum i-ai raspuns omului punctual si calm,ma gandesc ca nu ti-era greu sa ma luminezi si pe mine.nu as vrea sa cred ca raspunzi doar in cazurile in care e nevoie de un raspuns de suprafata prin care ai pastra "curat blazonul".no offence.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general cred ca exista o problema destul de mare cu increderea in calitatea unei lucrari efectuate intr-un service moto, se intampla tot felul de minuni cam peste tot. Un amic, de exemplu, a iesit din service cu suruburile la baie insuficient de bine stranse si tot curgea ulei din motor. Mi se pare inadmisibil, mai ales de la un service cu pretentii. Nu vreau sa arat cu degetul, insa si proprietarul acelui service era exagerat de activ pe forum intr-o vreme si se implica in tot felul de dispute fara rost, precum si Cesar.. (cu care am avut si eu un episod anul trecut cand ma interesam de anvelope).

 

Pana la urma este foarte bine daca service-urile isi dau interesul ca orice situatie neplacuta rezultata in urma unei interventii sa fie solutionata decent si in favoarea clientului, insa daca patesc ceva pe traseu pentru ca un "mester" din service nu si-a facut treaba bine, la ce ma mai ajuta politeturile!

 

Am incercat pe regionala Cluj sa fac o lista cu service-urile din zona si cu feedback-ul ce il are fiecare, insa mi-au sarit toti in cap ca nu e in regula (de ce nu ar fi? pe eBay nu te ghidezi dupa rating-ul unui vanzator? sau stai, romanii cumpara de pe Olx si platesc 800 RON pe un sapun livrat in loc de telefon). No bun, in cazul asta.. fiecare se duce la service pe barba lui.

 

@fricu, ce spui tu straine? bon? factura? unii dealeri de echipamente, accesorii si piese nu dau bon, ce sa mai vorbim de service-uri. Am identificat totusi si magazine/service-uri care o fac, de atunci numai la ei apelez.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nici cearta si nici vreo disputa aprinsa.eu ca simplu "privitor" al situatiei aveam niste nelamuriri.cum i-ai raspuns omului punctual si calm,ma gandesc ca nu ti-era greu sa ma luminezi si pe mine.nu as vrea sa cred ca raspunzi doar in cazurile in care e nevoie de un raspuns de suprafata prin care ai pastra "curat blazonul".no offence.

 

Nici o problema. :) Ca idee, lucrurile au stat cam asa:

Pe loc motorul se tureaza usor si revine usor dar in treptele superioare nu merge bine. Compresia e buna, amestecul e corect - culoarea bujiilor e buna. Nu e problema de rezervor - mai exact supapa care nu permite sa se creeze depresiune pe masura ce se consuma benzina existenta, pt ca am mai intalnit si astfel de cazuri. nivelul in carburatoare e bun.

Dupa servisarea sistemului de alimentare, la primul drum facut, motocicleta s-a comportat foarte bine. Colegul Fricu ne-a sunat si ne-a confirmat ca merge OK. Dupa doua zile insa problema a re-aparut. L-am rugat sa revina si la service s-a reglat din nou TPS-ul + proba (cele 30 de minute despre care povestea).

A mai mers bine o zi dupa care iarasi aceeasi problema. Am aflat de problema si am zis la service sa cheme inapoi motocicleta ca sa vedem exact ce se intampla si de ce merge un timp si apoi re-apare simptomul initial. Eu am vorbit abia azi cu Fricu la telefon. Mai mult ca sigur motocicleta mai are o problema si nu e la carburatoare. Ce e bizar este ca, alte doua horneturi in sezonul asta au prezentat simptome aproape identice si s-au rezolvat dar la aceasta problema nu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general cred ca exista o problema destul de mare cu increderea in calitatea unei lucrari efectuate intr-un service moto, se intampla tot felul de minuni cam peste tot. Un amic, de exemplu, a iesit din service cu suruburile la baie insuficient de bine stranse si tot curgea ulei din motor. Mi se pare inadmisibil, mai ales de la un service cu pretentii. Nu vreau sa arat cu degetul, insa si proprietarul acelui service era exagerat de activ pe forum intr-o vreme si se implica in tot felul de dispute fara rost, precum si Cesar.. (cu care am avut si eu un episod anul trecut cand ma interesam de anvelope).

 

Pana la urma este foarte bine daca service-urile isi dau interesul ca orice situatie neplacuta rezultata in urma unei interventii sa fie solutionata decent si in favoarea clientului, insa daca patesc ceva pe traseu pentru ca un "mester" din service nu si-a facut treaba bine, la ce ma mai ajuta politeturile!

 

Am incercat pe regionala Cluj sa fac o lista cu service-urile din zona si cu feedback-ul ce il are fiecare, insa mi-au sarit toti in cap ca nu e in regula (de ce nu ar fi? pe eBay nu te ghidezi dupa rating-ul unui vanzator? sau stai, romanii cumpara de pe Olx si platesc 800 RON pe un sapun livrat in loc de telefon). No bun, in cazul asta.. fiecare se duce la service pe barba lui.

 

@fricu, ce spui tu straine? bon? factura? unii dealeri de echipamente, accesorii si piese nu dau bon, ce sa mai vorbim de service-uri. Am identificat totusi si magazine/service-uri care o fac, de atunci numai la ei apel

 

In general cred ca exista o problema destul de mare cu increderea in calitatea unei lucrari efectuate intr-un service moto, se intampla tot felul de minuni cam peste tot. Un amic, de exemplu, a iesit din service cu suruburile la baie insuficient de bine stranse si tot curgea ulei din motor. Mi se pare inadmisibil, mai ales de la un service cu pretentii. Nu vreau sa arat cu degetul, insa si proprietarul acelui service era exagerat de activ pe forum intr-o vreme si se implica in tot felul de dispute fara rost, precum si Cesar.. (cu care am avut si eu un episod anul trecut cand ma interesam de anvelope).

 

Pana la urma este foarte bine daca service-urile isi dau interesul ca orice situatie neplacuta rezultata in urma unei interventii sa fie solutionata decent si in favoarea clientului, insa daca patesc ceva pe traseu pentru ca un "mester" din service nu si-a facut treaba bine, la ce ma mai ajuta politeturile!

 

Am incercat pe regionala Cluj sa fac o lista cu service-urile din zona si cu feedback-ul ce il are fiecare, insa mi-au sarit toti in cap ca nu e in regula (de ce nu ar fi? pe eBay nu te ghidezi dupa rating-ul unui vanzator? sau stai, romanii cumpara de pe Olx si platesc 800 RON pe un sapun livrat in loc de telefon). No bun, in cazul asta.. fiecare se duce la service pe barba lui.

 

@fricu, ce spui tu straine? bon? factura? unii dealeri de echipamente, accesorii si piese nu dau bon, ce sa mai vorbim de service-uri. Am identificat totusi si magazine/service-uri care o fac, de atunci numai la ei apelez.

asta cu incercarea ta de a face un "tabel" cu service-urile de pe zona Cluj+feedback-uri nici nu ma mir ca a provocat agitatie.cum era sa vada tot muritorul o lista cu 90% feedback negativ,si in dreptul fiecarui mester o gramda de nemultumiti?ar muri de foame "meseriasii".:)) cum majoritatea repara pe genunchi si "dupa manual",si in nici un caz dupa know-how,iti dai seama ca lista ta era plina de bile negre.eu nici nu m-am obosit sa fac tabel la noi pe MM,ci doar am dat feedback-uri(majoritatea negative si in nici un caz spuse la modul frumos).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet incet,isi da seama "lumea" de serviciile prestate de cesar si oamenii pe care ii are "sclavi" in regatul lui dotat cu fotolii de pele si lcd montat pe un perete :alcy: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problema. :) Ca idee, lucrurile au stat cam asa:

Pe loc motorul se tureaza usor si revine usor dar in treptele superioare nu merge bine. Compresia e buna, amestecul e corect - culoarea bujiilor e buna.

Dupa servisarea sistemului de alimentare, la primul drum facut, motocicleta s-a comportat foarte bine. Colegul Fricu ne-a sunat si ne-a confirmat ca merge OK. Dupa doua zile insa problema a re-aparut. L-am rugat sa revina si la service s-a reglat din nou TPS-ul + proba (cele 30 de minute despre care povestea).

A mai mers bine o zi dupa care iarasi aceeasi problema. Am aflat de problema si am zis la service sa cheme inapoi motocicleta ca sa vedem exact ce se intampla si de ce merge un timp si apoi re-apare simptomul initial. Eu am vorbit abia azi cu Fricu la telefon. Mai mult ca sigur motocicleta mai are o problema si nu e la carburatoare. Ce e bizar este ca, alte doua horneturi in sezonul asta au prezentat simptome aproape identice si s-au rezolvat dar la aceasta problema nu.

am inteles.personal nu mi se pare deloc ok,dar nah,foecare dupa mintea lui.

 

on-topic:celelalte doua Horneturi avea simptome APROAPE identice.dar diferenta intre alea si al lui @fricu a sesizat-o cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet incet,isi da seama "lumea" de serviciile prestate de cesar si oamenii pe care ii are "sclavi" in regatul lui dotat cu fotolii de pele si lcd montat pe un perete :alcy: .

Ce rau esti.....ce ti-a facut ma Cesar?

Si-a recunoscut greseala , banii ii va inapoia.

Sunt lucruri care se pot rezolva de Cesar , si lucruri care poate il depasesc.

Cel mai importat este ca : recunoaste, accepta si raspunde criticilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.personal nu mi se pare deloc ok,dar nah,foecare dupa mintea lui.

 

on-topic:celelalte doua Horneturi avea simptome APROAPE identice.dar diferenta intre alea si al lui @fricu a sesizat-o cineva?

 

Aproape identice inseamna cam asa: pe loc in neutru ambele motoare se turau corect, fara probleme. Functie de treapta de viteza, se limitau ori la 8000rpm ori la 5000-5500 rpm.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aproape identice inseamna cam asa: pe loc in neutru ambele motoare se turau corect, fara probleme. Functie de treapta de viteza, se limitau ori la 8000rpm ori la 5000-5500 rpm.

Foarte ciudat. Sunt curios daca gasiti o solutie concreta, care sa rezolve problema. Success Editat de RazvanLNI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rau esti.....ce ti-a facut ma Cesar?

Si-a recunoscut greseala , banii ii va inapoia.

Sunt lucruri care se pot rezolva de Cesar , si lucruri care poate il depasesc.

Cel mai importat este ca : recunoaste, accepta si raspunde criticilor.

Nu as vrea sa incep ca sa enumar cele facute de el si "uceniciii" lui.

Am renuntat in a ma mai duce la el in "regat".

Daca esti curios,ti le scriu pe privat,cu lux de amanunte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu update cand iese din service SKR (Skandal).

 

Am rasfoit putin topicurile cu probleme asemanatoare pe care le-am gasit pe net. Sunt multe cazurile in care nu s-a gasit rezolvarea (nu vorbim despre filtre infundate, bujii vechi, etc), si eu doar intr-unul dintre cazuri s-a ajuns la o concluzie:

 

"New set of carbs chucked on, back on the dyno, setting up, jetting and shimming the needles for optimum setup. going well, bikes producing 90+BHP at back wheel, then all of a sudden she just dies, no life, nothing. wont fire up, keeps cranking and cranking... Next day comes and the guys go back to the bike, she fires straight up, strange!? Back on dyno for million'th time, same happens again. after checking everything they can, the prognosis was it must be the cdi as that is the only thing they cant check and everthing else seems fine...back to the breakers...

 

New CDI in place, back on the dyno. Presto! runnning like a dream!"

 

http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=60&t=29352

 

Am mai avut sezonul asta de a face cu un CDI defect de Hornet dar spre deosebire de al tau, acesta nu dadea deloc scanteie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incet incet,isi da seama "lumea" de serviciile prestate de cesar si oamenii pe care ii are "sclavi" in regatul lui dotat cu fotolii de pele si lcd montat pe un perete :alcy: .

Am înțeles ideea din prima, nu e nevoie să insiști atât. Indiferent cât ar fi un garaj de bun se mai întâmplă...

 

Da, am citit si eu topicul. M-am si interesat de CDI si TPS, am de unde sa fac rost si va fi urmatoarea incercare (fiind ceva mai scumpe) daca nu se rezolva nici acum.

Caută un CDI de împrumut. Dacă băieții ăștia nu ți-au găsit defectul după atâta muncă, speri să știe cineva s-o facă prin telefon ?

În locul tău aș încerca o rezolvare tot cu băieții în loc să merg la cel cu "pastilele"- jocul termic ( pare lipsă de profesionalism sau habarnist s-o dea cu pastilele direct în telefon ).

O s-o frece inutil cu pastilele după care veți reveni la a căuta adevărata problemă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...