littlekriminal Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut lume, caut si eu o pedala de frana pentru un FZ6. Dati-mi si mie un semn daca stiti ceva ce nu stiu eu. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) era pe forum la dezmembrat asear ceva anunt. ia verifica /index.php?/topic/706000-dezmembrez-f4ifz6sv650-recent-aduse/ Editat Iunie 3, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Bune bune consumurile la s2. Eu n-am reusit sa scot sub 6 deloc. Deobicei afara merg 130-140 constant (fz6n). Conteaza foarte mult cum mergi; in ultimele zile am facut 3000 km si am avut consum intre 4.5 la mers lejer si peste 5 la mers mai tare, dar cam acelasi tip de drum (in afara localitatii, drum intins, fara sate etc). La 130 pe autostrada consuma vreo 0.5 in plus fata de 90 pe DN (in Bosnia limita pe DN e 80 si e politie din plin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut lume, caut si eu o pedala de frana pentru un FZ6. Dati-mi si mie un semn daca stiti ceva ce nu stiu eu. Merci! pentru ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 consumul mic dat de mine chiar e la mers batrineste. ziceam doar ca se poate. asta pt informarea celor 2 vitezisti. in linie dreapta cu 180 tot (omu) stie sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Mers lejer am scos si eu un 4.2, pe drumuri judetene, mers cca 90-110 la ora. Mai putin eu nu voi reusi niciodata. Nu pot batraneste, simt ca fortez motorul. Imi place sa-l tin in "power band", sa fie gata oricand de sprint. Si acum ca simt ca am fost incadrat pe nedrept la vitezistii lenti: 180 e putin pt mine. )) Glumesc. Imi place cum se duce, ating viteze de genul mentionat, chiar o idee mai sus, dar apoi o las inapoi la 130-140. E un fel de mers constant dar cu reprize de acceleratie, functie de trafic si dispozitie. Top speedul nu l-am incercat si nu ma intereseaza. Pentru asta exista youtube. Personal nu am suficiente motive sa imi placa cu mobra pe autostrada. E plictisitor. Poate doar niste viraje de 150-180 la ora, dar cu grija. Montantii balustrazii de pe margine sunt extrem de periculosi in caz de lowside, intrarile pe pod te arunca in sus, prosti multi cu masinile, etc. In principiu apreciez un motor din prisma raportului cai putere/greutate care e mult peste cel de la o masina, pentru manevrabilitate si partial confortul. Consumul nu a fost niciodata pe primul loc. Evident ca poate scadea consumul si mai jos, dar mersul pe motor isi pierde farmecul. 60 la ora deja prind si cu bicla. Sa fiti iubiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Nu stiu cine sunt vitezistii mentionati, dar nu eu. Am mers cu maxim 140 pe autostrada si in general cu 120 afisat pentru ca eram un grup si unii sunt cu sidecase care oficial rezista pana la 120 km/h (si tot a cazut un side case pe o curba in Austria la doar 60 km/h).Autostrazile sunt bune doar daca ai de facut un drum lung cat mai simplu si cat mai repede. Acum o saptamana am avut de ajuns din Praga in Villach (sudul Austriei) intr-o zi, cam 700 km pe ploaie torentiala si temperaturi sub 10 grade in Austria. Tot ce voiam era sa ajung pe lumina (nu s-a intamplat) intr-un loc unde sa ma usuc si sa ma incalzesc, autostrada era perfecta; fara autostrada faceam doar jumatate din drumul asta.Maine plec la un alt drum de 900km, din care autostrazi in total 180 km. Nu am de oprit pe drum, nu am de vizitat, tot ce vreau e sa ajung din punctul A in punctul B si pe autostrada as face drumul intr-o zi, fara autostrada imi ia 2 zile; o zi in plus, cazare, masa, sunt lucruri pe care autostrada le-ar evita. Suntem 4 oameni, asa ca totul se inmulteste cu 4. Editat Iunie 3, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 pentru ce an? 2004-2006 e modelul meu, dar cred ca se potriveste si de la S2 sau fzs. Daca vad o poza, imi dau seama. Ai ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) ai sunat la anuntul din link? are si fz6 la dezmembrat. baieti: era o discutie amicala. oricum topicu asta nu prea sta in top. eu as alege autostrada mai ales ca nu ai de oprit. la 4 e destul de mare diferenta Editat Iunie 4, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Tocmai incercam sa tin topicul sus. Mai ales ca afara ploua. Amicala am inteles-o si eu. Daca ne-am supara aici asa de repede, pe strada ar trebui sa facem spume la fiecare semafor. Sunt chill. On topic: tot vad un fazer semicarenat cu toba stock prin constanta, merge solo si x2 cateodata, dar nu opreste unde suntem adunati mai multi (si cu alte motoare). Ce-i drept odata a oprit f putin si a plecat... !? Ulterior am vazut o poza in care mai era inca un fazer, dar eu stateam cu spatele si nu l-am observat (era si zgomot de motoare in jur). Nu suntem numai bad boys, unii mai au si scoala )) si stiu sa vorbeasca si despre altceva decat femei si bautura. Era o incurajare... Poate il vad la seawolves acum in iunie, daca noi motoristii din ct suntem prea putini... )) salutare baieti! Editat Iunie 4, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat Editat Iunie 5, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat +1Mi se pare ca despre asta e motociclismul, drumuri virajate, inedite, si cu peisaje de vis.. autostrada iti ofera o bucata de drum, care te ajuta sa ajungi mai repede din punctul a in punctul b. Fara peisaje diversificate fara placerea de a "munci" ghidonul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 in weekendul trecut am dat o tura pe cheia nu mai am nici o temere referitoare la cauciucuri. s-au comportat foarte bine inclusiv pe ploaie torentiala. ca si consum am avut ceva in jurul valorii de 5.4 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu am dat o tura de transfagarasan dupa 300 de km imi mai arata 3linii.... cred ca sa dereglat plutitorul sau senzorul acela ce idica nivelul... ati avut vre-unul aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Domnilor, aici e topic de FZ6. Topicul cu scutere cu rezervoare de 17 litri s-a mutat.Va rog sa exprimati consumurile in mililitri/100km, sau in litri la mia de km sa iasa niscaiva valori supraunitare. Incep sa cred ca aveti de fapt alte motorete sau ca gasiti doar drumuri la vale, sau mergeti cumva cu motorul oprit. Un-explainable! Si o poza cu un FZ6 mai mult decat naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) mare pacat ca nu se mai fabrica fz6.....acum se fabrica fz8 care nu a avut acelasi succes ca fz6le parerea mea,e foarte greoi si e mai maricel decat fz1 Editat Iunie 10, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianB1 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Eu am dat o tura de transfagarasan dupa 300 de km imi mai arata 3linii.... cred ca sa dereglat plutitorul sau senzorul acela ce idica nivelul... ati avut vre-unul aceasta problema? Indicatorul nu e liniar, adica 2 liniute din 6 nu inseamna o treime de rezervor. M-am uitat la el vreo 10 plinuri la rand, trece la 5 linii pe la 80 km, pe la 3 linii la 200 km, la 230-240 deja coboara la 2, pe la 300-320 intra pe rezerva. Asta inseamna ca unele liniute dispar la 80 km (prima), altele la 30-40 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Am "zgaltait" mobra si de abea se mai aude ceva benzina 2-3litrii maxim.. in mod normal ar trebuii sa imi arate ca sunt pe rezerva dar inca arata 3 linii. Am mai patit odata sa se termine toata benzina si sa imi arate 4 linii... Intrebarea este se repara sau se schimba senzoru/plutitorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racataian Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Salut, senzorul e de fapt o rezistenta variabila care are un brat iar la capatul lui e un plutitorl. In functie de cat de mult culiseaza bratul pe rezistenta variabila iti arata tie nivelul de combustibil. Bratul din diverse motive se poate indoi si efectul vizibil e ca ai un "offset" si deci 2 posibilitati: 1. iti arata rezervor inca plin chiar daca el e gol. iti arata rezervorul plin pt multa vreme sau 2. iti arata rezervor gol chiar daca mai ai benzina. Nu iti arata rezervor plin niciodata Reparatie: cel mai simplu e sa il schimbi dar costa sau poti sa il desfaci si sa te joci cu el(sa il calibrezi)- in functie de cata benzina pui in rezervor, indoi in sus sau in jos bratul plutitorului- problema e ca e o reparatie ochiometrica dar oricum nici nou, senzorul nu iti arata exact. Ce se mai poate intampla -rezistenta variabila sa se fi stricat, oxidat etc - caz inc are trebuie curatata sau inlocuita - bratul sa se fi blocat pe o anumita pozitie- de la caz la caz vezi ce e de facut Spor si mai spuneti si voi fratilor cand reparati ceva cum ati facut, ca sa nu ne lovim toti de aceleasi probleme ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Posibil sa fie bratul acela de vina. Daca ii fac plinul urca dar coboara mai greu. Dupa ce am ramas fara benzina desi imi arata 4linii, am facut plinul si si-a revenit, acum dupa o luna vad ca face iar asa...rezistenta cred ca e inca buna... E posibil sa fie vorba si de un "gunoi" care impiedica actiunea completa a brutului plutitorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Nu vreti sa ne intalnim miercurea viitoare(18 iunie) la arc, sa mai schimbam 2-3 vorbe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 ar fi o idee foarte buna,eu stiu ca motociclistii se strang la arc la ora 19:00,mai devreme nu prea am cum sa ajung ca scap mai tarziu de la munk,chiar as vrea sa schimb o vorba cu voi si pe unii sa ii revad chiar:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Daca e frumos afara, cred ca ajung si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Eu cred ca o sa ajung mai devreme de ora 19:00..numai sa nu ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 vreme de rahat,m-am saturat de ea,nu prea am putut aproape deloc sa ma bucur de motocicleta sezonul asta cu exceptia la 2-3 iesiri,daca o tine numai asa in ploi sau daca ziua ai caldura si seara ploaie sau in decursul zilei si caldura si ploi torentiale pe cuvant de nu imi vine sa ma las,sta mai mult parcata motocicleta decat umblata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.