BlackDirt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 @Belbody nu te mai obosi... Suntem doi fraieri, care vrem sa indreptam lumea...Noi vorbim de trasele ideale normale, ei ne spun de trasele folosite de 95 la suta dintre posesorii de permis. E o alta mancare de peste legea strazii versus acest cod rutier. Acum imi explic de ce sunt atat de multe accidente si admit ca 95 la suta ar pica la o eventuala examinare facuta ca la carte azi. Doamne ce vis...5 la suta pe sosele si aia pregatiti suficient! Eu apreciez foarte mult faptul ca puneti suflet si vreti sa indreptati lumea, insa trebuie sa aveti grija ca nu cumva, din prea mult avant, s-o indreptati... stramb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 95 la suta ar pica la o eventuala examinare facuta ca la carte azi. Doamne ce vis...5 la suta pe sosele si aia pregatiti suficient! am facut examinare anul trecut cand am dat ptr. A, aveam 19 ani de B , dupa cum am zis si n-am picat. Bre, ce tot o intoarceti, tot sustineti ca "asa zice legea". Uite, acum am rasfoit si codul si regulamentul si n-am gasit. Puneti concret aici articolul cutare din documentul cutare care se refera la incadrarea pe benzi dupa efectuarea virajului la stanga, sau dupa efectuarea oricarui viraj ! Pe strada, singurele vehicule pe care le vad intrand direct pe banda 1 sunt cele pe care scrie SCOALA, alea stiu ca sunt obligate sa circule pe banda 1, sau cat mai aproape de marginea drumului, cred ca de acolo v-a ramas ideea asta fixa. Deci, puneti articolul respectiv, daca nu, nu mai sustineti traznai, mai ales ca si un politist va contrazice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Acolo in dreptul scuarului chiar este o intersectie de drumuri. Bulevardul cu strada Rotunda sau cum mortii si ranitii ii zice. Cand un drum da in alt drum este o intersectie de drumuri in acest caz semnalizata prin indicatoare rutiere (cedeaza trecerea). S-a pus acolo cu un rost pentru ca este o intersectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Acolo in dreptul scuarului chiar este o intersectie de drumuri. Bulevardul cu strada Rotunda sau cum mortii si ranitii ii zice. Cand un drum da in alt drum este o intersectie de drumuri in acest caz semnalizata prin indicatoare rutiere (cedeaza trecerea). S-a pus acolo cu un rost pentru ca este o intersectie. Oh, boy, acum incepem cu intersectia. Bine, ma, e intersectie. Dar este una in T (Rotunda - Nicolae Grigorescu), nu in cruce, scuarul neavand nicio influenta in decizia "e intersectie sau ba"; acolo, in locul scuarului, putea fi o linie dubla continua, intrerupta cu linie punctata in locul strazii Rotunda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Cred ca tu faci o confuzie intre banda a 3-a de autostrada si banda a 3-a de oras. In oras, pe un drum cu trei benzi de circulatie, limitarea de viteza este (de regula) 60 km/h. Deci nici pomeneala de vitezomani, cel putin, nu legal. In oras, banda a 3-a nu e de depasire, asa cum banda I nu e de accelerare, ci folosesc mai mult la decongestionarea traficului si la preselectiile in intersectii. Pe banda a III-a, deci, nu merg vitezomanii, cum gresit crezi, ci cei care vor sa faca la stanga in urmatoarea intersectie. Nu fac nici o confuzie, regula e la fel peste tot. Stiu ca limita este de 50 sau 60 peste tot in oras, dar asta nu inseamna ca nu poti merge mai incet decat atat sau putin mai repede. Poti avea situatii asa - pe prima banda se merge cu 30-40 (mosi, babe, bicicleta, moped, etc) pe a doua cu 50 si pe a treia cu 60 si peste. Daca limita e 60 nu trebuie sa te astepti ca o sa mearga toti cu 60. Sunt oameni care vor sa mearga cu 80 pe barba lor, sunt SALVARI sunt POMPIERI sunt MASINI DE POLITIE in misiune, sunt tot felul de situatii. In trafic in orase si pe autostrada si in general pe strazi cu mai multe benzi, de aia e regula sa te repliezi pe prima banda, pentru a decongestiona traficul si a lasa pe cei care merg mai repede pe benzile din stanga.. (de la dreapta la stanga, cum zice legea, asa se ocupa benzile). Pe autostrada, (daca ai circulat vreodata) e aceeasi regula, limita e de 130 dar nu poti obliga pe nimeni sa mearga cu 130 ca esti tu corectul lui peste, stai pe prima banda, sau cea mai din dreapta, vrei sa mergi mai repede decat cei din banda ta te duci in urmatoarea si accelerezi pana te saturi sau te prinde radarul. Ai banda 1 libera, te repliezi automat pe ea, nu ramai ca vita si mergi singur pe autostrada cu 130 pe banda 2 sau 3. (daca o sa mergeti in afara pe autostrada si o sa observati vitei care merg singuri cu 130 pe banda 2 o sa observati ca au numere de RO. Nu 99% din cazuri dar 80% da. (bine, pana primesc flashuri, dar uneori soferii din alte tari sunt politicosi si nu dau flash-uri)) Deci, sa revenim, nu ai cum sa pui un obiect imobil direct in banda 3.. for CHRIST SAKE!!! Nu poti sa pleci de pe loc direct in banda 3, 5, 10. Sunt cazuri si am intalnit unde e posibil sa intorci exact asa cum spuneti voi, dar exista marcaje stricte cu linie continua intre banda 3 si 2 pe zona unde se intoarce astfel incat sa se creeze o zona de accelerare pentru revenire in trafic. Iar inainte de scuar a 3-a sau ultima banda se sfarseste prin marirea zonei respective sau transformarea benzii respective in Obligatoriu la stanga! Astfel cel care intoarce nu se va intalni in veci cu cel care vine pe bada 3 inainte de scuar. asa: Daca ar exista marcaje sau benzile ar fi puse asa .. DA, asa e corect. Dar in rest NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Sanatate Cavaleru! 100% e de vina Passatul si din pacate Cavalerul a avut ghinion cat casa. Si-a luat-o fara sa gresasca cu nimic! Cocalarul nu s-a uitat si a intors blana cu Passat-ul in timp ce el traversa, atentie vroia sa faca stanga!. Motociclistul era in intersectie iar Passatul nu a dat prioritate vehiculelor care sunt in intersectie. Daca in acelasi punct al intersectiei ar fi fost invers, motociclistul intra cu roata fata in masina, atunci motociclistul era de vina din acelasi motiv. Sunt f. curios cum o sa o dea politia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 asa: Daca ar exista marcaje sau benzile ar fi puse asa .. DA, asa e corect. Dar in rest NU! In lipsa marcajului respectiv, "legea" spune ca acorzi prioritate celor care vin pe drumul respectiv si virezi dupa ce trec ei. Super-simplu. In felul asta nu mai incurci pe nimeni, fie ca intri pe 3, fie ca le maturi pe toate ca sa intri pe 1. Mesaj completat Motociclistul era in intersectie iar Passatul nu a dat prioritate vehiculelor care sunt in intersectie. din moment ce a fost contact intre vehicule, si Passatul era in acceasi intersectie. Si iesise din scuar si se afla pe un drum cu prioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Nu fac nici o confuzie, regula e la fel peste tot. Stiu ca limita este de 50 sau 60 peste tot in oras, dar asta nu inseamna ca nu poti merge mai incet decat atat sau putin mai repede. Poti avea situatii asa - pe prima banda se merge cu 30-40 (mosi, babe, bicicleta, moped, etc) pe a doua cu 50 si pe a treia cu 60 si peste. Daca limita e 60 nu trebuie sa te astepti ca o sa mearga toti cu 60.Sunt oameni care vor sa mearga cu 80 pe barba lor, sunt SALVARI sunt POMPIERI sunt MASINI DE POLITIE in misiune, sunt tot felul de situatii. In trafic in orase si pe autostrada si in general pe strazi cu mai multe benzi, de aia e regula sa te repliezi pe prima banda, pentru a decongestiona traficul si a lasa pe cei care merg mai repede pe benzile din stanga.. (de la dreapta la stanga, cum zice legea, asa se ocupa benzile). Pe autostrada, (daca ai circulat vreodata) e aceeasi regula, limita e de 130 dar nu poti obliga pe nimeni sa mearga cu 130 ca esti tu corectul lui peste, stai pe prima banda, sau cea mai din dreapta, vrei sa mergi mai repede decat cei din banda ta te duci in urmatoarea si accelerezi pana te saturi sau te prinde radarul. Ai banda 1 libera, te repliezi automat pe ea, nu ramai ca vita si mergi singur pe autostrada cu 130 pe banda 2 sau 3. (daca o sa mergeti in afara pe autostrada si o sa observati vitei care merg singuri cu 130 pe banda 2 o sa observati ca au numere de RO. Nu 99% din cazuri dar 80% da. (bine, pana primesc flashuri, dar uneori soferii din alte tari sunt politicosi si nu dau flash-uri)) Deci, sa revenim, nu ai cum sa pui un obiect imobil direct in banda 3.. for CHRIST SAKE!!! Nu poti sa pleci de pe loc direct in banda 3, 5, 10. Sunt cazuri si am intalnit unde e posibil sa intorci exact asa cum spuneti voi, dar exista marcaje stricte cu linie continua intre banda 3 si 2 pe zona unde se intoarce astfel incat sa se creeze o zona de accelerare pentru revenire in trafic. Iar inainte de scuar a 3-a sau ultima banda se sfarseste prin marirea zonei respective sau transformarea benzii respective in Obligatoriu la stanga! Astfel cel care intoarce nu se va intalni in veci cu cel care vine pe bada 3 inainte de scuar. asa: Daca ar exista marcaje sau benzile ar fi puse asa .. DA, asa e corect. Dar in rest NU! Uiti o chestie simpla: ala care intoarce in scuar 180 stanga se ASIGURA din dreapta, deci nu are cum sa se intersecteze (daca e normal la cap, fireste) cu vehiculele ce vin lansat din spate, cu orice viteza ar veni ele. Mai mult, intorcand din scurt, se asigura minimal (doar banda a 3-a), pe benzile 1 si 2 putand circula vehicule linistit. E o regula ce tine de simplitate, daca ar intoarce pe banda I, ar fi obligat sa se asigure de 3 ori, cate una de fiecare banda (nu c-ar fi extrem de complicat, ci doar MAI complicat). In rest, foarte buna ideea cu marcajele inainte de scuar ce-i obliga pe cei de pe banda a III-a sa treaca pe banda a II-a, dar nu stiu daca se preteaza pe Nicolae Grigorescu, pentru ca venind dinspre Titan m-ar obliga sa schimb banda de 4 ori (sunt 2 scuaruri, chiar 3, pe portiunea aia!), odata spre dreapta, odata spre stanga (fac la stanga la urmatoarea intersectie), ceea ce nu e tocmai ok, circuland pe un drum cu prioritate mi se rupe de aia care intorc in scuaruri (ipotetic). Oricum, pe bulevardele cu trei benzi stau instinctiv pe banda a II-a, care ma pazeste si de "scuaragii" si de aia care baga botul de pe strazi laterale. Lasand la o parte Codul Rutier (care te omoara, pentru ca nime' nu-l respecta), prioritate ai cand ti se da. Daca se respecta "Cedeaza trecerea" si daca ar fi existat acel semn de obligatoriu la dreapta n-ar fi fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Sunt f. curios cum o sa o dea politia. asta sunt si eu curios, ce da politia pana la urma, din experienta proprie, nu are musai legatura cu regulile. (ca sa nu-mi sara Nightwolf in cap, caz concret, exact pe viraj stanga: Persoana din familia mea face viraj stanga, sensul opus avea rosu. De pe sensul cu rosu vine in viteza, pe rosu, papuc cu fiare vechi, ramas, se pare, fara frana. Exista martori care de ofera sa declare. Politia rutiera declara ca n-are nevoie de martori si spune ca papucul a intrat pe verde, desi toate celelalte benzi oprisera la rosu. Am aflat, neoficial, ca s-a hotarat ca ar fi pacat sa ramana fara permis soferul de culoare al papucului, ca amaratul ala din asta traieste. Asa ca a ramas fara permis persoana de la mine din familie. Si cu masina praf) Editat Mai 28, 2010 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 presupunand ca nu mai circula nimeni pe sensul pe care intru, as intra pe banda pe care as avea nevoie. Vezi!!!?? Asta e!! NU EXISTA MAN BANDA DE CARE AM NEVOIE!!! Preselectia benzilor se face cu 50m inainte de intersectie, nu mergi tu 3Km ca "ai nevoie" sa faci la stanga undeva peste 3 km... asta e un nonsens. Articolul? L-am mai dat mai devreme. Art. 42. Cand circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule in functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, avand obligatia sa revina pe prima banda ori de cate ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane. (cod rutier) Art. 101 Cand drumul are doua sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situata langa acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stanga, daca banda de circulatie utilizata este ocupata, cu obligatia de a reveni pe banda din dreapta atunci cand acest lucru este posibil. (regulament) Daca voua astea vi se par facultative sau doar sugestii.. nu mai zic nimic. O zi buna si circulatie placuta! Si fara POC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Vezi!!!?? Asta e!! NU EXISTA MAN BANDA DE CARE AM NEVOIE!!! Preselectia benzilor se face cu 50m inainte de intersectie, nu mergi tu 3Km ca "ai nevoie" sa faci la stanga undeva peste 3 km... asta e un nonsens. Articolul? L-am mai dat mai devreme. Art. 42. Cand circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule in functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, avand obligatia sa revina pe prima banda ori de cate ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane. (cod rutier) Art. 101 Cand drumul are doua sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situata langa acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stanga, daca banda de circulatie utilizata este ocupata, cu obligatia de a reveni pe banda din dreapta atunci cand acest lucru este posibil. (regulament) Daca voua astea vi se par facultative sau doar sugestii.. nu mai zic nimic. O zi buna si circulatie placuta! Si fara POC! Articolul tau se refera la traficul care se desfasoara, adica este mobil, in curs de desfasurare, care se intampla deja, atat si nimic mai mult. Adica, mai concret, sunt o masina, ma deplasez intr-un flux de masini, dintr-un punct A (Titan) spre un punct B (Nicolae Grigorescu). Articolul tau NU SE REFERA la cei care vireaza la stanga 180 de grade intr-un scuar. Mai mult, acel "cand e posibil" ar trebui sa-ti aprinda un beculet: tocmai din cauza acestui articol, probabilitatea ca banda I sa fie ocupata e mai mare decat probabilitatea ca banda II sa fie ocupata care e mai mare decat probabilitatea ca banda III sa fie ocupata. Iar o decizie se ia simplu: faci la stanga pe banda care are cea mai mica probabilitate sa fie ocupata, care, in cazul nostru, e banda III. Ergo! Cu obligatia de a reveni, bla bla bla, dar INITIAL, o iei pe ruta cu cea mai mica sansa de poc. Intelegi acum de ce trebuie pe banda III si nu pe banda I? Mesaj completat Sanatate Cavaleru! 100% e de vina Passatul si din pacate Cavalerul a avut ghinion cat casa. Si-a luat-o fara sa gresasca cu nimic! Cocalarul nu s-a uitat si a intors blana cu Passat-ul in timp ce el traversa, atentie vroia sa faca stanga!. Motociclistul era in intersectie iar Passatul nu a dat prioritate vehiculelor care sunt in intersectie. Daca in acelasi punct al intersectiei ar fi fost invers, motociclistul intra cu roata fata in masina, atunci motociclistul era de vina din acelasi motiv. Sunt f. curios cum o sa o dea politia. Vezi ca chestia asta cu "a avut ghinion" am auzit ca se aplica si atunci cand treci pe rosu (a avut ghinion ca tocmai atunci, ce ghinion, trecea o masina pe verde! evident, e vina masinii care a trecut pe verde ca te izbeste, pentru ca daca nu era ea, tu treceai linistit pe rosu si nu te lovea nimeni! dar ce ghinion... ce ghinion! Si era tanar saracu... Dar a avut ghinion cu carul...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Preselectia benzilor se face cu 50m inainte de intersectie No bun. Preselecteaza tu cu 50 de metri inainte banda 1 atunci cind intorci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Oameni buni, am mai facut si eu un desen. Incadrarea se face mereu in banda 1 indiferent ca intorci sau faci la stanga. Ca ai 10 benzi sau 3 benzi, cand intorci trebuie sa te incadrezi pe prima banda!! Asa e legea si nu e tampita deloc! @Nightwolf, raspunsul tau cu "in scurt" este .... de nota 2. "In scurt" a intors si cocalarul cu VW si l-a "palit" pe Cavaleru. Pai si e vina mea ca un cond. auto nu respecta indicatorul "cedeaza trecerea" bai nene? Hai ca m-am saturat de atatea discutii lungi si inutile. Punctat: 1 - acolo este o intersectie in T intre N. Grigorescu si Rotunda. Cine iese de pe Rotunda trebuie sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care circula pe drumul prioritar, inculusiv celor care schimba directia de mers! 2 - NU se considera intersectie schimbarea directiei de mers acolo in momentul intoarcerii pe contrasens. Este pur si simplu o schimbare de directie de deplasare prin efectuarea manevrei de intoarcere 3 - cine iese de pe Rotunda, OBLIGAT iese in banda 1, 4 - cine intoarce, OBLIGAT intoarce in banda 3. Nu va e clar? N-aveti decat sa va plesniti si sa ramaneti fara permise. Imi spui tu mie ca e de nota 2. Vino tu si ancheteaza sa te ia lumea la goana. Voi habar nu aveti ce sunt alea intersectii dirijate si nedirijate daca ati inceput sa comparati un spatiu de separare a sensurilor cu o intersectie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Pe strada, singurele vehicule pe care le vad intrand direct pe banda 1 sunt cele pe care scrie SCOALA, alea stiu ca sunt obligate sa circule pe banda 1, sau cat mai aproape de marginea drumului, cred ca de acolo v-a ramas ideea asta fixa. LOL - pai masina de scoala merge CORECT, pentru ca-l invata pe bietul soferel in devenire sa circule corect!!! Dupa ce ia permisul saracul ajunge in JUNGLA si invata regulile JUNGLEI - care este traficul bucurestean.. Nu exista nici o restrictie pentru masina de scoala sa circule in prima banda sau cat mai aproape... de marginea drumului. OMFG!!! - cu cine imi bat capul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Vezi!!!?? Asta e!! NU EXISTA MAN BANDA DE CARE AM NEVOIE!!! Preselectia benzilor se face cu 50m inainte de intersectie, nu mergi tu 3Km ca "ai nevoie" sa faci la stanga undeva peste 3 km... asta e un nonsens. n-am zis ca procedez corect sau ca scrie undeva asta. Si nu ma refeream la 3km, prima intersectie spre stanga unde as avea treaba, in Bucuresti, poate fi , de pilda la 100m Articolul? L-am mai dat mai devreme. Art. 42. Cand circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule in functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, avand obligatia sa revina pe prima banda ori de cate ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane. (cod rutier) Art. 101 Cand drumul are doua sau mai multe benzi pe sensul de mers, vehiculele se conduc pe banda situata langa acostament sau bordura. Celelalte benzi pot fi folosite succesiv, de la dreapta spre stanga, daca banda de circulatie utilizata este ocupata, cu obligatia de a reveni pe banda din dreapta atunci cand acest lucru este posibil. (regulament) Astea le-ai mai dat. Ti-as putea zice ca mai exista si un articol in care scrie ca la manevrele pe care le faci trebuie sa ai grija sa nu incurci pe altii (cum l-as incurca, de pilda, virand direct pe banda 1, pe un motociclist venind cu 120+ pe banda 2 si care nu s-ar astepta ca eu tai toate benzile. Si da, inchipuieste-ti, spre deosebire de Brno, in Bucuresti se circula, mai ales pe 2 roti si cu 120+. Articolele puse de tine spun doar ca, in subiectul de fata, dupa ce ai virat trebuie sa incerci sa revii, pe cat posibil, pe o banda cat mai aproape de marginea drumului. N-am sustinut niciodata altceva, ca trebuie sa ramai pe 3 daca practic, n-ai musai nevoie (alt viraj stanga) Eu altceva am cerut: Articolul cutare / din regulamentul cutare care de refera la INCADRAREA PE BENZI DUPA VIRAJ Mesaj completat Nu exista nici o restrictie pentru masina de scoala sa circule in prima banda sau cat mai aproape... de marginea drumului. bre, habar n-am, spun si eu ce mi-a zis instructorul, acum dooj de ani, ca sunt obligati sa mearga pe 1. Ba inca, pe vremea aia, erau si bulevarde unde era interzis sa mergi cu masina de scoala. Nu ma pune sa-ti arat articolul din lege, ca nu stiu. PAre insa logic ca o masina de scoala care merge cu 20km/h sa mearga pe banda 1. Mesaj completat mna, a zis-o mai clar Nightwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Hm...treaba sta in felul urmator: la viraj la stanga te bagi pe prima banda. Cu masina de scoala se merge pe prima banda, exista zone pe unde ai voie si pe unde nu ai voie cu masina de scoala... Chestia cu incadrarea pe prima banda o stiu de la o prietena care a picat examenul auto fix pe chestia asta si chiar de 2 ori?! Primul politist a certat-o ca de ce a taiat bulevardul si s-a dus pe prima banda, ca nu e corect...a doua oara cand a facut cum a zis politaiul ala, s-a incadrat pe a 3a..a certat-o al doilea politist ca de ce nu s-a dus pe prima banda....?! Instructorul care a vazut ambele faze a spus ca politaii "e" cu capul si ca trebuie sa te bagi pe prima banda. Asa ca...LOL?! Naiba mai stie Editat Mai 28, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Vezi ca chestia asta cu "a avut ghinion" ... eu sunt de parere ca au avut ghinion ambii. Erau acolo 2 masini pe scuar care asteptau sa faca stanga; Cavalerul a avut ghinion ca, din cauza lor n-a putut vedea Passatul care intorcea, cel cu Passatul a avut ghinion pentru ca, din cauza acelorasi masini nu l-a vazut din timp pe Cavalerul (mai ales daca tocmai se si asigura ca nu vine nimeni pe bulevard) Parerea mea este ca adevaratii autori (morali) ai accidentului sunt soferii celor 2 masini din scuar, care , se pare ca erau opriti taman pe acea zona hasurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 eu sunt de parere ca au avut ghinion ambii. Erau acolo 2 masini pe scuar care asteptau sa faca stanga; Cavalerul a avut ghinion ca, din cauza lor n-a putut vedea Passatul care intorcea, cel cu Passatul a avut ghinion pentru ca, din cauza acelorasi masini nu l-a vazut din timp pe Cavalerul (mai ales daca tocmai se si asigura ca nu vine nimeni pe bulevard)Parerea mea este ca adevaratii autori (morali) ai accidentului sunt soferii celor 2 masini din scuar, care , se pare ca erau opriti taman pe acea zona hasurata. Evident c-au avut ghinion ambii, am zis mai demult chestia asta. Dar replica mea era la justificarea incalcarii legii de catre un motociclist si "demonizarea" aberanta a "conservarilor" ("e 100% vinovat bla bla") prin asa-zisul ghinion, cand "ghinion" d-asta poti sa-l eviti foarte bine si singur. Asa, la orice mizerie zici "ghinion", nu mai inveti nimic niciodata si stai cu sabia lu' Damocles deasupra capului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Oameni buni, am mai facut si eu un desen. Incadrarea se face mereu in banda 1 indiferent ca intorci sau faci la stanga. Ca ai 10 benzi sau 3 benzi, cand intorci trebuie sa te incadrezi pe prima banda!! Asa e legea si nu e tampita deloc! @Nightwolf, raspunsul tau cu "in scurt" este .... de nota 2. "In scurt" a intors si cocalarul cu VW si l-a "palit" pe Cavaleru. Restul de oameni - nu mai veniti cu contraargumente de genul ca "trebuie sa tai 2-3 benzi ca sa intru in banda 1" ca nu au nici o baza!!! Vai de mine, trebuie sa mai faci scoala o data. Nu stii nici sa rezolvi o problema de prioritate, nici incadrarea pe benzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Pai si e vina mea ca un cond. auto nu respecta indicatorul "cedeaza trecerea" bai nene? Hai ca m-am saturat de atatea discutii lungi si inutile. Punctat:1 - acolo este o intersectie in T intre N. Grigorescu si Rotunda. Cine iese de pe Rotunda trebuie sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care circula pe drumul prioritar, inculusiv celor care schimba directia de mers! 2 - NU se considera intersectie schimbarea directiei de mers acolo in momentul intoarcerii pe contrasens. Este pur si simplu o schimbare de directie de deplasare prin efectuarea manevrei de intoarcere 3 - cine iese de pe Rotunda, OBLIGAT iese in banda 1, 4 - cine intoarce, OBLIGAT intoarce in banda 3. Nu va e clar? N-aveti decat sa va plesniti si sa ramaneti fara permise. Imi spui tu mie ca e de nota 2. Vino tu si ancheteaza sa te ia lumea la goana. Voi habar nu aveti ce sunt alea intersectii dirijate si nedirijate daca ati inceput sa comparati un spatiu de separare a sensurilor cu o intersectie.... Daca zici tu, asa e, bine de stiut. Dar daca est intersectie in + un drum cu prioritate si altul cu cedeaza trecerea iar cei care vin pe cedeaza trecerea fac amandoi stanga, ocolind centrul intersectiei dupa stilul vechi si fac poc, cine e de vina? Merci de meditatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) In cazul Cavalerului, nu trebuia sa fie decat o singura masina din cele doua, incadrate pe zona de intoarcere, iar Pasatul pe zona de intoarcere a lui si sa vireze dupa ce se asigura temeinic cu o mica pauza acolo, in scuar, inainte de viraj.Astfel cavalerul nu avea loc de masina din fata lui de pe sensul lui din scuar sa inainteze si astfel Cavalerul s-ar fi oprit in capatul strazii Rotunda, pana cel din scuar ar fi eliberat scuarul cu virajul stanga. Pasatul ar fi efectuat virajul, Cavalerul nu ii mai iesea in fata deoarece il vedea iesind din scuar si ii acorda prioritate conform cedeaza trecerea din capul strazii si acum noi nu ne mai bateam gura de pomana. Editat Mai 28, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Vai de mine, trebuie sa mai faci scoala o data. Nu stii nici sa rezolvi o problema de prioritate, nici incadrarea pe benzi. Vai, vai, vai, ce ma fac. Cred ca am luat pemisul in Arges de 2 ori, vai de permisul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 tu daca nu esti motociclist in bucuresti...cum poti sa dai indicatii? considera ca traficul de aici il intelegem doar noi care am ramas aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Vai de mine, trebuie sa mai faci scoala o data. Nu stii nici sa rezolvi o problema de prioritate, nici incadrarea pe benzi. N-are rost sa-ti bati capul. Indiferent ce vei spune tu sau oricine altcineva, nu-l vei convinge ca n-are dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Acuma va inteleg, gata, pace - am inventat eu regula dupa care dupa ce faci viraj intri pe prima banda.. gata. Bine ca asta stiti sigur ca nu e asa dar alte chestii nu le stiti deloc. Gata, am inteles. Nu e nici o diferenta intre asta: http://mobotix.ro/ro/camere_supraveghere_js_1162.html Si asta: Peace my friends, peace! Mesaj completat tu daca nu esti motociclist in bucuresti...cum poti sa dai indicatii? Pai eu ce ziceam, Bucurestiul are alt cod rutier, a nu se confunda cu cel semnat de Romania la conventia de la Viena din 1968. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.