wakasaki_san Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am comandat de la Louis un parbriz Givi si un engine guard , imi sosesc la inceputul lui Mai , sper sa ma descurc la montaj singurel http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...8&anzeige=0 si http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...0&anzeige=0 Duminica imi schimb si uleiul , am luat Motul 7100 sintetic si filtru k&N , filtru de aer si placute , am gasit si manualul de service , cine are nevoie de el il dau cu placere , si o poza cu mandra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am comandat de la Louis un parbriz Givi si un engine guard , imi sosesc la inceputul lui Mai , sper sa ma descurc la montaj singurel http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...8&anzeige=0 si http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...0&anzeige=0 Duminica imi schimb si uleiul , am luat Motul 7100 sintetic si filtru k&N , filtru de aer si placute , am gasit si manualul de service , cine are nevoie de el il dau cu placere , si o poza cu mandra mea Salut si sa fiti sanatosi amandoi. Din pacate nu cred ca ai cum sa montezi engine guardul pe care l-ai comandat, sau poate doar ai gresit linkul cu el. Cel postat prima data era ok, dar asta de acum e de chopper. Apoi vad ca ai crash paduri pe el, de ce nu le ti pe alea? La cati mai multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wakasaki_san Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 ai dreptate , am gresit linkul cu produsul , acesta e cel corect , sper sa fie ce trebuie altfel big problem , pentru o secunda am crezut ca am comandat gresit http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0 asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 am comandat de la Louis un parbriz Givi si un engine guard , imi sosesc la inceputul lui Mai , sper sa ma descurc la montaj singurel http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...8&anzeige=0 si http://www.louis.de/_10c9bb9a35f85489f2b1f...0&anzeige=0 Duminica imi schimb si uleiul , am luat Motul 7100 sintetic si filtru k&N , filtru de aer si placute , am gasit si manualul de service , cine are nevoie de el il dau cu placere , si o poza cu mandra mea mandra mandra!sa o stapanesti sanatos si sa o tii pe doua roti! .....hotarat sa bagi banutzi in ea,merita...nici mie nu imi pare rau de investitiile facute sa ai noroc mare la ea!!! sanatate numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salut baietzi, Am schimbat ghidonul original cu unul mai "sport" si vreau sa scot greutatile din cel vechi sa le bag in cel nou. Problema este ca nu pot sa le scot. Poate cineva sa-mi dea o sugestie, cum sa fac, sau unde sa ma duc?? Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 salut eu stiam ca lanturile DID sunt cele mai bune cineva mi-a zis de lanturile RK voi ce stiti de ele?? http://www.rk-excel.co.jp/global/index.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) ai dreptate , am gresit linkul cu produsul , acesta e cel corect , sper sa fie ce trebuie altfel big problem , pentru o secunda am crezut ca am comandat gresit http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0 asfalt uscat sunt foarte curios sa aflu daca este ok; sa ne zici si noua cum e treaba; se potriveste perfect sau trebuie adaptari ? ca in poza nu prea pare a fi un hornet - din ce vad io.......poate ma insel... Editat Aprilie 25, 2009 de viespu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 in poza sigur nu este Hornet, dar cum la descriere scrie ca este pentru Hornet, eu zic ca se si potriveste. nu cred ca este prima comanda al acelui produs si pana acum sesiza cineva ca e o greseala de compatibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Mi-am luat de la louis acest portbagaj http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...amp;typ_id=PC36 Abia astept sa ajung acasa sa-l montez. Dupa aceea sa ne vedem pe asfalt uscat in curbe faine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
candea_cipri Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 saluteu stiam ca lanturile DID sunt cele mai bune cineva mi-a zis de lanturile RK voi ce stiti de ele?? http://www.rk-excel.co.jp/global/index.htm nici o parere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditz Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Mi-am luat de la louis acest portbagaj http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...amp;typ_id=PC36 Abia astept sa ajung acasa sa-l montez. Dupa aceea sa ne vedem pe asfalt uscat in curbe faine!!! uuuu... nice! sa trantesti aci niste pozne sa vaz si eu cum vine ca ma intereseaza! bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 Salutare! Am la vanzare kit de rulmenti pt roata fata ( inclusiv simeringuri) pentru modelele pc 34 (1998-1999) cu roata standard de 16. Eu am roata de 17 si nu se potrivesc sunt prea mici in diametru. Deja e al doilea set pe care l cumpar aiurea. Prima data am luat doi rulmenti cu codul 6004 RS de la SKF si nu s-au potrivit (deh, am zis ca e din cauza ca nu s originali Honda), a doua oara am comandat de pe wemoto.com si...surpriza, nici de data asta nu s-au potrivit ( astia sunt japonezi, Kyoto ). Acum singura sansa e sa i incerc p aia de la modelul 2002, care au diametru 45. Sunt foarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RocketBoy Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Cumpar toba pentru Honda Hornet 600 , o toba din carbon ma intereseaza.Motorul este din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare, As vrea sa cumpar un set de side case-uri pt Hornet-ul meu din 2004. Aveti idee unde as putea gasi asa ceva, inclusiv suportul de montare. Sunt interesat inclusiv de second hand-uri. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salutare, As vrea sa cumpar un set de side case-uri pt Hornet-ul meu din 2004. Aveti idee unde as putea gasi asa ceva, inclusiv suportul de montare. Sunt interesat inclusiv de second hand-uri. Multam Gasesti pe Louis sau pe Givi. Un sistem complet poate ajunge la peste 300 euro, dar minim 200, plus cutiile. Iesi foarte scump asa. Eu mi-am luat un portbagaj clasic, si cu adaptor topcase si topcase (le am de mai de mult) cred ca se va potrivi de minune (montajul in weekend, deasemenea si poze). Pentru bagaje laterale merita sa iei mai degraba set de genti cu distantier de metal, toate le gasesti pe louis si pe givi (pe givi nu stiu daca sunt genti, poate numai cutii). Succes! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 mie indicatorul de temperatura la motor imi sta pe linia de jos cand merg in afara orasului .... doar in oras se ridica pe linia mai lunga pana la jumate ..... asa ii si la voi ?? exista ceva kit ptr a face suspensia mai moale ? .... am fost vreo 2 ore pe drumuri cu galme si ma doare spatele .... arcul ii ridicat la pozitia cea mai de sus ..... aveti idei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 omunegru , am eu topcase / sidecase , noi , second de la givi , MULT sub pretul de pe louis . ID: robybotos 0751223726 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) Pe care linie de jos? Aia cea mai groasa? Mie imi sta in afara orasului pe a 3 sau a 4-a linie (prima e cea mai groasa, a doua e un pic mai subtire si restu liniilor is si mai subtiri). Mie imi sta temperatura undeva pe la prima sau a doua linie subtire......cum s-ar zice a 3-a sau a 4-a linie per total. Cred ca acolo e si normal sa stea. In oras urca pana la pornirea termostatului, pe la antepenultima linie. Poate ai ceva defectiune la indicator. Daca vorbesti de suspensia spate, se poate regla sa fie mai moale, pe pozitia cea mai de jos. E foarte comoda si confortabila setarea asta, dar nu ai asa stabilitate pe curbe, mai ales la viteza mare....Oricum, daca mergi normal, nu se simte nici o instabilitate. Suspensia fatza nu se poate regla, doar daca nu umbla ceva mecanic la arcuri, dar nu cred ca se merita. Oricum, cel putin la mine, se comporta foarte bine suspensia fata pe orice tip de drum, chiar si pe ulita cu pietre, ca stau la tara. Avea un prieten la hornet suspensiile moi pe fatza, dar erau defecte si era foarte neplacut sa fie asa moi. Cele standard sunt foarte bune cum sunt din fabrica, chiar daca sunt nereglabile. Editat Aprilie 27, 2009 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 la hornetul de 900 are o linie mica jos, una mai lunga la mijloc si aia rosie sus (sunt sub forma de semicerc ) .... si in afara sta doar pe aia mica de jos ..... nu stiu daca ii normal sau nu .... (in oras urca repede pe aia din mijloc) iar ref la suspensie am invartit aia pe care sta arcul la nivelul cel mai de sus ...... sa aiba arcul cat mai mare cursa .... dar si asa pe un drum mai lung cu denivelari se simte destul de rau ...... dar injectia se sincronizeaza (la relanti mi se pare ca nu merge prea rotund ....) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 la hornetul de 900 are o linie mica jos, una mai lunga la mijloc si aia rosie sus (sunt sub forma de semicerc ) ....si in afara sta doar pe aia mica de jos ..... nu stiu daca ii normal sau nu .... (in oras urca repede pe aia din mijloc) iar ref la suspensie am invartit aia pe care sta arcul la nivelul cel mai de sus ...... sa aiba arcul cat mai mare cursa .... dar si asa pe un drum mai lung cu denivelari se simte destul de rau ...... dar injectia se sincronizeaza (la relanti mi se pare ca nu merge prea rotund ....) ??? Hornetul de 900 sigur se incalzeste mai tare in oras decat 600. Sa nu ajunga la maxim, asta e important. Daca suspensia e ca la 600, pt suspensie mai confortabila pune pe pozitia cea mai de jos, nu cea mai de sus. Jos inseamna moale, iar sus tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bumsecul Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salutare, Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg. Am o honda hornet 600 din 99. Multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Salutare, Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg. Am o honda hornet 600 din 99. Multzam. Ai umblat cumva la pinionul de pe fata? Acolo e senzorul de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bumsecul Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Ai umblat cumva la pinionul de pe fata? Acolo e senzorul de viteza. Salut, Pinionul de transmisie de la lant? Nu, nu am umblat la el de asta toamna cand a fost schimbat. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 la cel de 900 in capatul de sus de la arc este o saiba si peste un distantor care prin invartire poate fi reglat - cea mai de sus pozitie inseamna ca arcul este cel mai comprimat, iar cea mai de jos este arcul cel mai extins .... ptr suspensie moale ar trebui pus pe pozitia cea mai de jos, adica arcul sa fie cat mai putin comprimat, nu ? iar ref la injectie, aveti idee se regleaza si asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salutare, trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai. voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.