Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai dreptate , am gresit linkul cu produsul , acesta e cel corect , sper sa fie ce trebuie altfel big problem :) , pentru o secunda am crezut ca am comandat gresit

http://www.louis.de/_307ecb69164d21023954b...x=0&cmd.y=0

 

asfalt uscat

 

sunt foarte curios sa aflu daca este ok; sa ne zici si noua cum e treaba; se potriveste perfect sau trebuie adaptari ?

ca in poza nu prea pare a fi un hornet - din ce vad io.......poate ma insel...

Editat de viespu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in poza sigur nu este Hornet, dar cum la descriere scrie ca este pentru Hornet, eu zic ca se si potriveste. nu cred ca este prima comanda al acelui produs si pana acum sesiza cineva ca e o greseala de compatibilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat de la louis acest portbagaj

 

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_...amp;typ_id=PC36

 

Abia astept sa ajung acasa sa-l montez.

 

Dupa aceea sa ne vedem pe asfalt uscat in curbe faine!!!

 

uuuu... nice!

sa trantesti aci niste pozne sa vaz si eu cum vine ca ma intereseaza! :)

 

bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am la vanzare kit de rulmenti pt roata fata ( inclusiv simeringuri) pentru modelele pc 34 (1998-1999) cu roata standard de 16.

Eu am roata de 17 si nu se potrivesc :bigstar: sunt prea mici in diametru.

Deja e al doilea set pe care l cumpar aiurea.

Prima data am luat doi rulmenti cu codul 6004 RS de la SKF si nu s-au potrivit (deh, am zis ca e din cauza ca nu s originali Honda), a doua oara am comandat de pe wemoto.com si...surpriza, nici de data asta nu s-au potrivit ( astia sunt japonezi, Kyoto ). Acum singura sansa e sa i incerc p aia de la modelul 2002, care au diametru 45.

Sunt foarte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As vrea sa cumpar un set de side case-uri pt Hornet-ul meu din 2004.

Aveti idee unde as putea gasi asa ceva, inclusiv suportul de montare.

Sunt interesat inclusiv de second hand-uri.

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

As vrea sa cumpar un set de side case-uri pt Hornet-ul meu din 2004.

Aveti idee unde as putea gasi asa ceva, inclusiv suportul de montare.

Sunt interesat inclusiv de second hand-uri.

 

Multam

 

Gasesti pe Louis sau pe Givi. Un sistem complet poate ajunge la peste 300 euro, dar minim 200, plus cutiile. Iesi foarte scump asa. Eu mi-am luat un portbagaj clasic, si cu adaptor topcase si topcase (le am de mai de mult) cred ca se va potrivi de minune (montajul in weekend, deasemenea si poze).

 

Pentru bagaje laterale merita sa iei mai degraba set de genti cu distantier de metal, toate le gasesti pe louis si pe givi (pe givi nu stiu daca sunt genti, poate numai cutii).

 

Succes!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie indicatorul de temperatura la motor imi sta pe linia de jos cand merg in afara orasului ....

doar in oras se ridica pe linia mai lunga pana la jumate ..... asa ii si la voi ??

 

exista ceva kit ptr a face suspensia mai moale ? .... am fost vreo 2 ore pe drumuri cu galme si ma doare spatele ....

arcul ii ridicat la pozitia cea mai de sus .....

 

aveti idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe care linie de jos? Aia cea mai groasa? Mie imi sta in afara orasului pe a 3 sau a 4-a linie (prima e cea mai groasa, a doua e un pic mai subtire si restu liniilor is si mai subtiri). Mie imi sta temperatura undeva pe la prima sau a doua linie subtire......cum s-ar zice a 3-a sau a 4-a linie per total. Cred ca acolo e si normal sa stea. In oras urca pana la pornirea termostatului, pe la antepenultima linie. Poate ai ceva defectiune la indicator.

 

Daca vorbesti de suspensia spate, se poate regla sa fie mai moale, pe pozitia cea mai de jos. E foarte comoda si confortabila setarea asta, dar nu ai asa stabilitate pe curbe, mai ales la viteza mare....Oricum, daca mergi normal, nu se simte nici o instabilitate. Suspensia fatza nu se poate regla, doar daca nu umbla ceva mecanic la arcuri, dar nu cred ca se merita. Oricum, cel putin la mine, se comporta foarte bine suspensia fata pe orice tip de drum, chiar si pe ulita cu pietre, ca stau la tara. Avea un prieten la hornet suspensiile moi pe fatza, dar erau defecte si era foarte neplacut sa fie asa moi. Cele standard sunt foarte bune cum sunt din fabrica, chiar daca sunt nereglabile.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la hornetul de 900 are o linie mica jos, una mai lunga la mijloc si aia rosie sus (sunt sub forma de semicerc ) ....

si in afara sta doar pe aia mica de jos ..... nu stiu daca ii normal sau nu .... (in oras urca repede pe aia din mijloc)

 

iar ref la suspensie am invartit aia pe care sta arcul la nivelul cel mai de sus ...... sa aiba arcul cat mai mare cursa ....

dar si asa pe un drum mai lung cu denivelari se simte destul de rau ......

 

 

dar injectia se sincronizeaza (la relanti mi se pare ca nu merge prea rotund ....) ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la hornetul de 900 are o linie mica jos, una mai lunga la mijloc si aia rosie sus (sunt sub forma de semicerc ) ....

si in afara sta doar pe aia mica de jos ..... nu stiu daca ii normal sau nu .... (in oras urca repede pe aia din mijloc)

 

iar ref la suspensie am invartit aia pe care sta arcul la nivelul cel mai de sus ...... sa aiba arcul cat mai mare cursa ....

dar si asa pe un drum mai lung cu denivelari se simte destul de rau ......

 

 

dar injectia se sincronizeaza (la relanti mi se pare ca nu merge prea rotund ....) ???

Hornetul de 900 sigur se incalzeste mai tare in oras decat 600. Sa nu ajunga la maxim, asta e important.

Daca suspensia e ca la 600, pt suspensie mai confortabila pune pe pozitia cea mai de jos, nu cea mai de sus. Jos inseamna moale, iar sus tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg.

 

Am o honda hornet 600 din 99.

 

Multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astazi in timp ce mergeam la birou am observat ca vitezometrul nu imi mai arata nimic. Imi poate spune cineva unde este senzorul si cam ce ar fi un check-up list pentru a remedia problema? Este o problema comuna? Turometrul si restul instrumentelor merg.

 

Am o honda hornet 600 din 99.

 

Multzam.

Ai umblat cumva la pinionul de pe fata? Acolo e senzorul de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la cel de 900 in capatul de sus de la arc este o saiba si peste un distantor care prin invartire poate fi reglat - cea mai de sus pozitie inseamna ca arcul este cel mai comprimat, iar cea mai de jos este arcul cel mai extins ....

 

ptr suspensie moale ar trebui pus pe pozitia cea mai de jos, adica arcul sa fie cat mai putin comprimat, nu ?

 

iar ref la injectie, aveti idee se regleaza si asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai.

voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o.

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

trebuie sa-mi schimb suportul de numar, in sfarsit am inmatriculat si eu permanent Hornetul si suportul de numar pe care il am nu este potrivit pentru ce tablite avem noi in romania. daca il pun mai sus pe suport imi astupa semnalele, iar mai jos, cum este montat momentan arata aiurea, ramane o portiune descoperita prin care se vede roata, fire, urat - ce sa mai.

voi ce suport de numar aveti? in afara de cel original, pe care eu nu il mai am, asa am luat-o.

numai bine!

Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa imi incapa numarul romanesc, am bagat cate o piulita pe post de distantier la fiecare semnalizare, astfel marind distanta intre ele (intre plasticul semnalizarii si suportul de metal pe care sunt prinse). Asa imi incape placuta cu numarul aproape la fix.

la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese.

 

Salut.

Daca nu-ti mai merge vitezometrul inseamna ca ai cablul de kilometraj rupt.

E simplu si nu e vb de nici un senzor sau alte minunatii

Numai bine.

la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine nu merge, ca m-am gandit si la asta. semnalul din dreapta este fix pana in toba, nu il pot misca mai mult. trebuie alt suport si dupa 1mai ma apuc sa-mi fac unul home-made, vedem ce iese.

 

 

la hornet nu exista cablu de kilometraj, este un senzor in cutia de viteze, din cate stiu.

 

 

La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga .

Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete.

La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor.

Salve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelele din 1999 pana in 2002 exista.Aici vorbim de primul model .E un cablu negru pe partea stanga .

Nu ai cum sa nu-l vezi mai ales ca iese din motor si duce la kilometraj.De obicei ala se rupe in interior la unul din capete.

La modelele dupa 2003 nu mai exista cablu respectiv e doar un senzor.

Salve.

 

hmmm...nu e obligatoriu....horneta mea e din 2001 si nu are cablu de kilometraj! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...