Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine poate sa ma aiuta unde gasesc carene radiator honda hornet cb 900 f din 2001 ? Daca are cineva sau stie unde gasesc sunatimâ la 0743496092

» Post actualizat in 19 Feb 2017 14:19

Cine poate sa ma aiuta unde gasesc carene radiator honda hornet cb 900 f din 2001 ? Daca are cineva sau stie unde gasesc sunatimâ la 0743496092

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cine stie ma poate ajuta in urmatoarea problema:

Mi s-a rupt unul dintre cablurile de la acceleratie, insa nu stiu sigur care (tur sau retur).

 

Am atasat 2 fotografii (cablul rupt este primul pozitionat inspre maneta de frana)

 

Multam fain !

post-70592-0-08165300-1487691899_thumb.jpg

post-70592-0-29644600-1487691905_thumb.jpg

Editat de sanduionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrea cineva sa se joace cu jiglerele principale la un hornet 98-99,am cumparat din greseala 4 bucati (102.5 x2 si 105 x2) nestiind ca modelu 2002 are alte marimi. Astea sunt cu o marime mai mare decat stock dar pt modelele 98-99. 30 de lei in bucuresti.

post-71618-0-44236100-1487707038_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cine stie ma poate ajuta in urmatoarea problema:

Mi s-a rupt unul dintre cablurile de la acceleratie, insa nu stiu sigur care (tur sau retur).

 

Am atasat 2 fotografii (cablul rupt este primul pozitionat inspre maneta de frana)

 

Multam fain !

Salut man, din cate vad in poza ta este cablul de acceleratie (sau cum ii zici tu tur). Cel de revenire (returul) este celalat.

Dar ca sa ne dam seama 100% cum se manifesta? Nu accelereaza deloc sau nu revine la loc si ramane accelerata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura...

Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el...


» Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41

Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura...

Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el...

» Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41

 

Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta

Ironic, dar conform manualului.... e normal 😂😂
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ChrisRR: m-as bucura sa fie așa însă este vorba despre un "joc" la

revenire nu la strângerea manetei...

Danny, reglajul din maneta nu ma ajuta... as încerca să-l strâng pe cel de la levierul de jos însă ma tem sa nu fac vreo boacănă și sa uzez aiurea ambreiajul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut,ma poate ajuta cineva de unde pot cumpara un kit de coborare (lowering kit )ptr un hornet model 2007 in sus ??eu am 1,65 si as vrea sa coboare saua putin mai jos...nu as vrea sa modific saua ..ms

Daca afli, anunta-ma si pe mine. Ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare :

 

Am o geaca de vara si cand o folosesc prinde miros de carburant. Mai am o geaca, dar e din piele si o folosesc mai rar, mai ales cand e foarte cald afara.

Chestia asta se intampla din cauza ca nu sunt sincronizate carburatoarele si scoate vapori nearsi de benzina prin esapament?

Mobra e un Hornet 2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar motorul, motorul cum se comporta? Trage bine? Porneste la sfert? Da rateuri? Cu consumul cum sta? :)

 

Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare :)

In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Astazi am schimbat uleiul si am dat prima tura...

Cu aceasta ocazie insa, am descoperit o chestie enervanta pt care poate ma puteti ajuta voi cu o rezolvare: maneta de ambreiaj nu revine pana la capat...mai raman 2-3 mm de cablu pe care trebuie sa ii ajut eu sa revina (impinand maneta). Analizand problema am ajuns la concluzia ca vinovatul este arcul de la levierul care actioneaza ambreiajul si nu maneta. Se pare ca e prea slab. Stiti cumva cum poate fi schimabt acel arc? Levierul nu are nici un surub sus...imi pare ca trebuie sa desfac tot capacul ambreiajului sa ajung la el...

» Post actualizat in 24 Feb 2017 15:41

Am omis sa precizez ca viespea mea este din 2011..daca are vreo relevanta

"Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am confruntat cu problema asta, ai cumva toba schimbata? Din cate am inteles carburatie + toba schimbata + pozitia tobei la hornet (inainte de pc41) = miros de benzina. La mine nu s-a schimbat nimic dupa schimbarea bujiilor + curatare / sincronizare carburatoare :)

In perioada asta e normal sa porneasca putin mai greu, mai ales dimineata. Tocmai de aia exista soc :P

 

Toba e stoc si nu pare ca i s-a schimbat pozitia vreodata. Carburatoarele nu le-am sincronizat niciodata pentru ca am mobra asta din vara trecuta. :-)

Cu pornirea am problema aia si in mijlocul verii, insa nu ma deranjeaza asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai riguros e sa masori cat ai la maneta jocul in zona unde se vede cablul (partea din dreapta a ei), cu o ruleta sau un subler

 

In varf, in partea dinspre capatul de ghidon, jocul masurat depinde de ce maneta de ambreiaj ai montata. La una scurta iti iese mai mic, la una mai lunga mai mare

 

PS: Jocul in arcul de la ambreiaj il am si eu pe a mea la 15000km, si a fost acolo de cand am luat-o (avea sub 5000km)

 

"Aşa fac toate". Nu-ţi bate capul, verifică jocul să fie 10-20mm la capătul manetei şi atât (pag 3-27 ). La o mobră ca asta la care toate merg perfect, doar "defecte" ca ăsta poţi găsi. M-am obişnuit să-i dau un bobârnac

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trage ok, porneste un pic mai greu(trebuie sa trag putin de gaz ca sa porneasca) in rest nu am semnalat probleme. Consumul ... nu i l-am facut niciodata.

Asa miros si eu, de pasager nu mai zic. Si am reglajul foarte bun, amestecul putin mai bogat decat standardul si consumul de 4.5 in afara.

Deci nu, nu e nici o problema :) Obisnuieste-te cu ideea.

» Post actualizat in 02 Mar 2017 20:00

Mă poate ajuta si pe mine cu o chestie? Cum reglez frana pe spate? Acu nu prinde aproape deloc pana nu apas pedala pana jos, as vrea sa intre un pic mai devreme si mai ferm.mulțumesc.

Fa-i o aerisire la instalatie. Eventual schimba si lichidul daca e mai vechi de 3-4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...