Jump to content

Recommended Posts

Nu am apucat sa ne vedem inca, cum am spus, omul este inca plecat din tara, dar am tot vorbit la telefon. Eu sunt foarte hotarat sa il iau (si el sa mi-l dea), saptamana asta ne vedem, si daca totul e roz, vom face actele.

As fi ipocrit sa iti spun ca imi pare rau, insa sper sincer sa iti gasesti si tu unul gigea! :cheers:

 

Iar pentru colegii versys-isti (is that even a thing?): scuze de offtopic, dar e pentru o clauza buna! :D

Link to post
Share on other sites
  • Replies 499
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi pt raspunsul prompt. Da te rog uin semn aici daca va intelegeti (sau nu) ca sa stiu si eu cum ma orientez :) Daca moto e ca si in descriere si poza, e de luat, clar.

Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! :)

Link to post
Share on other sites

Desi cu jumate de gura o zic, spor la negocieri sa ai ! :)

O sa vin cu poze negresit! :cheers:

 

(sau o sa-ti trimit un MP in caz ca nu il voi cumpara eu)

» Post actualizat in 26 Jun 2017 06:36

3gJ4TRg.jpg7y2LlkR.jpg

 

Cum am promis, revin cu poze! Saptamana asta vreau sa termin cu actele. Un mic pas inainte fata de offizier, din multe puncte de vedere. Are si niste negative, insa - offizieru' e mai manevrabil (numai MX-urile s-au comparat pana acum cu el la aspectul asta), si beemerul este mai sprinten la plecarea de pe loc. In rest, motorul e brici, sunt nerabdator sa termin cu actele, ca sa ma pot ocupa de handguard-uri, crash bars, topcase etc. :D

Link to post
Share on other sites

Ba da urata e :v

 

Offitzeru parca era monocilindru...e normal ca versysu sa nu fuga de pe loc...sau poate trebuie sa bagi mana mai tare in acceleratie...cat de spre manevrabilitate, dupa cum ti-am spus..posibil presiunea sa nu fi fost buna...a mea cu 2.3 pe fata se apleaca mai repede ca o sportiva...

 

hai cu actele alea o data....sa iti vand niste protectii de far pentru ea :D

Link to post
Share on other sites

sa iti vand niste protectii de far pentru ea :D

Nu's chiar atat de panicat.. :D

 

Si, da, e offizieru' e monocilindru, si nici nu sunt obisnuit cu versys-ul, nici nu ma asteptam sa ma pot apleca la fel de mult cu el cum o fac cu beemerul (plus the pucker factor, ca nu era al meu, si nu voiam sa-l dau pe jos din test ride).

Oricum, pozitia la ghidon face totul, este exact aceeasi ca la offizier, ceea ce e un mare plus pentru mine.

Link to post
Share on other sites

(plus the pucker factor, ca nu era al meu, si nu voiam sa-l dau pe jos din test ride).

 

Lasa sefu ca mergem pe curbe sa dai capat la gume :D

Link to post
Share on other sites

Lasa sefu ca mergem pe curbe sa dai capat la gume :D

Dupa ce schimb gumele, ca nush ce are acum pe el, da' s-au simtit sketchy as fuck, si asta in conditii de soare + asfalt bun..

Link to post
Share on other sites

Daca sunt alea de fabrica ar trebui sa fie dunlop...de care majoritatea sau plans in teste....tragi niste pr4 sau roadsmart 3 (care cica sunt peste pr4) si nu ai treaba..

Link to post
Share on other sites

Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos :)

 

Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare.

 

Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot :P. Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou.

 

P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ?

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites

Faina mobra...si culoarea e interesanta. Sa o stapanesti sanatos :)

 

Ciudat ca nu fuge de pe loc la fel de repede ca F650-ul, eu din ce am vazut prin review-uri lumea chiar lauda cuplul motorului, chiar multi faceau wheelie involuntar cand bagau mana in gaz mai tare.

 

Asteptam impresiile de la o tura mai lunga: suspensii, motor, vibratii (daca exista), comfort sa, protectie vant, tot :P. Sezonu urmator schimb si eu agregatul...si am redus lista la Versys si V-strom-ul nou.

 

P.S.: ce inaltime ai si cum ajungi cu picioarele jos la Versys ?

Scuze de delay, n-am prea mai intrat pe forum.

 

N-am luat-o pe cea caramizie, deoarece proprietarul (firma) are o disputa cu ANAF-ul, deci sigur nu va putea scoate fiscal. Acum, exista "workaround"uri cu BG, dar nu imi place sa ma complic.

Despre fugit de pe loc, s-ar putea foarte bine sa fie lipsa mea de experienta pe modelul respectiv (ezitare la accelerare), cat si gumele in care, cum am mai mentionat, nu prea am incredere.

 

Cu putin noroc, voi face o tura de vreo 600km pe un alt Versys sambata asta, apoi voi reveni cu impresii despre confort, suspensii (sunt foarte reglabile la 2015+, asa ca nu mi-as face probleme dpadv), vibratii etc.

 

Am 1.80m si ajung cu ambele talpi jos (am picioare lungi :P ) fara probleme.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Sincer, m-ar interesa mai mult un cric central...insa nu am gasit nicaeri pentru modelul meu din 2008.

 

Spune-mi te rog, ce talpa de cric ai, poti sa faci cateva poze?

Link to post
Share on other sites

https://www.olx.ro/oferta/talpa-cric-kawasaki-versys-ID8W5yx.html#008357b2fe

Asta este talpa, din pacate nu este compatibila cu modelele 2007-2009.

Salut, o iau eu, daca o mai ai. Voi reveni cu un telefon in cursul zilei de azi.

 

Acum, cu ceva intarziere, review-ul:

 

Motocicleta s-a comportat ireprosabil la drum lung, si este suficient de fâșneață in oras. Pozitia este destul de comoda, desi mi-ar fi placut ca ghidonul sa fie puuutin mai sus. Gumele originale sunt cam crappy, n-am avut surprize cu ele pe caldura din ziua respectiva, insa pe ud si la temperaturi sub 20C se simt cam nesigure. La fel in conditii de drum mai putin decat ideale, gen griblura sau praf, sau drum de dale (am prins vreo doi km de griblura - asfalt decopertat - pe serpentine, cu un TIR care ma impingea din spate sa merg cu 55-60, si jucau in draci, mult mai mult decat alte gume pe care le-am avut pe alte motociclete), cam lasa de dorit. Drept urmare, dupa ce termin cu inmatricularea o incalt cu PR4. ABS-ul intra prea usor, dar s-ar putea sa fie ca rezultat al gumelor sub standard.

 

Suspensiile sunt rigide, dar reactive, nici o problema dpadv. Sigur, la offizier suspensiile erau super soft, si in oras era pluș, asa ca pana ma voi obisnui cu ele, mi se vor parea putin prea rigide (stiu ca asa trebuie sa fie). Maxim avantaj Showa cu reglaje de preload si rebound, desi inca nu mi-am bagat nasu' acolo. Locatiile pentru accesorii sunt geniale, din pacate forma ghidonului restrictioneaza enorm de mult numarul de accesorii pe care le poti monta. Un simplu phone holder am reusit sa pun pe el, si nu intr-o pozitie ideala. Oglinzile sunt decente ca aspect, dar voi lua extensii, pentru ca nu-mi place sa ma uit la propriile-mi brate in oglinda, prefer sa observ traficul. Protectia la vant nu este ideala la drum lung, dar parbrizul reglabil in oras este un plus.

 

Consumul este infim, dar mi s-a parut dubios ca dupa ce am facut vreo 450km, si imi zicea range-ul ca mai duce vreo 60, au intrat putin peste 15L in rezervor. Ori range finderul nu tine cont de o rezerva de vreo cinci litri, ori rezervorul nu este de 21, asa cum apare prin toate pliantele. Stiu ca este inaccurate, dar in halul asta? La regimul respectiv, cu cei cinci litri puteam face inca 150km lejer. Ceva pareri in legatura cu range-ul vostru (in afara, nu in oras)?

 

Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat SV-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa.

» Post actualizat in 01 Aug 2017 07:33

Overall, o decizie foarte buna. Motocicleta este mai micuta si mai agila decat V-Strom-ul, si pentru 99% commuting (regimul meu standard de circulatiune) este exact ceea ce trebuie. Imi vor lipsi cele cateva grade in minus fata de unghiul de bracaj al offizierului, dar sunt sigur ca ma voi obisnui cu el asa.

 

Rectificare (graba, scuze!).

 

Am luat talpica de la ash, s-a potrivit la fix, si, desi nu pare, amprenta la sol este mult mai mare.

 

Inca o nemultumire: saua ar fi fost mai confortabila daca ar fi urcat putin pe rezervor. Cam alunec spre fata astfel, si-mi indeasa cusatura de la pantaloni intre picioare, nu tocmai confortabil. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta.

post-16760-0-98516200-1501486870_thumb.jpg

post-16760-0-84907900-1501486872_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

"Salut, ...l. Am inteles ca la modelul 2017 au facut fix modificarea asta."

Fix nu!

 

NEW FOR 2017

Gear indicator added to the instrument display provides gear position at a glance to help keep rider informed.

* Revised knob design for the adjustable windscreen enhances the stylish looks.

 

Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu.

 

L.E: Va dau si citat (imi dati o bere cei care va folositi de info) Ș

 

"Several others have posted about using the Aprilia mirrors, and I thought I'd add a bit to the 'debate'.

 

Prior to this, I've run stock mirrors on MotoWerk "wideners" so I could see past my arms, and I'd taken them apart to tighten up the 10mm nut inside. At several RPM ranges those stockers vibrated enough that seeing SPECIFICALLY what was behind was difficult, so I got the Aprilia mirrors, measured them up, then removed BOTH the stock mirrors AND the wideners, because the new mirrors are ALMOST as wide as the stock ones with wideners.

 

I've now ridden several hundred miles on dirt and pavement with them and can report that they REALLY show much less effect from vibes in comparison with "Ma Kawasaki's" OEM choice! thumb.gif"

Edited by versatil
Link to post
Share on other sites

Mda, inseamna ca a ramas in stadiul de concept.. :(

Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu.


Nu vibreaza rau, mai ales in comparatie cu monocilindrul anterior, iar oglinzile (fara extensii) nu vibreaza mai deloc. Extensii am vazut de la ~40 ron la ~200, deci..
Din curiozitate, ce model de Aprilia? Oglinzile de pe offizier (F650, practic Pegaso) sunt mari, patrate, geniale pentru scopul lor, dar complet inestetice, mai ales daca le-as pune pe modelul asta cu facelift.

Link to post
Share on other sites

Eu le-am luat pe astea, vad ca nu mai sunt disponibile : http://m.ebay.co.uk/itm/160788140273?_mwBanner=1#vi__app-cvip-panel

 

Avand in vedere la ce pret ai gasit extensiile, s-ar putea sa fie o afacere mai bune decat achizitia altor oglinzi.

PîSî: S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de multi km. pe si nu alaturi sau sub ea!

Link to post
Share on other sites

Eu le-am luat pe astea, vad ca nu mai sunt disponibile : http://m.ebay.co.uk/itm/160788140273?_mwBanner=1#vi__app-cvip-panel

 

Avand in vedere la ce pret ai gasit extensiile, s-ar putea sa fie o afacere mai bune decat achizitia altor oglinzi.

PîSî: S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de multi km. pe si nu alaturi sau sub ea!

Se mai gasesc la alti selleri. Dupa umpiculescu de gugal, se pare ca si colegii cu WeeStrom sunt foarte incantati de ele, asa ca daca voi gasi la un pret decent, iau o pereche. Extensiile nu e musai sa fie cumparate, orice "nea" mai indemanatic iti poate face un set, din niste stoc de 6 si oleaca de vopsea. :)

 

Merci frumos! Acu's in progres cu inmatricularea, si n-am scapat-o pe jos inca, asa ca nu sunt complet linistit. Dupa ce ma vad cu numere, si dupa inevitabila cadere de pe loc din cine stie ce motiv stupid, ma voi putea relaxa.. :glare:

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Hello!

Iaca suportul one hand in actiune la uns lantul.

Facut dupa cum m-a dus capul. Am vazut niste poze pe net... am facut niste calcule-prea precise btw- dupa ce am schimbat gumele atingea spatele in traversa de la roti.

Pegurile in care intra sunt prinse in filetele existente pe bascula. Un pas ciudat... japonezo -metric dar am gasit la un service suruburi care sa se potriveasca de la o chiuloasa de WV.

Economia... pai imi ung lantul aproape moka, doar sprayul de lant ma duce 50 RON la 3 ungeri. Si il ung bine ca pana a doua zi se usuca deci nu sare pe haine/ plastice/ samd.

post-19846-0-61791000-1503683563_thumb.jpg

post-19846-0-39581900-1503683579_thumb.jpg

post-19846-0-35917600-1503683605_thumb.jpg

post-19846-0-62260700-1503683624_thumb.jpg

Edited by greenhorn
Link to post
Share on other sites

Minuscul plus la BMW, ca am lantul pe dreapta, si (daca nu as fi avut central) il puteam apleca putin pe cricul lateral, si faceam intretinerea lantului mult mai usor. Si pe Autistus Prime pot sa-l las pe lateral, da' va fi lantul spre pamant, mai dificil de accesat. Si un central costa ceva banuti..

K73-urile M+S sunt noi? Tare sunt curios cum se comporta, pe F650 am mers ultimii ani numai cu K60 M+S, si sunt brici la frig, pe ud, si chiar pe mocirla d'aia inghetata (la viteza foarte redusa).

Link to post
Share on other sites

Minuscul plus la BMW, ca am lantul pe dreapta, si (daca nu as fi avut central) il puteam apleca putin pe cricul lateral, si faceam intretinerea lantului mult mai usor. Si pe Autistus Prime pot sa-l las pe lateral, da' va fi lantul spre pamant, mai dificil de accesat. Si un central costa ceva banuti..

K73-urile M+S sunt noi? Tare sunt curios cum se comporta, pe F650 am mers ultimii ani numai cu K60 M+S, si sunt brici la frig, pe ud, si chiar pe mocirla d'aia inghetata (la viteza foarte redusa).

Am mers toata iarna...

01.01.17 / 05:00

 

Atunci am iesit din tura... DN-ul a fost doar al meu pana la Otopeni!post-19846-0-38776800-1504041118_thumb.jpgpost-19846-0-07164000-1504041398_thumb.jpg

Si acum pe ud/😣iarba/noroi/pietre ude/baligi de vaca cufirita nu m-au lasat!

Buba:se tocesc repede!

Imi asum riscul sa imi zica un "serpentinar" ca am gumele patrate! Pentru ca ma simt bine pe ele!

Link to post
Share on other sites

Buba:se tocesc repede!

Imi asum riscul sa imi zica un "serpentinar" ca am gumele patrate! Pentru ca ma simt bine pe ele!

Cam cat de repede? Cati km ai facut cu un set? Ca, dpmdv, daca ma tin 10k - 12k, sunt megagiga. Nu ma intereseaza sa tin un set de gume 30k, cum vad prin review-uri, pentru ca stiu ca nu am sanse sa ajung la cifre d'astea in conditiile in care merg 99% in oras, drumuri scurte, la ore de trafic maxim. Prefer sa le schimb mai des, dar sa stiu ca ma pot baza pe ele in orice conditii.

 

Acu' mi-am pus PR4, si pana se raceste bine afara ar trebui sa fie foarte ok. Da' nu garantez ca o sa mai merg la -17C cu astea, cum mergeam cu K60-urile.. In parte si pentru ca m-ar durea sufletul sa dau Versys-ul pe jos, cum am mai patit-o cu offizieru' (care avea crashbar-uri si sidecase supports, asa ca nu patea nimic; Versys-ul nu are ni'c..)

 

 

Link to post
Share on other sites

Pana acum am mers aproape 10K cu ele si mai merg cu siguranta inca 10K. Uzura se apropie de jumatate doar la guma spate, fata e mult mai putin uzata.

O sa le schimb la 20-25K (undeva la anul in vara-toamna) pentru ca nu vreau sa am gume mai vechi de 2-3 ani vreodata pe motor(am lovit planeta odata din cauza ca era guma mai tare ca asfaltul) si pentru ca o sa o pregatesc de frig.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...