B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 ..IcemaN.., schema e corecta, numai ca ai omis un lucru (se vede in pozele facute de mine, dealtfel): Cavaleru la iesirea de pe str. Rotunda are un mare "cedeaza trecerea", care ala cred ca o sa fie decisiv in stabilirea vinovatului. In orice tara normala acel indicator cedeaza trecerea de care zici ar trebui sa fie insotit de Atunci poate ca acest accident nu ar fi avut loc. Dar cum Romania nu e o tara normala... Insanatosire grabnica Cavalere!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 In orice tara normala acel indicator cedeaza trecerea de care zici ar trebui sa fie insotit de Atunci poate ca acest accident nu ar fi avut loc. Dar cum Romania nu e o tara normala... Insanatosire grabnica Cavalere!!! UAU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 UAU! Da, uau! Ca bine zici! Atat timp cat permiti acolo cuiva sa faca stanga si pentru asta sa traverseze 3 (TREI) benzi deodata atunci nu trebuie sa te miri ca apar astfel de accidente. Din punctul meu de vedere (cu scuzele de rigoare) vinovat pentru accident este administratorul drumului ca permite acolo asa ceva.. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) ce nu pot eu sa inteleg pe cocalarii astia care isi scot repede numerele dupa accident,zici ca sunt mari vedeteiti doresc multa sanatate si toate cele bune Cavalere Nu inteleg de ce mi se sterg mereu post-urile. N-am facut decat sa spun ca si motociclistii merg cu numere ascunse si sa te uiti doar in ograda conservarilor este o tampenie. Macar stergeti tot... Dar nu faceti curatenie doar intr-o singura directie. Vad ca unii discuta aici despre mersul motociclistilor cu autobuzul, despre vorbe de duh auzite la ortopedie si nu mai dispare ceea ce au scris. ... Da, motociclistii sunt vinovati in majoritatea accidentelor, chiar daca nu legal. Editat Mai 25, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLI Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Da, uau! Ca bine zici! Atat timp cat permiti acolo cuiva sa faca stanga si pentru asta sa traverseze 3 (TREI) benzi deodata atunci nu trebuie sa te miri ca apar astfel de accidente.Din punctul meu de vedere (cu scuzele de rigoare) vinovat pentru accident este administratorul drumului ca permite acolo asa ceva.. Punct. Mi se intampla foarte des sa fac dreapta si sa intorc in urmatorul scuar sau intersectie (in loc sa fac stanga), dar nu mi se pare ok sa interzici traversarea bulevardului... Mai bine triezi soferii decat sa faci asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 bai poate gresesc sau nu dar Cavaleru avea prioritate de dreapta, el trebuia sa dea prioritate celor care veneau din stanga lui nu si celor care fac stanga in intersectie insanatosire grabnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atharia Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 bai poate gresesc sau nu dar Cavaleru avea prioritate de dreapta, el trebuia sa dea prioritate celor care veneau din stanga lui nu si celor care fac stanga in intersectie insanatosire grabnica Atata vreme cat nu se afla un panou aditional in care sa se specifice drumul cu prioritate, tre' sa cedeze trecerea. Oricum, baietii cand au pornit motorul, au constatat ca motociclistul daduse semnal stanga. Se poate ca cel cu VW sa fi "grabit" pasul putin, dar e cam culpa comuna. Toate cele bune riderului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Mai bine triezi soferii decat sa faci asa ceva. Off-Topic :Nu prea ai cum sa-i triezi. Mai ales intr- tara unde regulile sunt pur orientative. Eu nu am prea vazut tari unde sa reglementezi astfel de situatii altfel decat prin semne. In Romania ai nevoie de gard electric cu posturi de supraveghere inarmate cu glont pe teava, santz cu apa infestat cu crocodili infometati si chiar si asa... unu/doi tot mai sar parleazul in fiecare zi. Romanul are oroare sa mearga pana in primul loc unde are loc sau macar e safe sa intorca. On-TOpic: bine ca motoristul e intreg. Cred ca relaxarea de Duminica seara a ajutat la "reusita" accidentului. Cred ca niciunul nu se astepta la manevra celuilalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) 1. adica unu la mana: __=HD=__ esti un dobitoc. Si sper sa te faci piftie pe motor din vina ta. Si sa fiu si eu de fata. B O U L E!2. adica doi la mana: Cavalere insanatosire completa si grabnica! (si pe viitor casca si mai tare ochii ca e belea Bucurestiul asta) Pai eu m-am facut piftie din cauza mea, desi legal n-am fost de vina. Dar eu am fost constient de felul in care am mers si n-am incercat sa fac rau celuilalt si nici n-am avut nevoie sa-mi planga cineva de mila. ... Aaaa... Tu esti ala care spunea ca HD-urile sunt de tot rahatul, pentru ca tije impingatoare a mai vazut doar la IJ. Te-am intrebat atunci la ce model de IJ ai vazut tijele si nu mi-ai raspuns. Cum de numai din astia ca tine au ceva de zis la adresa mea? Editat Mai 25, 2010 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) conluzia: nu va luati cizme alpinestars si nici harley.... Editat Mai 25, 2010 de metoxil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 1. Soferul a vrut sa vireze pe banda 2 sau 3 nu pe banda 1 asa cum e normal. Hai sa zicem ca 1 era ocupata de masini stationate, asa cum sunt majoritatea benzilor 1. Ar fi virat pe 2 atunci, dar nu pe 3 din prima, deoarece pe 3 ar fi trebuit sa vina cei ce merg cu viteza din dreapta lui(acestora trebuia sa le dea prioritate de dreapta) si i-ar fi obligat pe acestia sa reduca viteza, sa franeze. In momentul cand a trecut de scuar cu semnal stanga masina ar fi trebuit sa dea prioritate de dreapta si motocicletei ce ii venea din fata si aproape intra in scuar, mergea drept, era inca pe banda 2 spre 3 . Nu stiu exact cum e intersectia aia, dar atat cat se vede din poza din mijloc nu e greu de banuit. Soferul vinovat 100/100. Sanatate Cavalerului si putine zile de spitalizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Parerea mea e ca motociclistul va fi gasit vinovat, pentru ca avea cedeaza trecerea, in timp ce soferul masinii nu avea niciun semn de circulatie. fast arrow, nu exista "prioritate de mers drept". Editat Mai 25, 2010 de March Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Daca strada rotunda este straduta din stanga cu cedeaza trecerea acolo soferul trebuia sa vireze dupa centrul imaginar al intersectiei formate de catre str rotunda si bulevard (si se incarda daca era libera pe banda 1dupa viraj) In acest caz cei doi nu aveau treaba unul cu altul. El nu a ocolit centru imaginar al acelei intersectii si uite ce s-a intamplat mai ales ca a luat virajul strans sa ajunga pe bamnda 2 sau 3 dupa viraj. Poate pentru unii e cam greu...dar cu un pic de ajutor vor pricepe si ei...La examen, pentru o asemenea incadrare in viraj militeanul il pica. Editat Mai 25, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tashulina Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Atata vreme cat nu se afla un panou aditional in care sa se specifice drumul cu prioritate, tre' sa cedeze trecerea. Oricum, baietii cand au pornit motorul, au constatat ca motociclistul daduse semnal stanga. Se poate ca cel cu VW sa fi "grabit" pasul putin, dar e cam culpa comuna. Toate cele bune riderului. Culpa comuna? Tu stii legislatie? Ai auzit de prioritatea de dreapta? Cand vei auzii de ea si o vei si intelege, sa stai in banca ta daca te vei afla in situatia masinii, ca altfel omori oameni nevinovati. Parerea mea e ca motociclistul va fi gasit vinovat, pentru ca avea cedeaza trecerea, in timp ce soferul masinii nu avea niciun semn de circulatie. fast arrow, nu exista "prioritate de mers drept". Valabil si pentru tine. Motociclistul avea cedeaza pt masinile de pe drumul cu prioritate, nu pentru tampitii care vireaza stanga din sensul opus lui. "Soferul masinii nu avea nici un semn"??? Asta-i cea mai tare. Tu cand nu vezi nici un semn nu acorzi nici un fel de prioritate, nu? Editat Mai 25, 2010 de Tashulina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 conluzia: nu va luati cizme alpinestars si nici harley.... Concluzia: Nu va luati GSXR600, daca aveti permis de nici 2 ani, pentru ca ajungeti sa trageti concluzii ca metoxil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Prin manevra facuta cel cu VW a pierdut "prioritatea" (de fapt nu avea niciuna, ca nu se deplasa pe drumul cu prioritate,) si atunci trebuia sa cedeze trecerea motociclistului, care desi avea "cedeaza" trebuia sa treaca primul. Pe scurt, cand se intalnesc doua "cedeaza", are prioritate cel care vine din dreapta. Eu am ghete Dainese si nu am probleme cu cetatenii pe drum... Editat Mai 25, 2010 de TARKA 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 aici http://wikimapia.org/#lat=44.4192316&l...amp;l=0&m=h ps: mai sus (urmatoarea 'intersectie') s-au intamplat multe accidente moto, din cauza a multe auto care taie Grigirescu de pe Lunca Bradului -> Burdujeni. MARE GRIJA IN ZONA AIA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Daca strada rotunda este straduta din stanga cu cedeaza trecerea acolo soferul trebuia sa vireze dupa centrul imaginar al intersectiei formate de catre str rotunda si bulevard (si se incarda daca era libera pe banda 1dupa viraj) In acest caz cei doi nu aveau treaba unul cu altul. El nu a ocolit centru imaginar al acelei intersectii si uite ce s-a intamplat mai ales ca a luat virajul strans sa ajunga pe bamnda 2 sau 3 dupa viraj. Poate pentru unii e cam greu...dar cu un pic de ajutor vor pricepe si ei...La examen, pentru o asemenea incadrare in viraj militeanul il pica.Care e sanctiunea pentru faptul ca nu a virat dupa centrul imaginar al intersectiei? Exista vreun accident in care s-a considerat vinovat cel ce nu a ocolit centrul imaginar al intersectiei? Valabil si pentru tine. Motociclistul avea cedeaza pt masinile de pe drumul cu prioritate, nu pentru tampitii care vireaza stanga din sensul opus lui. "Soferul masinii nu avea nici un semn"??? Asta-i cea mai tare. Tu cand nu vezi nici un semn nu acorzi nici un fel de prioritate, nu?Care era drumul cu prioritate? Unde era semnul de drum cu prioritate? Daca nu exista asa ceva si nu exista mentiuni suplimentare pentru indicatorul "Cedeaza trecerea", trebuie sa cedezi trecerea tuturor celor care circula, indiferent de pe strada pe care se afla. Cata vreme nu exista niciun semn de circulatie si te intersectezi cu alta strada, acorzi prioritate de dreapta. Dar nu celor ce au cedeaza trecerea, respectivii pierd prioritatea "mai tare" decat tine. Eu ti-as sugera sa nu mai fii atat de vehementa. Sustinerea unei afirmatii prin multe semne de intrebare si exclamare nu te face sa ai dreptate. Interpretarea corecta a codului rutier te face sa ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Parerea mea e ca motociclistul va fi gasit vinovat, pentru ca avea cedeaza trecerea, in timp ce soferul masinii nu avea niciun semn de circulatie. fast arrow, nu exista "prioritate de mers drept". Motociclistul a dat celor din stanga priotritate cand a iesit de pe straduta, a inaintat si hop din scuar vireaza masina peste el nu el peste masina dupa ce trecea de scuar. Editat Mai 25, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) aici http://wikimapia.org/#lat=44.4192316&l...amp;l=0&m=h ps: mai sus (urmatoarea 'intersectie') s-au intamplat multe accidente moto, din cauza a multe auto care taie Grigirescu de pe Lunca Bradului -> Burdujeni. MARE GRIJA IN ZONA AIA! mai uite o intersectie identica, iesire mall plazza destul de circulata http://wikimapia.org/#lat=44.4277158&l...amp;l=0&m=h Editat Mai 25, 2010 de Florin_FZN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Din pacate nu mai pot edita postul, dar spuneti-mi, in imaginea atasata de mine mai sus, cine are prioritate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Din pacate nu mai pot edita postul, dar spuneti-mi, in imaginea atasata de mine mai sus, cine are prioritate? Pune si un semn de circulatie masinii (dreptunghiului) , ca sa-ti dai raspunsul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) @March si altii ca el, oricand dau teste impreuna cu voi pe problemele astea, mai ganditi-va. Imi plac la nebunie chestionarele in genul...@Tarka2 nu ai cu cine...Or fi multi fara permis pe aici ? Acum inteleg, de ce se intampla frecvent accidente. Nu se cunosc chestii simple, ca pozitionarea inainte de viraj, unde virezi pe ce banda, cum iei curba intr-o intersectie, inainte sau dupa centrul imaginar( daca o lua cum trebuie, nu se agatau unul pe altul in situatia ca motociclistul era deja pe banda 2 spre 3), cum sa tii o banda in viraj, semnalul e necesar sau nu ? s.a.m.d. Editat Mai 25, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Eu am pus cazul concret de aici, cand masina nu avea niciun semn de circulatie. Cel putin nu vad niciunul in imaginile atasate. Deci? fast arrow, eu sunt dispus sa dau orice fel de test cu tine pe probleme de legislatie. Tu esti dispus sa recunosti ca ai gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 are prioritate ala care face stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.