KenBlockCrazy Postat Septembrie 10, 2022 Share Postat Septembrie 10, 2022 Salut colegi .am un hornet din 2005 ce l-am cam nenorocit si poate ma ajuta cineva cu piese de schimb cam tot ce e de la roata din fața in sus.suport far,bord,carene bord,jug complet.daca aveti oricare din aceste piese v-as fi recunoscator pt raspuns.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 2, 2023 Share Postat Martie 2, 2023 Vă deranjez un pic, deoarece nu am găsit pe net informația... Cum scos limitarea la un Hornet 600 pe carburație? Omul are A plin, dar mobra este limitată și ar vrea și el să se bucure de plusul de putere. Teoretic ar fi niște table în flanșele de admisie dintre carburatoare și chiulasă sau în airbox? Mai trebuie făcute și alte reglaje? Teoretic se modifică raportul aer/combustibil. Ați avea ceva sfaturi? Oare să fie acest kit, ascuns în flanșe? https://www.ebay.co.uk/itm/185597861137 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 2, 2023 Share Postat Martie 2, 2023 Înțeles, mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Aprilie 9, 2023 Share Postat Aprilie 9, 2023 (editat) Salut, stie cineva unde gasesc un Db killer compatibil cu Rombo asta? 48mm am masurat diametrul interior. Dar nu chinezeriile alea de pe Ali din tabla, unde as putea gasi? Editat Aprilie 9, 2023 de DaLy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Aprilie 9, 2023 Share Postat Aprilie 9, 2023 (editat) 1 oră în urmă, GoodKat a spus: In comert Unde in comert? Imi poti da te rog un link, ceva? Ca tot am cautat in comert si n-am gasit. Editat Aprilie 9, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Aprilie 9, 2023 Share Postat Aprilie 9, 2023 (editat) Acum 8 minute, GoodKat a spus: an* comert @ivan pedala Revenind la subiectul problemei tale, numarul de raspunsuri la subiect este direct proportional cu cantitatea de date oferita de catre tine, incluzand o formulare de politete, un “Buna ziua”, ce motocicleta ai, etc. A scazut considerabil cantitatea de cordialitate de pe forum iar userii vechi si cu experienta s-au cam saturat sa fie considerati baze de date ambulante. Acum, hai sa clarificam: producatorul acestei evacuari mai exista? Daca da, poti incerca sa dai un mail si sa cumperi de la el daca (mai) are. Alta solutie la care ma pot gandi, este sa gasesti pe cineva cu o evacuare identica si sa il rogi sa iti dea cotele, iar pe baza cotelor poti plati un mester sa iti faca unul din inox. Nu va fi cu nimic diferit fata de cel “de fabrica”. Vezi ca amestecul se modifica la montajul unui DB killer, iar daca nu este facut dupa cote (adica daca iei ceva “universal”) ai sanse da topesti motorul Consider ca atat timp cat suntem pe un topic de Hornet, se deduce ca hornet si cat timp toba finala este pana in spate se deduce ca este PC34/PC36, nu ca ar avea importanta, ci mai mult ce toba este. Stiu folosi un search, l-am folosit de m-am saturat. Am cautat si pe eBay si peste tot si nimic. La contactat producatorul nu m-am gandit, dar voi incerca. Legat se topit motor, cat de adevarat sau dramatizat poate sa fie asta? Eu am luat Hornetul fara Db killer si am vazut, adica mi s-a aratat ca "scoate si flacari", asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. Deci cu Db killerul instalat nu stiu ce sa zic, daca chiar imi topesc motorul si dpdv tehnic care sa fie si explicatia, excluzand dramele, ci vorbind dpdv tehnic si mecanic. Este vorba de un Hornet 600 din 2003, PC36 Editat Aprilie 9, 2023 de DaLy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Aprilie 10, 2023 Share Postat Aprilie 10, 2023 7 hours ago, DaLy said: Este vorba de un Hornet 600 din 2003, PC36 Pui toba originala si ai scapat de probleme: https://www.olx.ro/d/oferta/toba-evacuare-evacuare-oem-originala-honda-cb600-hornet-1998-2002-IDgAEoP.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 10, 2023 Share Postat Aprilie 10, 2023 Acum 36 minute, GoodKat a spus: cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul Hsmbp, nu se prăjește la ăia mulți cu burlane, iar dacă db killerul nu e calculat de vreun Einstein gata, se topește motoru'! O fi rămas naibii fără ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 10, 2023 Share Postat Aprilie 10, 2023 Era ulei expirat?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Aprilie 10, 2023 Share Postat Aprilie 10, 2023 (editat) Acum 17 ore, GoodKat a spus: 2003 are alta toba fata de prima generatie de Hornet, dar ideea este una foarte buna. Nu este nici o dramatizare. Era o postare unde cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul...motor relativ nou, de cativa ani. Asa cum a zis si @mobiletron mai bine vinzi evacuarea actuala si cumperi una originala si scapi de stres. Mi se pare exagerata asta cu DB Killer "artizanal" si prajit motor, nu vad explicatia mecanica care ar putea fi cat de cat plauzibila. Nu pui un DB Killer tip dop sa nu mai aiba pe unde sa iasa gazele... am cautat si pe d-ul Goagal cazuri cu motoare prajite din cauza Db Killerelor si nu am gasit. Apropo, am gasit pe cineva care face la strung, de calitate, din INOX, voi incerca. Oricum urmeaza sa ma duc curand la curatat, reglat + sincronizat carburatoarele, asadar daca se regleaza amestecul cu DB Killerul montat este absolut imposibil sa prajeasca motorul, fiind in parametri amestecul si reglat DUPA montarea Db killerului, nu? P.S Probabil DB killerul nu avea prea multe gauri sau respectivul ii dadea 15k ture constant si nu apucau gazele sa iasa :)) Alta explicatie nu prea vad Editat Aprilie 10, 2023 de DaLy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 11, 2023 Share Postat Aprilie 11, 2023 Dacă amestecul e sărac se pot topi pistoane și cu evacuarea de serie, acum că a avut un db killer artizanal și s-a topit nu înseamnă musai că ăla a fost cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Aprilie 11, 2023 Share Postat Aprilie 11, 2023 1 oră în urmă, GoodKat a spus: Uite bre, ca si matale ai comentat la postarea asta. Motor cu evacuare si soft, tot stricat din cauza unui db killer universal. Uite alt exemplu: Mistral vinde evacuari omologate, cu db killer, catalizator etc. Daca ai DB killerul montat, nu trebuie sa umbli la harta de injectie. Daca ai scos db killerul, trebuie sa ajustezi amestecul altfel o dai in altele. Pai ce naiba de Db killer e si ala cu 10 gauri si lungime de 8 cm? Oare cate gaze poate sa scoata la forja doar atatea gauri? Sigur db killerul ala a fost facut fara cap, pare facut la strung din inox, deci probabil l-a facut cineva fara sa se gandeasca de nivelul de gaze care ar trebui sa poata sa iasa in forja maxima. N-am experienta cu lucrurile astea, dar dupa logica mea db killerul ala a fost mai mult pe post de dop intre-deschis si de acolo si motorul plesnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 11, 2023 Share Postat Aprilie 11, 2023 Acum 10 minute, GoodKat a spus: gauri M6 sau M8 Păi d'aia, că erau filetate! M6, M8 asta înseamnă (pe lângă niște modele de bmw). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Iulie 4, 2023 Share Postat Iulie 4, 2023 (editat) Salutare, reinviu acest topic mort din nou. Am schimbat uleiul in furca fiindca scartaia pur si simplu furca, nu stiam cand a fost ultima oara schimbat uleiul in ea. Dar dupa schimb am bataie foarte mare la rebound, mai exact cand iau gropi sau denivelari bruste am bataie (parca si la compresie) la revenire, dupa ce furca a revenit. In momentul in care am montat totul la loc, am pus toate in ordinea corecta si toate sunt stranse bine, am verificat si jocul in jug si nu am dar si jocul in furca in timp ce compresez furca pe loc cu frana trasa si nu pare sa am joc, am pus degetul intre protectie si jamba ca sa vad jocul in momentul compresiei... La ce am joc si am bataie in momentul compresiei este la discul flontat, dar sigur nu de la asta am trosnelile la gropi/denivelari bruste, ce altceva ar putea sa fie oare? Cuzinetii la orice mica uzura ar creea asemenea batai? Bataia are sunet metalic si e extrem de urat, ca si cum ar fi destrans ceva Editat Iulie 4, 2023 de DaLy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 (editat) Am schimbat cuzinetii (cu unele AllBalls ca nu am gasit ktech si am vrut cat mai rapid...sper sa fie ok macar cuzinetii de la ei, simeringurile citind ca sunt praf) si e complet alta furca, mai bine zis alt motor, chiar daca nu avea joc in jambe tot batea (la gropi, de oricare) si aveam sag aiurea, in curba usoare sau la aplecare mai mica mereu se comprima aiurea, cuzinetii vechi nu aveau teflonul avela dus si nu pareau degradati, dar ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower. Revin cu update ca poate mai ajuta pe cineva Editat Iulie 9, 2023 de DaLy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Acum 39 minute, DaLy a spus: ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower. Ha? Nu pricep ce vrea să zică autorul. Acum 41 minute, DaLy a spus: AllBalls (...) simeringurile citind ca sunt praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Acum 15 minute, ENEOS a spus: Ha? Nu pricep ce vrea să zică autorul. Cuzinetii sunt flexibili iar in timp nivelul cu care se auto-strange (arcuieste) pe jamba poate sa scada si sa devina mult mai larg si sa se miste aiurea in timpul culisarilor, asa cred eu Si ce vrei sa spui in legatura cu "AllBalls (...) simeringurile citind ca sunt praf", ai tu o alta parere? Ai simeringuri All Balls si vrei sa spui ca sunt de o calitate ireporsabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Hsmbpl, am citit de 3 ori și tot n-am înțeles ce se arcuiește... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Omul are impresia că elasticitatea cuzineților asigură culisarea fără joc a tubului jambei. Am montat câteva zeci de simeringuri de diverse mărci, inclusiv All Balls, și nu au fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaLy Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Acum 1 oră, Lucian_M a spus: Hsmbpl, am citit de 3 ori și tot n-am înțeles ce se arcuiește... Ai avut vreodata niste cuzineti in mana? Intreb numa, sau numa iti bagi foszu fara sa stii despre ce e vorba? Hai c-o las asa, ca numa Dorei exista si p-aici dar care merg la service pentru un schimb de placute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 N-am umblat niciodată cu cuzineți elastici, ce-s ăia?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 9, 2023 Share Postat Iulie 9, 2023 Da' șanfren cu cursor elastic ai făcut? Că e tot la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Iulie 19, 2023 Share Postat Iulie 19, 2023 La 10.04.2023 la 0:24, DaLy a spus: se deduce ca hornet se deduce ca este asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. Nu se deduce nimic, in plus e chestie de bun-simt sa te prezinti mai intai cand ajungi pe un forum. "Petardele" din esapament apar din amestec sarac (nu bogat) sau din lipsa sicanelor sau din bujii (pe decelerare) s.a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanH Postat August 29, 2023 Share Postat August 29, 2023 Salutare colegi! Cu al meu Hornet pc41 intampin aceeasi situatie de care s-a lovit si @alin_zbr prin 2015 si era descrisa intr-o postare veche de la momentul respectiv: Intrebarea mea este: are cineva idee de unde pot face rost de garnitura de la pompa de benzina? Momentan nu reusesc sa gasesc nimic concret pe site-uri de la noi din RO fiindca pompa e un singur corp, are un singur part number si garnitura nu se vinde separat. Poate are cineva idee de un magazin de piese catre care sa ma indrept pentru o garnitura asemanatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat August 29 Share Postat August 29 Salutare băieți. Mai scrieți și voi ceva pe-aici, știam că Hornetul e un motor popular în România, chiar nici o informație nouă în...fix un an de zile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.