Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Oglinzile sunt mai ascutite, putin mai agresive si manetele sunt reglabile in lungime pt 2 sau 4 degete in functie de cum vrei sa le folosesti si sunt rabatabile, am sa pun poze cu ele ca intr-o saptamana si ceva, imediat ce imi ajung. M-am tot uitat pe net si nu am gasit o evacuare ceva mai accesibila ca si pret pt ca momentan nu mai dispun de prea multi bani, aveti cumva idee unde as putea gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tep Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 (editat) Nu am nevoie de aspect si nici de puterea pe care sunt convins ca nu o sa o simt, vreau decat sa fie putin mai zgomotoasa, desi ma gandesc sincer daca chiar asa avea nevoie de acel zgomot care la drum mai lung e destul de obositor si plus ca ar mai fi inca o gaura in buget...... Sincer cred ca ai dreptate.... ma mai gandesc daca am cu adevarat nevoie de acele tobe sport. Editat Ianuarie 17, 2013 de Tep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 La ce iti trebuie? La moto cu injectie evacuarea (senzorii din catalizator) chiar iti trebuie, nu ma prind de ce vrei sa schimbi - mergi pe circuit si ai nevoie de inca 1.42 CP in plus sau doar pentru aspect? O poti imbraca pe cea actuala sa arate a carbon daca vrei aspect. desi arata bine si asa cum este. Salut, Are ceva logica ce spui cu senzori si chestii... dar sa inteleg atunci ca toate motoarele dintre care multe fazere care au tobe schimbate au injectia aiurea/dereglata? Care e efectul negativ exact? Nu de alta da ce am eu in vizor pt cumparare au evacuarile schimbate, au si setul original, dar cu alea chiar ca sunetul nu e cel mai sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? Nu stiu ce sa zic..din partea mea, daca dai o bere, te primesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Si-a schimbat cineva ghidonul pe fz? Cel de fabrica mi se pare ca ofera o pozitie cam dreapta. Pe hornet stateam aplecat mai spre fata. Vreau niste poze daca aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 @Chivu : eu mi-am schimbat ghidonul ,am pus unul rizoma ,este cel de 22 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Editat Februarie 9, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) Ma primiti si pe mine pe aici cu FZ8-ul ? fara poze.............eu unu nu sunt de acord cu tine aici Intrebare,daca v-ati schimba fazerul pe viitor,cu ce ar fi schimbarea? Eu unu as alege un fazer8 daca as avea banii,asta peste 2-3 ani,momentan sunt prea indragostit de fz6le meu si nu imi trebuie altceva Editat Februarie 9, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cu un Triumph Tiger XC 800 Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza. - vezi aici ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 (editat) buna alegere:),pe mn m-ar mai tenta noul model de la kawasaki,z800 sau o agusta chiar,miarele nu ma pasioneaza,sunt prea puternice/brutale,consuma mult,si consider ca nu ai ce face cu ele,decat daca il iei sa te dai touring mult sau curse.... Triumphul este o alegere buna,mai ales pentru tara noastra,te poti plimba cam peste tot cu el,dar nu stiu daca ai confortul si linistea unui fazer, Editat Februarie 9, 2013 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Dupa cum am spus, e alta clasa - nu se pune problema de liniste si comfort, ci de capabilitati offroad. Miare? Alea sport sunt pentru aia cu puța mica, vacile (enduro-touring) sunt cam grele pentru gustul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 nu ziceam neaparat de super sport,ci si de fz1,z1000,cb1000 etc....,pe viitor chiar as incerca un sport doar din curiozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Eu as incerca emotiile unui FZ1 sau un Z1000S, dar cred ca inca nu sunt pregatit pentru ele. Poate un FZ8 Fazer Editat Februarie 10, 2013 de Shepard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Eu as incerca emotiile unui FZ1 sau un Z1000S, dar cred ca inca nu sunt pregatit pentru ele. Poate un FZ8 Fazer incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga. dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 stie cineva vre-un fzs 2002-2003 la dezmembrat? as schimba fata la al meu. Stiu ca era unul prin Ploiesti. Dar vezi, ca daca schimbi fata, trebuie sa schimbi totul: carena, faruri, cardul de bord, plasticele de pe interiorul carenei. Am o banuiala ca nici prinderea carenei pe cadru nu e in acelasi loc ca la 1998-2001, la "foxyeyes" carena mi se pare ca e mai scurta si prinderea laterala de pe cadru e mai in fata un pic. Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Cel mai bine e sa descarci un manual de pe net si vezi acolo care-s valorile. Daca motocicleta nu are si alte probleme, eu zic sa o iei. Nu am auzit pe nimeni sa aibe probleme cu asa ceva pe aici, iar daca chiar e o problema, piesa cu pricina o gasesti pe e-bay intre 25 (sh) si 60 (nou) de lire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 incearca linistit , daca nu deschizi toata acceleratia pe vitezele 1-2 la inceput n-ai nici o problema, pana in 7k rpm trage un pic mai bine decat fz6 si cutia e mai lunga. dar daca vrei sa te dai la ea cu mici modificari te tii cu sbk-urile si st-urile mari fara probleme nu vad dece ai trece de la fz6 la fz8.. au aceasi putere.. un pic de cuplu in plus la turatii medii Stii cum e: toata viata mananci numai mancare de cartofi, parca ai trece si pe mancare de fasole, la un moment dat. Asa si cu mobrele astea, parca incepi sa te plictisesti de ele si, ai mai vrea o schimbare cateodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Salutare astazi am fost cu un prieten sa isi cumpere un FZ6 naked si dupa vizulizare si probe am hotarat sa masuram si incarcarea bateriei....la relantiu avea 13,4-13,5 V si in ture la 5000 rpm avea 13,8 V... este ceva normal sau comun la acest model cu incarcarea ? ca dupa cate stiu eu incarcarea trebuie sa fie atat la relantiu cat si in ture 14 V chiar 14,2 .... poate sa imi raspunda cineva ? Tocmai normal nu este, eu am 14.1-14.2 la relanti si asta cu 2 becuri pe scurta (adica 50W consum suplimentar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) Cu un Triumph Tiger XC 800 Dar asta inseamna schimbarea clasei, ceea ce nu ma tenteaza. - vezi aici ce si cum muahhhhaaaaaahhhhha, aproape m-ai comvins sa renunt la ktm )))))))) apropos, cate dakar-uri a terminat celebrul triumf ???? cea mai buna gluma pe ziua de azi! incercati un 990 si dupaia discutam filmuletul e frumos, ce sa zic...americanii de la icon fac treaba buna. as fi curios sa vad macking of-ul, cred ca e funny ) Editat Februarie 10, 2013 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Daca as merge la Dakar m-ar interesa de cate ori l-a terminat, altfel nu. E model nou lansat in 2010, nu cred a a avut cand sa participe pana acum de prea multe ori. Si nu incerc sa te conving nimic, mergi pe ce iti place tie, altfel toata lumea si-ar lua acelasi model de motocicleta si ar fi tare plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune.... este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 O conexiune nu iti inghite 0.8V. Releul se poate repara sau schimba la nevoie, nu e foarte rau, dar poate sa fi afectat deja bateria - asta doar ca sa iei in calcul si posibilitatea sa ai nevoie de o baterie noua. Nu stiu motocicleta, nu mai merg la intalniri de cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustDoIt Postat Februarie 12, 2013 Share Postat Februarie 12, 2013 Zicea cineva ca de ce sa treci de la fz6 la fz8 ca au aproape aceiasi putere. Ii dau o tura cu fz8-ul meu sa se convinga ca diferenta de putere nu e tocmai mica. La cuplu nici macar nu se pot compara cele doua modele. Aceiasi treaba si intre fz8 si fz1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.