Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Oglinzile sunt mai ascutite, putin mai agresive si manetele sunt reglabile in lungime pt 2 sau 4 degete in functie de cum vrei sa le folosesti si sunt rabatabile, am sa pun poze cu ele ca intr-o saptamana si ceva, imediat ce imi ajung. M-am tot uitat pe net si nu am gasit o evacuare ceva mai accesibila ca si pret pt ca momentan nu mai dispun de prea multi bani, aveti cumva idee unde as putea gasi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nevoie de aspect si nici de puterea pe care sunt convins ca nu o sa o simt, vreau decat sa fie putin mai zgomotoasa, desi ma gandesc sincer daca chiar asa avea nevoie de acel zgomot care la drum mai lung e destul de obositor si plus ca ar mai fi inca o gaura in buget...... Sincer cred ca ai dreptate.... ma mai gandesc daca am cu adevarat nevoie de acele tobe sport.

Editat de Tep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este.

Salut,

Are ceva logica ce spui cu senzori si chestii... dar sa inteleg atunci ca toate motoarele dintre care multe fazere care au tobe schimbate au injectia aiurea/dereglata? Care e efectul negativ exact?

Nu de alta da ce am eu in vizor pt cumparare au evacuarile schimbate, au si setul original, dar cu alea chiar ca sunetul nu e cel mai sexy :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ?

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? :)

 

 

fara poze.............eu unu nu sunt de acord cu tine aici :D

 

Intrebare,daca v-ati schimba fazerul pe viitor,cu ce ar fi schimbarea?

 

Eu unu as alege un fazer8 daca as avea banii,asta peste 2-3 ani,momentan sunt prea indragostit de fz6le meu si nu imi trebuie altceva

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna alegere:),pe mn m-ar mai tenta noul model de la kawasaki,z800 sau o agusta chiar,miarele nu ma pasioneaza,sunt prea puternice/brutale,consuma mult,si consider ca nu ai ce face cu ele,decat daca il iei sa te dai touring mult sau curse....

 

Triumphul este o alegere buna,mai ales pentru tara noastra,te poti plimba cam peste tot cu el,dar nu stiu daca ai confortul si linistea unui fazer,

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as incerca emotiile unui FZ1 sau un Z1000S, dar cred ca inca nu sunt pregatit pentru ele. Poate un FZ8 Fazer

incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga.

dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme

 

nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu.

Stiu ca era unul prin Ploiesti. Dar vezi, ca daca schimbi fata, trebuie sa schimbi totul: carena, faruri, cardul de bord, plasticele de pe interiorul carenei. Am o banuiala ca nici prinderea carenei pe cadru nu e in acelasi loc ca la 1998-2001, la "foxyeyes" carena mi se pare ca e mai scurta si prinderea laterala de pe cadru e mai in fata un pic.

 

Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ?

Cel mai bine e sa descarci un manual de pe net si vezi acolo care-s valorile. Daca motocicleta nu are si alte probleme, eu zic sa o iei. Nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu asa ceva pe aici, iar daca chiar e o problema, piesa cu pricina o gasesti pe e-bay intre 25 (sh) si 60 (nou) de lire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga.

dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme

 

nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii

Stii cum e: toata viata mananci numai mancare de cartofi, parca ai trece si pe mancare de fasole, la un moment dat. Asa si cu mobrele astea, parca incepi sa te plictisesti de ele si, ai mai vrea o schimbare cateodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ?

Tocmai normal nu este, eu am 14.1-14.2 la relanti si asta cu 2 becuri pe scurta (adica 50W consum suplimentar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un Triumph Tiger XC 800 :) Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza.

 

- vezi aici ce si cum :)

 

 

muahhhhaaaaaahhhhha, aproape m-ai comvins sa renunt la ktm :)))))))))

apropos, cate dakar-uri a terminat celebrul triumf ???? cea mai buna gluma pe ziua de azi!

incercati un 990 si dupaia discutam ;)

 

filmuletul e frumos, ce sa zic...americanii de la icon fac treaba buna. as fi curios sa vad macking of-ul, cred ca e funny :))

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca as merge la Dakar m-ar interesa de cate ori l-a terminat, altfel nu. E model nou lansat in 2010, nu cred a a avut cand sa participe pana acum de prea multe ori.

 

Si nu incerc sa te conving nimic, mergi pe ce iti place tie, altfel toata lumea si-ar lua acelasi model de motocicleta si ar fi tare plictisitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune....

este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O conexiune nu iti inghite 0.8V. Releul se poate repara sau schimba la nevoie, nu e foarte rau, dar poate sa fi afectat deja bateria - asta doar ca sa iei in calcul si posibilitatea sa ai nevoie de o baterie noua.

 

Nu stiu motocicleta, nu mai merg la intalniri de cativa ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva ca de ce sa treci de la fz6 la fz8 ca au aproape aceiasi putere. Ii dau o tura cu fz8-ul meu sa se convinga ca diferenta de putere nu e tocmai mica. La cuplu nici macar nu se pot compara cele doua modele. Aceiasi treaba si intre fz8 si fz1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...