Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

"Al meu" e din Reggio Emilia :D Mai batran ca mine si singur proprietar al mobrei din 2005, de noua. Avand topcase + sidecase la momentul importului nu mi se pare imposibil sa fi bagat mai multi km decat sunt pe bord. Baietii de la Yamaha mi-au spus ieri cand au lucrat la mobra ca se prezinta f bine, sper din tot sufletul sa nu-mi faca vreun pocinog care sa coste 1/2 din pret! Dar sunt constient ca n-am luat o virgina rulata 1000km/sezon, si aia cu viteza legala. Cu putin sub 20k€ e R1 de 200CP in showroomul Yamaha, de 10x cat am platit eu pe baba, dar e virgina cu acte! :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa vad cum agat o poza imediat ce a venit cu Fun curierul (snapani si lipsiti de profesionalism)

» Post actualizat in 30 Mar 2016 19:35

Mobra e venita din satu mare, doar ca(finu) la vremea acelor cautari (finu), nu era scoasa la mezat. O sa incerc maine sa urc poze cu ozn-u' !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebuii sa bata mai tare daca e oala de ambreiaj,nu cred ca este o problema.

 

Rezolvat si cu revizia si cu montarea tobelor sport revin cu poze,am scutit ceva banuti de manopera pentru ceva ce imi place.

 

Intrebare:cum pot monta chestiile astea pe tobe ? stie cineva mai experimentat unde sau cum le pot pune pe tobe? dau o bere...doua daca e deranjul mai mare si ma ajuta careva

post-56511-0-94494600-1459670984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi interesat de stiut cam caa benzina mai este in rezervor cand intra pe rezerva si incepe sa numere km

informativ ieri am reusit sa fac 65 de km pe rezerva in afara mers normal, dar nu am apucat sa ma uit cat de uscat a fost rezervorul inainte sa alimentez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi-au intrat ieri 14l si ceva dupa ce incepuse sa clipeasca (am mers ~3km cu clipiciul), alimentat pana la limita "paharului" ala de sub buson.

Rezulta un consum de ~10l/100km cu TPS-ul bolnav! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un FZ6N S2, si ma bate gandu sa-i schimb evacuarea. Ma gandeam initial la tobe Mivv UY.015.L9, dar un set e pe la 4000 lei... Am vazut pe olx evacuari Akrapovic la 1000 sau 1600 lei setul, modelele de mai jos. Are cineva asa ceva pe FZ6 sau stie pe cineva care are? Cum suna? Incap ok sub sa? Daca are cineva si poate sa-mi trimita o poza, e perfect!

 

olx.ro/oferta/akrapovic-evacuare-toba-finala-originala-ID2J8n1.html#615c64b201

olx.ro/oferta/evacuare-moto-finala-toba-akrapovic-full-titan-fibra-carbon-ID2NaZX.html#cc951aec1e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum se manifesta la tine cu tps-ul bulit? La a mea se oprea la ralanti cand avea ea chef!

Prima oara mi s-a oprit la ralanti dupa un drum prin oras de aprox 10km. Am curatat clapete, reglat ralanti dar, dupa un timp de functionare, turatia de ralanti scadea destul de mult si se simtea ca merge innecata - intra intr-un regim de protectie idiot, amestec similar mersului la rece, nu mai detaliez. Treaba e ca testul vietii nu iti indica decat calibrarea senzorului, daca e defect se intrerupe la un moment dat semnalul de la el in timpul functionarii si nu te prinzi nicicum cu testul. Si in ~120 km mi-a inghitit 14l de benzina cu el defect. Acum, dupa alimentare si 130 km parcursi a scazut doar o patratica!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am jucat si eu cu acele -caramizi/patratele- ale indicatorului de benzina. totul scade in progresie geometrica (la primul patratel faci ceva mai multi km, dupa aia...). doar sa ai cunostinta asa... pt amorul artei, te poti juca cu km, patratele, litri benzina. rabdare si bani. succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După o lectura de câteva zile a întregului topic, miercuri a venit și momentul primei achiziții moto, un Fazer 2005.

 

post-29803-0-55091300-1460141014_thumb.jpg

 

Pentru că într-una din etapele achiziției, de la un dealer, nu știam care este fostul proprietar ci doar numărul de înmatriculare, am pus câteva întrebări pe privat celor din CJ și vreau să le mulțumesc încă o dată pentru răspunsuri, chiar dacă nimeni nu a avut răspuns.

Am riscat puțin, finalizând tranzacția fără să cunosc istoricul mobrei, dar până la urmă s-a dovedit că am făcut o alegere excelentă iar după o discuție cu fostul proprietar am aflat că starea ei este foarte bună și că a fost îngrijită și exploatată ca la carte - lucru care se vede după cum merge și arată.

Astăzi am început să șurubăresc puțin la ea și am schimbat becurile de poziție cu unele cu led Philips de 4000k și cele din faruri cu vârful de gamă de la Philips, X-tremeVision +130%. Sunt variante auto și vin în set de 2, dar astfel au rămas și de rezervă ;).

 

post-29803-0-41348400-1460141013_thumb.jpg

 

Arată mult mai bine decât gălbejelile originale; imediat ce mă încumet la o ieșire de noapte vă spun și cum își fac treaba.

 

post-29803-0-92825400-1460141013_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! 2005 nu ar fi trebuit sa aiba jantele negre? Eu asa stiu... Sunt curios despre durata de viata a becurilor, dupa multe experiente pe la masini am ales Osram Silverstar, are mai putin +, dar dureaza mai mult. Ma mai bate un gand de Night Racer, tot Osram, dar sunt destul de scumpe si ar fi pont de share-uit cu cineva seturi de 2 buc, iese mai bine la $. Oricum farurile de Fazer mi se par niste glume proaste...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Când am desfăcut parbrizul și carena laterală pentru a schimba becurile, am pus șuruburile de pe o parte pe o punguliță, cu care al meu drag câine a plecat prin curte și duse au fost.

 

În concluzie am nevoie de:

- 2 buc. șurub prindere parbriz (negru, de plastic, în cruce),

post-29803-0-20728800-1460214538_thumb.jpg

- 2 buc. surub prindere carenă laterală + șaibă plastic (metalic, cu cap mare plat, imbus).

post-29803-0-55795800-1460214550_thumb.jpg

Dacă aveți careva în plus sau știți pe undeva, vă rog să mă anunțați.

Merci!

Editat de forumast
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadru argintiu am si eu, dar jantele sunt negre! Si e 2005.

La parbriz eu am pus unele metalice, cu cap cruce si saiba "incorporata" (de pe la ceva bricolico). Am zis ca le pun ceva saiba din plastic dedesubt dar nu m-am invrednicit. Asta pt ca alea de plastic fusesra stranse de un fortzos si, daca nu aveau capul deja muci, le-am mucificat eu la desfacut... Ar trebui sa le am pe undeva, daca te coafeaza asa ucise ti le donez.

Dar cu parbrizul ce-ai avut?! Ca pt pozitii trebuiesc date doar carenele alea mici interioare, iar becurile de far ies fara sa demontezi nik.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AFAIK 2005 e fix anul cand or schimbat cadrul si rotile in negru, dar avea o groaza de stockuri de argintii, asa ca o parte au cadru negru si roti argintii, o parte au roti negre si cadru argintiu si o parte au si roti si cadru argintii.

 

L.E: vrea cineva o pereche de intercoame?

/index.php?/topic/736900-vand-pachet-intercom-moto-v6-2-buc/

Pentru posesorii de FZ6 din Bucuresti, pretul scade la 300 RON pana saptamana viitoare.

Editat de bigFatAss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2005 NU are cadrul negru! Ala e model 2006, iar cadru negru cu roti argintii (din fabrica) nu stiu sa existe.

No offence, dar se poarta "intinerirea", am intalnit n clienti de piese auto (si 1 de moto pana acum pt ca nu m-am ocupat de segment) care au declarat agregatele cu intre 1 si 3 ani mai tinere, uneori creand confuzie la selectarea corecta a unor repere. De ce, nu inteleg, ca doar nu eram in Vitan la targ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...