Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Audi am dat 500 lei pe topcase cu suport si prinderi,este Sh,l-am cumparat de la cineva care isi vindea mobra si isi vindea si din accesorii separat,si chestia misto e ca e si Original Yamaha,iar nou sare cu tot cu prindere si suport de 300 euro....

 

Pretul tau e bun, dar original e prohibitiv. De 300 eur bag benzina si car un rucsac in spate sau prins cu plasa pe locul din spate, si-asa merg doar eu pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut

 

Si-a montat careva pe motoreta gear indicator? Se poate pune?

Nu de alta dar de multe ori imi pun intrebarea in ce treapta de viteza sunt.

La inceputurile mele intr-ale motoretismului numaram/tineam oarecum minte, socoteam cumva

Acum imbatranesc si mai uit.

Poate unora nu le pasa in ce viteza sunt, dar mie tare mi-ar placea sa stiu.

 

Zilele trecute am facut primul drum cu noua mobra in afara orasului.

Fiind familiarizat cu Fazerul S2 am avut o surpriza maxima calarind pt prima data un naked.

Foarte placuta si controlabila pana undeva in jur de 120 km/h.

Intre 120-150 km/h (maxim cat am mers ) cam neplacut, desi am parbriz. m-am luptat ceva cu vantul.

E adevarat ca poate mi-am cam iesit din mana . In 2013 n-am mers deloc , In 2012 daca am facut 1500 km mare mirare.

Per ansamblu sunt bucuros ca am luat o motoreta care-mi place si cu care vreau sa merg din ce in ce mai mult.

 

De cauciucuri nu stiu ce sa zic. Poate voi stiti mai multe.

Am niste Pirelli diablo DOT2010 noi. Le-a cumparat fostul proprietar dar sunt nefolosite.

Mergand spre Ploiesti m-am oprit sa alimentez la Pucheni. Adica mers aprox 30km sa zic.

Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci.

Am capatat o oarecare nesiguranta , parca nu-mi venea sa merg mai sportiv. In cele din urma mi-am zis ca mai bine merg in limitele mele si sa ma intorc intreg .

Afara era o temp de aprox 22 grade senin cu soare.

Cine cunoaste modelul asta de gume poate imi impartaseste si mie din experinta lui.

Si sa nu intelegeti gresit. Mobra a mers ca pe sine. Poate problema a fost doar la mine.

 

Regards,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate pune indicator, am vazut pe un alt forum o discutie mai de mult. Mie imi e perfect inutil pentru ca in functie de mers schimb in sus sau in jos, in jos pana dau de limita si in sus la fel.

 

Cauciucurile nu ai de ce sa te astepti sa se incalzeasca prea tare la 22 de grade afara, nu e totusi chiar atat de cald; cred ca e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In timp ai sa te obisnuiesti cu motorul si nu mai ai nevoie de indicator. Si eu imi doream la inceput pentru ca am vazut la prietenul meu la un Fazer din 2008 dar a mea este din 200 model mai vechi si nu are. Daca mergi cu ea ai sa o simti, eu am invatat-o din turatii si la cum o simt stiu in ce treapta sunt , desi nu le numar niciodata.

 

Cauciucurile trebuiesc incalzite bine cand "te dai bine pe curbe" asa la drum relax cu un touring nu ai neaparat nevoie sa verifici temperatura si sa tregi concluzia ca nu sunt ok...

Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am vazut ca ai spus nu prea ai mers cu mobra...cand vei merge mai mult asemenea gunduri vor disparea.....

Nu ma intelege gresit. Nu sunt incepator intr-ale motoretismului

Vreau doar un feedback din partea celor care sunt incaltati cu astfel cu gume.

Eu personal n-am mers pe asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe cheia + pasager + topcase cu pireli diablo roso 2 s-a comportat excelent pe curbe

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am atasat 2 poze cu ele.

astept sa se incalzeasca vremea si mai vedem . poate isi vor face treaba cum trebuie.

anul asta raman pe ele ca n-am bani sa le schimb.

 

si inca ceva

de unde imi iau un filtru de aer? si pe la ce bani se invarte?

post-38187-0-21490300-1400052722_thumb.jpg

post-38187-0-80882600-1400052746_thumb.jpg

Editat de finu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus michelin pilot power 2ct si aplecat pe curbe tot fuge spatele in lateral (peste 8000rpm, dar a prins marcajul). Cred ca presiunea pe spate pt dat pe curbe trebuie sa fie sub cei 2.5 bari indicati si pe care eu ii aveam in guma spate. Suspensia spate nu ajuta nici ea prea mult pt mers sportiv (dar asa e facuta). Inainte am avut pirelli diablo. Michelin pare mai bun, dar sunt si dot mai nou. La mers touring eu nu mi-as face griji de temperatura in gume. Nu le incalzesc fortat decat daca vreau sa ii dau in viraje, daca merg lejer nu insist pe incalzirea lor deloc.

 

 

 

filtru aer am luat de la mymoto anul trecut, 107 lei, fara sa fie ceva super-extra, dar nici nu am cautat alt pret in alta parte.

 

L-am montat eu ca era simplu. Mare atentie sa nu scapi ceva in motor cand umbli la airbox (cutia filtrului). Rezervorul nu il scoti de tot, doar il ridici si ii pui o proptea, preferabil ceva lemn lat sa nu se miste stanga-dreapta (atentie sa nu sara sigurantele care clampeaza conductele).

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru dupa ce m-am oprit a fost sa scot manusa si sa verific temperatura cauciucului spate. Atat cat poti verifica. Surpriza totala. Cam reci.

 

ce presiune aveai in anvelope?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva.

 

Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate....

Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul.

Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km

13litri x100/200km = 6,5

Bafta



ce presiune aveai in anvelope?

Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ??????

Este indicat ??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, am si eu o intrebare, cand intra pe ,,rosu,, cum imi arata pe afisaj si cati km mai pot merge asa? Vreau sa-i fac consumul dar nici nu doresc sa raman in pana prostului pe undeva.

 

Cred ca am ceva probleme cu pluta din rezervor pentru ca nu-mi arata bine pe afisaj, daca raman pe o singura linie din 5-6 cate are si ajung sa-i pun combustibil.....pana la plin intra 8-9 litri, e cam mare diferenta pana la 20.

Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste.

Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km.

In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta.

 

Functie de stilul de mers, poti sa depasesti chiar 300km cu un plin, doar daca ai fost ponderat.

Cel mai mult am mers pe trip F aproape 56km.

 

Ultimul consum la mine: 14.45litri x 100 / 260km = 5,56 L/100km

 

 

Cel mai simplu mod de a-i face consumul: umpli rezervorul pana sus in buza, mergi 100 km, umpli la loc rezervorul pana-n buza si vezi cat ti-a consumat.

Nu poti sa-l umpli pana in buza, ca atunci cand o lasi pe cricul mic, o sa-ti iasa benzina pe tevile de preaplin si te trezesti cu ea pe adidasi/ghete.

Raman cca 1-2cm sub gratarul ala metalic din rezervor, pentru expansiune vapori la caldura, etc. Altfel iti da benzina afara (la partea de jos sunt niste tevusti de cauciuc).

Media e mai realista daca faci consumul pe o distanta cat mai mare (ideal de la plin la gol). La prima suta ai eroarea faptului ca poti sa bagi mai mult sau mai putin cu 0,5-1litru si iti strica media.

Oricum, mobra asta ia intre 4,1 si 6,2 functie de stil.

 

 

Becul se poate aprinde cand stationezi si sa se stinga in mers din cauza inertiei care duce benzina maii in spate....

Cel mai bun mod de a face plinul este sa faci cu a zis Metal Heart mai sus....si nu trebuie neaparat 100 de km ca poate faci mai mul.

Ca sa vezi consumul faci o ecuatie simpla.....Litrii X 100 Impartit la km

13litri x100/200km = 6,5

Bafta

 

Intrebare : in cauciucurile moto se poate baga azot ??????

Este indicat ??????

Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi.

Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi).

Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza.

 

 

Azot in gume moto?

M-a batut gandul, dar nu am incercat. Trebuie dezumflate complet inainte de a baga.

Sa-l intrebam pe marc marquez (vad poza din semnatura)...

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate baga azot, dar care e scopul?



ici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Ba da, daca opresti moto si o lasi pe cric s-ar putea cand pui contactul sa vezi ca nu mai e pe F. Mie mi se intampla des sa ajung acasa cu 1-2 km pe F si a doua zi sa fie doar pe ultima linie de indicator, iar dupa 1-2 km sa intre iar pe F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand intra pe rosu, trece automat indicatorul pe trip F, unde contorizeaza cati km ai facut de cand ai intrat pe "rosu". Odata cu trecerea automata pe TRIP F, pe indicatorul de benzina ultima linie orizontala clipeste.

Daca plutitorul e defect, atunci nu iti ramane decat sa numeri km.

In principiu, pui la zero km partial (trip1 sau trip 2 care vrei tu) si apoi vezi cand ajunge la 250km. Daca te incadrezi in 250km, sigur nu ramai pieton. Faci si consumul cand ajungi la pompa cu ocazia asta.

 

 

 

Nu am patit niciodata sa se aprinda becul din cauza inertiei, poate vorbesti de alte mobre mai vechi.

Aici odata ce a intrat pe trip F, nu o mai scoate nimic inapoi.

Nu am patit niciodata sa am variatii datorita plimbarii benzinei in rezervor (am facut 6000km cu mobra asta totusi).

Nivelul poate fi aratat in minus cand sta pe o parte fata de cazul cand o tii verticala, cu o variatie de cel mult o linie pe indicatorul digital. De-aia e si bine sa nu faci plinul pana in buza.

Poate ai alt indicator si din ce spui de F inseamna ca ai indicator electronic. Eu am indicator mecanic ( tip ceas ) si la mine se intampla asta......cand stau pe loc am becul aprins si cand plec se stinge.

Sau daca am putina benzina in rezervor se aprinde becul si daca pun frana fata mai violent si ma las mult pe furca.....

Pentru mine nu este un dezavantaj...m-am obisnuit cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

filtru aer am luat de la mymoto anul trecut, 107 lei, fara sa fie ceva super-extra, dar nici nu am cautat alt pret in alta parte.

 

L-am montat eu ca era simplu. Mare atentie sa nu scapi ceva in motor cand umbli la airbox (cutia filtrului). Rezervorul nu il scoti de tot, doar il ridici si ii pui o proptea, preferabil ceva lemn lat sa nu se miste stanga-dreapta (atentie sa nu sara sigurantele care clampeaza conductele).

thx for info.

stiu cum sa-l schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

33 psi fata cu 36 psi spate. exact cat e trecut pe bascula.

 

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata eu am 1,9 - 2,0 si pe spate 2,0 - 2,1

nu-i cam putin? zic si eu

pe de alta parte daca presiunea e mai mica guma se incalzeste mai repede, dar se si uzeaza mai repede.

cel putin eu asa cred.

 

prea mult pe spate!

 

Pune 2.1-2.2 (30-32 psi)f ata si 1.9-2.0 (27-29 psi)spatele cand mergi singur - oras sau drumuri virajate.

Cand mergi cu pasager sau drumuri drepte de tip autostrada, baga 2.2-2.3 pe spate.

 

Cu presiune mare, carcasa lucreaza prea putin si guma nu se incalzeste. in plus, pata de contact e cam mica si aderenta e mai slaba.

Bafta!

nu merg cu pasager. si nici nu vreau

o sa refac presiunea conform celor spuse de tine si revin cu feedback.

cand s-or opri ploilea astea.

 

ce-mi poti spune de DOT? sunt 2010 rulate cam 500 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cred si eu. Uzura este mai mare si se aplatizeaza. Dar 2.25 fata si 2.5 spate pt mers solo, cat scrie pe bascula, cred ca dauneaza. Nu ai aderenta.

 

Banuiam ca ar fi asa, dar daca zic mai multi, cred ca trebuie sa mai scad. O simt alunecoasa pe viraje. A ramas un deget pana la buza gumei care nu pot sa-l scot ca o simt cum se reaseaza pe viraje si e la limita. Am incercat sa compensez din gaz si sa duc mai multa masa pe guma spate dar da din poponet.

 

Nu mai zic de guma fata pe giratorii e nasoala la 2.25bari. Chiar si cu michelin 2ct.

 

10x boys!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scrie clar pe bascula cat trebuie bagat.. de ce va complicati ? o presiune simtitor mai mica a pneurilor, rezulta intr`un consum oarecare mai mare... si vibratii inutile, instabilitate in viraje .. si altele..

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.1 fata si 2.3 spate si merge de rupe,merg mai mult cu pasager,aderenta f buna,si incalzirea destul de repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...