Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Florine, ce draqu, am pretentii de la tine,......pai cum ce faci?, e foarte simplu = nu franezi :P

 

 

Pai acum spui bre, ca eu pana acum franam si ma opream daca imi aparea ceva in curba:baldy: . In felul asta stau treburile: nu franam in curba chiar daca apare un tit oprit, ii dam gaz constant si cand ne apropiem de el la 2-3 metri acceleram si mai tare, nu? Am inteles bine?

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Abs-ul te ajuta pe ultimul metru de franare. In curba nu se franeaza... punct. Se franeaza inainte de curba iar in curba deja incepi sa deschizi gazul si sa-l tii constant pana iesi din ea de unde deschizi si mai tare. Cine nu a mers pe motoreta cu ABS sa nu dea sfaturi

 

Numai bine

 

 

1.In ceea ce priveste ABS-ul nu ma pot pronunta prea mult pentru ca nu am ABS la motoreta,..........anul trecut am blocat fata (la o franare brusca a celui din fata mea concomitent cu apropierea mea ( dat gaz) de spatele lui pentru al depasi mai la mustata) urmare = am blocat fata si m-am imprastiat pe jos ( neavand nici posibilitatea de al evita prin stg. sau prin dr.), o situatie de mare cacao ,............poate daca aveam ABS nu ajungeam in situatia de a face cunostinta cu asfaltul, sau poate????????? nu reuseam sa franez suficient si ma loveam de el ( ABS-ul iti mai mareste ceva distanta de franare fata de o franare fara ABS si bine dozata la limita blocarii rotilor, dar mai greu de realizat in functie de suprafata de rulare, aderenta anvelopelor,experienta,etc. = asta spun si din experienta auto).

 

Eu zic ca se merita sa ai un sistem ABS la motoreta ptr. ca poate la un moment dat te poate scoate dintr-o mare belea, care te poate costa mult mai mult decat investitia in el.

 

2. Din propria experienta de "pui de ROSSI" se poate frana ( mai bine spus a reduce( a corecta) viteza) si in viraje, dar fara a brusca franele ci doar a le mangaia usor.

 

 

 

Mesaj completat

Pai acum spui bre, ca eu pana acum franam si ma opream daca imi aparea ceva in curba:baldy: . In felul asta stau treburile: nu franam in curba chiar daca apare un tit oprit, ii dam gaz constant si cand ne apropiem de el la 2-3 metri acceleram si mai tare, nu? Am inteles bine?

 

Cam asa ceva :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul in afara de mersul pe zapada sau gheata este superior ca si distanta de franare, tocmai pentru ca el reuseste sa franeze la limita. Stiu chestia asta din experienta pe masina. Totusi ABS-ul pe motocicleta are un mare dezavantaj. In timp ce la masina iti ofera control pentru a ocoli obstacolul, pe moto iti confera siguranta ca nu se blocheaza fata, dar de ocolit obstacolul este aproape imposibil.

 

Cat despre franare pe curba nu merge nici cu abs nici fara atata timp cat esti inclinat. Ce reusesti sa "mangai" franele este doar de suport moral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ceva :P

Nu spun ca nu este bun abs-ul, si pe mine poate ma scotea sa nu blochez fata pe 28 nov pe mazga aia minunata.

Mesaj completat

Cat despre franare pe curba nu merge nici cu abs nici fara atata timp cat esti inclinat. Ce reusesti sa "mangai" franele este doar de suport moral.

cat despre franarea in curba nu vreau sa ma contrazic. Acum 2 ani cand mergeam pe cheia la iesire dinviraj am rusit sa franez in curba si sa ma opresc nu la mai mult de 5 cm de o caruta. Cat despre pareri personale si si sfaturi nu suntem nicunul in stare sa ne pronuntam despre un pilotaj moto, indiferent de anii petrecuti in sa.

Si nu uitati ca la motoreta daca nu am mancat ceva cacao cand am fost mici, degeaba ne laudam cu stilul nostru de condus. Hai spune-ti voi ca nu ati trecut cu noroc printre coasa si sutana??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu spun ca nu este bun abs-ul, si pe mine poate ma scotea sa nu blochez fata pe 28 nov pe mazga aia minunata.

Mesaj completat

 

cat despre franarea in curba nu vreau sa ma contrazic. Acum 2 ani cand mergeam pe cheia la iesire dinviraj am rusit sa franez in curba si sa ma opresc nu la mai mult de 5 cm de o caruta. Cat despre pareri personale si si sfaturi nu suntem nicunul in stare sa ne pronuntam despre un pilotaj moto, indiferent de anii petrecuti in sa.

Si nu uitati ca la motoreta daca nu am mancat ceva cacao cand am fost mici, degeaba ne laudam cu stilul nostru de condus. Hai spune-ti voi ca nu ati trecut cu noroc printre coasa si sutana??

 

 

bun bun.. dar erai inclinat cand ai franat sau nu??? pentru ca daca u erai inclinat in timp ce ai tras TARE de frane ..indiferent ca era fata sau spatele ...eu nu mai postez pe forumul asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...eu nu mai postez pe forumul asta!!!
imi pare rau ca nu o sa mai postezi pe forum, tu ai ales. Si la cursuri deca te duci sa faci te invata asta. si in cursurile scrise din anglia te invata asta. Acum nu te gandi ca eram in apex cu 80 km /h Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau ca nu o sa mai postezi pe forum, tu ai ales. Si la cursuri deca te duci sa faci te invata asta. si in cursurile scrise din anglia te invata asta. Acum nu te gandi ca eram in apex cu 80 km /h

Prietene ce am scris eu mai sus? sau nu intelegi cuvinte, NU POTI SA FRANEZI PUTERNIC IN CURBA DACA ESTI INCLINAT..(in conditii de siguranta) PUNCT!!! Iesi din curba ca prostu asta

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene ce am scris eu mai sus? sau nu intelegi cuvinte, NU POTI SA FRANEZI PUTERNIC IN CURBA DACA ESTI INCLINAT..(in conditii de siguranta) PUNCT!!! Iesi din curba ca prostu asta

 

Daca educatia data de parintii tai lipseste , in cazul asta incetez comunicarea cu tine. Nu sunt nici prietenul tau si nici prost ca ala. Te rog frumos respect daca vrei asta in schimb, daca nu nu ma pun cu tine.

Multumesc de intelegere.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Caut si eu un FZ6S modelul cu tobele sub sa. Ofer un GS500E din 96 plus diferenta. Astept eventualele oferte pe PM in cazul in care vreunul dintre voi are nevoie de ceva bani si vrea sa ramana totusi si cu o motocicleta.

 

O zi placuta tuturor,

Alin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall fratilor fazeristi ...:) am si eu o intrebare ... merg cu fazerul meu de ceva luni mai exact 5 luni sunt foarte multumit de el .. ma simt minunat stitzi shi voi cum e .. dar vreau sa shtiu sigur daca ii pun benzina de 100 carera se intampla ceva ...? sau ce benzina tre sa ii pun neaparat numai de 9 fara plumb ..? multumesc frumos astept raspuns de la cunoscatori ! ne vedem in trafic shi asflat uscat tuturor posesorilor de 2 rotzi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

La iesirea din viraj deja incepi sa te ridici, iar franarea iti va grabi ridicarea motocicletei. Daca franezi in curba te arunca de pe trasa. Asta cred ca o stie toata lumea, ca e pe circuit sau pe strada, e acelasi lucru. Discutia e ceva mai complicata, unde te apleci, cand e momentul prielnic, ce fel e curba, mai larga... ceea ce inseamna ca vezi iesirea din curba, mai stransa...nu mai vezi mare lucru. Pe strada in nici un caz nu intri in curba cu aceeasi viteza cu care ai intra pe circuit, decat daca esti putin retard, sau sinucigas. Si daca esti retard sau sinucigas, roaga-te sa nu ai obstacol in curba, ca daca e in principiu nu prea ai ce face. In situatia asta cred ca mai bine ar fi sa ocolesti obstacolul daca poti, ca de franat nu mai ai cum, si ca sa ocolesti ghici ce-i de facut?... acceleratia apasata continuu, lasi mai mult motoreta, iar apasarea sa fie constanta.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sall fratilor fazeristi ...:) am si eu o intrebare ... merg cu fazerul meu de ceva luni mai exact 5 luni sunt foarte multumit de el .. ma simt minunat stitzi shi voi cum e .. dar vreau sa shtiu sigur daca ii pun benzina de 100 carera se intampla ceva ...? sau ce benzina tre sa ii pun neaparat numai de 9 fara plumb ..? multumesc frumos astept raspuns de la cunoscatori ! ne vedem in trafic shi asflat uscat tuturor posesorilor de 2 rotzi :P

 

Nu are absolut nimic ori cu aia ori cu aia, tot aia este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Sa stiti ca va invidiez pe toti pentru ca voi aveti deja FZ6 fie ea S sau N :moron:

 

Vreau si eu in club, adica vreau sa imi cumpar o FZ6N .. cam pe 20 iunie. Din Bucuresti cred ca o sa o iau..ca majoritatea acolo sunt (din cate am vazut la anunturi..), si probabil din 2004 o sa fie...

 

Imi puteti spune cam ce probleme apar la aceste moto?

De senzorul acela TPS am auzit ca se cam strica..(cat ajunge o inlocuire?)si cel parca de la cric..dar in rest nu mai stiu dupa ce sa ma uit..poate imi dati niste PMuri.. ca si-asa sunt putin offtopic cred (nu am FZ6).

 

Eu sunt din Braila,dar majoritatea timpului sunt in GL, poate citeste cineva care e din BR sau GL, si imi da un PM, poate ne intalnim, sa vad si eu, sa "pun si eu mana" :peace: , sa mai intreb de una de alta (cum e cu vantul in afara loc..pana la ce vit se merge lejer? ca o sa trebuiasca sa vin pe ea de la Buc... ), as aprecia foarte mult gestul.

 

Va salut, asfalt uscat !

 

Cu respect,

 

mamiferu'durabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Ma bag si eu in seama aici .Sunt Cristi si acum sunt Fz6-N-ist .Motorul nu il mai prezint ,dupa cum a zis Florin mai sus,l-am cuparat pe al lui ,deci unii il stiti deja.

Sper sa fie intr-un ceas bun si o sa va mai stresez cu intrebari pe aici (asta cand nu il stresez pe fostul proprietar). :peace:

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fie intr-un ceas bun si o sa va mai stresez cu intrebari pe aici (asta cand nu il stresez pe fostul proprietar). :peace:

Multumesc si asfalt uscat!

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa ai grija cu el :moron:. Ne-am cunoscut sapt trecuta la Florin la garaj (eu sunt Alex, cu FZul rosu)

Sfatul meu ar fi sa fii cumpatat pt ca e dif mare fata de GS500 si te-am vazut un pic mai tanar si avantat :).

 

 

 

 

Mesaj completat

Cu parere de rau pentru mine si din fericie pentru Cristi (Goul) azi s-a vandut Zueul.

 

Si ce vrei sa-ti iei?

 

 

Si pe langa am si eu o intrebare. Zice Florin cica ca ar trebui sa schimb lantul :D. Voi ce kit de lant ati recomanda?

Se potriveste kitul de lant de la R6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Alex..

 

Merci pt sfaturi!. Tanar..da, am 24 de ani (in caz ca paream de 18-19 :moron: ) ..avantat ..da ..merge si asta.E adevarat ca vorbeam cu entuziasm si dadeam mult din gura dar asa aveam chef atunci.(de..eram bucuros ca urmeaza sa iau Z-ul)

 

Stiu ca nu e gs ..am iesit un pic cu el ,e dif f mare,dar o sa ma descurc ,o sa am grija :peace:

 

Referitor la lant..nu sunt vreun specialist dar cred ca majoritatea ti-ar zice ca daca vei ceva de calitate sa iti iei marca DID pt Fz ,sau altceva la bani mai putini.Nu stiu daca merge de r6 ,nu are relevanta cred daca se potrivesc sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Goul!

 

Spune-mi, pe tine te-am salutat azi dim pe la 11 pe Sos. Iancului? Eu eram cu un FZ6-N negru :peace:

Esti de prin Pantelimon? Ca daca da tre sa bem o bere! :moron:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe langa am si eu o intrebare. Zice Florin cica ca ar trebui sa schimb lantul :D. Voi ce kit de lant ati recomanda?

Se potriveste kitul de lant de la R6?

 

Pai in afara de Regina sau DID nu stiu ce alte optiuni ai mai avea. Kitul de lant s-ar putea sa se potriveasca, adica daca se pupa prinderile pinioanelor pe roata si pe ax, nu vad unde ar fi problema. S-ar putea sa fie ceva diferente la numarul de dinti de pe pinion/foaie si sa-ti schimbe un pic reprizele - eu am pe a mea foaie de Thundercat (e cu un dinte mai putin fata de cea de Fazer normala) si se simte o oarecare diferenta la accelerare. Ideea e ca daca ai foaie standard si pinion mai mic, zice-se ca se ridica mai repede pe o roata (vezi motocicletele de stunt care au foaie de neam prost ca sa se ridice usor); daca ai pinion standard si foaie cu dinti mai putini, mai castigi la acceleratie.

 

Salut Goul!

Spune-mi, pe tine te-am salutat azi dim pe la 11 pe Sos. Iancului? Eu eram cu un FZ6-N negru :peace:

Esti de prin Pantelimon? Ca daca da tre sa bem o bere! :moron:

Asfalt uscat!

 

Eu stau in Pantelimon :)

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in afara de Regina sau DID nu stiu ce alte optiuni ai mai avea. Kitul de lant s-ar putea sa se potriveasca, adica daca se pupa prinderile pinioanelor pe roata si pe ax, nu vad unde ar fi problema.

 

Am primit urmatoarele preturi pe forum si vroiam sa stiu daca este vreo diferenta intre DID si IRIS, daca merita cei 40 RON in plus:

KIT DE LANT DID-540 RON

KIT DE LANT IRIS ORING AURIU 500 RON

 

De lant de R6 intrebam pentru ca am gasit tot pe forum la dezmembrari un lant de R6 rulat 1500 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit urmatoarele preturi pe forum si vroiam sa stiu daca este vreo diferenta intre DID si IRIS, daca merita cei 40 RON in plus:

KIT DE LANT DID-540 RON

KIT DE LANT IRIS ORING AURIU 500 RON

 

De lant de R6 intrebam pentru ca am gasit tot pe forum la dezmembrari un lant de R6 rulat 1500 km.

 

 

si tu crezi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit urmatoarele preturi pe forum si vroiam sa stiu daca este vreo diferenta intre DID si IRIS, daca merita cei 40 RON in plus:

KIT DE LANT DID-540 RON

KIT DE LANT IRIS ORING AURIU 500 RON

 

De lant de R6 intrebam pentru ca am gasit tot pe forum la dezmembrari un lant de R6 rulat 1500 km.

 

 

DID este o alegere buna.

Mesaj completat

si vezi ca sunt lant cu O-ring. Nu te scartaii la bani si ia-ti unul DID VM525 X-RING LA 600 LEI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...