Jump to content

Accident Bucuresti 24.05.2010 - Policlinica Titan


Recommended Posts

Exista multe variante,il poate ierta in schimbul unor bani,problema e sa nu regrete mai apoi ca a cerut prea putin fata de suferinta indurata. Se plangea pe aici o fata ca a acceptat la repezeala 2000 de euro apoi s-a trezit ca are probleme cu ligamentele si operatia costa mai mult. Depinde si de atitudinea respectivului.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 445
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fara nicio intentie de-a ofensa, mi se pare inacceptabil ca un moderator la accidente rutiere sa aiba asemenea lacune de legislatie.

Va adresez din nou rugamintea de-a merge la o scoala auto pentru a obtine lamuriri. De asemenea ar trebui sa recunoasteti pe acest topic c-ati gresit, nu pentru satisfactia mea sau a oricui altcuiva ci pentru a nu pune pe cineva in situatia periculoasa de a actiona conform acestor rationamente.

Mi-as dori sa n-o luati ca pe o chestie de orgoliu personal si chiar sa va informati.

Domnu' @Silenti, va rog eu frumos sa mergeti sa platiti vreo 10 ore de legislatie ca sincer aveti nevoie. Luati-l si pe domnul @March, si explicati-i cum e prioritate mai prioritate decat prioritate.. :lol:

Sau luati si invatati bine cuvantul "prioritate". Fara nici o gluma si fara nici un misto.

 

P.Moldovan, ti-am mai zis de vreo 3 ori, i-am dat ban lui Carturaru' ca s-a luat de viata mea, nu ca m-am implicat eu la "accidente". La accidente ma "involvez" de cate ori vreau ca si simplu utilizator, daca injur sau ma iau de oameni aiurea n-ai decat sa-mi dai warn/ban. :what:

Link to post
Share on other sites
Domnu' @Silenti, va rog eu frumos sa mergeti sa platiti vreo 10 ore de legislatie ca sincer aveti nevoie. Luati-l si pe domnul @March, si explicati-i cum e prioritate mai prioritate decat prioritate.. :lol:

Sau luati si invatati bine cuvantul "prioritate". Fara nici o gluma si fara nici un misto.

 

P.Moldovan, ti-am mai zis de vreo 3 ori, i-am dat ban lui Carturaru' ca s-a luat de viata mea, nu ca m-am implicat eu la "accidente". La accidente ma "involvez" de cate ori vreau ca si simplu utilizator, daca injur sau ma iau de oameni aiurea n-ai decat sa-mi dai warn/ban. :what:

 

off:

sunt offtopic dar nu ma pot abtine cand vad tot mai des abuzuri ale moderatorilor.

am ales din context afirmatia Dumneavostra, Domnule Moderator, insa si asa acelasi lucru exprima: "ABUZUL MODERATORILOR"

a sterge un post si a da warn in cazul in care utilizatorul foloseste cuvinte obscene si/sau adreseaza injurii la adresa unui alt utilizator este suficient.

libertatea de exprimare si dreptul la opinie este un "drept constitutional" pe care l-am castigat acum 20 de ani.

daca pe forumul Dumneavoastra Tovarasi Moderatori, acest drept nu-l avem, va rog sa-l specificati in regulamentul forumului, astfel incat fiecare nou utilizator inregistrat sa-l poata vedea, si sa aleaga in cunostiinta de cauza daca mai vrea sau nu sa fie membru al acestei COMUNITATI.

 

Multumesc!

Edited by rahanu
Link to post
Share on other sites
Domnu' @Silenti, va rog eu frumos sa mergeti sa platiti vreo 10 ore de legislatie ca sincer aveti nevoie. Luati-l si pe domnul @March, si explicati-i cum e prioritate mai prioritate decat prioritate.. :lol:

Sau luati si invatati bine cuvantul "prioritate". Fara nici o gluma si fara nici un misto.

 

P.Moldovan, ti-am mai zis de vreo 3 ori, i-am dat ban lui Carturaru' ca s-a luat de viata mea, nu ca m-am implicat eu la "accidente". La accidente ma "involvez" de cate ori vreau ca si simplu utilizator, daca injur sau ma iau de oameni aiurea n-ai decat sa-mi dai warn/ban. :what:

Domnu' Belbody, sunteti unul dintre cei mai lipsiti de bun simt moderator din cati am intalnit vreodata, si am ceva ani de cand folosesc diverse forumuri. Insa n-am intalnit niciodata un moderator care sa fie atat de ranchiunos, care sa caute tot timpul cearta, care sa nu-si dea seama cand greseste si care sa insiste in greseala. Si partea cea mai infioratoare e ca nu stii legislatie si ca insisti sa demonstrezi ca stii interpretand fantezist tot felul de articole din legislatia rutiera care n-au legatura cu discutia. Fara nicio gluma si, din nefericire, fara niciun misto.

 

Ah, si daca nu stiai, rolul unui moderator e sa modereze, prin urmare trebuie sa aiba o atitudine corecta, fara a fi arogant sau agresiv, ba chiar sa fie impaciuitor, nu sa toarne gaz pe foc si sa provoace discutii neprincipiale atacand persoane si nu idei.

Link to post
Share on other sites
Cavalere, curaj bre! Hai ca se poate! :what:

post-19183-1275764411_thumb.jpg

da sunt constient ca se poate dar nu vreau sa risca. plus ca TDM-ul are vreo 40-50kg in plus fata de bmw-ul ala :lol:

intre timp m-am invatat sa imi fac singur injectiile cu anticoagulant. primele doua au fost cele mai grele :lol:

Mesaj completat

Incadrarea accidentului s-a facut conform OUG 195/2002 (republicata) conform articolului 57 pct.1

 

 

adica:

 

(1) La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care vin din partea dreapta.

Link to post
Share on other sites
Incadrarea accidentului s-a facut conform OUG 195/2002 (republicata) conform articolului 57 pct.1

adica:

(1) La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care vin din partea dreapta.

Intersectiile in care nu se gasesc indicatoare de reglementare a prioritatii, semafoare electrice in functiune sau agent de circulatie se numesc intersectii nedirijate.

Cum e intersectie nedirijata daca acolo exista un semn de cedeaza?

Link to post
Share on other sites
Guest stlk
Ar trebui sa stie, ca un accident cu un motociclist te duce sigur la sectie. De ce intelegere amiabila, ca a doua zi sa loveasca pe altul ?

 

Din cate stiu eu, accidentele cu victime nu beneficiaza de intelegere amiabila. Se solutioneaza de catre Politie. Ca te-ai inteles cu victima sa nu depuna reclamatie e cu totul altceva.

Link to post
Share on other sites
Incadrarea accidentului s-a facut conform OUG 195/2002 (republicata) conform articolului 57 pct.1

 

 

adica:

 

(1) La intersectiile cu circulatie nedirijata, conducatorul de vehicul este obligat sa cedeze trecerea tuturor vehiculelor care vin din partea dreapta.

Ce maaaaaa ???

Link to post
Share on other sites
Guest stlk
intre timp m-am invatat sa imi fac singur injectiile cu anticoagulant. primele doua au fost cele mai grele :D

 

Hai sa te invat eu: dai cu spirt pe burta si sufli, in acel moment bagi acul. Te doare mai putin. Vezi ca seringile trebuie tinute in frigider dar sa le scoti din timp sa ajunga la temperatura camerei. Si nu inteleg de ce faci anticoagulante, ca te vad ca nu mai stai in pat ? Din momentul cand te-ai ridicat alea nu-si mai au rostul.

Link to post
Share on other sites
:D

e ceva neregula?!

Normal, aia nu e intersectie nedirijata. Sau esti de alta parere?!

 

 

 

Nota: Nu ca mi-ar parea rau, cu atat mai bine pentru Cavaleru. Dar uimirea ramane.

Edited by speedy.k
Link to post
Share on other sites
Hai sa te invat eu: dai cu spirt pe burta si sufli, in acel moment bagi acul. Te doare mai putin. Vezi ca seringile trebuie tinute in frigider dar sa le scoti din timp sa ajunga la temperatura camerei. Si nu inteleg de ce faci anticoagulante, ca te vad ca nu mai stai in pat ? Din momentul cand te-ai ridicat alea nu-si mai au rostul.

 

de azi nu mai fac. indicatiile doctorului. acul de la siringa e destul de finut si nu prea simteam durere cand il infigeam, mai ales ca nu puteam sa-l bag repede cum fac asistentele.

Link to post
Share on other sites
Normal, aia nu e intersectie nedirijata. Sau esti de alta parere?!

 

 

 

Nota: Nu ca mi-ar parea rau, cu atat mai bine pentru Cavaleru. Dar uimirea ramane.

Daca faci stanga de pe un mare bulevard cu 3 benzi pe sens si verdeata pe mijloc spre o straduta si nu ai nici un semn asta dupa parerea mea e intersectie nedirijata. Daca cel ce vine de pe straduta din sens opus a apucat sa treaca de semnul de cedeaza trecerea nu se mai pune semnul. Deci mi se pare corect, e intersectie nedirijata si ala cu masina trebuia sa dea prioritate de dreapta la toata lumea. Spuneam cu cateva pagini in urma ca asta e problema de olimpiada pentru legislatie rutiera, dar se pare ca de data asta Cavaleru a avut noroc sa prinda la fata ocului un premiant, chiar daca o fi venit acolo in Logan nu pe BMW :D

Link to post
Share on other sites
Cum e intersectie nedirijata daca acolo exista un semn de cedeaza?

Eh, greu cu lejili astea.. :D

Acolo era situatie de egalitate - si cum articolul ala e cel care descrie cel mai bine o asemenea situatie si nu altul, pe asta l-au ales.

 

Greu la deal cu legilili si prioritatili astea... uf!

 

Ce maaaaaa ???

Ăăăăăăă!!!

 

P.s. Mai am incă o săptămână de râs.

Link to post
Share on other sites
Daca faci stanga de pe un mare bulevard cu 3 benzi pe sens si verdeata pe mijloc spre o straduta si nu ai nici un semn asta dupa parerea mea e intersectie nedirijata. Daca cel ce vine de pe straduta din sens opus a apucat sa treaca de semnul de cedeaza trecerea nu se mai pune semnul. Deci mi se pare corect, e intersectie nedirijata si ala cu masina trebuia sa dea prioritate de dreapta la toata lumea.

 

 

Eh, greu cu lejili astea.. :D

Acolo era situatie de egalitate - si cum articolul ala e cel care descrie cel mai bine o asemenea situatie si nu altul, pe asta l-au ales.

 

1. Nu cunosc intersectia, dar intersectie nedirijata sigur nu este. Exista un semn de cedeaza trecerea (se vede in poza). Intersectiile nedirijate sunt cele in care nu exista nici semafor, nici semne de circulatie pentru stabilirea prioritatii si nici un agent de circulatie care sa dirijeze traficul. Dupa afirmatia de mai sus (falsa), ca semnul de cedeaza nu mai conteaza dupa ce treci de el, inseamna ca si cei care vin de pe drumul principal din stanga motociclistului trebuie sa-i cedeze trecerea (dupa aceeasi regula a prioritatii de dreapta, ca doar a trecut de semn). Mi-e putin firca (in trafic) de oamenii care fac afirmatii de genul asta, si interpreteaza o lege diferit in functie de convenabilitate. Iar situatie de egalitate nu exista intre doua vehicule in momentul in care unul vine de pe drum cu prioritate iar celalalt de pe drum cu cedeaza trecerea. Intotdeauna cel de pe drumul cu prioritate are prioritate. Chiar daca vine pe contrasens.

 

2. Exista doua situatii in care soferul ar fi fost de vina pentru producerea accidentului:

a ) Exista marcaje in intersectie (zone hasurate, benzi marcate pentru intoarcere si viraj stanga) iar conform acestor marcaje motocicleta si autoturismul nu ar fi trebuit sa se intalneasca, iar autoturismul nu s-a incadrat corect.

b ) Exista marcaj sau semn de cedeaza trecerea in zona dintre sensuri, si atunci autoturismul avea intradevar semn de cedeaza trecerea si trebuia sa cedeze prioritate de drapta, avand indicator cu aceeasi semnificatie ca si motociclistul.

 

Nu stiu daca este adevarata una dintre situatiile de mai sus, dar daca nu este asa, atunci cu parere de rau trebuie sa spun ca agentul care a completat procesul verbal trebuie sa se intoarca la scoala (cred ca oricum trebuie, din moment ce a trecut acolo "intersectie nedirijata"). Procesul ala verbal va fi contestat cu siguranta de catre sofer.

 

Ma bucur ca urmarile accidentului nu sunt grave dar cred ca procesul ala verbal ii face mai mult rau decat bine motociclistului... ii intareste parerea ca nu a fost vinovat de producerea accidentului. Si probabil intr-o situatie similara va proceda la fel in viitor.

Link to post
Share on other sites
2. Exista doua situatii in care soferul ar fi fost de vina pentru producerea accidentului:

a ) Exista marcaje in intersectie (zone hasurate, benzi marcate pentru intoarcere si viraj stanga) iar conform acestor marcaje motocicleta si autoturismul nu ar fi trebuit sa se intalneasca, iar autoturismul nu s-a incadrat corect.

b ) Exista marcaj sau semn de cedeaza trecerea in zona dintre sensuri, si atunci autoturismul avea intradevar semn de cedeaza trecerea si trebuia sa cedeze prioritate de drapta, avand indicator cu aceeasi semnificatie ca si motociclistul.

 

a) m-am uitat de 500 de ori la poze si iti spun ca exista marcaje si acel sofer s-a incadrat corect! Si da, traiectoriile lor se intersecteaza conform marcajelor. Calareru a povestit clar ca soferul era oprit in scuar si incadrat corect conform marcajelor. Dar, ca sa nu faca BUF trebuie sa-si acorde prioritate de dreapta.

b ) poate fi desenat acolo triunghi de cedeaza dar ce importanta are mai om bun? Odata oprit in scuar nu mai are prioritate si se afla in aceeasi situatie cu cel de pe straduta secundara. Odata ce a intors sau a facut la stanga a pierdut prioritatea.

Link to post
Share on other sites

@Petru, eu inteleg ce zici tu, dar atata timp cat in intersectia aia exista UN semn care dirijeaza circulatia, respectiva intersectie este DIRIJATA. Deci orice articol care face referire la intersectiile NEdirijate iese din discutie. Simplu, logica elementara.

 

@Belbody: incepi sa ma enervezi cu aerele astea de superioritate. Las-o mai usor, ca statutul de moderator nu-ti atribuie un coy in plus. Iar traitul prin tari straine cu atat mai putin. M-am tot abtinut sa ma iau cu tine, din motive pe care n-am chef sa ti le spun. Dar incepi sa exagerezi... O sa incerc sa ma abtin in continuare, dar tre' sa ma ajuti si tu un pic.

 

Si cu asta gata, nu mai discut accidentul asta. Cum am mai spus, intersectia aia o stiu ca pe propriile buzunare si prioritatile sunt absolut clare. Pe de alta parte nu pot sa nu ma bucur de rezolutia politieneasca, Cavaleru ramanand cu permisul in buzunar. Asa ca insanatosire cat mai rapida si completa si fara accidente de niciun fel pe viitor.

Link to post
Share on other sites

Art. 81

 

1. Marcajul transversal constand dintr-o linie continua, aplicata pe latimea uneia sau mai multor benzi, indica linia inaintea careia vehiculul trebuie oprit la intalnirea indicatorului "Oprire". Un asemenea marcaj poate fi folosit pentru a indica linia de oprire impusa printr-un semnal luminos, printr-o comanda a agentului care dirijeaza circulatia, de prezenta unei treceri la nivel cu o cale ferata, cu o linie de tramvai sau a unei treceri pentru pietoni. inaintea marcajului ce insoteste indicatorul "Oprire" se poate aplica pe partea carosabila inscriptia "Stop".

 

2. Marcajul transversal constand dintr-o linie discontinua, aplicata pe latimea uneia sau mai multor benzi, indica linia care nu trebuie depasita atunci cand se impune cedarea trecerii. inaintea unei asemenea linii se poate aplica pe partea carosabila un marcaj sub forma de triunghi avand o latura paralela cu linia discontinua, iar varful indreptat spre vehiculul care se apropie.

 

3. Marcajul transversal constand din linii paralele cu axul drumului indica locul pe unde pietonii trebuie sa traverseze drumul. Aceste linii au latimea mai mare decat a oricaror alte marcaje.

 

4. Marcajul transversal constand din linii discontinue paralele, aplicate perpendicular sau oblic fata de axul drumului, indica locul destinat traversarii partii carosabile de catre biciclisti.

 

 

Oameni buni... voi aveti macar curiozitatea sa cititi legea, macar sa verificati daca amintirile voastre sunt corecte? O parere sau o afirmatie legata de niste reguli de circulatie nu are nici o valoare daca nu este sustinuta de un articol de lege (sau mai multe).

 

Marcajele transversale despre care vorbim nu au un rol independent... ele sunt folosite in cateva situatii clare, prevazute de lege. Dupa cum scrie in articolul de mai sus, marcajul transversal continuu poate sa insoteasca indicatorul "Oprire", nu inseamna oprire. Intradevar, marcajul poate fi insotit sau nu de inscriptia STOP, dar nu are releventa... semnificatia este aceeasi. Semnificatia marcajului este indicarea locului in care trebuie oprit vehiculul.

Iar marcajul transversal discontinuu nu este echivalent cu un semn de cedeaza trecerea.. indica doar locul care nu trebuie depasit "atunci cand se impune cedarea trecerii".

 

Daca in intersectia respectiva marcajul transversal din scuar este continuu, atunci autoturismul ar fi avut obligatia sa opreasca inaintea acestuia inainte de a continua manevra de intoarcere sau viraj la stanga. Marcajul nu ii arata cui trebuie sa cedeze sau nu trecerea. Pentru asta exista reguli de acordare a prioritatii.

Daca marcajul transversal din scuar este discontinuu, atunci autoturismul ar fi avut obligatia sa opreasca inaintea acestuia DOAR DACA existau vehicule carora trebuia sa le cedeze trecerea, respectiv cele care veneau pe drumul principal din directia opusa lui. Altfel putea sa faca manevra "dintr-o bucata" fara sa mai fie nevoit sa opreasca in scuar.

 

Oricum, in poze eu nu vad sa fie vre-un marcaj transversal, desi este posibil sa ma insel.. nu este cel mai bun unghi. Dar chiar daca exista, nu schimba cu nimic situatia.

Link to post
Share on other sites
Art. 81

......................................

Oricum, in poze eu nu vad sa fie vre-un marcaj transversal, desi este posibil sa ma insel.. nu este cel mai bun unghi. Dar chiar daca exista, nu schimba cu nimic situatia.

Ce legatura are ce ai scris cu acest caz ? :D

Link to post
Share on other sites

Intreaba-l pe dl. moderator Belbody... care a sters partea din postul sau la care se referea raspunsul meu. A facut afirmatia ca marcajele transversale continuue sau intrerupte au aceeasi semnificatie cu indicatoarele de "Oprire" si "Cedeaza trecerea" deci nu ar fi nevoie de astfel de indicatoare daca exista marcaje, si ca in acea intersectie se afla astfel de marcaje.

De ce a sters partea respectiva din post.... habarn-am.

Link to post
Share on other sites

Am sters ce am scris imediat pentru ca mi-am dat seama ca in poze nu exista acel marcaj si nu are rost discutia, dar se pare ca ai fost destul de rapid sa vezi.

 

@SpeedyK - faptul ca sunt moderator nu mi s-a urcat la cap, eram urcat la cap si inainte. (if you remember). Dar n-are nimic una cu alta, ce scriu aici scriu ca si tine, e o parere a mea si o sustin. Daca altii nu sunt de acord cu mine asta e, nu o sa ma folosesc de abilitatile de moderator sa conving pe cineva ceva. A modera pe motociclism.ro inseamna a nu tolera un limbaj obscen si a respecta niste simple reguli de bun simt, in rest e dreptul fiecaruia sa-si expuna o parere, inclusiv al meu.

 

In cazul de fata nu sunt de acord cu abordarea:

"semnul cedeaza presupune a ceda trecerea tuturor celor care se afla pe drumul cu prioritate si in cazul de fata inclusiv celor care stau in scuar"

 

Eu atata zic, cei care sunt opriti in scuar sunt afara din joc, e asa de simplu, si cei care combat se agata de tot felul de motive gen semn de tabla, etc.

 

Atat. Si o sa combat asta cat pot, si drept dovada ca asa e este si solutia data de Politie, ce vreti mai mult?

Cavaleru nu a obtinut rezultatul asta la ghici, la noroc, nu a avut bulan, a obtinut decizia pe drept, avea prioritatea acolo fata de cei care erau opriti in scuar.. ce e asa de greu de inteles. Cei care au anchetat acolo EVIDENT au vazut semnul Cedeaza trecerea acolo.

 

Va incapatanati si dati tot felul de articole din lege cand acolo e simplu ca buna ziua, se vede din avion ca acolo 2 vehicule sunt in situatie de egalitate.

Unul are cedeaza trecerea din cauza semnului, unul are cedeaza trecerea din cauza ca a oprit in scuar, e pe teritoriu neutru, e in afara jocului. Cand se pune in miscare trebuie sa cedeze trecerea. CUI? Tuturor.

 

 

 

 

Mesaj completat

Si mai conteaza si pozitia de pe drumul cu prioritate - nu ai cum sa zici despre cineva care este pozitionat perpendicular pe directia de mers ca este pe drumul cu prioritate, de fapt corect ar fi circula pe drumul cu prioritate. Nu e absurd? Cum circula ala pe drumul cu prioritate daca e perpendicular cu toata lumea care circula de fapt pe drumul ala. Cum poti afirma ca ala circula pe drumul cu prioritate?

 

Asta cu aflatul pe drumul cu prioritate se poate spune si despre Cavaleru - cand a fost izbit tot pe drumul cu prioritate era, nu? Unde era fizic? Pe banda 3 pe drumul cu prioritate si acolo l-a izbit nea caisa cand a intrat pe drumul cu prioritate. NU? A intrat de pe scuar pe drumul cu prioritate si l-a lovit pe cavaleru care deja era acolo. NU?

Link to post
Share on other sites

Cavalere, cred ca putem muta linistit topicul tau la sectiunea de Motociclisti in timpul liber :lol:

 

Ma bucur sa aud ca e mai ok cu picioru. Hai sanatate! :D

Link to post
Share on other sites
Eu atata zic, cei care sunt opriti in scuar sunt afara din joc, e asa de simplu, si cei care combat se agata de tot felul de motive gen semn de tabla, etc.

 

Atat. Si o sa combat asta cat pot, si drept dovada ca asa e este si solutia data de Politie, ce vreti mai mult?

Cavaleru nu a obtinut rezultatul asta la ghici, la noroc, nu a avut bulan, a obtinut decizia pe drept, avea prioritatea acolo fata de cei care erau opriti in scuar.. ce e asa de greu de inteles. Cei care au anchetat acolo EVIDENT au vazut semnul Cedeaza trecerea acolo.

 

Va incapatanati si dati tot felul de articole din lege cand acolo e simplu ca buna ziua, se vede din avion ca acolo 2 vehicule sunt in situatie de egalitate.

Unul are cedeaza trecerea din cauza semnului, unul are cedeaza trecerea din cauza ca a oprit in scuar, e pe teritoriu neutru, e in afara jocului. Cand se pune in miscare trebuie sa cedeze trecerea. CUI? Tuturor.

 

Uf.... Scuarul ala nu este parcare. (exista si cazuri in care acel spatiu este folosit ca parcare, cu marcaje si semnalizare corespunzatoare). Masina care se afla in scuar, incadrata corect, se afla IN INTERSECTIE. Si mai mult decat atat, a intrat in intersectie DE PE DRUMUL CU PRIORITATE. Conform aceluiasi cod rutier citat anterior, intersectia este "orice incrucisare, jonctiune sau bifurcare de drumuri la nivel, inclusiv spatiile formate de acestea". Faptul ca a oprit sa cedeze trecerea vehiculelor care circula pe drumul principal si care vin din dreapta nu este echivalent cu a stationa. Dupa logica asta, pierzi prioritatea fata de oricine intotdeauna cand opresti pentru a ceda trecerea vehiculelor care vin din fata atunci cand tu vrei sa virezi stanga de pe un drum cu prioritate. Stationarea e una si oprirea pentru a ceda trecerea e alta.

 

Iar solutia data de politie (asta daca intradevar asa este) nu demonstreaza decat incompetenta celui care a completat si semnat procesul verbal de constatare. Aia este intersectie cu circulatie DIRIJATA prin semne de circulatie care reglementeaza prioritatea de trecere. Indiferent de situatie, cel care a completat procesul verbal ori a gresit numarul articolului, ori este incredibil de nepregatit.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...