partizan Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salutare tuturor. De doua zile sunt si eu proprietarul unui FZS 1000. Dupa primul drum (400 km) m-am imprietenit cu motorul si incep sa scot ce are mai bun din el. Sunt foarte multumit de : - motor : cuplu pentru touring si putere pentru depasiri, elasticitate foarte buna, - suspensiile sunt extraordinare, pe drumuri cariate, cu gropi, denivelari poti merge tare fara sa topaie, pastreaza trasa in curbe fara efort, - franele sunt eficiente, usor dozabile, intuitive, - consumul a fost o surpriza foarte placuta. Cu topcase, toba sport si tras de el in regim interurban mi-a luat 5,6 %, - farurile sunt puternice. Ca minusuri as nota : - cricul lateral este ascuns sub suportul de picior (« foot-rest »), mi-e imposibil sa-l ating cu calcaiul sau varful cizmelor sport, noroc ca am niste fante in cizma pentru aerisiri, bag acolo tzamburusul cricului sa-l agatz, - parbrizul imi face zgomot in casca, de la 140 in sus trebuie sa-mi gasesc o pozitie fixa nici ghemuit, nici ridicat, pentru a nu se auzi vantul suparator, - nu e o motocicleta jucausa, e cam serioasa. Pentru a fi “fun” trebuie neaparat o toba aftermarket. Altfel pierde la “grin-factor”, cum ar spune un englez. Ca o concluzie : sunt foarte fericit de alegerea facuta, este exact pe stilul meu de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 FZS 600 an 2002 colantat cu 3M carbon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Bogus, cat te-a costat colajul? Ma gandesc si eu ca in loc de vopsea, sa-i bag un autocolant rosu imitatie de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Pe material am dat in jur de 270 de lei parca, aproape 3 metri patrati de la un tip din Brasov care vindea si pe okazii.ro. Eu am colantat codita, iar la carena m-a ajutat cineva( din nefericire nu poti singur). cred ca am folosit numai 2 metri din material dar trebuie sa ai f mare grija , fiind destul de greu de realizat colantarea. Gasesti si ateliere specializate pe asa ceva, dar te va costa manopera (te rezolva si cu materialul tau). Totusi daca nu ai ceva experienta cu colantari nu iti recomand sa faci tu personal. Risti sa strici tot materialul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Salutare, am si eu un FZS 600 din 2001 si am o intrebare: este normal sa-mi picure lichid de racire printr-un orificiu aflat in corpul pompei de apa in zona in care se imbina cu corpul motor? Stiti ceva de orificiul ala, care cred ca are diametrul de 3 sau 4 mm? Cu cat o accelerez mai tare cu atat picura mai des..... Salut Din minimele mele cunostinte, sper sa nu ma insel, pompa de apa e pe duca si tre' sa o schimbi. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Va salut!Am nevoie de putin ajutor de la cei ce se pricep! Am luat motorul cu xenon. Din anumite motive le schimb cu becuri normale-halogen. Pe farul din stanga-faza lunga- avem H4. Am pus becul , totul e ok. Pe farul din stanga soclul este mai micut. Am aflat ca este H7. Am cumparat becul, se fixeaza in far, insa lamelele din spatele becului, sunt mai apropiate decat un H4. Mufa pe partea aceasta pare insa a fi tot de H4. Nu se potriveste pe becul H7! Nu inteleg de ce mufa e de H4, soclul farului de H7. Ce naiba de bec tre sa pun? A inteles cineva ce am vrut sa zic ?... Ma uit si iti spun exact. Din memorie / ambele becuri sunt H4. La stangul nu se alimenteaza decat filamentul Low iar la dreptul cel High - cand dai faza lunga. Eu am (asa am cumparat-o) un fir suplimentar care alimenteaza circuitul Low si de la dreptul, sa nu para ca am un bec ars (te opresc toti soferii sa-ti spuna asta )))) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) . Mesaj completat si incep sa scot ce are mai bun din el. Daca scoti din el segmentii si cuzinetii de palier si nu mai ai ce face cu ei, mi-i dai mie? Editat Aprilie 6, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 ) caterinca postul lui Florin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) baieti spuneti-mi si mie,fz6 fazer e ok atat si pt oras cat si pt drumuri in afara orasului?cum e la dum lung obosesti repede ,e ok cu vantul?? si inca o intrebare cum e cu pozitia in sa,stai f aplecat sau stai mai drept si nu iti amorteste spatele asa repede ca la vitezane va rog sa ma lamuriti ca nu am avut ocazia sa testez un asemenea motor si imi place f mult planuit sa imi achizitionez unu am uitat sa precizez ca nu sunt o persoana f inalta aprox 1.70 (1.68) mai degraba si la sol nu stau chiar pe varfuri,stau un pic mai bine adica ating mai mult nu numa cu varful piciorului Editat Aprilie 7, 2011 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 baieti spuneti-mi si mie,fz6 fazer e ok atat si pt oras cat si pt drumuri in afara orasului?cum e la dum lung obosesti repede ,e ok cu vantul??si inca o intrebare cum e cu pozitia in sa,stai f aplecat sau stai mai drept si nu iti amorteste spatele asa repede ca la vitezane va rog sa ma lamuriti ca nu am avut ocazia sa testez un asemenea motor si imi place f mult planuit sa imi achizitionez unu am uitat sa precizez ca nu sunt o persoana f inalta aprox 1.70 (1.68) mai degraba si la sol nu stau chiar pe varfuri,stau un pic mai bine adica ating mai mult nu numa cu varful piciorului E un motor ideal pt drum....pe mine nu ma oboseste chiar deloc....daca vrei am eu unul de vanzare super intretinut (la sange!!!),eu as vrea fazerul 1000,asta il am de 3 ani , sunt unic proprietar in tara si sunt foarte multumit de el,daca te intereseaza da mi un PM si vorbim mai multe despre model...Numa bine!!! Mesaj completat Salutare tuturor. De doua zile sunt si eu proprietarul unui FZS 1000. Dupa primul drum (400 km) m-am imprietenit cu motorul si incep sa scot ce are mai bun din el. Sunt foarte multumit de :- motor : cuplu pentru touring si putere pentru depasiri, elasticitate foarte buna, - suspensiile sunt extraordinare, pe drumuri cariate, cu gropi, denivelari poti merge tare fara sa topaie, pastreaza trasa in curbe fara efort, - franele sunt eficiente, usor dozabile, intuitive, - consumul a fost o surpriza foarte placuta. Cu topcase, toba sport si tras de el in regim interurban mi-a luat 5,6 %, - farurile sunt puternice. Ca minusuri as nota : - cricul lateral este ascuns sub suportul de picior (« foot-rest »), mi-e imposibil sa-l ating cu calcaiul sau varful cizmelor sport, noroc ca am niste fante in cizma pentru aerisiri, bag acolo tzamburusul cricului sa-l agatz, - parbrizul imi face zgomot in casca, de la 140 in sus trebuie sa-mi gasesc o pozitie fixa nici ghemuit, nici ridicat, pentru a nu se auzi vantul suparator, - nu e o motocicleta jucausa, e cam serioasa. Pentru a fi “fun” trebuie neaparat o toba aftermarket. Altfel pierde la “grin-factor”, cum ar spune un englez. Ca o concluzie : sunt foarte fericit de alegerea facuta, este exact pe stilul meu de mers. Bravo batrane....tot la Fazer ai ajuns,he heeee ,sa l stapanesti sanatos si fara de alea rele....urmez si eu la miar...Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut, Fazer-ul are semicarena, ceea ce il face excelent la mers in afara orasului fata de un naked. Poti merge pana la 160km/h fara sa te bagi sub geam. Pozitia e foarte buna pe fazer si mult mai relaxanta decat pe vitezane. Stai cu spatele doar putin aplecat. E un motor super. Eu eram hotarat sa-mi iau un GSX-R si dupa ce m-am suit pe Fazer l-am cumparat direct (tocmai ma coborasem de pe GSX-R si mi-a placut mult mai mult pozitia si relaxarea cu care poti sta in sa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut, Fazer-ul are semicarena, ceea ce il face excelent la mers in afara orasului fata de un naked. Poti merge pana la 160km/h fara sa te bagi sub geam. Pozitia e foarte buna pe fazer si mult mai relaxanta decat pe vitezane. Stai cu spatele doar putin aplecat. E un motor super. Eu eram hotarat sa-mi iau un GSX-R si dupa ce m-am suit pe Fazer l-am cumparat direct (tocmai ma coborasem de pe GSX-R si mi-a placut mult mai mult pozitia si relaxarea cu care poti sta in sa). Oameni buni ! Intelegeti 1 data pentru totdeauana. Nu poti face comparatie intre motociclete de touring, viteza sau enduro. Fiecare categorie este facuta pentru o anumita nisa. Normal ca pe fazer stai mai drept si pe vitezana mai aplecat. Ce poti face cu touringul poti face si cu vitezana cu unele mici exceptii si invers. Comaparati daca doriti Fazer cu hornet S sau R6 cu Gsx-r. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Hornet S da! Bandit da! GSX-F da! VFR poate! R6 si GSX-R NU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 R6 si GSX-R NU! ma refeream si la alte clase fata de cele touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 (editat) O mare,mare rugaminte....am nevoie de releul regulator,acela din partea dreapta de sub protectia de plastic de langa yala de deschidere sea...e releul care daca nu functioneaza cum trebuie te lasa fara curent la bujii si motorul canci... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...em=170562511661 asta ar fi linkul unde il arata.....il are cineva,poate il tine degeaba,unde se poate gasii,o mai patit careva de astea??? Pana acum nu o avut nici un simptom dar azi o facut prima figura...o murit motorul in mers cand aveam cam 140 la ora...senzatie de tot rahatul,am fost la meserias si am luat totul prin eliminare,inclusiv varianta CDI....dar la o lovire a acestui releu care de fapt face cam multe mobra si o dat drumul,viata lunga nu mai are asa ca va rog stie cineva vreunul???Numa bine! Editat Aprilie 9, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Salutate , Ceva mester electrician prin zona ? Nu mi se mai aprind semnalele ...ptr ca asa e romanul...te duci sa-ti faca ceva si pleci cu alte probleme :| pe langa ca`mi curge ulei ...de la baia de ulei ...mi se misca rezervorul ...aveam semnale pe led rizoma pe fata ...care le-am rupt in cazatura...bun ,i-am dus altele,le-a taiat cablurile sa le prinda la fix ,fara acele rezistente ...cred ca s-a busit de faza ca nu merg si nu a mai apucat sa le monteze si nici sa cheme electrician asta dupa ce a incercat si a vazut ca e prea natang sa puna 2 semnale ...sau in puii mei sa se uite pe schema venita cu semnalele ,eu am incercat precum in schema...dar pauza ...nu functioneaza. Mesaj completat Cred ca am gasit problema ,imi lipseste acel black box de care mi se spune in schema ... Mesaj completat A ...si mai caut sa cumpar un radiator ,ptr ca mi l-a reparat ...aproape deloc ...in afara ca l-a lipit . O sa ma duc sa-i cer banii inapoi mesterului respectiv . Arata jalnic radiaotorul ,si maine o sa ma duc sa iau aripa de la Laura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Salutate , Ceva mester electrician prin zona ? Nu mi se mai aprind semnalele ...ptr ca asa e romanul...te duci sa-ti faca ceva si pleci cu alte probleme :| pe langa ca`mi curge ulei ...de la baia de ulei ...mi se misca rezervorul ...aveam semnale pe led rizoma pe fata ...care le-am rupt in cazatura...bun ,i-am dus altele,le-a taiat cablurile sa le prinda la fix ,fara acele rezistente ...cred ca s-a busit de faza ca nu merg si nu a mai apucat sa le monteze si nici sa cheme electrician asta dupa ce a incercat si a vazut ca e prea natang sa puna 2 semnale ...sau in puii mei sa se uite pe schema venita cu semnalele ,eu am incercat precum in schema...dar pauza ...nu functioneaza. Mesaj completat Cred ca am gasit problema ,imi lipseste acel black box de care mi se spune in schema ... Mesaj completat A ...si mai caut sa cumpar un radiator ,ptr ca mi l-a reparat ...aproape deloc ...in afara ca l-a lipit . O sa ma duc sa-i cer banii inapoi mesterului respectiv . Arata jalnic radiaotorul ,si maine o sa ma duc sa iau aripa de la Laura. Te-a mancat, acum te scarpini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Florin -v : foarte ajutator postul tau . Avea o siguranta arsa,s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Daca intrebai inainte de a te duce undeva de siguranta lucrarilor nu pateai asta. Aici faceam referire. La electrica nu te pot ajuta, recunosc, nu ma pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnX Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) salutare, am o mica problema la un fz6n din 2004.nu imi merge semnalizarea sau avariile neam;am verificat sigurantele...sunt ok,cablajul pare ok,insa nu am de unde sa probez cu un releu. daca are cineva un releu cu care sa pot proba sau sa il cumpar v-as fi extrem de recunoscator...pe langa bani va multumesc anticipat Editat Aprilie 12, 2011 de OnX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare,am o mica problema la un fz6n din 2004.nu imi merge semnalizarea sau avariile neam;am verificat sigurantele...sunt ok,cablajul pare ok,insa nu am de unde sa probez cu un releu. daca are cineva un releu cu care sa pot proba sau sa il cumpar v-as fi extrem de recunoscator...pe langa bani va multumesc anticipat Quick tip: muta cheia de contact de cateva ori in toate pozitiile si vezi daca se "repara" semanlizarea si avariile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnX Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 o sa incerc. multumesc pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Daca nu-ti merg nici lumina de placuta si nici pozitiile e clar din contact. A ramas "aiurea" cand l-ai scos din "parcare" sau ai rasucit prea mult cand ai blocat ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 bUUUUN , Maine la Arc ? Careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) as veni si eu daca e cald:P e cineva cu fazer de 600 care vine la intalniri des si daca imi permite si mie sa vad cum stau pe el???? sunt foarte decis sa imi achizitionez unul cand o sa am bani,va rog m-ati ajuta f mult:) Editat Aprilie 12, 2011 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.