Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Zicea cineva ca de ce sa treci de la fz6 la fz8 ca au aproape aceiasi putere. Ii dau o tura cu fz8-ul meu sa se convinga ca diferenta de putere nu e tocmai mica. La cuplu nici macar nu se pot compara cele doua modele. Aceiasi treaba si intre fz8 si fz1.

 

n-am zis ca nu e diferenta, doar ca e mica si FZ1 nu-i o bestie de neimblanzit dupa cateva sezoane pe fz6

 

poate ai mers pe fz6-le de 70cp

 

 

Pot sa fiu eu cineva?

 

NU

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic.

 

Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara...



Si niste poze cu motoreta:

post-46364-0-41325100-1360699747_thumb.jpg

post-46364-0-66594800-1360699761_thumb.jpg

post-46364-0-89086000-1360699835_thumb.jpg

post-46364-0-50548200-1360699876_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FZ6 anii 2004-2006 are 97 cai frumosi. Din 2007 au murit 21 dintre ei pentru varianta standard dar s-au gasit bani de fân pentru S2. :)

Editat de Batranu`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciureanu, al meu e FZ8. E obositor pe autostrada. Am facut 650 km intr-o zi dintre care o parte pe drum foarte rau. Am mers in Ungaria vreo 200 de km pe autostrada la 140km/h si e foarte deranjant vantul. I-am luat acuma un parbriz, comandat de la userul Garcya, si chiar zilele trecute l-am testat. Pe langa ca arata foarte bine motocicleta cu el, protectia la vant se face a dracului de simtita la peste 120 la ora, deci am rezolvat problema cu vantul.

 

Am luat si un topcase de la Givi de 47 litri, mai niste inaltatoare de ghidon si e gata de touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: ce presupune revizia la o motocicleta (revizia de dupa iarna) FZ6? Am luat ulei Motul 7100 10w40 si filtru K&N303C (FZ6n-2005). Am inteles ca dupa 2007 e de filtru ulei K&N204c (ceva de genul). Apoi... altceva ar mai fi? Am un amic care si-a luat si filtru de aer... Trebuie sa mai schimb si placutele de frana spate, dar aia e alta poveste, nu intra tocma' in revizia de dupa iarna.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..."

 

 

Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciureanu, al meu e FZ8. E obositor pe autostrada. Am facut 650 km intr-o zi dintre care o parte pe drum foarte rau. Am mers in Ungaria vreo 200 de km pe autostrada la 140km/h si e foarte deranjant vantul. I-am luat acuma un parbriz, comandat de la userul Garcya, si chiar zilele trecute l-am testat. Pe langa ca arata foarte bine motocicleta cu el, protectia la vant se face a dracului de simtita la peste 120 la ora, deci am rezolvat problema cu vantul.

 

 

 

 

lol uite aici parbriz de vara si parbriz touring :)

post-1787-0-24869200-1360770343_thumb.jpg

post-1787-0-98315400-1360770360_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumes @Adrian pt raspuns, daca nu este relul "busit" probabil e vre`o conexiune....

este vb despre un FZ6 aerografiat tot cu capete de skeleti(banuiesc ca il stiti majoritatea e din Buc motorul), culoare negru cu galben sa spun asa ...aveti ceva idee de el sau puteti sa imi spuneti ceva ? acidentat ,trantit etc etc... ?

 

am fost sa o vad anu trecut,pare ok motocicleta,in afara ca vanzatorul minte ceva in lagatura cu tobele,alea nu costa sute de euro,si 8-10 milioane (VSC),ma sunat acum cateva zile daca mai vreau sa o cumpar,iam oferit 2800 anu trecut si nu a vrut pana sa o iau pe blonda

 

Diferenta dintre FZ6 si FZ8 e considerata a fi aceiasi ca intre FZ8 si FZ1. Am mers pe FZ1 si pot spune ca e mult mai brutal ca FZ8-ul meu. Dar poate aveti dreptate, pe FZ6 nu am mers deci nu va contrazic.

 

Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara...

 

Si niste poze cu motoreta:

 

 

de acord cu inalnirea

 

eu mi-as lua fz8 fazer doar pentru plusul de cuplu,oricata putere ar avea o motocicleta nu o folosesti pe toata,decat daca te dai pe pista,fz8 se respecta si in touring si in oras,fz1 parerea mea e prea mult deja,fiecare cu parerea lui,desi un miar o sa iti consume mai mult in oras,si parca imi plac mai mult ochii aia de pisica de la fazer6 - fazer8,la fazer 1 e deja un pic patratos si parca e mai dur

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@infopass: Verificat furca (trebuie servisata la 2-3 ani), presiune in pneuri, cablurile de ambreaj si acceleratie, schimbat antigelul daca e vechi, verificat bateria cu voltmetrul, lantul si pinioanele (preventiv), intins lantul (preventiv), pus benzina noua si asigurarea :D. Sper ca le-am acoperit pe toate.

Editat de bogdan192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Dar sa lasam astea deoparte. In caz ca nu exista, ar trebui sa organizam anul asta o intrunire de FZ-isti undeva in tara..."

 

 

Chiar ma gandeam la chestia asta cu o intalnire de FZ-uri. Eu ma gandeam la o varianta: un Transfagarasan sau o Transalpina facem aproape toti, cel putin odata pe an. Facem in asa fel incat s-o facem toti in aceeasi week-end, si treaba e rezolvata.

-Noi ne-am intalnit deja :peace: si sunt de acord cu o intrunire, aproape oriunde in tara..Numai ca nu prea stiu ce sa zic de plimbarea in sfarsitul de saptamana, e cam aglomerat..era mai ok in timpul saptamanii..

 

-In alta ordine de idei, ma uitam azi pe un anunt de vanzare si anume: /index.php?/topic/690350-vand-yamaha-fz6-fazer/

Vad ca fazerul lui, are acelasi an ca al meu, dar nu inteleg de ce culoarea cadrului meu este negru, iar al lui, este argintiu ? sau cum se fac diferentele astea ? cred ca nici abs nu are..

Si ca tot veni vorba de ABS, modelele FZ6N, au ABS ?

 

-Si inca ceva, uleiul standard pentru fz6 este 5100 10w40, nu ?

Editat de Banditrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc Motul 7100 10w40. Nu stiu care e diferenta dintre 5100 si 7100, si nici nu-mi bat capul cu chestii de astea. 7100 am folosit de la incep la in fostul GSX-F, de asta folosesc si la Fazer. Daca te uiti in carte, constructorul recomanda:

Wet sump

At 5C (40F) or higher
Yamalube 4 (20W40) or SAE 20W40
type SE motor oil
At 15C (60F) or lower
Yamalube 4 (10W30) or SAE 10W30
type SE motor oil
Asta e in manualul mobrei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre 5100, 7100 si 300V e urmatoarea: 5100 e semisintetic, 7100 e full sintetic iar 300V e sintetic optimizat pentru performanta maxima pe o durata foarte scurta de timp, de pilda o cursa dupa care schimbi uleiul. Lanturile esterilor se degradeaza in timp si utilizare, cu cat sunt mai lungi performanta e mai buna dar durata de viata mai scurta.

 

Concluzia: 5100 nu e facut pentru motoarele actuale (bagam pe vremuri in CB500, generatie 1990), 7100 e tocmai bun pentru utilizarea normala a motocicletei iar 300V e pentru cei care se dau pe circuit si schimba uleiul dupa fiecare 1000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagai 7100,5100 e pentru motociclete cu rotătii mai joase,nicidecum pentru motociclete mai vechi,îi poţi pune liniştit şi la fazer ,că presupun nu mergi mereu constant cu peste 9-10 k ture.la vascozitate nu umbla nimeni?10w40 zic si eu ca e cea mai buna

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vascozitatea se alege in functie de temperatura, nu dupa chef.

 

CB500 urca la 10.000 de ture, cu Fazerul rareori ajung la 8000 (nu am nevoie, trage suficient), turatia nu mi se pare un criteriu de alegere. 5100 e semi-sintetic, Fazerul merge pe full-sintetic asa ca nu e deloc in regula sa bagi 5100 in Fazer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimic,doar ca e mai gros semisintetic,am intrebat mai multi mecanici,depinde si de stiul de mers si de motocicleta,atata tot,10w40 ii bagi daca mai mergi cu mobra si pe temperaturi scazute,daca umblii numai vara numa in trafic,poti sa modifici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sonyy, ceea ce spui cred ca doar tu intelegi. Vascozitatea nu are treaba cu compozitia, exista si sintetic si semisintetic de aceeasi vascozitate si nu te joci cu ele, poti sa strici pompa de ulei daca bagi ulei vascos de vara si pornesti motorul la -10. Lasa mecanicii ca nu au inventat aia uleiul, daca nu sunt in stare sa citeasca instructiunile de folosire sunt carpaci, nu mecanici. E usor sa te faci carpaci, nu iti trebuie decat un set de chei si vreo cativa amici care sa te recomande drept mare mecanic, iar cand spargi un motor dai din umeri si zici ca asa era din fabrica (era o discutie similara pe forum ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un 15w40 poti sa ii bagi daca mergi doar in sezonul calduros,si mergi mult in oras,am vazut multi care si-au pus asa,ma rog parerile sunt impartite,tipul de ulei trebuie pus si in functiile de conditiile in care circuli cu ea(vremea meteo,stilul de mers,touring,agresiv etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...