Vallach Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @efreet: bine ai venit in "cuibul viespilor" @george, pepsz: totusi nu este cam mare bataia de cap sa pregatesti motocicleta pt track day si dupa distractie pt circulatia pe drumurile publice? Ma gandesc la gume in special (sa inteleg ca intri pe circuit cu aceleasi anvelope cu care te dai zi de zi?), iar apoi la demontarea/remontarea diverselor piese ce sunt interzise pe circuit (ex. oglinzi) samd Daca m-ar fi luat si pe mine virusul circuitului, ceea ce ar fi fost destul de probabil daca ar fi existat o pista mai aproape de Cluj, mi-as fi luat si un CBR pe care sa il pregatesc special pt track si sa fie folosit numai in acest scop, iar daca as fi considerat ca Horneta mea PC34 nu este sigura (in limita a ce inseamna "sigur" la o motocicleta), as fi inlocuit-o cu un model mai nou cu tehnologii recente, insa nu cred ca este cazul. Consider ca numeroase tehnologii cu care vin prevazute modele recente nu mi-ar fi utile cu nimic pentru ceea ce imi doresc eu de la o motocicleta, exceptie facand ABS dupa cum am mentionat deja, insa se poate si fara. In momentul in care apare un model ce merge cu cristale de dilitiu insa suna ca o motocicleta pe benzina, imi schimb si eu Horneta Fac o paranteza sa mentionez ca o casca de genul Skully AR-1 mi se pare o aberatie tehnologica creeata in urma mentalitatii "because we can" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. Observ ca te-ai implicat deja in discutii pe acest subiect pe topic-ul despre circuitul de la Adancata. Faptul ca in RO regulamentele de acces pe pista sunt mult mai permisive nu este un lucru bun in opinia mea. Un exemplu din UK: All bikes must pass technical inspection prior to admittance to the track. If your bike does not pass tech inspection, you will not receive a refund. It is your responsibility to have your bike prepared prior to riding on the race track. Tires and brakes must be in good condition. Tires should be at least 50%+ of new condition. Any tires that are bluing from excessive wear will be disallowed. We will have on site tire service at most events, so if your tires don't pass, you may have the opportunity to put on replacement tires to pass tech. Please contact us to confirm tire service will be available at your event. All glass, headlight, turn signals, and plastic lenses must be taped over or removed. Side mirrors must be removed for the advanced group and at least taped over for all other groups. We recommend but do not require removal of center stands. No bikes with center stands will be allowed in the Advanced Group due to the ground clearance issue. All machines must have an operational handlebar mounted kill switch/button and self-closing throttle in good working condition. Advanced and Intermediate group riders must use water, water wetter or a non-ethyl glycol based anti-freeze/coolant. Approved Poly Glycol brands are: Evans, 7th Gear, Liquid Performance, and Engine Ice. Automotive ethyl glycol based coolants are not allowed. All valve stems must have caps. Wheel balance weights must be well secured and duct taping is required. License plates must have bolts taped or be removed. Advanced riders only must safety wire oil drain plugs, oil filter and oil fill caps. Intermediate must have a minimum of RTV or Silicone dab on the oil drain plugs and oil filter. ** Please note that if you spill oil on the track your day is over. eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa Cred ca daca folosesti gume de strada pe circuit nu poti vorbi de un anume nivel de performanta ci doar de distractie, in plus cu gume de strada, chiar daca sunt din gama sport, riscul de accident este cu siguranta mult mai mare. iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Eu sunt de alta parere, de la un anumit nivel de pilotat in sus inseamna ca esti constient de riscurile motociclismului pe drumurile publice si ve fi cat se poate de precaut, chiar daca vei forta din cand in cand pentru ca asta e, iti place sa te dai si tare. O motocicleta mai puternica, de fabricatie mai recenta si cu tehnologii mai complexe nu va fi mai safe, poate din contra, iti va da acest sentiment si vei risca si mai mult, insa R1 2015 (de exemplu) nu te va salva in cazul in care ai muscat-o intr-un viraj sau la o intersectie. In plus, mi se pare neplacut sa detii un model de motocicleta ca si Hornet, conceputa pentru ture cat de cat in regim normal si eventual putin mai in forta ocazional, insa sa te astepti sa atinga un nivel de performanta ca si modele sportive. Schimba-ti motocicleta cu un model mai potrivit asteptarilor tale. Dpmdv, CB600f nu are cum sa isi arate limitele pe sosea daca este intretinuta corespunzator si folosesti consumabilele potrivite, daca totusi simti nevoia de mai mult, atunci treci pe circuit unde, intr-adevar, Hornet-ul va oferi doar distractie, nu performanta. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Corect, daca vrei sa iti tunezi motocicleta, de ce nu? Insa nu pentru ca ar fi ceva in neregula cu ea, ci pentru ca asa vrei tu. Consideri ca ai prea mult skill pt un naked? No problem.. au aparut si modele SS de 300 CP (Ninja H2R). Asigurarea de viata este recomandata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 (editat) Man, nu vrei sa înțelegi niște aspecte elementare. O dai cu citate din regulamentele din UK, dar eu nu vorbeam de regulamentele din Ro, cu pe unde am fost eu și anumiți amici de-ai mei. În speță Ungaria și Cehia. La track day te dai cum vrei și cu ce deții, fără sa fii obligat sa dai nimic jos. Înțelegi? Tu locuiești în UK sau te dai în UK de dai exemple de acolo? Doi la mana,eu ma dădeam cu racetrack k3,k2,supercorsa pro, Michelin Power one, și pe strada și pe circuit. Tu consideri ca ma dădeam în oricare din cele doua situații un-safe? Trei la mana, desi explic și eu și @pepsz raționamentul îmbunătățirilor tu o tot ții pe-a ta cu ss-uri race only and shit. Sesizezi? Și nu în ultimul rand, mai insiști pe o chestie, degeaba:ca dacă vrei mai performant and shit iei mai nou. Ți-a explicat @pepsz ce vrea de la motor. Ca tu vrei sa iti dam toți dreptate pt ca nu ești de acord cu gândirea noastră, asta e alta mâncare de peste. Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Nu cred ca știi tu ce skill-uri am eu, dar te pot asigura ca o Viespe stoc o duc peste cat e ea gândită, fără sa intru în belele. Ia-o cum vrei, lauda de sine, îngâmfare, figuri în cap dar las-o balta cu încercarea de impunere a teoriilor tale legate de mersul la risc pe strada sau de chestiile legate de mersul mai agresiv, pe strada sau pe pista. Nu de alta, dar suntem fiecare liber sa gândim și sa acționăm singuri asumându-ne alegerile făcute. Iar dacă spui ca o Viespe nu își poate arata limitele pe strada dacă e întreținută corespunzător și are consumabilele la zi, înseamnă că într-o zi s-ar putea sa ramai uimit. Și aici ma poți contrazice cat vrei, nu e problema. Editat Ianuarie 12, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Încă ceva și închei discuția ca e lunga și inutila deja. Cel mai bine, atat timp cat nu putem discuta pe un ton calm. Spor la upgrade-uri si +100 la skillz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 (editat) Eu sunt și am fost calm toată discuția. Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc! Ps:cat despre skillz, mi se cam termina când dau de chestii scumpe pe care mi-e tarsa sa le dau de Terra. » Post actualizat in 12 Jan 2016 15:35 Ps2:de parca nu mi-ai cunoaste atitudinea de atâția ani, dar uneori am impresia ca dorești să-ți impui punctul de vedere cu toporul iar dacă lumea nu e de acord cu tine o ții la nesfârșit într-o singura direcție și nu mai pricepi esențialul. Editat Ianuarie 12, 2016 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Ianuarie 12, 2016 Share Postat Ianuarie 12, 2016 Pe pista nu e nimic interzis la track day. Te poți da și cu gentile laterale dacă vrei. și da, eu personal ma dădeam cu aceleași gume și pe pista și pe strada. Țin mai puțin, dar cui ii pasa?iar legat de partea safe cred ca @pepaz se refera la faptul ca de la un nivel de pilotat Viespe în sus, ea devine relativ un-safe, atat pe strada cat și pe pista, arătându-și limitele. Și pornind de la premisa ca Viespe nu se vinde ever, de ce sa nu facă upgrade-uri? Nu le face ca mai apoi Viespe sa fie comparabila cu ceva SS, ci ca sa fie compatibila noilor nevoi și noilor skill-uri. Corect @pepsz? Foarte corect George, suntem pe aceeasi lungime de unda ca si gandire in ceea ce priveste investitiile in viespie date conditiile, modul si durata in care le folosim. Gandirea asta este data de stilurile de mers pe care le avem, restrictiile pe care le simtim incepand cu depasirea unor limite si nu in ultimul rand, dorinta de a avea cea mai buna versiune de viesp. Chiar e pacat ca se ajunge la dispute cand nu-si au rostul. E ca si cum tie iti plac merele si fortezi si pe altcineva sa le manance in conditiile in care celuilalt ii plac perele. Sunt gusturi/opinii diferite, nu sunt gresite ci doar diferite. Chiar nu inteleg comportamentul asta intr-o situatie banala ca asta. @Vallach, chiar nu vreau sa intru in vreun conflict cu tine pentru ca nu am de ce, iti respect opinia si vad punctul tau de vedere insa George a explicat foarte bine situatia si sunt perfect de acord cu el. La fel ca si el, m-am confruntat cu limitarile viespiei chiar si pe strada (EU am patit-o, nu insinuiez nici o clipa ca tu ai merge intr-un fel sau ceva, sa nu reiasa un alt conflict inutil). Am repetat-o si eu si George, ca ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
efreet Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB. Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Daca este cineva interesat de manual de reparatie pentru Hornet PC41, va rog sa imi spuneti unde sa il uploadez, are 250 MB. Caut un site care ofera valabilitate mai mare de 30 de zile, sa poata fi descarcat si ulterior. Manualele in limba engleza pentru toate versiunile de Hornet le gasesti -> AICI Ca fapt divers, o alternativa buna de cloud storage este site-ul ce l-am folosit pt manualele respective: MEGA » Post actualizat in 13 Jan 2016 08:42 Ca s-au încins spiritele dezbaterii, asta e bine,ca a fost constructiv. se pot trage concluzii potrivite din discuții contradictorii. Noroc! ne tunam motocicletele nu pentru ca ar fi ceva gresit cu ele (in varianta stock duc foarte bine pana la o limita), ci pentru faptul ca vrem sa scoatem ce-i mai bun din ele in diferite situatii si pentru ca nu avem de gand sa renuntam la ele, asta-i tot. Nu o "tunez" ca sa concurez cu SS/SBK-uri la nu stiu ce competitii ci doar ca sa-mi asigur stabilitatea si siguranta suplimentara, sa o personalizez si sa am cea mai buna versiune a hornetului. Cand va veni momentul hornetul "Tunat" va ramane la mine dar pe langa asta o sa am si o motocicleta de pista cu care voi avea alt comportament si alte asteptari. Corect si corect. Personal apreciez mai mult versiunile stock la orice masinarie, nu sunt mare fan de upgrade-uri decat la computere, probabil de aici si diferenta de opinie. Pentru mine Horneta este inca in regula asa cum o am in acest moment, practic doar toba, oglinzile si semnalizarile sunt modificate fata de stock, iar pe viitor voi trece cel mai probabil la ceva sport-touring care sa vina din fabrica cu tot ce am nevoie. Raman in continuare de parere ca pentru track days ideal este sa ai o motocicleta pregatita special pentru asa ceva, dar fiecare procedeaza dupa cum este mai potrivit pt el. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Ideal pt track day este un motor race only, evident. Dar nu neapărat. e bine ca de ajungem sa realizam ca orice discuție de genul asta e productiva. We agree to disagree. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 16, 2016 Share Postat Ianuarie 16, 2016 Leo Vince SBK + accesorii http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=ac&ID=237814 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Salut, detin un Hornet pc36, 2005, sta la iernat in casa ca n-am garaj . Intrebarea este, pt ca ma voi muta inapoi in Bucuresti, se tin intalniri intre posesorii de hornet-uri ? Editat Ianuarie 26, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 de ce ai montat toba finala invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) este poza la cateva zile dupa achizitie ... acum este intoarsa ... m-a costat coada spate era deja deformata de caldura de la achizitie... dar am gasit-o in uk, este pe drum, cum a ajunge o si vopsesc, toata... de ce ai montat toba finala invers? Editat Ianuarie 26, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Haha! Ma gândeam ca e deformata. Cine a montat-o asa cred ca nu prea știa ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Cica e ultima fita asta la Hornet, sa pui toba invers ca sa topesti codita Stia omul ce stia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Sunt curios ce fumase înainte de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Cred ca a fost montata pe vremea cand erau etnobotanicele in floare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 ceva tare asta clar daca as fi avut hornet asa mi-as fi montat toba. e o poza luata de aici de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Asa am pus si eu la toate 4 proiectele de Hornet, mi-a placut aspectul "clean" al coditei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Da, am vazut si la tine. Parerea mea este ca schimba complet look-ul motoretei. Este mai atragatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 (editat) Asa il am si eu, arata mai bine! Editat Ianuarie 29, 2016 de winky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 arunc o minge la fileu:daca stiti pe careva dispus la un schimb Hornet 2005-2006 cu R1 2002-2003 anuntati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 (editat) 2 poze recente, sper ca se observa toba in jos , revin dupa ce termin proiectul de vopseala cu Claudiu Albu , o sa schimb si oglinzile pt ca nu vad nimic in ele si sunt si urate, vopsit galerie si tobe negru mat, probabil doua culori mate pe ea, titaniu grey si negru, jante, are gume noi dunlop care asteapta montaj ... Am gasit coada in uk ... m-a dus 100 lire cu transport, muulllttt, dar este singura intreaga pe care am gasit-o in 4 luni ... Editat Ianuarie 31, 2016 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 A schimbat cineva pinioalele cu pinioane cu nr de dinti diferit pe un Hornet 07-10 cu ABS? Daca da, cum afecteaza ABS-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.