Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
On 04.06.2019 at 13:58, danny_nt said:

Ai gasit ceva? Mie mi-a facut aseara iar, eram si eu pe frana de motor ca intram intr-o intersectie.

Am dat pe rezerva desi aveam rezervorul 3 sferturi si a inceput sa mearga ok.

Ma gandesc sa nu fie robinetul de la rezervor, cumva sa limiteze fluxul de benzina...o sa caut un kit de reparatie.

 

Am schimbat filtrul de aer, pus aditiv in bezina si iesit la o tura..

Aparent s-a rezolvat problema, nu am mai patit sa se opreasca motorul in mers cand reduci viteza pana aproape de zero.

 

Cu ocazia asta am descoperit si de ce motorul scotea bazaitul acela suspect :D

 

Bee-in-air-filter.jpg

 

RIP 🐝

 

In alta ordine de idei, am schimbat si uleiul si filtrul de ulei.

De regula foloseam Repsol Moto Racing, insa la ultima revizie cei de la service aveau doar Motul (obviously) asadar am pus 5100.

 

De data asta am facut singur schimbul de ulei si am observat ca dupa doar 4800 km, Motul 5100 avea consistenta apei de ploaie.

Fain, fain..

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lipsa de ocupatie mi-am luat un gps tracker din china si l-am montat zilele trecute. A iesit destul de ok plus ca am aplicatie pe mobil sau pot vedea si online unde se afla sau pe unde s-a plimbat moto. Am tras o tura scurta vineri.

 

 

bike.thumb.jpg.6d93c958aa6a79c8baa042de5654bba3.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul.

O fi fost GPS-ul meu mai naspa, habar nu am.

Daca il lasi pe mobra, ia si tu un ampermetru si vezi cat haleste.

Posibil sa nu il fi programat eu cum trebuie.

Eu il lasasem si pe post de alarma. Daca misca cineva mobra dincolo de o zona definita trimitea un SMS.

Oricum e OK cand pleci, ca cine doreste poate vedea pe unde ai mai ajuns.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda am facut niste calcule si la cum e setat acum sa trimita pachete la 1 min catre server (in stand by) consuma bateria cam in 2 sapt, daca nu merg cu ea deloc...o sa-i modific ca sa trimita cam la 10 sau 20 de minute date sa vad daca consuma mai putin. In cel mai rau caz ii dezactivez GPRS-ul si o las activa doar sa-mi trimita pozitionarea prin SMS.

Nu stiu de cat e bateria ta la BMW dar a mea e mica rau 6A. Nici cu alarma nu m-am inteles mai bine ca o descarca tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La BMW era de 19 Ah si intr-o luna nu a mai pornit atelajul 😂

Aveam setat un SMS la 10 min.

Dar GPS-ul avea o varianta cand stie ca sta pe loc. Ii setezi un anume permietru, se spunem 50 de m, si daca iese din el atunci incepe si iti da SMS.

Unele cred ca iti trimit si daca le pornesti. Depinde de model.

Pui si tu un intrerupator sub sa. Daca o parchezi intr-o zona mai naspa il lasi activ, daca nu, il tai de la intrerupator.

O sa mai caut si eu unul. Or fi aparut unele mai destepte.

Pai faci si tu socoteala:

sa zicem ca ai consum mic de doar 4 mA. Inseamna 96 mA in 24 h. Adica circa 100 mA. Care va sa zica in 10 zile aduni 1 Ah.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 16.06.2019 at 23:59, george05 said:

Consistenta ca si consistenta, dar culoarea cum era? "Calitativ" din cale afara uleiul ala, ah? 🤣

 

Negru ca noaptea la Poplaca ;)

7100 era mult mai ok cand l-am schimbat, insa repet, la Horneta mea ii cauzeaza indigestie.

 

Sezonul asta las asa cu 5100, insa o sa imi fac rost din timp de Repsol Moto Racing pt data viitoare.

Experimente cu uleiuri mai exotice nu am chef sa fac, asa ca raman la ce a fost ok in trecut.

 

14 hours ago, Silver Arrow said:

Am avut si eu unul pus pe bembeu. L-am dat jos pentru ca manca destul de rapid acumulatorul.

 

Asa pateam cu alarma activa. Daca nu foloseam moto in 2 sapt era kapput bateria, mai ales ca la Hornet are doar 6Ah.

Pana la urma am deconectat-o, noi sa fim sanatosi :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc.

Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea.

Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danny_nt a spus:

Aseara am schimbat releul de incarcare ca nu prea mai mergea de cand cu caldurile astea. Mi-am pus un Mosfet care s-a potrivit la fix, chiar daca e de 2 ori mai mare decat cel initial. Si daca tot am desfacut rezervorul incerc in seara asta sa-l si spal sa vad daca reusesc.

Cand am demontat am vazut ca furtunul de benzina era copt si crapat, cand am tras de el s-a rupt de tot aproape, posibil si de la asta sa fi facut fazele alea.

Pun unul nou si vad daca mai se opreste motorul.

Exact acelasi lucru am patit si eu : cand era cald nu mai functiona corect releul de incarcare. Iar atunci cand am schimbat releul s-a rupt furtunul de alimentare. 😂 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 02.07.2019 la 2:59, cergutza a spus:

Salut!

Foaia si discurile F/S se nimeresc de la pc41 la pc36 din 2006 ?

PC36 si PC41 nu prea are piese comune. Pinion sau foaie lant transmisie diferite, discuri frana fata spate diferite, discuri de ambreiaj diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, cergutza a spus:

Foaia si pinionul de la pc 41 se nimeresc la pc 36 , inclusiv discul spate , le am schimbat eu.Discurile fata nu le am schimbat ca erau făcute praf cele de pe pc41.

Bravo!

Disc spate:

PC36

Outer diameter: 220 mm
Inner diameter: 105.0 mm
Bolt circle: 125 mm

PC41

Outer diameter: 240 mm
Inner diameter: 116.0 mm
Bolt circle: 136 mm

🧐

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... 

Acum 15 minute, cergutza a spus:

Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... 

Ai dreptate. Eu am desfăcut moto si am schimbat foaia Și dupa am plecat , am lăsat pe altcineva sa schimbe restul ce se mai nimerea , am zis discul ca asa mi a zis ca a schimbat si discul spate. Verific daca a schimbat. 

Multumesc! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.07.2019 la 19:04, cergutza a spus:

Mda , nu stiu ce sa zic... O fi avut janta schimbată de pe pc36... Nu am fost atent. Dar iti zic ca s au nimerit... 

Ai dreptate. Eu am desfăcut moto si am schimbat foaia Și dupa am plecat , am lăsat pe altcineva sa schimbe restul ce se mai nimerea , am zis discul ca asa mi a zis ca a schimbat si discul spate. Verific daca a schimbat. 

Multumesc! 

La pinionul fata nu ai avut probleme?

1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate...

Decat foaia s a nimerit! 

Pentru foaie găsești specificații?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cergutza a spus:

Nu am avut probleme ca nu l am schimbat eu si nici cel la care am lăsat moto nu a schimbat nici pinionul si nici discul spate...

Decat foaia s a nimerit! 

Pentru foaie găsești specificații?

Foaia spate e acelasi numai ca are 43 dinti fata de 42

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de rau va miroase echipamentul a gaze de esapament dupa o tura?

 

Un amic se plange ca il afuma bine de tot..

 

Din experienta mea, insa, pasagerul o incaseaza de regula, dar daca te dai singur, nu ai treaba.

Cel putin mie nu imi miroase echipamentul a fum deloc, plus ca am si scurtat toba prin 2014 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aveam Viespea stock, afuma in cel mai rau caz partial pasagerul. Apoi cu toba Leo Vince carbon afuma un pic mai mult. Cand am "trecut" la toba scurta in spatele scaritei pilot si am "ramas" fara locul pasagerului, eu nu aveam nici o treaba(și era a naibii de permisiva evacuarea aia). Daca pe el il afuma cu toba montata normal, si eventual și stock, pe undeva e buba. 

PS:cu evacuare sport pe R1, cu pasager si bagaje (unul desupra tobei) am ajuns dupa 300km la destinație cu unul din bagaje mirosind a peco. Deci se poate in cazuri excepționale. 🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor

 

Am o problema la un Hornet PC36. 

Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aprinde becul de Neutral.

Daca o turez, clipeste pe durata cat e turata dar tot stins ramane.

Daca ma joc intre treptele 1 si 2 cu schimbatorul,  maii clipeste cate o fractiune de secunda dar ramane tot stins.

Stie cineva unde e localizat acest senzor ? In manual nu scrie nimic despre asta.

As vrea sa verific daca e vorba de un contact imperfect sau daca e dus senzorul.

 

Ma ajuta cineva cu o informatie ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...