Cristian C. Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 10 minute, adrianm a spus: Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda : ) Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 Acum 36 minute, Cristian C. a spus: Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon. Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui. Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute. În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are). Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Salut, Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi. Sa mai lovit cineva de aceasta problema ? Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41 Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos ) Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura ) Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi. Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge ) Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort. Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort. Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul. Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea. Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil. va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 12 ore, benilika a spus: Salut, Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi. Sa mai lovit cineva de aceasta problema ? Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41 Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos ) Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura ) Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi. Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge ) Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort. Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort. Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul. Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea. Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?) Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 AZi am desfăcut din nou tot bordul ...Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )Firul nu este întrerupt l-am verificat Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...Am făcut și poze și totul arata cam așa ...Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru? Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. Acu' dacă nu mai merge turometrul fix după ce ai umblat și tu în bord eu aș paria că nu s-a dus nici un ecu ci buba e - unde altundeva decât - în bord! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 31 minute, john17 a spus: Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 8, 2019 Share Postat Octombrie 8, 2019 Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru? Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM Nu le-am făcut că acolo undeva scrie că îți trebuie un aparat care sa îl legi la multitetru că sa vezi valorile.Am dat electronistului schema și azi este gata să pot măsura ...Dar dacă tot am desfăcut din nou bordul am zis sa îl dau pentru verificare lipituri ...Trimis de pe al meu SM-G975F folosind TapatalkDeci am verificat ieri verificarea cu peack voltage ...7.8 .7.9 ...Nu pot sa îmi dau seama cum sa dus așa deodată ... Faine motoare Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 9, 2019 Share Postat Octombrie 9, 2019 (editat) Vineri mi-am luat permisul si sambata sa stricat turometrul ... De sambata sta bucati in garaj si tot masor pe la ea sa ii dau de cap ... Nu pot verifca ECU` ala nici cum ... este turnat ca l-as fii desfacut sa il verific de lipituri ... Pe scurt incarcarea la motor este 13.0 - 13.5 deci oarecum buna verificat firul verde galben si la ecu si la ceasurile din bord si este ok desfacut bordul pana la placa de baza si verificata la electronist de lipituri reci este ok verificat cu multitetru si imi vin ~7.15V pe firul verde/galben verde/negru O alta anomalie sau cel putin mii se pare mie ciudat este ca releul de incarcare cand il pornesc in ~40sec , 1 min frige. Frige la modul ca frige Acum incepe distractia ... cauta CDI cu, contact , buson de benzina , yala de la scaun chei dupa cauta cum sa ii pui km inapoi ( sa nu ramana KM de la CDI`ul second ) Nu mai am nici o idee si imi pierd si rabdarea cu el ... Editat Octombrie 9, 2019 de benilika Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 Rabdare. Oricum vine iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ...Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Octombrie 12, 2019 Share Postat Octombrie 12, 2019 La 09.10.2019 la 10:41, Gixu. a spus: Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare. Done.Amin Nu merge turometrul dar motorul merge,nu? Doar nu schimbai vitezele dupa indicatiile turometrului, deci poti merge linistit la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian 2003 Postat Octombrie 14, 2019 Share Postat Octombrie 14, 2019 Salutare! Pun si eu o poza:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Octombrie 16, 2019 Share Postat Octombrie 16, 2019 La 12.10.2019 la 11:03, benilika a spus: Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ... Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ? Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact. Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benilika Postat Octombrie 16, 2019 Share Postat Octombrie 16, 2019 Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ? Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact. Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus Trimis de pe al meu SM-G975F folosind TapatalkDeci am găsit buba la mine Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quentin434 Postat Octombrie 27, 2019 Share Postat Octombrie 27, 2019 Salutare! Stie cineva daca oglinzile de pe modelele de hornet, mai vechi de 2007(acelea rotunde), se potrivesc pe modelul din 2007? As avea nevoie de ceva cu piciorusul putin mai lung si acel model rotund pare ca este potrivit pentru cineva mai lat in spate. Daca aveti si alte recomandari mai bune le astept cu cea mai mare placere. O zi buna si respect! Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
winky Postat Octombrie 28, 2019 Share Postat Octombrie 28, 2019 Oglinzile sunt pe M10 filet dr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Noiembrie 24, 2019 Share Postat Noiembrie 24, 2019 La 09.09.2019 la 23:03, winky a spus: Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult Sincer, strugurii sunt acri. 70+ kkm no problemo Singura chestie, fumul de PC36 miroase mai puternic, mai natural decât ăsta euro3 dar şi asta e chestie de gust...olfactiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 Desi s-a mai discutat, poate e util pt colegii incepatori: Pregatire iarna CB600 F Y PC34 1. pus aditiv in benzina cand rezervorul este pe jumatate gol sau chiar mai putin, apoi facut plinul (dupa aceea trebuie circulat cativa km sau lasat motorul sa functioneze cateva minute pentru ca benzina aditivata sa ajunga in carburatoare) - aditiv: am folosit mai multe tipuri, in ultimii ani iau de la supermarket STP Fuel Cleaner sau Petrol Treatment - benzina: de regula pun de 95, mai rar de 98 (benzina de 99/100 nu am pus niciodata) - carburatoare: nu le-am golit niciodata, de aceea folosesc aditiv 2. facut presiune roti (2.3 / 2.5) 3. incarcat baterie - in trecut o dadeam jos de pe moto, insa nu imi mai bat capul (imi e usor sa o incarc direct pe moto) - o data pe luna obligatoriu pusa la incarcat 4. spalat motocicleta, curatat, sters, uscat - aplicat crema de intretinere pt piele pe sa (a mea e din piele naturala) - aplicat ceara sau similar pe elementele vopsite (rezervor, aparatori, codita) 5. curatat si gresat lant transmisie - folosesc WD40 pt curatat si spray de lant apoi (acum am ceva cu teflon) 6. WD40 sau orice anti-rust spray pe elementele ce pot rugini (in special pe galerii), piesele din aluminiu nu au treaba (la prima pornire o sa fumege putin galeriile pana se arde substanta de protectie, insa mai bine asa decat sa rugineasca) 7. acoperit evacuarea cu o punga de plastic + elastice pentru a evita ca umezeala sa intre in interiorul tobei (evident, dupa ce se raceste esapamentul) 8. ultima poza a sezonului si acoperit moto cu husa Cateva note suplimentare: - sistemul de racire trebuie sa fie in regula si sa se foloseasca antigel (recomand Hepu G12), nu apa distilata (cu care se poate rula doar vara) - o data pe luna se muta motocicleta pentru ca anvelopele sa nu atinga solul in aceeasi pozitie pe toata durata in care este parcata (inainte sa mutati motocicleta, verificati pozitia curenta a anvelopelor pt a evita sa o lasati in aceeasi pozitie) - schimbul de ulei il fac la inceput de sezon, insa se poate face si la final, inainte de a parca moto pe timul iernii - recomand sa folositi o bucata de parchet sau similar peste care se lasa cricul lateral, asa evitati surprizele neplacute (universal valabil, nu doar pt pregatirea de iernat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol? Eu prefer sa golesc carburatoarele pentru ca acum mai multi ani am avut o surpriza neplacuta sa gasesc benzina in baia de ulei. Da nu asa efectiv nu mai era ulei deloc era mai mult benzina. Nu mai invartea motorul de am crezut ca s-a calat. Motocicleta statuse nepornita vreo 4 luni da nu stiu cum s-a scurs benzina. Acu opresc si robinetul si o las pornita pina se opreste motorul. Primavara porneste imediat ce-i ajunge benzina. Mai scot si bateria si ii ung lantul si cam aia e. Uleiul schimbat cum vine caldura. Editat Noiembrie 25, 2019 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Noiembrie 25, 2019 Share Postat Noiembrie 25, 2019 (editat) 5 hours ago, danny_nt said: Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol? Totul este bazat pe experienta personala Si uite cum am realizat ca am omis ceva: - robinetul de benzina pus pe OFF Urmez pasii astia cam de cand am motorul si nu am avut probleme niciodata. Anul viitor incepe sezonul nr. 10 cu Horneta: Editat Noiembrie 25, 2019 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andri77 Postat Decembrie 15, 2019 Share Postat Decembrie 15, 2019 La 16.10.2019 la 17:55, benilika a spus: Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Deci am găsit buba la mine Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ... Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ... Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.