Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vă deranjez un pic, deoarece nu am găsit pe net informația...

Cum scos limitarea la un Hornet 600 pe carburație? Omul are A plin, dar mobra este limitată și ar vrea și el să se bucure de plusul de putere. Teoretic ar fi niște table în flanșele de admisie dintre carburatoare și chiulasă sau în airbox? Mai trebuie făcute și alte reglaje? Teoretic se modifică raportul aer/combustibil.

Ați avea ceva sfaturi? ✌️

Oare să fie acest kit, ascuns în flanșe? https://www.ebay.co.uk/itm/185597861137

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, stie cineva unde gasesc un Db killer compatibil cu Rombo asta? 48mm am masurat diametrul interior. Dar nu chinezeriile alea de pe Ali din tabla, unde as putea gasi?

 

Screenshot_20230409_193755.jpg

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


In comert

Unde in comert? Imi poti da te rog un link, ceva? Ca tot am cautat in comert si n-am gasit.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, GoodKat a spus:

an* comert @ivan pedala

 


Revenind la subiectul problemei tale, numarul de raspunsuri la subiect este direct proportional cu cantitatea de date oferita de catre tine, incluzand o formulare de politete, un “Buna ziua”, ce motocicleta ai, etc. 
 

A scazut considerabil cantitatea de cordialitate de pe forum iar userii vechi si cu experienta s-au cam saturat sa fie considerati baze de date ambulante.

 

Acum, hai sa clarificam: producatorul acestei evacuari mai exista? Daca da, poti incerca sa dai un mail si sa cumperi de la el daca (mai) are.

 

Alta solutie la care ma pot gandi, este sa gasesti pe cineva cu o evacuare identica si sa il rogi sa iti dea cotele, iar pe baza cotelor poti plati un mester sa iti faca unul din inox. Nu va fi cu nimic diferit fata de cel “de fabrica”.

 

Vezi ca amestecul se modifica la montajul unui DB killer, iar daca nu este facut dupa cote (adica daca iei ceva “universal”) ai sanse da topesti motorul :)

Consider ca atat timp cat suntem pe un topic de Hornet, se deduce ca hornet si cat timp toba finala este pana in spate se deduce ca este PC34/PC36, nu ca ar avea importanta, ci mai mult ce toba este. Stiu folosi un search, l-am folosit de m-am saturat. Am cautat si pe eBay si peste tot si nimic. La contactat producatorul nu m-am gandit, dar voi incerca.

 

Legat se topit motor, cat de adevarat sau dramatizat poate sa fie asta? Eu am luat Hornetul fara Db killer si am vazut, adica mi s-a aratat ca "scoate si flacari", asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. Deci cu Db killerul instalat nu stiu ce sa zic, daca chiar imi topesc motorul si dpdv tehnic care sa fie si explicatia, excluzand dramele, ci vorbind dpdv tehnic si mecanic.

 

Este vorba de un Hornet 600 din 2003, PC36

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, GoodKat a spus:

cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul

Hsmbp, nu se prăjește la ăia mulți cu burlane, iar dacă db killerul nu e calculat de vreun Einstein gata, se topește motoru'! O fi rămas naibii fără ulei.🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, GoodKat a spus:


2003 are alta toba fata de prima generatie de Hornet, dar ideea este una foarte buna.


Nu este nici o dramatizare. Era o postare unde cineva care facuse un DB killer artizanal fara sa imite modelul original, a prajit motorul...motor relativ nou, de cativa ani.

Asa cum a zis si @mobiletron mai bine vinzi evacuarea actuala si cumperi una originala si scapi de stres.



Mi se pare exagerata asta cu DB Killer "artizanal" si prajit motor, nu vad explicatia mecanica care ar putea fi cat de cat plauzibila.

Nu pui un DB Killer tip dop sa nu mai aiba pe unde sa iasa gazele... am cautat si pe d-ul Goagal cazuri cu motoare prajite din cauza Db Killerelor si nu am gasit.

Apropo, am gasit pe cineva care face la strung, de calitate, din INOX, voi incerca.
Oricum urmeaza sa ma duc curand la curatat, reglat + sincronizat carburatoarele, asadar daca se regleaza amestecul cu DB Killerul montat este absolut imposibil sa prajeasca motorul, fiind in parametri amestecul si reglat DUPA montarea Db killerului, nu?

P.S Probabil DB killerul nu avea prea multe gauri sau respectivul ii dadea 15k ture constant si nu apucau gazele sa iasa :)) Alta explicatie nu prea vad

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă amestecul e sărac se pot topi pistoane și cu evacuarea de serie, acum că a avut un db killer artizanal și s-a topit nu înseamnă musai că ăla a fost cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, GoodKat a spus:


Uite bre, ca si matale ai comentat la postarea asta. Motor cu evacuare si soft, tot stricat din cauza unui db killer universal. Uite alt exemplu: Mistral vinde evacuari omologate, cu db killer, catalizator etc. Daca ai DB killerul montat, nu trebuie sa umbli la harta de injectie. Daca ai scos db killerul, trebuie sa ajustezi amestecul altfel o dai in altele.
 


image.thumb.png.d844f519de32ee71021bd0ab77268e1f.png
 

Pai ce naiba de Db killer e si ala cu 10 gauri si lungime de 8 cm? Oare cate gaze poate sa scoata la forja doar atatea gauri? Sigur db killerul ala a fost facut fara cap, pare facut la strung din inox, deci probabil l-a facut cineva fara sa se gandeasca de nivelul de gaze care ar trebui sa poata sa iasa in forja maxima.

 

N-am experienta cu lucrurile astea, dar dupa logica mea db killerul ala a fost mai mult pe post de dop intre-deschis si de acolo si motorul plesnit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, reinviu acest topic mort din nou.

Am schimbat uleiul in furca fiindca scartaia pur si simplu furca, nu stiam cand a fost ultima oara schimbat uleiul in ea. Dar dupa schimb am bataie foarte mare la rebound, mai exact cand iau gropi sau denivelari bruste am bataie (parca si la compresie) la revenire, dupa ce furca a revenit. 

In momentul in care am montat totul la loc, am pus toate in ordinea corecta si toate sunt stranse bine, am verificat si jocul in jug si nu am dar si jocul in furca in timp ce compresez furca pe loc cu frana trasa si nu pare sa am joc, am pus degetul intre protectie si jamba ca sa vad jocul in momentul compresiei...

La ce am joc si am bataie in momentul compresiei este la discul flontat, dar sigur nu de la asta am trosnelile la gropi/denivelari bruste, ce altceva ar putea sa fie oare? Cuzinetii la orice mica uzura ar creea asemenea batai? Bataia are sunet metalic si e extrem de urat, ca si cum ar fi destrans ceva

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat cuzinetii (cu unele AllBalls ca nu am gasit ktech si am vrut cat mai rapid...sper sa fie ok macar cuzinetii de la ei, simeringurile citind ca sunt praf) si e complet alta furca, mai bine zis alt motor, chiar daca nu avea joc in jambe tot batea (la gropi, de oricare) si aveam sag aiurea, in curba usoare sau la aplecare mai mica mereu se comprima aiurea, cuzinetii vechi nu aveau teflonul avela dus si nu pareau degradati, dar ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower.

Revin cu update ca poate mai ajuta pe cineva

Editat de DaLy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, DaLy a spus:

ajunge sa fie mai craciti decat trebuie si sa nu mai fie stranse bine pe jamba si in lower.

Ha? Nu pricep ce vrea să zică autorul. :what:

Acum 41 minute, DaLy a spus:

AllBalls (...) simeringurile citind ca sunt praf

😳

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Ha? Nu pricep ce vrea să zică autorul. :what:

😳

Cuzinetii sunt flexibili iar in timp nivelul cu care se auto-strange (arcuieste) pe jamba poate sa scada si sa devina mult mai larg si sa se miste aiurea in timpul culisarilor, asa cred eu

Si ce vrei sa spui in legatura cu "AllBalls (...) simeringurile citind ca sunt praf", ai tu o alta parere? Ai simeringuri All Balls si vrei sa spui ca sunt de o calitate ireporsabila? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul are impresia că elasticitatea cuzineților asigură culisarea fără joc a tubului jambei. 🤦‍♂️

Am montat câteva zeci de simeringuri de diverse mărci, inclusiv All Balls, și nu au fost probleme. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

Hsmbpl, am citit de 3 ori și tot n-am înțeles ce se arcuiește...

Ai avut vreodata niste cuzineti in mana? Intreb numa, sau numa iti bagi foszu fara sa stii despre ce e vorba? Hai c-o las asa, ca numa Dorei exista si p-aici dar care merg la service pentru un schimb de placute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 10.04.2023 la 0:24, DaLy a spus:

 se deduce ca hornet  se deduce ca este

asta ma duce la gandul ca exista un amestec bogat, aici nu cred ca e influentat de lipsa DB killerului ci mai mult de reglajul carburatorului. 

Nu se deduce nimic, in plus e chestie de bun-simt sa te prezinti mai intai cand ajungi pe un forum.

"Petardele" din esapament apar din amestec sarac (nu bogat) sau din lipsa sicanelor sau din bujii (pe decelerare) s.a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare colegi! 

 

Cu al meu Hornet pc41 intampin aceeasi situatie de care s-a lovit si @alin_zbr prin 2015 si era descrisa intr-o postare veche de la momentul respectiv: 

Intrebarea mea este: are cineva idee de unde pot face rost de garnitura de la pompa de benzina? Momentan nu reusesc sa gasesc nimic concret pe site-uri de la noi din RO fiindca pompa e un singur corp, are un singur part number si garnitura nu se vinde separat. Poate are cineva idee de un magazin de piese catre care sa ma indrept pentru o garnitura asemanatoare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare băieți. Mai scrieți și voi ceva pe-aici, știam că Hornetul e un motor popular în România, chiar nici o informație nouă în...fix un an de zile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...