Robert Rmh Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 (editat) Mie diablo mi se par destul de ok,nu stiu cat de moi vreti voi sa fie.....daca sunt prea moi se duc imediat si la temperaturi mai mari nu ar mai fi bune,gen sa faci touring cu ele cateva sute de km fara oprire.eu recomand diablo rosso 2 Editat August 19, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 (editat) dupa ce te dai cu sc sau sportsmart nu mai zici ca is bune rosso. crede-ma. chiar daca se duc relativ repede. oricum asta cu gumele e poveste lunga. Editat August 19, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Eu prefer Supercorsa sau Sportsmart/GPRacer, cu toate ca se consuma mai repde, pe uscat nu se poate mai bine. Si pe ud oricum merg cu grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Adica sa merg cu pasager touring cu semislickuri...si cand ne prinde ploaie sa merg cu 30 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo^_^ Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 NU e dracu' chiar atat de negru pe ploaie, incat sa fii nevoit sa mergi cu 30 km/h, sa nu exageram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Prefer gume care sa imi ofere manevrabilitate si incredere in toatte conditiile,mai putin pe zapada si gheata,nu imi pun slickuri ca nu ma dau pe pista,si in plus mergi tu cu pasager un drum mai lung cu slickuri si o sa vezi ce forma ia cauciucul iar la unele slickuri in care pui o presiune mai mica nu ai voie sa mergi la drum intins pe temperaturi mari ,de ce,te las sa afli singur,gumele sport-touring sunt de parere ca sunt cele mai bune,acu daca esti lup singuratic si o arzi numa in oras merge sa pui semi slickuri pt siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo^_^ Postat August 19, 2015 Share Postat August 19, 2015 Exagerezi, sportsmart 2 sunt DEPARTE de a fi slickuri. Fac jumate din km in oras jumate in afara cred, le am de 6k km, sunt inca rotunde. Fara pasager, ce e drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 dupa ce incerci si vezi diferenta vorbim. in legatura cu gumele touring pt strada cele mai ok si bune mi se par cea ce am recomandat. testat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Sper sa nu fim deja offtopic, doar ca exemplu (fiecare vara minim 3000 km prin europa, la noi bucuresti si cheia): Supercorsa - anduranta 6000 km, GP Racer - 8000km. Btw, mers si cu pasagera, 15% din km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Am vro 8500 kmcu diablo roso 2,2 sezoane cu asta si 90% am mers cu pasager,pot sa zic ca sunt aproape ca noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cezu Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Salut ! Vand Fzn-ul meu baieti,urgent,pret 2000 fix..!poate vrea careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Și va mai intreb cva, de unde va achiziționați gumele?, aș preferă un set (față/spate)pt sport turing în mare parte cu pasager și bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 20, 2015 Share Postat August 20, 2015 Pireli angel gt sau michelin pr4 daca nu gresesc modelul,cauta la mymoto,cred ca ei au cele mai mici preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salut, Elikratos, invata sa mergi pe motocicleta, la toate motocicletele daca stai infipt in ghidon se va transmite catre trenul fata impulsul dat de bratele tale. Fata aia usurica nu depune efort sa vireze motocicleta rapid. Wow, super, mersi de sfat! M-ai vazut tu pe motor cu bratele infipte in ghidon, right. Ai dreptate in ceea ce predici, insa nu sunt eu enoriasul caruia sa-i canti slujba asta. Si, btw, observatia mea initiala este facuta prin comparatie cu celelalte motoare pe care le-am detinut in timp (ST2 si R1) - sper ca astfel m-am facut mai bine inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Pireli angel gt sau michelin pr4 daca nu gresesc modelul,cauta la mymoto,cred ca ei au cele mai mici preturi Mc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexBD Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Sau la anvelopemoto.eu. Eu am luat de la ei Pilot Power. Se ocupa si de montaj, ceea ce poate fi complicat daca nu ai cum sa ti le montezi singur sau sa mearga cineva cu tine sa-ti care anvelopele la vulcanizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rolymike Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 salutare lume, am si eu un fz6s din 2004 si as vrea sa ii fac o chestie de genu cu xenoane... a mai facut cineva chestia asta ? stie cam cat ar costa o dracie asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 2, 2015 Share Postat Septembrie 2, 2015 userul ®azvan are ceva asemanator pe FZ1 . ia legatura cu eluite aici /index.php?/topic/702852-fz1-fazer-fzs-1000-fazer/page-12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Vrei Angel eyes, se gasesc la pret bun dar montajul e mai complicat, trebuie sa demontezi farurile in bucati (sa dai jos sticla care e lipita si apoi sa o lipesti la loc), iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 (am folosit eu vreo cateva luni pana mi-a murit bateria la semafor). Pe scurt, e cam complicat si personal cred ca nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 iar alternatorul nu tine 2 faruri la FZ6 Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam. In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii? @rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 http://www.600riders.com/forum/fz6-mods/14963-bi-xenon-projector-angel-eye-installed.html PS: nici eu nu recomand instalarea de chestii non-standard pe FZ6. Mai ales sa tii ambele faruri aprinse. Indiferent ce zice manualul de utilizare ca duce releul. Daca stai mai mult printre masini (cum stai in bucuresti), releul ala n-o sa-ti scoata stdout-ul ala cum trebe. Si o sa-ti suga bateria repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Cineva zice ca ar fi: Standard output 14.0V 310Watts 5000 r/min. Oricum e in manual valoarea exacta, pe la inceputul manualului o tot gaseam. In conditiile astea, ar trebui sa duca macar 2 xenoane. Incarcarea sigur o ai buna? Mai ai alte accesorii? @rolymike: intre 400 si 600 ron, functie de lupe si xenonane, niste mastic bun de lipit farurile la sfarsit. Daca ai dexteritate, intr-o seara rezolvi totul si le si montezi. Si la relanti la 1000 de ture nu scoate nici macar 100W, cu 2 becuri de 50W,pozitiile, injectie si bobine consuma din baterie, voltajul scade la 12.5V. Puterea pe iesirea unui alternator e aproape proportionala cu turatia si limitata de la o turatie (5000 rpm) in sus, la 2500 rpm ai doar vreo 150W si tot ce e mai jos e deja pe minus - in oras iesi pe minus clar cu 2 faruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tene_razvan Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 E valabila treaba doar la xenoane cu doua faruri ? Eu nu o am de multa vreme si proprietarul anterior a facut modificarea asta cu ambele faruri pe faza scurta, dar cu becuri normale. Merg de aproximativ 2 luni sa zic, chiar si in trafic greu, si nu am avut probleme. Din spusele baiatului, si el a mers mai bine de un an cu ea asa, si nu a avut probleme, si nu prea as avea motive sa ma indoiesc, pentru ca a fost sincer din absolut orice privinta cu privire la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 (editat) E si mai rau cu becuri normale de 50W, consumul la HID (xenon) e cam 43W bucata la becurile de 35W. Si la mine a mers bine un an si ceva pana am nimerit vreo 2 saptamani de mers si venit de la birou la ore de varf, cu multe opriri in trafic, si intr-o seara cand am ajuns acasa am oprit motorul si am intrat sa las ceva, cand am vrut sa pornesc dupa 5 minute sa plec in oras nu a mai pornit. Masurat bateria: goala. Incarcat bateria, masurat incarcarea: 12.5V la relanti, 13.5V la 5000 rpm (era mai mult cu un singur bec). Mers in service, schimbat vreo 3 relee si 2 rotoare, masurat, etc: totul era in regula, dar nu incarca. Deconectat al doilea bec, totul e in regula. L-am lasat deconectat, ca merg mult prin oras, dar firul e cuplat in mufa de sub rezervor, la nevoie imi ia cateva minute sa il pun la loc daca stiu ca am de mers noaptea in afara orasului. Instalatia electrica initiala e facuta cu 2 faruri pe scurta, doar ca s-au prins ca nu tine si au eliminat din fabrica doar firul de la scurta de la becul din stanga: comutatorul scurta-lunga inca da curent pentru scurta, restul instalatiei e acolo, "modificarea" e doar sa legi firul lipsa in mufa de sub rezervor si la bec. Au scos firul pentru ca s-au prins astia de la Yamaha ca nu face fata in unele conditii, nu intotdeauna - ei cand l-au proiectat nu au luat in calcul blocajele de trafic in care nu incarca suficient. Editat Septembrie 5, 2015 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 Sal ce husa moto imi recomandati si mie?vreau una buna,sa fie rezistenta ,asta care o am acum are 4 ani aproape mi-a facuto vantul ieri cam varza,mai mult de 100-120 lei nu dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.