Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Acum 10 minute, adrianm a spus:

 

Vreau doar originale de firmă - Philips, Osram - coşmarul meu este un led care se arde cu fum în interior şi afumă oglinda  : )

 

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

-200768072029877198.jpg

-820363713911889279.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 36 minute, Cristian C. a spus:

Pnm, daca asta e un pitic de al tau "Sa fie de firma domne"... ale mele au ventilator si am cumparat si model de capace cu corp mai lung, farul implicit becul led neavând aerisire sau ceva si nu mi s a topit, nu mi a luat foc, e in regula după aproape un întreg sezon.

 

Am văzut deja far cu lupă VW afumat de la leduri 5050 noname, fiecare îşi asumă ruleta lui.

Nu vreau să mă coţopenesc să le îndes în spaţiul şi aşa strâmt, astea Philips sunt fix cât becurile halogen apoi simplul fapt că banda aia de cupru disipă suficient le consider mai bine făcute.

În fine, pentru mine lipsa omologării ECE este problemă dar pe cutia aia din link nu am văzut semnul "not for road" şi nici la magazin (doar scrie în descriere că n-are).

Care aveţi led sau xenon H7, puteţi pune o poză cu fasciculul contra unei porţi sau zid de la 5m?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puneti linistiti led-uri. Nu va opreste nimeni pt asta. Eu merg constant cu faza lunga, inclusiv noaptea.i. Precizez ca inca nu i-am pus led, dar urmeaza. am doar un H4 alb foarte luminos. Ideea e sa fii cat mai vizibil.

va recomand totusi cand faceti ITP sa revenit la becul stock.

Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, benilika a spus:

Salut,

 

Am postat si pe facebook si pe unde am apucat dar nu am gasit neaparat un raspuns ... poate ma puteti ajuta voi.

Sa mai lovit cineva de aceasta problema ?

Din dorinta de a face un lucru ca si la carte ( aveam bordul aburit, sau cel putin credeam ca este aburit ) am desfacut ceasurile de bord sa vad pe unde imi intra apa in bord la al meu PC41

Am desfacut tot bordul sa vad unde este buba si am constatat ca fostul proprietar a umblat si el pe acolo. Cand a umblat a stricat toate filetele la cele 3 suruburi in care este prinsa carcasa pe bord ( vezi poza mai jos )maxresdefault.thumb.jpg.4d34b95ec11fe90c10662d5d682a7d9b.jpg

Ca sa repare greseala facuta a pus picatura in locul fiecarui surub dupa care a bagat suruburile inapoi. Ulterior picatura aceea sa prelins peste hartia unde se vede semnalizarea in partea stanga a bordului ( acolo eu credeam ca imi intra apa dar de fapt era picatura )

Am sters sticla pe interior am dat cu spray de contacte pe la mufe si am montat totul inapoi.

Cand am pus tot inapoi am constatat ca nu imi mai merge turometrul ( isi face check`ul dar cand il pornesc nu merge )

Am desfacut din nou totul am verificat sigurante am bagat mufa doar in placa de baza ( tineam placa in mana si porneam motorul ) si mort.

Am dat cu spray de contacte pe placa bordului am dat din nou in mufe , nimic mort.

Venind seara am pus totul inapoi sa pot pleca cu motoreta inapoi acasa si cand am pornit-o mergea turometrul.

Cand i-am dat 1`a si am plecat de pe loc a murit din nou. Pe drum inspre casa pornea , murea , pornea , murea.

 

Are cineva idee ce ar putea fii ? nu stiu cum sa ii dau de capat :(

Caută în manual la capitolul 20.14 acolo sunt descrise testele tacho (a pus Vallach undeva, pagini mai în spate varianta engleza). Şuruburile alea trei am văzut că se strâng la 0.5Nm (strâng în plastic?)

Probabil doar un contact imperfect greu de găsit dar nu tacho sau ECM. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AZi am desfăcut din nou tot bordul ...
Am verificat încărcarea 13.4 - 13.6 deci nu este de aici 
Am verificat din cartea tehnica care sunt firele care fac legătura între bord și ECU ( verde galben este firul care face conexiunea )
Firul nu este întrerupt l-am verificat 
Mâine duc bordul ( placa ) la electronist sa verifice lipiturile la rece ... Daca nici aia nu este atunci sa dus ECU ... ceea ce nu îmi vine să cred că se duce așa de odată din nimic ...
Am făcut și poze și totul arata cam așa ...
511d92a5124a8ddd62019b1c194e4726.jpg
66c7ee0c3ebf5bf646afe5b7d36b624d.jpg
c01b49325328fc1928b98f2c52781934.jpg
edb4b38bf611b497b5ec4a7f09a201f5.jpg
43fecc2c835256c5c55fd59f541fa4ca.jpg

Imi este ciuda că nu sunt singurul cu aceasta problema de pe forumuri dar nimeni nu a postat rezolvarea ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?

Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci. 

Acu' dacă nu mai merge turometrul fix după ce ai umblat și tu în bord eu aș paria că nu s-a dus nici un ecu ci buba e - unde altundeva decât - în bord! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, john17 a spus:

Și dacă a mai umblat cineva prin bord, 99.99% a facut-o pt "operazione primavera"! Adică întinerire, capisci.

Se poate vedea, trebuie să fi făcut lipituri pe spatele plăcii unde e memoria, să fi şuntat cuarţul şi cel mai probabil să fi scos eepromul să-l scrie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai făcut verificările cap 20-14 să ai impulsuri între galben/verde si verde/negru?
Dacă atunci când dispare indicaţia tacho rămân impulsurile atunci e placa defectă, dacă dispar impulsurile atunci defectul vine dinspre ECM
Nu le-am făcut că acolo undeva scrie că îți trebuie un aparat care sa îl legi la multitetru că sa vezi valorile.
Am dat electronistului schema și azi este gata să pot măsura ...
Dar dacă tot am desfăcut din nou bordul am zis sa îl dau pentru verificare lipituri ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am verificat ieri verificarea cu peack voltage ...
32d9030ac570b03ae10943762f049a9e.jpg
7.8 .7.9 ...
Nu pot sa îmi dau seama cum sa dus așa deodată ...
Faine motoare

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri mi-am luat permisul si sambata sa stricat turometrul ...

De sambata sta bucati in garaj si tot masor pe la ea sa ii dau de cap ...

Nu pot verifca ECU` ala nici cum ... este turnat ca l-as fii desfacut sa il verific de lipituri ...

  • Pe scurt incarcarea la motor este 13.0 - 13.5 deci oarecum buna
  • verificat firul verde galben si la ecu si la ceasurile din bord si este ok
  • desfacut bordul pana la placa de baza si verificata la electronist de lipituri reci este ok
  • verificat cu multitetru si imi vin ~7.15V pe firul verde/galben verde/negru

O alta anomalie sau cel putin mii se pare mie ciudat este ca releul de incarcare cand il pornesc in ~40sec , 1 min frige. Frige la modul ca frige :)

 

Acum incepe distractia ... cauta CDI cu, contact , buson de benzina , yala de la scaun chei dupa cauta cum sa ii pui km inapoi ( sa nu ramana KM de la CDI`ul second )

Nu mai am nici o idee si imi pierd si rabdarea cu el ...

Editat de benilika
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.10.2019 la 10:41, Gixu. a spus:

Nu motorul e "fain" , ci sirul fostilor prop...Asa a inflorit si mitul Ducati/Aprilia. Fabricantul nu e raspunzator pentru sirul de mecanici/combinatori ce-si fac veacul pe langa produs dupa vanzare.

Done.Amin

Nu merge turometrul dar motorul merge,nu? Doar nu schimbai vitezele dupa indicatiile turometrului, deci poti merge linistit la plimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.10.2019 la 11:03, benilika a spus:

Știu ... Dar tot trebuie sa îi găsesc problema ...
 

Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.

Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odată cu turometrul nu se stinge şi bordul(ledurile portocalii şi cifrele) ?   Dacă da, verifică toate siguranţele roşii, alea de 10 amperi. Scoate-le, măsoară-le şi dă cu spray de contact.
Semnalizările mai funcţioneză atunci când se opreşte turometrul? Încărcarea aia nu e normală şi nici cât de tare se încălzeşte releul
Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul
Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Deci am găsit buba la mine
Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...
Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Stie cineva daca oglinzile de pe modelele de hornet, mai vechi de 2007(acelea rotunde), se potrivesc pe modelul din 2007? As avea nevoie de ceva cu piciorusul putin mai lung si acel model rotund pare ca este potrivit pentru cineva mai lat in spate. Daca aveti si alte recomandari mai bune le astept cu cea mai mare placere.

 

O zi buna si respect!

Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
La 09.09.2019 la 23:03, winky a spus:

Sincer PC41 (Hornet de 2007+) arata naspa, iar un injector sau pompa de combustibil poate sa costa mai mult

Sincer, strugurii sunt acri. 70+ kkm no problemo

Singura chestie, fumul de PC36 miroase mai puternic, mai natural decât ăsta euro3 dar şi asta e chestie de gust...olfactiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi s-a mai discutat, poate e util pt colegii incepatori:

 

Pregatire iarna CB600 F Y PC34

1. pus aditiv in benzina cand rezervorul este pe jumatate gol sau chiar mai putin, apoi facut plinul
(dupa aceea trebuie circulat cativa km sau lasat motorul sa functioneze cateva minute pentru ca benzina aditivata sa ajunga in carburatoare)
- aditiv: am folosit mai multe tipuri, in ultimii ani iau de la supermarket STP Fuel Cleaner sau Petrol Treatment
- benzina: de regula pun de 95, mai rar de 98 (benzina de 99/100 nu am pus niciodata)
- carburatoare: nu le-am golit niciodata, de aceea folosesc aditiv

 

2. facut presiune roti (2.3 / 2.5)

 

3. incarcat baterie
- in trecut o dadeam jos de pe moto, insa nu imi mai bat capul (imi e usor sa o incarc direct pe moto)
- o data pe luna obligatoriu pusa la incarcat

 

4. spalat motocicleta, curatat, sters, uscat
- aplicat crema de intretinere pt piele pe sa (a mea e din piele naturala)
- aplicat ceara sau similar pe elementele vopsite (rezervor, aparatori, codita)

 

5. curatat si gresat lant transmisie
- folosesc WD40 pt curatat si spray de lant apoi (acum am ceva cu teflon)

 

6. WD40 sau orice anti-rust spray pe elementele ce pot rugini (in special pe galerii), piesele din aluminiu nu au treaba
(la prima pornire o sa fumege putin galeriile pana se arde substanta de protectie, insa mai bine asa decat sa rugineasca)

 

7. acoperit evacuarea cu o punga de plastic + elastice pentru a evita ca umezeala sa intre in interiorul tobei
(evident, dupa ce se raceste esapamentul)

 

8. ultima poza a sezonului si acoperit moto cu husa ;)

 

Cateva note suplimentare:
- sistemul de racire trebuie sa fie in regula si sa se foloseasca antigel (recomand Hepu G12), nu apa distilata (cu care se poate rula doar vara)

- o data pe luna se muta motocicleta pentru ca anvelopele sa nu atinga solul in aceeasi pozitie pe toata durata in care este parcata (inainte sa mutati motocicleta, verificati pozitia curenta a anvelopelor pt a evita sa o lasati in aceeasi pozitie)

- schimbul de ulei il fac la inceput de sezon, insa se poate face si la final, inainte de a parca moto pe timul iernii

- recomand sa folositi o bucata de parchet sau similar peste care se lasa cricul lateral, asa evitati surprizele neplacute (universal valabil, nu doar pt pregatirea de iernat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol?

Eu prefer sa golesc carburatoarele pentru ca acum mai multi ani am avut o surpriza neplacuta sa gasesc benzina in baia de ulei. Da nu asa efectiv nu mai era ulei deloc era mai mult benzina. Nu mai invartea motorul de am crezut ca s-a calat. Motocicleta statuse nepornita vreo 4 luni da nu stiu cum s-a scurs benzina. Acu opresc si robinetul si o las pornita pina se opreste motorul. Primavara porneste imediat ce-i ajunge benzina. Mai scot si bateria si ii ung lantul si cam aia e. Uleiul schimbat cum vine caldura.

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, danny_nt said:

Mama cate detalii, tu faci asa sau e un articol?

 

Totul este bazat pe experienta personala ;)

 

Si uite cum am realizat ca am omis ceva:

- robinetul de benzina pus pe OFF

 

Urmez pasii astia cam de cand am motorul si nu am avut probleme niciodata.

 

Anul viitor incepe sezonul nr. 10 cu Horneta:

 

Hornet-PC34.jpg

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 16.10.2019 la 17:55, benilika a spus:

Absolut tot merge perfect mai puțin turometrul
Verificat și siguranțele tot tot și nimic nu este dus

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Deci am găsit buba la mine
Am luat bordul de pe alt Hornet si se pare că merge ...
Nu aveam cum sa știu atâta timp cât electronistul mi-a garantat că este bun ...

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
 

Salutare. Proaspăt posesor Hornet PC41,azi după 15 km a început să se oprească în mers in principiu la denivelări sau frana de motor ,că și cum aș acționa butonul de oprire,oare nu i place frigul 🤔

IMG_20191215_132130.jpg

Bordul trebuie sa fie pereche cu contactul,cipul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...