MAILM4N Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Am ajuns azi la ei ,la dual motors ,am vb cu o domnisoara ,a sunat la ei ...la Yamaha Romania ,Nea Caisa de trebuia sa fie in birou cica era pleca...am lasat numar de telefon,copie talon ,dupa 4 ore ma suna domnisoara in cauza,imi confirma ca este printre modelele cu problema,problema o sa fie rezolvata de garantie , Maine sa ma duc iar sa-i faca poza la senzor ,km ,serie sasiu . Am de astept intre 5-10 zile pana sa vine piesa,maine dupa treaba cu pozele o sa de comanda . Daca nu era in garantia lor ,m-ar fi costat 174eur,TVA inclus ,plus 1 mil manopera sau ceva de genu`. Plus ca am obs. ca se intampla doar cand e cald afara ) ,azi ca era umbra pe la 12 13,nu mi-a facut deloc . Oricum e bine ca o sa se rezolve free,ca pica ca dracu o cheltuiala de 200eur,aproape de mijlocul verii . Maine o sa ma duc dupa semeringuri si ulei de furca ,si sa vedem poate un amortizor de ghidon Cat ulei intra la jambe ? 2 l ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Noroc baieti. Am luat si eu acum 2 zile un FZ6 si-mi face probleme la relanti dupa ce se incalzeste. Se opreste la stop daca nu o tin turata, imi consuma 8.5% etc... Am verificat seria si se afla printre cele cu probleme. Motoreta are 6000 km, a stat pe dreapta ultimii 2 ani. E luata de la Yamaha din Ro, vreo sansa sa imi schimbe senzorul fiind printre cele chemate inapoi de Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdani0405 Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Cat ulei intra la jambe ? 2 l ? 1 l, mai exact 483 ml pe jamba... si pune 15w, motocicleta se va simti mai bine, ca si tine, pe ea. Ea vine din fabrica cu 5w, dar e mult prea moale cu uleiul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 1 l, mai exact 483 ml pe jamba... si pune 15w, motocicleta se va simti mai bine, ca si tine, pe ea. Ea vine din fabrica cu 5w, dar e mult prea moale cu uleiul ala. toate motoretele vin numai cu 10w. 5 este pentru moto ce nu depasesc greutae 100-150 kg la gol. cantitatea este si ea gresita.uite jos manualul original pentru fz. cele descarcate gratis dupa net au erori maxime 8. Fill: front fork leg (with the specified amount of the recommended fork oil) Quantity (each front fork leg) 0.467 L (0.41 Imp qt, 0.49 US qt) Recommended oil Suspension oil “01” or equivalent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Un ghidon pentru a mea de unde cumpar si eu? Ma intereseaza sa nu fie din ala de cross cu capetele ridicate foarte mult si cu bara pe mijloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 V-am intrebat pt ca am fost la kronau su scria 2.3 litri ,ceea ce mi s-a parut foarte mult.si nu vedeam rostul sa iau fara sa ma mai documentez. Merci . Cand punem si noi de-o pliumbare numai cu FZ6 ?fz1 ,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Plecare pe TransAlpin Simbata 23.07.2011 din Bucuresti Cine este interesat astept PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 Va salut! Tocmai am achizitionat si eu un FZ6 din 2005, negru! Pana acum am mers cu Hornet din 2003, si am fost mega multumit de el. Dupa prima tura cu Fazer am ramas uimit. Asta probabil ca: Nu suna / urla / baraie asa tare ca si viespea nici nu iti dai seama cand ajungi la 120+ Nu te bate vantul ca pe Hornet. Pozitia este mult mai dreapta si zic eu, mai confortabila. Deocamdata mi se pare putin mai dificil de manevrat dar asta sigur pentru ca am ramas "blocat" pe Hornet si o sa-mi ia ceva timp sa ma obisnuiesc cu Fazerul. Sunetul motorului este mult mai placut Consumul mai bun, pentru ca este pe injectie. Bordul electronic "face toti banii" Asta-i a 7-a motocicleta si PRIMA care-mi indica CLAR cata benzina mai am. Pana acum trageam cu ochiul prin rezervoare De mult mi-am dorit asa ceva! Design-ul este mult mai futurist si mai placut decat la Hornet. Tobele sub codita fac totul. Deocamdata sunt super multumit. Urmeaza iesirile, excursiile si sa vedem ce poate Am vazut cateva pagini mai incoace ca sunt destui care intampina probleme la acel senzor. Despre ce este vorba defapt ? Seriile cu probleme la TPS: FZ6 N/Fazer 2004 1B31 RJ074-0000301 bis 0017344 FZ-6 2005 1B33/1B35 RJ074-0017345 bis 0029321 2004 5VX1 RJ071-0000301 bis 0023823 FZ-6 Fazer 2005 5VX6 RJ071-0023824 bis 0041949. Pai eu am asa: RJ071000030667 Daca ma uit mai sus sunt mai putine zerouri in seriile acelea. Practic daca tai de la mine 2 zerouri intra si seria mea in cele cu probleme sau nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreih Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 Salutari, vin si eu aici cu 3 dileme de incepator. Am strans aproape 2 luni de plimbat cu FZ6 si am cateva mici nelamuriri, poate din cei care cunosc de mai multa vreme motorul ma pot lumina. 1) schimbatul in a 1-a pe loc, din neutru. Initial in drum spre semafor/stop treceam pe neutru (obicei de la masina). Nu o data mi s-a intamplat sa am supriza ca nu intra in 1-a dupa o astfel de oprire. Apas schimbatorul si clac-clac nimic, trebuie sa misc un pic motocicleta in fata sau in spate ca sa cupleze in final. Mi s-a povestit ca e normal, ca nu pica fix pe zimti ceva in cutia de viteze (sunt afon la mecanica). Mie tot mi se pare ciudat. Acum schimb pana in a 1-a si o trec pe neutru doar din 1-a cand stau pe loc. In felul asta n-am mai avut probleme la plecare. E normal comportamentul asta? 2) tot de viteze. In manualul proprietarului exista un tabel cu punctele de schimbat viteleze care arata asa: Sift up points: 1st -> 2nd: 30km/h 2nd -> 3rd: 45km/h 3rd -> 4th: 60km/h 4th -> 5th: 75km/h 5th -> 6th: 90km/h Shift down points: 6th -> 5th: 25km/h 5th -> 4th: 25km/h 4th -> 3rd: 25km/h 3rd -> 2nd: 25km/h 2nd -> 1st: - Aici am 2 bube. Sa mergi cu a 3-a la 50-60km/h inseamna vreo 4-5mii de ture. Din ce aud la motor, de pe la 6mii de ture in sus incepe sa sune altfel si sa traga mai tare. Din cauza asta de obicei trec in treapta superioara cand ajung pe la 5000-6000+, mai mult dupa sunet decat dupa turometru. E bine, e rau? E ok sa merg prin oras cu ea prin oras cu 4mii de ture cum recomanda tabelul? De obicei merg cu a 2-a la 50-60Km/h ceea ce inseamna 6000 de ture. Exista o turatie optima care sa ii fie ei mai pe plac? Cu coboratul in jos m-au pierdut astia. Nu trebuie sa fac downshift decat sprea a 2-a, si doar cand ajung pe la 25km/h, nu e problema ca merg cu motorul subturat pana la 25? Poate sa imi explice cineva de ce? Sau macar sa zica "fa cum zic ei ca e sigur mai bine"? 3) Mersul cu 1-a. La masina m-au invatat ca 1-a e pentru plecat de pe loc si cam atat, sari imediat dupaia in 2-a. Dupa tabelul lor nu e valabil si la motor. Pe de alta parte are sens sa cobor in viteza a 1-a in alt caz inafara de ala in care ma opresc si urmeaza sa plec? De obicei cobor in 1-a cand merg foarte incet dar mi s-a intamplat incetinesc si merg foarte incet (10-15km/h) in 2-a fara sa simt nimic dubios dinspre motor. Intrebarea mea ar fi ce e mai bun, 1a la viteze sub 20km/h sau a 2-a pana la urmatoarea pornire e limita de jos? Apreciez orice sugestii si cred ca motorul o sa aprecieze si mai tare daca o sa merg mai pe placul lui. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) Salutari, vin si eu aici cu 3 dileme de incepator. Sa o luam cam asa: 1 Ce ulei folosesti? daca nu stiai uleiul care face ungerea motorului este unul si acelasi cu cel al cutiei de viteza. un ulei prost.........clar si o caraiala a cutiei de viteza. 2 ignora tabelul cu schimbatul vitezelor dat de producator. 3 exact daca apuci sa-i dai treapta 2, uita ca mai vrei treapta 1 pana nu motoreta este oprita definitiv (sau cel putin o viteza mica 10-15 km). se poate si treapta 1 din 2 insa cu mari"sacrifici" a pinioanelor. Editat Iulie 27, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreih Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 1 Ce ulei folosesti? Uleiul este "10W50 - motorex " si mai are un pic (vreo 800 de km) si trebuie schimbat. Nu am idee daca asta e bun sau slab. Legat de 1, cred totusi ca m-am exprimat prost. Cutia nu scoate zgomote dubioase, pur si simplu cand incerc sa o bag in treapta 1-a cand stau pe loc nu cupleaza si se intoarce la neutru, clac-clac insemna ca apas eu pe pedala. Daca o misc un pic motorul inainte cupleaza. Mersi mult pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iulie 27, 2011 Share Postat Iulie 27, 2011 (editat) Uleiul este "10W50 - motorex " si mai are un pic (vreo 800 de km) si trebuie schimbat. Nu am idee daca asta e bun sau slab. Legat de 1, cred totusi ca m-am exprimat prost. Cutia nu scoate zgomote dubioase, pur si simplu cand incerc sa o bag in treapta 1-a cand stau pe loc nu cupleaza si se intoarce la neutru, clac-clac insemna ca apas eu pe pedala. Daca o misc un pic motorul inainte cupleaza. Mersi mult pentru raspunsuri Schimba uleiul cu alta marca( neaparata fullsintethic) si ai sa vezi diferentza Editat Iulie 27, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 S-a rezervat problema cu senzorul...se pare ca consuma mai putin...dar am zis sa-i fac "rodajul" la senzor ) merge struna ...numai ca mi-au umblat si la acceleratie si acum am un fel de "lag" trag de maner si ...pleca in ture dupa 2 secunde ...weard...si nu-mi place deloc . Probelema cu senzorul nu neaparat o sa apara la tine ...nasol e ca e posibil sa ti se strice ...ca si la mine ...si e posibil sa se strice si a 2-a oara si atunci nu -l mai acopera garantia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Si eu am observat lagul respectiv de care zici mai sus. Dar cred ca-i vorba de free play-ul acceleratiei care merge reglat. Adica are jocul ala in care 2-3 cm nu se intampla nimica cand tragi de acceleratie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Cu "lag"-ul vezi sa nu ai relanti-ul prea jos. La carte scrie minim 1250 rpm. In alta ordine de idei, am urmatoarele lucruri care imi prisosesc de la FZ6-le meu (S2): - un cauciuc de spate, cel original, 180/55ZR-17M/C 73W Bridgestone. E vechi dar mai are carne pe el, numai bun de burnout sau de pus pentru RAR - o oglinda rupta de la baza (ca in poza) Daca are nevoie cineva, PM si aranjam bambiloid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Relantiul este intre 1025 1200 ...sa fie asta cauza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 Ce ziceti de noul fz8 ? Ma bate gandul la unu peste cateva luni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 Ce sa zic? Sau ce vrei sa auzi? Mie-mi place si as opta pentru Fazer. Daca ai bani, go for it! Am citit si topicul tau de pe incepatori. Plm, daca ne luam dupa ce zice lumea pe aici, cu totii ar trebui sa incepem pe motoare de 50 cel putin doi ani, apoi cate un an pe 125, 250, cel putin doi ani pe GS500/CB500. Dar dupa asta, daca-ti iei CBR F4i e ok, daca-ti iei R6 o sa mori Eu am inceput direct pe Fazer si nu-mi pare rau. Tu, avand in vedere ca ai mers ceva cu moto, nu cred ca ai intampina probleme foarte mari. Totul e sa o iei usor pana te obisnuiesti cu fierul. Revenind la FZ8, cred ca prin asta japonezii au suplinit ceea ce lipsea la FZ6 - puterea la turatii joase. Daca bugetul iti permite, mergi pe ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iulie 31, 2011 Share Postat Iulie 31, 2011 (editat) Prima mea iesire cu Fazerul. Ne place Varianta full hd pe youtube: Editat Iulie 31, 2011 de Garcya Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 Eu cand o sa schimb moto ...o sa trec pe ceva mai carent...ma cam rupe vantul cand bate el rau ...la 100 120 simt ca ma da jos ...si usor nu sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Cam ce consum scoateti cu un fz6 ? Si cam cat credeti ca este consumul la fz8 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Eu n-am apucat sa fac consumul, dar zilele astea o sa-l fac pentru ca sunt foarte curios care-i diferenta dintre carburator si injectie! O sa revin aici cand stiu exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Cam ce consum scoateti cu un fz6 ? Si cam cat credeti ca este consumul la fz8 ? mai mult decat Fz6 si mai putin decat FZ1.. Plm nici cal nici magar Eu n-am apucat sa fac consumul, dar zilele astea o sa-l fac pentru ca sunt foarte curios care-i diferenta dintre carburator si injectie! O sa revin aici cand stiu exact intre carburatorul cui? Eu cand o sa schimb moto ...o sa trec pe ceva mai carent...ma cam rupe vantul cand bate el rau ...la 100 120 simt ca ma da jos ...si usor nu sunt . este bine ca doar simti si nu te da jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Intre un motor cu carburator si unul pe injectie. Eu am avut hornet inainte de fz6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Intre un motor cu carburator si unul pe injectie. Eu am avut hornet inainte de fz6 nu exista termen de comparatie. Este ca si cand ai intreba sau ai dori sa faci comparatie intre cat consuma un trolebuz si un autobuz mama ce am scos o pe asta. ma uimesc singur :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.