Sari la conținut

Kawasaki VERSYS - dual sport


Postări Recomandate

modul de prelucrare a metalului a ramas acelasi de mii de ani.

Pai da, Kawasaki probabil ca a preluat modul de prelucrare a metalului de la Fred Flinstone... A, stai, aia erau in epoca de piatra... Eh, mai conteaza...

 

@Switch: "...si administrarea forumului refuza sa faca o curatenie la capitolul forum Enturo-Touring."

Pai daca ar face-o ar trebui sa ajunga Versysul la necheduri...

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 477
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mah, tre sa fiu un pic de acord cu speedy la incadrarea Versysului. E un naked. Insa... e mai degraba in ograda mobrelor polivalente/enduroturing/suv decat in cea a ascutitoarelor fara carene.

 

KLEu e cam tot acolo, nu? :P

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, tre sa fiu un pic de acord cu speedy la incadrarea Versysului. E un naked. Insa... e mai degraba in ograda mobrelor polivalente/enduroturing/suv decat in cea a ascutitoarelor fara carene.

 

KLEu e cam tot acolo, nu? :P

Mda. Daca stergi "enduro" din incadrarea lui Versys ai fi aproape de adevar.

Diferentele fata de KLE sunt clare: fa o comparatie intre dimensiunile rotilor, suspensie, pozitionarea tobei, dotare cu scut din fabrica, etc.

Definitia "dual sport" pe care unii o folosesc pentru a descrie Versys vine probabil de la "motocicleta de strada cu veleitati de touring". Mare diferenta fata de ceea ce se numea pe vremuri "dual sport" (vezi Suzuki DR650). De altfel, daca arunci un ochi pe site-ul Kawasaki vei vedea doua variante de Versys: City si Touring. Mai clar de atat nu se poate.

Se poate compara eventual cu V-Strom si F650GS bicilindru, iar daca posesorii de astfel de modele au topicuri dedicate in sectiunea Enduro Touring nu vad de ce Versys n-ar avea. Ca doar ocupa foarte putin spatiu si nu incurca pe nimeni.

KLE e intr-adevar o mobra veche, grea pentru off, cu frane proaste si o sa de iti rupe curu', nu exceleaza nici la enduro si nici la touring, dar daca as vrea versatilitate n-as da-o pe Versys. Mai degraba pe un V-Strom model 2011 sau, daca as avea cascaval, pe un Triumph Tiger 800XC.

Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

KLEu e cam tot acolo, nu? :P

Sub nicio forma. Cele doua nu au ce cauta in aceeasi clasa, orcare ar fi criteriile.

 

Cat despre vechime...mobra mea are cam 100.000 km. Si e inca in picioare. Si nu, nu e naspa ca nu se mai fabrica, in felul asta devine o mobra exclusivista... :rock:

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Sub nicio forma. Cele doua nu au ce cauta in aceeasi clasa, orcare ar fi criteriile.

 

Cat despre vechime...mobra mea are cam 100.000 km. Si e inca in picioare. Si nu, nu e naspa ca nu se mai fabrica, in felul asta devine o mobra exclusivista... :rock:

Nu stiu de ce tot ridici in slavi KLE-ul.Ti-am urmarit unele postari si in toate o lauzi cu gura pana la urechi.

A fost si este o motocicleta foarte modesta. Nu exceleaza la nici un capitol. Ai avut tu mare noroc ca ai ajuns la 100.000 km fara probleme. Am prieteni care au avut numai probleme cu KLE-ul (unii chiar faceau glume: vinde-l si cumpara-ti o motocicleta). Probabil, tu esti exceptia care confirma regula.

M-am plimbat de cateva ori cu una si nu m-a impresionat absolut deloc. As prefera un monocilindru,decat un KLE.

Inainte sa am versys am avut aproape 5 ani un V-strom(si inainte de asta un DR 650 RS tot 5 ani, si altele). Si nu m-a auzit nimeni ridicandu-l in slavi (desi as avea motive foarte intemeiate. Motocicleta aia m-a carat si prin europa...nu mi-a fost frica ca o sa ma lase la greu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut la viata mea vreo 10-11 KLE-uri, din 91 pana prin 95. Niciuna cu probleme majore. Niciuna mai cu probleme decat orice alta mobra din clasa lor. M-am dat cu vreo 3-4 mobre din categoria asta si niciuna nu m-a impresionat. N-as da KLE-ul pe niciuna, excluzand, poate, modelele noi, peste 2008-2009.

Bineinteles, fiecare cu filingu lui. Depinde de ce anume vrei de la o mobra. Eu vreau sa faca de toate, fara sa o fortez in niciuna. Si KLE-ul face asta cu brio. Sare la km. 36, croseteaza sprintar prin Bucale, urca pe albii de torente si pe forestiere, merge cu 130-140 pe autostrazi fara sa zica nici pas, urca rezonabil pana la 170-180 daca tii neaparat, nu simte nenorocirile de pe drumurile romanesti ca o mobra de strada... ce sa-ti mai doresti de la o mobra de categorie nedefinita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici ai dreptate! Intotdeauna mi-au placut motocicletele polivalente!

Mereu am sustinut ca noi nu avem drumuri pentru super-sportive.

 

Daca ar fi ceva sa reprosez Versysului (aici este intr-adevar un mare avantaj al KLE-ului) este roata de 17'.

Eu obisnuit cu roti de 21 si de 19 , am ramas prost impresionat de roata mica pe fata. Practic, am facut involuntar cate un burn-out cand vroiam sa urc cate o bordurica peste care as fi trecut fara sa clipesc cu V-stromul(de cele cu roti de 21 nici nu mai vorbesc).

Dar,ca motocicleta de oras e foarte ok.

Protectia la vant iar este o problema la drum lung.

Avantajele majore sunt: manevrabilitatea de invidiat, consumul (poti s-o chinui cat vrei...papa foarte putin),viteza de croaziera (pe autostrada o tin lejer cu 160 constant si are destule resurse pentru depasiri...ajunge uneori si la 200),merge si pe terenuri ceva mai nasoale(insa repet, roata de 17 nu prea te ajuta) , feelingul, este o motocicleta usoara(sau centrul de greutate e dispus altfel),e destul de comoda(nu si pentru pasager),etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incepem sa ne intelegem. Eu de-aia sunt multumit de KLE si nu l-as schimba in veci cu Versys, pentru ca are 21 pe fata, pentru ca nici gand sa am nevoie de peste 150 de croaziera, iar de 200 nici nu vreau sa aud si pe off e mult peste. Daca ar avea si un consum d-ala nesimtit de 4% ar fi perfecta. In rest sunt convins ca Versysul e o mobra de strada bunicica. Dar eu nu vreau mobra de strada.

 

Pentru cei care o tin langa ca Versys e urmas de KLE: Versysul scapa viu de aici: (cine nu are cont...ghinion) ?

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Si-a pus careva dintre voi crash-bar (sau crash-pad) pe versys?

Daca da,de unde....pret/locatie (m-ar interesa prin Bucuresti).

Anu' trecut am fost scutit de incidente, dar anu' asta n-as prea vrea sa risc...

 

Vad ca nu mai scrie nimeni pe-aici!!! :rusinica:

 

Suntem putini si...nu prea vorbareti! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

 

Inca un Versys p-aci:

 

post-9792-0-51945800-1334261870_thumb.jpg

 

2008, 2500km- tind sa cred ca e adevarat la cum arata, o am de o saptamana :)

Am avut kle500, pe care il stiu bine, cu versys'u am doar vreo 200km, la prima impresie imi place mult.

Deocamdata e cam cheala, tre' sa pun topcase/sidecase, handguards, etc...

 

Am sa-i pun crashpad, pt asfalt (preponderent) e mai potrivit...

 

Mai trec p-aci...

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superba !!!

 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente...La cum arata,eu zic ca nr.de km sunt reali.

De unde e adusa ?

Cam cat te-a costat (cu tot cu transport) ?

 

Inca ceva: suportii pentru topcase se pot face relativ usor din platband (pe care poti monta placa de prindere a topcaseului)

 

P.S. Si eu vreau sa-mi comand zilele astea crashpad sau crashbar(am vb. cu baietii care se ocupa). Sa vedem ce si cum...eventual postez aici pret,poze,etc...

Editat de Leon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Cautam Versys de ceva timp, aveam ceva oferte prin Ungaria in jur de 3500 E, apoi am gasit-o asta la Arad (!), la 100km de mine. Am luat-o cu 3750.

Suport top/side cases imi face un prieten, postez poze dupa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am Versys din 2008 albastru cu ABS, 15000km, Crashpaduri, crash bar, topcase, soft sidecase, xenon, ....majoritatea luate de pe un site grecesc motoraid.eu (parca)

 

am cautat mai demult alti posesori de Versys dar n-am gasit decat unul....si n-am mai tinut legatyura nici cu el.

 

am avut KLE inainte de Versys.

 

pe forum mai ajung mai rar pentru ca devine din ce in ce mai greu sa filtrez toate balariile pentru a ajunge la o info utila. de ex mi se par absolut pierdere de timp discutiile de genul: "e Versys KLE?!!" care ocupa cam jumate din topicul asta. just my 2 cents.

 

nu am nici un motiv sa schimb motorul. nici macar cu noul versys de 1000. :)

 

pachemon inteleg ca ai schimbat cauciucurile? poti sa-mi spui ce ai pus in loc de "DUNFLOP"?

 

cya

Editat de pandulinu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare

 

am Versys din 2008 albastru cu ABS, 15000km, Crashpaduri, crash bar, topcase, soft sidecase, xenon, ....majoritatea luate de pe un site grecesc motoraid.eu (parca)

 

 

 

pe forum mai ajung mai rar pentru ca devine din ce in ce mai greu sa filtrez toate balariile pentru a ajunge la o info utila. de ex mi se par absolut pierdere de timp discutiile de genul: "e Versys KLE?!!" care ocupa cam jumate din topicul asta. just my 2 cents.

 

pachemon inteleg ca ai schimbat cauciucurile? poti sa-mi spui ce ai pus in loc de "DUNFLOP"?

 

cya

michelin 2ct => alta mancare de peste mult mai gustoasa.

 

cat despre versys kle degeaba am incercat sa pastrez topicul curat!

 

voi incerca sa facem si noi o intalnire, macar o data pe luna, sa ne adunam pentru a ne cunoaste si impartasi din solutiile la problemele gasite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

michelin 2ct => alta mancare de peste mult mai gustoasa.

 

cat despre versys kle degeaba am incercat sa pastrez topicul curat!

 

voi incerca sa facem si noi o intalnire, macar o data pe luna, sa ne adunam pentru a ne cunoaste si impartasi din solutiile la problemele gasite.

La cat de rar se posteaza aici...ma indoiesc de reusita unei astfel de actiuni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit buba cu zornaitul ala suparator de la bord, prinderea de deasupra farului e foarte prost conceputa. am scos oramentul de bord. am montat in 3 locuri "burete spongios negru" cu banda adeziva pe una din parti: 1 in prinderea de deasupra farului; 2 si 3 am facut 2 garnituri lipite de bord din acelasi material in dreptul bumbilor de prindere. merge acum, nu mai e nici un zgomot. nimic.

 

poti sa pui o poza cu elementul care zbarnaie asa rau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incepand cu 21 august sunt proprietar de Versys 650 an 2008 14000km. dupa 1 saptamana de calarit l-am lasat mai jos din juguri (max 3cm - cea mai de jos pozitie) si am dat pretensionarea arcului spate pe pozitia 1. eu am 1,70 / 72kg si imi era putin prea inalta. este prima mea motocicleta. cred ca e o alegere buna pentru prima motocicleta.

pana acum am facut doar un schimb de ulei (motorex top speed 10w40).

post-69837-0-55562100-1347303732_thumb.jpg

Editat de BigAir
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...