B.B. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 OK, e ultima oara cand iti raspund, m-am plictisit ingrozitor sa repet acelasi argument pe care tu nu reusesti sa-l combati in niciun fel. Asadar, daca tu tre' sa te incadrezi pe un bulevard cu 10 benzi, virand la stanga, iar primele 9 benzi sunt ocupate, in timp ce banda 10 e libera (asta pentru a nu trebui sa accelerezi in 2 metri de la 0 la 60 km/h), atunci tu te vei incadra pe banda 10, chiar si in conformitate cu articolul citat de tine. Pentru ca asa iti spune articolul ala: ocupi benzile de la dreapta la stanga, functie de cum sunt acestea libere. Sper ca e suficient si nu mai incerci sa-mi demonstrezi ca albul e negru, chiar daca ti-am explicat ca si logic e asa cum spun eu, nu doar legal. Da, daca ai banda 1 libera si te poti deplasa pana acolo, te incadrezi pe ea. Dar asta inseamna sa traversezi alte benzi si sa creezi mai mult potential de accident, in cazul in care n-ai fost suficient de atent cand te-ai asigurat. Ma rog, pana la urma tu poti alege sa stai 2 zile in intersectie, sa traversezi toate cele 10 benzi, sa te incadrezi cum doresti si sa accelerezi in cate secunde vrei, nu e problema mea. Succes in alegerile facute. Nu-l combat pentru ca nu trebuie combatut in nici un fel. In primul rand nu exista asa ceva - drum cu 10 benzi pe sens, sa ramanem in situatii reale nu imaginare. Referitor la exemplul tau, cele 9 benzi se ocupa cum e spus in articolul dat de mine, in functie de disponibilitate si viteza de deplasare. Deci clar cel din banda 2 o sa mearga mai repede decat cel din banda 1, cel din banda 3 mai repede decat cel din 2, cel din 4 mai repede decat cel din 3 si tot asa... cel din banda 9 va si mai rapid decat toti. Daca celelalte sunt libere cel din banda 9 trebuie sa revina pe 8, daca 7 e libera tre sa revina pe 6 si tot asa pana ajunge pe 1. Deci se presupune automat ca cel care intoarce, odata ce intra in banda 10 NU are loc in celelalte 9, dar celelalte 9 sunt ocupate de oameni care merg cu viteza!!! Asta e regula impusa de aticolul citat de mine, te muti mai spre stanga pe benzi pe masura ce creste viteza si nu mergi in acelasi ritm cu restul lumii.. nu o sa aia 10 benzi pline de masini care merg ca melcul..Deci automat tu cand te bagi direct in banda 10 trebuie a ai viteza celr care au fost nevoiti sa ajunga in banda 10 pentru ca se grabeau... ca daca nu era asa te bagai in banda 1 ca totul era liber. Ce e asa greu de inteles? Nu poti sa pleci de pe loc direct in banda 10, chiar daca e langa tine, pentru ca nu poti avea instant viteza necesara de a circula in banda aia. E la mintea cocosului!!!!!!!!!!! WTF!!! E exact ce a incercat sa faca cocalarul cu VW, a incercat sa reintre in trafic in banda 3 si a accelerat cat a putut sa fie in ritm cu restul lumii si a facut poc in Cavaleru! Daca astepta ca omul pana e liber, se ducea frumos si incet in banda 1 apoi pornea frumos la drum. Altceva - cand un obiect apare direct in banda 10 cu viteza 0, cei care vin deja pe aceasta banda vor incetini de la 60 la 0 sau vor incerca sa treaca pe banda 9, cei din 9 vor trece in 8 si tot asa si cei din banda 1 vor trece pe trotuar si cei de pe trotuar vor intra in blocuri si se vor culca.. cam asa reiese dupa logica ta. Oricum in situatii reale nu cred ca exista posibilitatea de a intoarce pe o strada cu 10 benzi pe sens si tocmai de aia se interzice, ca sa nu trebuiasca sa tai 10 benzi odata cum zici tu. Bine ai venit pe topic Cavalere!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Nu am timp, dar ne luam de mana doi cate doi si mergeam la Udriste sau unde mai sunt acum examinarile, cu permisele in mana si lamuream situatia. Cine nu stie treaba cu benzile, etc, etc, il lasa acolo singur si cerea o programare pentru o noua examinare. Apoi de bucurie sau necaz ( dupa caz) mergeam sa lamurim si situatia vinului vechi sau nou,dulce sau acrisor, poate undeva intr-o crama, la racoare. Dar mai este timp... vara e mare. P.S. nu am codul la mine momentan, este in sertar la birou, daca nu uit, cand ma duc la munca promit sa caut ceva sa ne lamurim cu banda 1 cum stam, desi pot jura cu mana pe inima, ca asa este. Rabdare...mai e un pic pana vineri. Cine mai stie cum e baiatul asta si cum se mai simte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salut Cavalere,imi pare tare rau sa aud ca ai patit una ca asta,imi iau permisiunea sa vorbesc in numele V-stromistilor si sa iti uram insanatosire grabnica,si sa ai moralul sus.Restul detaliilor cu vina si prioritatea chiar nu prea mai conteaza acum.Fa-te bine repede,te salutam cu totii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 @CryAngel a facut o schema superba. In concluzie pot spune ca Masina trebuia in aceasta situatie si cu schema asta super in fata, sa OCOLEASCA CENTRUL IMAGINAR AL ACESTEI INTERSECTII IN TRASA EI SPRE BANDA 1 a bulevardului. motocicleta atunci ar fi dat prioritate masinii ca venind din stanga ei pe drumul cu prioritate ar fi respectat acel cedeaza trecerea, daca masina respecta trasa cum spun eu si e legal. Dca a schimbat trasa, a gresit, de aici deriva toata tarasenia coroborata si cu neatentia si graba amandurora. Asta este ultimul post pe tema asta si concluzia mea finala pe care o sustin in continuare in legatura cu acest accident. Daca sunt doritori maine pot sa imi fac timp un pic, sa mergem la examinari, sa depunem carnetele...dupa ora 10. Astept eventuali doritori...oameni de cuvant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Da, uau! Ca bine zici! Atat timp cat permiti acolo cuiva sa faca stanga si pentru asta sa traverseze 3 (TREI) benzi deodata atunci nu trebuie sa te miri ca apar astfel de accidente.Din punctul meu de vedere (cu scuzele de rigoare) vinovat pentru accident este administratorul drumului ca permite acolo asa ceva.. Punct. Foarte bine punctat ... sa inteleg ca inca nu a reaparut indicatorul ala care a fost furat pt a nshpe mia oara anul asta?? Mesaj completat Mi se intampla foarte des sa fac dreapta si sa intorc in urmatorul scuar sau intersectie (in loc sa fac stanga), dar nu mi se pare ok sa interzici traversarea bulevardului... Mai bine triezi soferii decat sa faci asa ceva. Ba mie mi se pare fff normal sa interzici virajul la stanga acolo unde e mai mult de o banda pe sens. Ca altfel se lasa cu cate 2-3 necuvantatoare ca pe Iuliu Maniu ca d`aia s-au interzis si acolo in 80% din cazuri virajele catre stanga... Da cum romanului nu i se pare nimic normal pt ca deh! el are nevoie ACOLO........ Mesaj completat 1. Soferul a vrut sa vireze pe banda 2 sau 3 nu pe banda 1 asa cum e normal. Hai sa zicem ca 1 era ocupata de masini stationate, asa cum sunt majoritatea benzilor 1. Ar fi virat pe 2 atunci, dar nu pe 3 din prima, deoarece pe 3 ar fi trebuit sa vina cei ce merg cu viteza din dreapta lui(acestora trebuia sa le dea prioritate de dreapta) si i-ar fi obligat pe acestia sa reduca viteza, sa franeze. In momentul cand a trecut de scuar cu semnal stanga masina ar fi trebuit sa dea prioritate de dreapta si motocicletei ce ii venea din fata si aproape intra in scuar, mergea drept, era inca pe banda 2 spre 3 . Nu stiu exact cum e intersectia aia, dar atat cat se vede din poza din mijloc nu e greu de banuit.Soferul vinovat 100/100. Sanatate Cavalerului si putine zile de spitalizare! Bai voi sunteti pe bune?? Indicatorul ala pus asa la f**ui ma-sa sub forma unui triunghi intors cu laturi rosii nu va spune nik? Mesaj completat Daca strada rotunda este straduta din stanga cu cedeaza trecerea acolo soferul trebuia sa vireze dupa centrul imaginar al intersectiei formate de catre str rotunda si bulevard (si se incarda daca era libera pe banda 1dupa viraj) In acest caz cei doi nu aveau treaba unul cu altul. El nu a ocolit centru imaginar al acelei intersectii si uite ce s-a intamplat mai ales ca a luat virajul strans sa ajunga pe bamnda 2 sau 3 dupa viraj. Poate pentru unii e cam greu...dar cu un pic de ajutor vor pricepe si ei...La examen, pentru o asemenea incadrare in viraj militeanul il pica. La examen daca nu cedezi trecerea INDIFERENT de cum te incadrezi iti da cu schimbatorul in cap.... Mesaj completat Culpa comuna? Tu stii legislatie? Ai auzit de prioritatea de dreapta? Cand vei auzii de ea si o vei si intelege, sa stai in banca ta daca te vei afla in situatia masinii, ca altfel omori oameni nevinovati. Valabil si pentru tine. Motociclistul avea cedeaza pt masinile de pe drumul cu prioritate, nu pentru tampitii care vireaza stanga din sensul opus lui. "Soferul masinii nu avea nici un semn"??? Asta-i cea mai tare. Tu cand nu vezi nici un semn nu acorzi nici un fel de prioritate, nu? e genial... si mai e si nervoasa In fine nu am timp sa citesc toate "specialitatile" cuprinse in toate 14 pagini din care 90% sunt expertize tehnice care mai de care mai specialiste. O sa va raspund la problema voastra existentiala cu un alt exemplu: daca intr-o intersectie in T una din artere este prevazuta cu semafor electric iar alta cu indicator "cedeaza trecerea", iar auto care circula pe artera semaforizata nu respecta culoarea rosie a semaforului si intra in coliziune cu auto care avea cedeaza trecerea, cine este vinovat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 In fine nu am timp sa citesc toate "specialitatile" cuprinse in toate 14 pagini din care 90% sunt expertize tehnice care mai de care mai specialiste. O sa va raspund la problema voastra existentiala cu un alt exemplu: daca intr-o intersectie in T una din artere este prevazuta cu semafor electric iar alta cu indicator "cedeaza trecerea", iar auto care circula pe artera semaforizata nu respecta culoarea rosie a semaforului si intra in coliziune cu auto care avea cedeaza trecerea, cine este vinovat? E foarte simplu: vinovat e cel care avea "Cedeaza trecerea". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Foarte bine punctat ... sa inteleg ca inca nu a reaparut indicatorul ala care a fost furat pt a nshpe mia oara anul asta??Mesaj completat Ba mie mi se pare fff normal sa interzici virajul la stanga acolo unde e mai mult de o banda pe sens. Ca altfel se lasa cu cate 2-3 necuvantatoare ca pe Iuliu Maniu ca d`aia s-au interzis si acolo in 80% din cazuri virajele catre stanga... Da cum romanului nu i se pare nimic normal pt ca deh! el are nevoie ACOLO........ Mesaj completat Bai voi sunteti pe bune?? Indicatorul ala pus asa la f**ui ma-sa sub forma unui triunghi intors cu laturi rosii nu va spune nik? Mesaj completat La examen daca nu cedezi trecerea INDIFERENT de cum te incadrezi iti da cu schimbatorul in cap.... Mesaj completat e genial... si mai e si nervoasa In fine nu am timp sa citesc toate "specialitatile" cuprinse in toate 14 pagini din care 90% sunt expertize tehnice care mai de care mai specialiste. O sa va raspund la problema voastra existentiala cu un alt exemplu: daca intr-o intersectie in T una din artere este prevazuta cu semafor electric iar alta cu indicator "cedeaza trecerea", iar auto care circula pe artera semaforizata nu respecta culoarea rosie a semaforului si intra in coliziune cu auto care avea cedeaza trecerea, cine este vinovat? Culpa comuna !Cel ce nu respecta cedeaza, nu s-a asigurat suficient si de asemenea cel ce ignora rosul de la semafor. Editat Mai 26, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Administratorul drumului ..... bine'n'teles ! Ala ne salveaza pe toti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 intr-o intersectie dirijata: 1) se respecta culorile semaforului; 2) in lipsa semaforului care nu functioneaza sau e pe intermitent se respecta indicatoarele rutiere; 3) in lipsa semaforului si a indicatoarelor rutiere se respecta prioritatea de dreapta (dar aici vb deja de intersecti nedirijate) 4) daca exista un politist in intersectie indiferent daca functioneaza semaforul si exista si indicatoare se va respecta semnele politistului... sub nicio forma nu patrunzi intr-o intersectie pe culoare rosie.. (decat daca esti pompier, salvare, sau echipaj de politie in misiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) daca nici una dintre masini nu e ambulanta/politie/pompier in misiune - cu semnale vizuale & acustice pornite - e vinovat ala de a trecut pe rosu. daca vreuna e de-aia de mai sus - e vinovat alalalt, indiferent care e (ala cu cedeaza trecerea sau ala cu semaforu rosu) & insanatosire grabnica accidentatului. Editat Mai 26, 2010 de vladase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 @ Logan asta este ordinea fireasca, logan a punctat corect. Cred ca aici m-am hazardat un pic vinovat, cel de la semafor dar cel cu cedeaza nu avea de unde sa stie ca e rosu deci tot trebuia sa se asigure temeinic sa nu iasa de pe strada daca ala nu oprise acolo la semafor ca doar nu era la 1000 metri distanta. @ Nightwolf nu ai citit tot, nu te obosi. Uneori le mai dau dreptate si celor ce te iau in baza, prea esti imfumurat cateodata, ca sa zic asa...nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaijin Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Imi pare rau de ce s-a intamplat Capul sus si recuperare rapida! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Culpa comuna !Cel ce nu respecta cedeaza, nu s-a asigurat suficient si de asemenea cel ce ignora rosul de la semafor. A da?? Cum demonstrezi tu ca ala a trecut pe rosu? Vezi tu prietene cat de simple sunt accidentele? P.S.: Sa nu ma iei cu shitcrap de genu`: martori, camere etc. Ma refer STRICT dpdv tehnico-stiintific Mesaj completat @ Logan asta este ordinea fireasca, logan a punctat corect. Cred ca aici m-am hazardat un pic vinovat, cel de la semafor dar cel cu cedeaza nu avea de unde sa stie ca e rosu deci tot trebuia sa se asigure temeinic sa nu iasa de pe strada daca ala nu oprise acolo la semafor ca doar nu era la 1000 metri distanta. @ Nightwolf nu ai citit tot, nu te obosi. Uneori le mai dau dreptate si celor ce te iau in baza, prea esti imfumurat cateodata, ca sa zic asa...nu crezi? Eeee ai vazut ca se poate? Acum aprofundeaza mai mult cazul de fata si da-mi o replica pe masura asteia P.S.: Nu sunt infumurat sunt ff flegmatic. E o diferenta. Plus ca, daca as fi infumurat, ar fi pe ceea ce stiu, in ceea ce am dobandit o specializare, in ceea ce am niste atestari & stuff. Nu imi permit sa ma dau \"rotund\" pe ceea ce nu stiu si unde nu sunt avizat sa-mi dau cu parerea. Asta pierdeti majoritatea din vedere. Exista cursuri, masteruri si chiar doctorate in accidente rutiere sa stii! Trebuie doar sa le faci.... Editat Mai 26, 2010 de Nightwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 problema voastra existentiala cu un alt exemplu: daca intr-o intersectie in T una din artere este prevazuta cu semafor electric iar alta cu indicator "cedeaza trecerea", iar auto care circula pe artera semaforizata nu respecta culoarea rosie a semaforului si intra in coliziune cu auto care avea cedeaza trecerea, cine este vinovat? In primul rand asa ceva nu exista nici in Namibia, Zambia, Zimbabwe, Angola sau orice tara din lumea III si fara drumuri mai vrei tu. Si nu exista fizic pentru ca nici teoretic nu are nici o logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 In primul rand asa ceva nu exista nici in Namibia, Zambia, Zimbabwe, Angola sau orice tara din lumea III si fara drumuri mai vrei tu.Si nu exista fizic pentru ca nici teoretic nu are nici o logica. Smori tu Se gaseste la noi in Bucuresti gramada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 In primul rand asa ceva nu exista nici in Namibia, Zambia, Zimbabwe, Angola sau orice tara din lumea III si fara drumuri mai vrei tu.Si nu exista fizic pentru ca nici teoretic nu are nici o logica. Exista. Mi-e lene sa-i fac poaza, dar se exista. Strada principala are semafor, secundara are cedeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 pe mine ma doare capu'... omu ala sta prin spital atarnat cu cabluri si voi care sunteti in acelasi oras cu el in loc sa il ajutati va labariti pe forum cu fel si fel de teorii care mai de care mai imbecile. chiar daca aveti dreptate sau nu, nu sunteti politisti si nu voi dati verdictul in cazul accidentului. incercati dracului sa faceti ceva util in loc sa frecati tastele alea intr-una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 @Nightwolf: daca a existat vreodata un "obligatoriu la dreapta" la iesirea aia de pe Rotunda, inseamna ca s-a furat de fiecare data in maxim doua zile, eu n-am vazut niciodata semnul ala acolo in ultimii 5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Exista. Mi-e lene sa-i fac poaza, dar se exista. Strada principala are semafor, secundara are cedeaza. Bai voi sunteti pe bune? Si aia de are cedeaza de ce nu are semafor? Au facut economie de becuri? E vorba de una si aceeasi intersectie?? (ma refer la una care ar exista si ar fi asa, nu la cea de pe topic) Atunci ce rost are semaforul pe aia principala daca aia secundara are cedeaza? Aia cedeaza cui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Bai voi sunteti pe bune? Si aia de are cedeaza de ce nu are semafor? Au facut economie de becuri?E vorba de una si aceeasi intersectie?? Atunci ce rost are semaforul pe aia principala daca aia secundara are cedeaza? Aia cedeaza cui? simplu, uite, in galati cel putin majoritatea semafoarelor nu mai merg cupa ora 22 ca nu mai e nevoie de ele. asa raman semnele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 simplu, uite, in galati cel putin majoritatea semafoarelor nu mai merg cupa ora 22 ca nu mai e nevoie de ele. asa raman semnele Pai aia e altceva bai nea stress, nu le amesteca... ce dracu mai, va credeam oameni seriosi. Cand nu merg semafoarele sau sunt pe intermitent se aplica semnele, dar asta e alta poveste. Eu nu pot sa-mi inchipui o intersectie in care intr-o parte e semafor si in cealalata parte nu e nimic... am mai auzit una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Pai aia e altceva bai nea stress, nu le amesteca... ce dracu mai, va credeam oameni seriosi. Cand nu merg semafoarele sau sunt pe intermitent se aplica semnele, dar asta e alta poveste.Eu nu pot sa-mi inchipui o intersectie in care intr-o parte e semafor si in cealalata parte nu e nimic... am mai auzit una... mai e o explicatie: semaforul poate sa se arda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 pe mine ma doare capu'... omu ala sta prin spital atarnat cu cabluri si voi care sunteti in acelasi oras cu el in loc sa il ajutati va labariti pe forum cu fel si fel de teorii care mai de care mai imbecile. chiar daca aveti dreptate sau nu, nu sunteti politisti si nu voi dati verdictul in cazul accidentului. incercati dracului sa faceti ceva util in loc sa frecati tastele alea intr-una... Sincer chiar daca l-as cunoaste ca amic, ce vrei sa fac? Sa ma duc sa-i suflu in iaurt? Nu pot dona sange, am donat in ultimele 6 luni Ce doresti matale sa facem? Sa mergem buluc peste el si sa-l luam la intrebari? Esti si tu ffffff penibil acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Bai voi sunteti pe bune? Si aia de are cedeaza de ce nu are semafor? Au facut economie de becuri?E vorba de una si aceeasi intersectie?? (ma refer la una care ar exista si ar fi asa, nu la cea de pe topic) Atunci ce rost are semaforul pe aia principala daca aia secundara are cedeaza? Aia cedeaza cui? N-au facut economie de becuri si nu e una si aceeasi intersectie cu siguranta. Doar voiam sa-ti arat ca exista posibilitatea ca o intersectie sa fie "semisemaforizata", adica sa aiba pe o strada doar cedeaza. Si-i foloseste aluia care are cedeaza, pentru ca poate intra in intersectie si cand semaforul e verde, daca nu vine nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Voi cred ca faceti confuzie cu altceva: poate exista pe o strada principala semafor pentru pietoni, care nu e sincronizat cu nimic e doar pentru pietoni iar undeva mai incolo, la cativa metri poate exista o straduta care se intersecteaza cu aceasta strada principala si are normal .. cedeaza trecerea. Pai in cazul asta intersectia e una si semaforul de la trecere e alta, sunt doua chestiuni separate.. probabil la situatii de genul asta va referiti, ca altfel nu pot sa-mi explic imbecilitate mai mare ca o intersectie "semisemaforizata". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.