zîmbesc Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) FZ6 anii 2004-2006 are 97 cai frumosi. Din 2007 au murit 21 dintre ei pentru varianta standard dar s-au gasit bani de fân pentru S2. Editat Februarie 13, 2013 de Batranu` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Ciureanu, al meu e FZ8. E obositor pe autostrada. Am facut 650 km intr-o zi dintre care o parte pe drum foarte rau. Am mers in Ungaria vreo 200 de km pe autostrada la 140km/h si e foarte deranjant vantul. I-am luat acuma un parbriz, comandat de la userul Garcya, si chiar zilele trecute l-am testat. Pe langa ca arata foarte bine motocicleta cu el, protectia la vant se face a dracului de simtita la peste 120 la ora, deci am rezolvat problema cu vantul. Am luat si un topcase de la Givi de 47 litri, mai niste inaltatoare de ghidon si e gata de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Intrebare: ce presupune revizia la o motocicleta (revizia de dupa iarna) FZ6? Am luat ulei Motul 7100 10w40 si filtru K&N303C (FZ6n-2005). Am inteles ca dupa 2007 e de filtru ulei K&N204c (ceva de genul). Apoi... altceva ar mai fi? Am un amic care si-a luat si filtru de aer... Trebuie sa mai schimb si placutele de frana spate, dar aia e alta poveste, nu intra tocma' in revizia de dupa iarna. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 "Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..." Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune.... este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ? am fost sa o vad anu trecut,pare ok motocicleta,in afara ca vanzatorul minte ceva in lagatura cu tobele,alea nu costa sute de euro,si 8-10 milioane (VSC),ma sunat acum cateva zile daca mai vreau sa o cumpar,iam oferit 2800 anu trecut si nu a vrut pana sa o iau pe blonda Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic. Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara... Si niste poze cu motoreta: de acord cu inalnirea eu mi-as lua fz8 fazer doar pentru plusul de cuplu,oricata putere ar avea o motocicleta nu o folosesti pe toata,decat daca te dai pe pista,fz8 se respecta si in touring si in oras,fz1 parerea mea e prea mult deja,fiecare cu parerea lui,desi un miar o sa iti consume mai mult in oras,si parca imi plac mai mult ochii aia de pisica de la fazer6 - fazer8,la fazer 1 e deja un pic patratos si parca e mai dur Editat Februarie 13, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 (editat) @infopass: Verificat furca (trebuie servisata la 2-3 ani), presiune in pneuri, cablurile de ambreaj si acceleratie, schimbat antigelul daca e vechi, verificat bateria cu voltmetrul, lantul si pinioanele (preventiv), intins lantul (preventiv), pus benzina noua si asigurarea . Sper ca le-am acoperit pe toate. Editat Februarie 13, 2013 de bogdan192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 lol uite aici parbriz de vara si parbriz touring Eu mi-am luat unul singur care le combina pe amandoua. Si sunt foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infopasscom Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Multumesc de raspuns, bogdan192. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) "Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..." Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata. -Noi ne-am intalnit deja si sunt de acord cu o intrunire, aproape oriunde in tara..Numai ca nu prea stiu ce sa zic de plimbarea in sfarsitul de saptamana, e cam aglomerat..era mai ok in timpul saptamanii.. -In alta ordine de idei, ma uitam azi pe un anunt de vanzare si anume: /index.php?/topic/690350-vand-yamaha-fz6-fazer/ Vad ca fazerul lui, are acelasi an ca al meu, dar nu inteleg de ce culoarea cadrului meu este negru, iar al lui, este argintiu ? sau cum se fac diferentele astea ? cred ca nici abs nu are.. Si ca tot veni vorba de ABS, modelele FZ6N, au ABS ? -Si inca ceva, uleiul standard pentru fz6 este 5100 10w40, nu ? Editat Februarie 14, 2013 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Eu in FZ8 am 300v 10w40 , e considerat a fi cel mai bun. Cat despre Abs pe FZ6N, nu stiu daca exista. Eu pe FZ8 am ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Eu folosesc Motul 7100 10w40. Nu stiu care e diferenta dintre 5100 si 7100, si nici nu-mi bat capul cu chestii de astea. 7100 am folosit de la incep la in fostul GSX-F, de asta folosesc si la Fazer. Daca te uiti in carte, constructorul recomanda: Wet sump At 5C (40F) or higher Yamalube 4 (20W40) or SAE 20W40 type SE motor oil At 15C (60F) or lower Yamalube 4 (10W30) or SAE 10W30 type SE motor oil Asta e in manualul mobrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Diferenta intre 5100, 7100 si 300V e urmatoarea: 5100 e semisintetic, 7100 e full sintetic iar 300V e sintetic optimizat pentru performanta maxima pe o durata foarte scurta de timp, de pilda o cursa dupa care schimbi uleiul. Lanturile esterilor se degradeaza in timp si utilizare, cu cat sunt mai lungi performanta e mai buna dar durata de viata mai scurta. Concluzia: 5100 nu e facut pentru motoarele actuale (bagam pe vremuri in CB500, generatie 1990), 7100 e tocmai bun pentru utilizarea normala a motocicletei iar 300V e pentru cei care se dau pe circuit si schimba uleiul dupa fiecare 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Eu 300v bag , il schimb la 5-6000, dar merg aproape normal cu motocicleta, cateodata niste reprize mai scurte de "forja". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Bagai 7100,5100 e pentru motociclete cu rotătii mai joase,nicidecum pentru motociclete mai vechi,îi poţi pune liniştit şi la fazer ,că presupun nu mergi mereu constant cu peste 9-10 k ture.la vascozitate nu umbla nimeni?10w40 zic si eu ca e cea mai buna Editat Februarie 15, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Vascozitatea se alege in functie de temperatura, nu dupa chef. CB500 urca la 10.000 de ture, cu Fazerul rareori ajung la 8000 (nu am nevoie, trage suficient), turatia nu mi se pare un criteriu de alegere. 5100 e semi-sintetic, Fazerul merge pe full-sintetic asa ca nu e deloc in regula sa bagi 5100 in Fazer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 nu are nimic,doar ca e mai gros semisintetic,am intrebat mai multi mecanici,depinde si de stiul de mers si de motocicleta,atata tot,10w40 ii bagi daca mai mergi cu mobra si pe temperaturi scazute,daca umblii numai vara numa in trafic,poti sa modifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Sonyy, ceea ce spui cred ca doar tu intelegi. Vascozitatea nu are treaba cu compozitia, exista si sintetic si semisintetic de aceeasi vascozitate si nu te joci cu ele, poti sa strici pompa de ulei daca bagi ulei vascos de vara si pornesti motorul la -10. Lasa mecanicii ca nu au inventat aia uleiul, daca nu sunt in stare sa citeasca instructiunile de folosire sunt carpaci, nu mecanici. E usor sa te faci carpaci, nu iti trebuie decat un set de chei si vreo cativa amici care sa te recomande drept mare mecanic, iar cand spargi un motor dai din umeri si zici ca asa era din fabrica (era o discutie similara pe forum ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 un 15w40 poti sa ii bagi daca mergi doar in sezonul calduros,si mergi mult in oras,am vazut multi care si-au pus asa,ma rog parerile sunt impartite,tipul de ulei trebuie pus si in functiile de conditiile in care circuli cu ea(vremea meteo,stilul de mers,touring,agresiv etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 de ce sa nu bagi 10w50 daca nu vrei 10w40? cred ca e cea mai ok solutie. sintetic sau nu. din ce am inteles eu sinteticu e cel mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Cu cat diferenta de vascozitate e mai mare cu atat uleiul e mai instabil in timp. De pilda 10W50 e mai instabil decat 10W40 si ambele mai instabile decat 20W40. Asta inseamna ca poti folosi un ulei adaptat la temperatura, dar il schimbi mai des, sau unul cu plaja mai larga care tine mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Fisele tehnice date de producator pentru 5100, 7100, 300v : 5100 10W-40 4T 8365 (GB).pdf 7100 10W-40 4T 8363 (GB).pdf 300V Factory Line 10W-40 8361 (GB).pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Bun, deci eu daca merg din Martie/Aprilie pana in Septembrie/Octombrie, ce ulei mi-ar trebui ? Nu cred ca are vreo legatura cu uleiul, dar era ok daca-mi facea motorul sa ajunga mai repede la 60 de grade, la prima pornire de dimineata..eu astept pana nu mai palpaie liniuta de la turometru, am citit in manual ca asa este recomandat.. Ma uitam mai devreme la un clip pe youtube si am ramas putin socat.. :eek:cred ca puneam capcane de soarecei, de jur imprejurul motocicletei.. Editat Februarie 17, 2013 de Banditrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) ala e modelul s2,la modelul normal se muta mult mai greu bateria,ai un fel de suruburi de ii bagi si se umfla,si e cam nasol cand trebuie sa ii dai jos langa oglinzi,de ce nu s-or fi gandit sa faca ca la s2 mai devreme? Editat Februarie 17, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzu Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Salutari posesorilor de fz6, Am achizitionat de curand un fazer din 2005 cu 27000 km,am vazut cateva pareri despre ce ulei folositi,ce nu inteleg eu este de ce se foloseste in general 10w40 cand producatorul zice clar ca pt clima noastra se foloseste 20w40,cu ata mai mult cu cat uleiul se recomanda a se schimba la 6-7000 km.excludem 10w30 ca doar nu merge nimeni cu motorul la 5 grade sau mai putin.sunt in ceata bafta tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 20, 2013 Share Postat Februarie 20, 2013 Eu merg cu motocicleta si la zero grade, de pilda aseara cand veneam spre casa erau 9 grade in parcare si 1 afara. Daca esti motociclist de duminica si mergi doar cand afara sunt peste 25 de grade poti sa bagi 20W40, fiecare stie cum merge el si alege uleiul in functie de plaja de temperaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.