hypnotech24 Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 Salutare, poate are cineva o idee despre chestia asta.. Socul e intreg,functioneaza,trage de toate cuiele alea.. Mi se pare ciudat faptul ca inainte cand il trageam se ducea pana in 3500-4000 de ture,acum se duce doar pana in 2000.. ceva clar s a intamplat p-acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Salutare, poate are cineva o idee despre chestia asta.. Socul e intreg,functioneaza,trage de toate cuiele alea.. Mi se pare ciudat faptul ca inainte cand il trageam se ducea pana in 3500-4000 de ture,acum se duce doar pana in 2000.. ceva clar s a intamplat p-acolo.. E frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 Exista posibilitatea ca pe cablul socului sa fie mizerie si sa nu il traga pana la capt. Incearca sa tragi si direct de parghia care aduce cele 4 cuie in pozitia de deschis. Ai acces in partea dreapta a motocicletei sub rezervor. Eu asa faceam inainte sa curat cablul. La mine era asa de murdar ca trebuia sa il si imping inapoi tot de acea parghie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Noiembrie 16, 2016 Share Postat Noiembrie 16, 2016 asta ziceam,ca le trage pe toate 4 pana la capat in fine, o sa umblu la carburatoare,iarna e lunga,mi am luat si bujie transparenta deci trebuie sa iasa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 19, 2016 Share Postat Noiembrie 19, 2016 Da insa nu stiu ce variante exista, nu am gasit nimic.Ia legătura cu George05 sau caută-i posturile, el si-a modificat frumos viespea. Variantele oem sunt ca în poze 2007-2011 apoi 2011 -> varianta simplificată fără mânere ( mie îmi par utile în ciuda aspectului ). . Am tot vazut Hornet 2008 aduse din Italia care arată ca 2011+ , sunt căzute iar apoi e mai simplu de găsit codita 2011+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Dar de carenele din poza,are cineva vreun pont? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 Anii trecuti era plin ebay-ul de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Noiembrie 22, 2016 Share Postat Noiembrie 22, 2016 am tot cautat pe acolo dar nu prea gasesc,probabil o sa mai incerc diferiti termeni de cautare,gasisem pe un site nemtesc,par a fi pentru 919..oricum eu le vreau fix pe astea.. Poate stia careva,na..mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 Ia legatura cu user-ul doua.roti, avea ceva similar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 am tot cautat pe acolo dar nu prea gasesc,probabil o sa mai incerc diferiti termeni de cautare,gasisem pe un site nemtesc,par a fi pentru 919..oricum eu le vreau fix pe astea.. Poate stia careva,na..mersi da un semn te rog daca gasesti pe undeva. Imi plac si mie cum arata. Ceva poze si din fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 https://www.olx.ro/oferta/carene-laterale-radiator-side-panels-honda-hornet-si-alte-naked-ID2qzfF.html#0391852afe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Le stiam pe alea iaco,mersi.. da mie mi se par geniale astea din poza.. Uite aici motocicleta https://pro-bike.ro/forums/topic/101086-honda-hornet-600-2002/..mai putin si parca l as suna pe om poate le a cumparat el,sau sa imi zica pe la cine a ajuns motoru sa facem si noi o matrita ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Il suni tu? ca sa nu-l zapacim mai multi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Noiembrie 29, 2016 Share Postat Noiembrie 29, 2016 daca intereseaza pe cineva...am la vanzare in urma unor schimburi urmatoarele...pt hornet 07...semnalele originale...( ilocuite cu unele pe LED ) + releul de semnalizare ( inlocuit cu unul led ca palpaiau in draci ) aparatoarea orig de lant si cam atata momentan....preturi negociem...pm me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 Salutare domnilor si la multi ani! am cumparat hornet din uk, 2008. la rar o sa am prob. Din cauza farului? Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers. Daca da, ce treb sa schimb ? Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 Salutare domnilor si la multi ani! am cumparat hornet din uk, 2008. la rar o sa am prob. Din cauza farului? Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers. Daca da, ce treb sa schimb ? Spor! In primul rand poza de la profil Acum serios vorbind, trebuie sa schimbi farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 Salutare domnilor si la multi ani! am cumparat hornet din uk, 2008. la rar o sa am prob. Din cauza farului? Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers. Daca da, ce treb sa schimb ? Spor! Salutare domnilor si la multi ani! am cumparat hornet din uk, 2008. la rar o sa am prob. Din cauza farului? Bate spre stanga ,invers sensului nostru de mers. Daca da, ce treb sa schimb ? Spor! ma poate ajuta cineva cu un far pt. Cateva ore sa obtin rar ul ? multumesc! » Post actualizat in 01 Dec 2016 18:53 ma poate ajuta cineva cu un far pt. Cateva ore sa obtin rar ul ? multumesc! O viespe din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 1, 2016 Share Postat Decembrie 1, 2016 (editat) Man, stii ca luminile se regleaza, nu? In plus, Hornetul generatia 2007-2010 nu are design asimetric la far pe faza scurta, nu are cum sa bata ca la masina. (Prin asta ma refer la faptul ca ai un singur bec pe faza scurta, care ar trebui sa fie peste cel de faza lunga daca totul e legat cum trebuie.) A treia chestie, exista doar un singur ansamblu de far pentru Hornet generatia respectiva. Deci, stai chill, fa un test undeva pe intuneric si daca bate aiurea atunci ajusteaza-l. Eu zic sa stai linistit. Ultima oara cand mi-am schimbat becurile m-am uitat si la fascicul, si parea simetric. Editat Decembrie 1, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Man, stii ca luminile se regleaza, nu? In plus, Hornetul generatia 2007-2010 nu are design asimetric la far pe faza scurta, nu are cum sa bata ca la masina. (Prin asta ma refer la faptul ca ai un singur bec pe faza scurta, care ar trebui sa fie peste cel de faza lunga daca totul e legat cum trebuie.) A treia chestie, exista doar un singur ansamblu de far pentru Hornet generatia respectiva. Deci, stai chill, fa un test undeva pe intuneric si daca bate aiurea atunci ajusteaza-l. Eu zic sa stai linistit. Ultima oara cand mi-am schimbat becurile m-am uitat si la fascicul, si parea simetric. multumesc, nu stiam ca se regleaza, poti dezvolta de unde si cum se face? » Post actualizat in 02 Dec 2016 00:46 http://motodiscount.ro/KIT-TOPCASE-SHAD-SH48-GEANTA-INT-CAPAC-CARBON-SPAT http://motodiscount.ro/TOP-CASE-GIVI-V47NN-47L top case shad sau givi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 (editat) Nu te pot ajuta exact cu instructiuni, dar ar trebui sa fie in dreptul becurilor. Cauta un manual de service pentru informatii detaliate. Is extraordinar de scumpe top box-urile alea. Daca ai bani, go for it. Insa... Alternativa. Exista niste modele de Kappa (facute tot de Givi, dar mai putin fitoase) incepand de la cateva sute de lei. Le gasesti pe Motomus.ro. Eu de acolo mi-am comandat, la un pret foarte bun, anul asta. Acum probabil ca sunt ceva mai scumpe Daca iei top box de la Givi/Kappa (probabil si de la alti producatori), in afara de cutie, vei avea nevoie si de urmatoarele: 1. Bratele de prindere. Se dau jos manerele pentru pasager, se monteaza in locul lor. La Louis is aproape 75 de euro (link si la Motomus) 2. Placa de prindere. (Givi da una universala in cutie, dar nu se potriveste absolut deloc cu bratele, e doar pentru motociclete/scutere care au alte brate deja. Deci teapa). Aia e vreo 40 de euro la Louis. Cutia mea (care se potriveste cu placa asta -- link Motomus) e modelul K42N (Link Motomus. Gasesti aici toate modelele Kappa la Motomus) Placa trebuie cumparata in functie de cutie. Sunt anumite modele care merg pe monokey, altele pe monolock, iar altele ofera si un U-Lock inclus. Complicat un pic, dar asta e Vezi ca la Givi si Kappa, poti folosi bratele, placile si cutiile intre brand-uri. Eu am brate si placa Givi si cutie Kappa. Insa trebuie sa te uiti pe site la Givi si Kappa sa vezi ce placa recomanda. Recomand Motomus pentru ca, la vremea respectiva, am prins un pret mai bun la ele decat pe Louis si pe alte site-uri de profil. Si mi le-au adus intr-o zi pe toate, daca nu ma insel. M-a surprins, ca nu imi imaginam ca tin bratele de Hornet pe stoc, dar asa a fost. Editat Decembrie 2, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 2, 2016 Share Postat Decembrie 2, 2016 Nu te pot ajuta exact cu instructiuni, dar ar trebui sa fie in dreptul becurilor. Cauta un manual de service pentru informatii detaliate. Is extraordinar de scumpe top box-urile alea. Daca ai bani, go for it. Insa... Alternativa. Exista niste modele de Kappa (facute tot de Givi, dar mai putin fitoase) incepand de la cateva sute de lei. Le gasesti pe Motomus.ro. Eu de acolo mi-am comandat, la un pret foarte bun, anul asta. Acum probabil ca sunt ceva mai scumpe Daca iei top box de la Givi/Kappa (probabil si de la alti producatori), in afara de cutie, vei avea nevoie si de urmatoarele: 1. Bratele de prindere. Se dau jos manerele pentru pasager, se monteaza in locul lor. La Louis is aproape 75 de euro (link si la Motomus) 2. Placa de prindere. (Givi da una universala in cutie, dar nu se potriveste absolut deloc cu bratele, e doar pentru motociclete/scutere care au alte brate deja. Deci teapa). Aia e vreo 40 de euro la Louis. Cutia mea (care se potriveste cu placa asta -- link Motomus) e modelul K42N (Link Motomus. Gasesti aici toate modelele Kappa la Motomus) Placa trebuie cumparata in functie de cutie. Sunt anumite modele care merg pe monokey, altele pe monolock, iar altele ofera si un U-Lock inclus. Complicat un pic, dar asta e Vezi ca la Givi si Kappa, poti folosi bratele, placile si cutiile intre brand-uri. Eu am brate si placa Givi si cutie Kappa. Insa trebuie sa te uiti pe site la Givi si Kappa sa vezi ce placa recomanda. Recomand Motomus pentru ca, la vremea respectiva, am prins un pret mai bun la ele decat pe Louis si pe alte site-uri de profil. Si mi le-au adus intr-o zi pe toate, daca nu ma insel. M-a surprins, ca nu imi imaginam ca tin bratele de Hornet pe stoc, dar asa a fost. salutare, am cumparat azi Suport topcase Givi Monorack 263 FZ, pentru Honda Hornet 600 an 2007-2010. cred ca o sa merg pe varianta ta: placa givi -topcase kappa. Studiez sistemul de inchidere, ala ma intereseaza foarte tare. iti multumesc pt. Info .si daca mai ai ceva de adaugat te rog sa o faci, multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Sistemul de închidere la cele ieftine, top case-uri mă refer, e rudimentar. Ai o cheie simplă, iar închiderea nu e etanș. Oficial, poți pune doar o greutate mică în ele, gen câteva kilograme. Eu am pus mai mult, fără probleme. Daca vrei ceva mai fancy, sigur găsești. Depinde câți bani vrei să dai. Plăcile mi se pare că sunt la fel de scumpe, costul final vine de la top box. Uite, altceva. Dacă vrei să pui o cască într-un top case, varianta de 42 sigur e ok. Însă pentru două, mai ales cum am eu una cu intercom și cameră pe ea, s-ar putea să nu fie destul loc. Depinde de ce vrei să faci, în final, și ce buget vrei să aloci. Dacă bagi banii într-un sistem de la Givi, sunt șanse să îl poți folosi și la următoarea motocicletă, presupunând că e suportată de Givi. Multe sunt. Sunt unele top case uri care merg și ca side case. Te poți uita și după alea. Sunt și sisteme de lumini care se pot monta, pentru vizibilitate noaptea. Nu știu ce altceva mai pot adăuga. Practic, se rezumă la: Vezi ce top case vrei, după vezi ce placă necesită. Dacă ți se pare o idee bună, vezi că s-ar putea să fie și o varianta a plăcii cu U lock inclus sau loc pentru unul. Dacă folosești, poate ți se pare util. Nu știu dacă am menționat asta mai devreme. Vezi pe Louis.de că era o reducere de 25 de euro la cumpărături peste 100. Tu te încadrezi, poate scoți placa și cutia la un preț bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAVROCHE Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Salutare, ce ulei folositi ? Vascoziatate, semi-full? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 multumesc, nu stiam ca se regleaza, poti dezvolta de unde si cum se face? » Post actualizat in 02 Dec 2016 00:46 http://motodiscount.ro/KIT-TOPCASE-SHAD-SH48-GEANTA-INT-CAPAC-CARBON-SPAT http://motodiscount.ro/TOP-CASE-GIVI-V47NN-47L top case shad sau givi? Farul după 2007 este simetric, nu ai ce schimba. Verifică poziţia becului în far. Tot ansamblul se sprijină în partea de jos în spatele farului pe 2 suporţi de cauciuc, vezi să fie la locul lor, se întâmplă să mai sară şi atunci luminează mai jos. Pt şuruburile de reglaj vezi cap 20-6 din manual. Nu ai manual in engleză ? L-a pus @Vallach mai în spate S-o stăpâneşti sănătos ! Şi nu, cu uleiul nu. Nu întreba. Ai întrebat deja : Motul 5100 10W40 (sau 10W30) dar nu ştii de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Decembrie 6, 2016 Share Postat Decembrie 6, 2016 Vâscozitatea e simplă. 10W40 pentru clima noastră. 10w30 e bun când temperaturile maxime sunt mult mai scăzute decât la noi. Full sintetic e ideal, dar nu obligatoriu. Însă, nu mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.