iaco Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 https://www.olx.ro/oferta/carene-laterale-radiator-side-panels-honda-hornet-si-alte-naked-ID2qzfF.html#f5604337ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bocz Levente Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Cine poate sa ma aiuta unde gasesc carene radiator honda hornet cb 900 f din 2001 ? Daca are cineva sau stie unde gasesc sunatimâ la 0743496092 » Post actualizat in 19 Feb 2017 14:19 Cine poate sa ma aiuta unde gasesc carene radiator honda hornet cb 900 f din 2001 ? Daca are cineva sau stie unde gasesc sunatimâ la 0743496092 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 (editat) Salut, Cine stie ma poate ajuta in urmatoarea problema: Mi s-a rupt unul dintre cablurile de la acceleratie, insa nu stiu sigur care (tur sau retur). Am atasat 2 fotografii (cablul rupt este primul pozitionat inspre maneta de frana) Multam fain ! Editat Februarie 21, 2017 de sanduionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raikk Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Are cineva un disc frana spate pt PC41 - 2008 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 daca vrea cineva sa se joace cu jiglerele principale la un hornet 98-99,am cumparat din greseala 4 bucati (102.5 x2 si 105 x2) nestiind ca modelu 2002 are alte marimi. Astea sunt cu o marime mai mare decat stock dar pt modelele 98-99. 30 de lei in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salut, Cine stie ma poate ajuta in urmatoarea problema: Mi s-a rupt unul dintre cablurile de la acceleratie, insa nu stiu sigur care (tur sau retur). Am atasat 2 fotografii (cablul rupt este primul pozitionat inspre maneta de frana) Multam fain ! Salut man, din cate vad in poza ta este cablul de acceleratie (sau cum ii zici tu tur). Cel de revenire (returul) este celalat. Dar ca sa ne dam seama 100% cum se manifesta? Nu accelereaza deloc sau nu revine la loc si ramane accelerata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 @danny_nt, Mersi de raspuns, dupa cum am scris si in prima postare cablul efectiv s-a rupt. Nu mai accelereaza deloc iar pentru comanda online trebuia sa confirm daca e cablu de tur sau de retur. Am rezolvat, ajunge vineri si il montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Super. De curiozitate cat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanduionut Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 90 + curier (produs de Vicma.es) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexumf Postat Februarie 24, 2017 Share Postat Februarie 24, 2017 Salutari, Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura... Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el... » Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UrsuFlorin93 Postat Februarie 25, 2017 Share Postat Februarie 25, 2017 salutare ... pentru nou sezon as vrea sa schimb cauciucele pentru horneta. Ma gandeam la un pilot road 4 , a mai pus cineva asa ceva pe hornet 2007 ? e multumit ? eu sunt la al 2-lea set de pilot road 4 pe hornet 2007.se merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Salutari, Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura... Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el... » Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41 Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta Ironic, dar conform manualului.... e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Jocul se regleaza. Nu ai surubul ala de ghidaj la maneta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexumf Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 ChrisRR: m-as bucura sa fie așa însă este vorba despre un "joc" la revenire nu la strângerea manetei... Danny, reglajul din maneta nu ma ajuta... as încerca să-l strâng pe cel de la levierul de jos însă ma tem sa nu fac vreo boacănă și sa uzez aiurea ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Mă poate ajuta si pe mine cu o chestie? Cum reglez frana pe spate? Acu nu prinde aproape deloc pana nu apas pedala pana jos, as vrea sa intre un pic mai devreme si mai ferm.mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms Daca afli, anunta-ma si pe mine. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 O intrebare : Am o geaca de vara si cand o folosesc prinde miros de carburant. Mai am o geaca, dar e din piele si o folosesc mai rar, mai ales cand e foarte cald afara. Chestia asta se intampla din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele si scoate vapori nearsi de benzina prin esapament? Mobra e un Hornet 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 (editat) Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? Editat Martie 1, 2017 de RazvanLNI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Salutari, Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura... Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el... » Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41 Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta "Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc Toba e stoc si nu pare ca i s-a schimbat pozitia vreodata. Carburatoarele nu le-am sincronizat niciodata pentru ca am mobra asta din vara trecuta. :-) Cu pornirea am problema aia si in mijlocul verii, insa nu ma deranjeaza asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 (editat) Mai riguros e sa masori cat ai la maneta jocul in zona unde se vede cablul (partea din dreapta a ei), cu o ruleta sau un subler In varf, in partea dinspre capatul de ghidon, jocul masurat depinde de ce maneta de ambreiaj ai montata. La una scurta iti iese mai mic, la una mai lunga mai mare PS: Jocul in arcul de la ambreiaj il am si eu pe a mea la 15000km, si a fost acolo de cand am luat-o (avea sub 5000km) "Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac Editat Martie 2, 2017 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata. Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara. Deci nu, nu e nici o problema Obisnuieste-te cu ideea. » Post actualizat in 02 Mar 2017 20:00 Mă poate ajuta si pe mine cu o chestie? Cum reglez frana pe spate? Acu nu prinde aproape deloc pana nu apas pedala pana jos, as vrea sa intre un pic mai devreme si mai ferm.mulțumesc. Fa-i o aerisire la instalatie. Eventual schimba si lichidul daca e mai vechi de 3-4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.