Robert Rmh Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 430 km cu un plin,desigur intrat pe rezerva déjà vro 30 km si nu m-am riscat mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 430 km cu un plin,desigur intrat pe rezerva déjà vro 30 km si nu m-am riscat mai mult . beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Nu mi-am imaginat ca motocicletele voastre nu doar ca nu consuma benzina, dar seara le mai si mulgeti si scoateti cate o sticla sau doua de benzina din rezervor. Inteleg ca pot exista consumuri mici, dar sub 4 litri la 100 km e deja prea trasa de par, aveti pe cineva care le impinge cu motorul oprit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 @sonyy: 430km cu cati litri? Mai avea ceva in rezervor sau mergea deja pe vapori? Oricum, mi se pare o mare performanta. Sunt oleaca invidios. Eu am reusit maxim 330km, dar lucrez cu ea aproape exclusiv intre 8000-13000rpm. De regula pun 14litri pentru 250-270km (cu oras). Iese undeva pe la 5.2 +/-. @adrianB1: Sunt de acord. Imi pare chiar putin. Ar trebui introdusa pipeta ca unitate de masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) bleah. dupa 6 ani de la ultimul set de probleme (senzorul TPS), astazi s-a gasit sa crape ceva. intrebarea e ce ... simptome: plecat de pe loc, mers 100m, harait RAU de tot cu bataie in (aparent) partea dreapta a motocicletei. prezent la relanti si la turatii sub 6500. peste incepe sa se stabilizeze si dispare. cu cat e turatia mai joasa, cu atat e mai rau. la fiecare semafor am oprit motorul, numai sa nu aud cum se chinuie. dupa 5-6 d-astea, s-a dus si bateria si a trebuti sa o imping 2km pana acasa. variante: 1. ceva pe la alternator/volanta. posibil deoarece are parti mecanice si am ramas fara baterie. contra: e pe stanga, vibratiile par sa fie pe dreapta si bateria se putea duce de la x reporniri. de asemenea, nu explica disparitia zgomotului peste 7000 rpm. 2. intinzator de lant distributie. e pe dreapta, ar explica si prezenta zgomotului/vibratiilor. probabil ca peste 7000 se intinde lantul si nu mai atinge nimic. contra: nu vad 3. un rulment prin motor... pe undeva. contra: nu cred ca ar dispare zgomotul peste 7000 4. rulment ambreiaj. contra: haraitul se aude indiferent daca este sau nu tras ambreiajul. vibratia/bataia pare sa nu din ambreiaj, care e dreapta dar mai in spate. de asemenea, zgomotul nu ar dispare peste 7000 din nefericire, am ajuns acasa tarziu, rupt de atata impins si pe vreme "frumoasa". probabil pot elimina varianta 1 incarcand bateria si verificand daca voltajul e corect cu motorul mergand. nu am apucat sa ma uit dupa coduri de eroare in ECU. pe de alta parte, daca e intinzatorul, pornind-o din nou exista o sansa sa sara lantul si sa se buleasca supape ... daca are cineva idee ce altceva ar mai putea sa fie, plz shoot thx Editat Mai 30, 2014 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Sugestie: desfacut motorul si vazut ce se intampla sau mers la un mecanic cu foarte multa experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 cred ca mai aveam putin sub 1 Litru cand am alimentat,nu stiu frate cum mergeti voi de scoateti asa consumuri....dar oricum consum dala scot mai rar pentru ca acum merg mai mult cu pasager si am bagat numai benzina de 95.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Poveste cu bazaiala... De ceva timp ma confruntam cu un bazait metalic, se auzea doar intre 7000-8000 de ture si doar in mers. Dupa cautari, verificari complete de suruburi si re-strangerea tuturor, zgomotul e produs de maneta de ambreiaj (de necrezut pt mine). Cum am pus mana pe ea, a tacut. Bine ca am scapat de zgomot, era foarte auzibil si ma deranja la mers. Maneta are un joc liber de 10-15mm, este conform si cu cartea, daca s-ar duce pana in capat ar fi prea departe pt mine. La inceput am crezut ca e grila de plastic de pe radiator (nu puteam ajunge la ea in mers, asa ca initial am scos-o de tot). Zgomotul era clar de la ceva metalic si parea ca se aude de sub rezervor. Deja incepusem sa ma gandesc la lantul de distributie sau intinzatorul. Cand am luat-o acum un an jumate, nu facea, deci, iar idei si ganduri negre cu desfacut de motor. Alte constatari cu ocazia verificarii complete: - radiatorul abia se tinea si se misca, probabil surubul de jos s-a desfacut in timp (tine si masca neagra de protectie); - protectia de cauciuc de pe camasa ambreiajului era deplasata in sus iar camasa metalica statea direct pe motor (bagi mana prin cadru, pe partea stanga a mobrei - cu motorul rece !!!); - lipsa 1 surub ce tine ornamentul de pe lateralele radiatorului. Nu strica o verificare din cand in cand la toate piesele. Scriu si pt altii, in caz ca au aceeasi problema. Just my 2 cents... Later edit: Am corectat... se postase de doua ori. Editat Iunie 1, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Bune bune consumurile la s2. Eu n-am reusit sa scot sub 6 deloc. Deobicei afara merg 130-140 constant (fz6n). Editat Iunie 2, 2014 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut lume, caut si eu o pedala de frana pentru un FZ6. Dati-mi si mie un semn daca stiti ceva ce nu stiu eu. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) era pe forum la dezmembrat asear ceva anunt. ia verifica /index.php?/topic/706000-dezmembrez-f4ifz6sv650-recent-aduse/ Editat Iunie 3, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Bune bune consumurile la s2. Eu n-am reusit sa scot sub 6 deloc. Deobicei afara merg 130-140 constant (fz6n). Conteaza foarte mult cum mergi; in ultimele zile am facut 3000 km si am avut consum intre 4.5 la mers lejer si peste 5 la mers mai tare, dar cam acelasi tip de drum (in afara localitatii, drum intins, fara sate etc). La 130 pe autostrada consuma vreo 0.5 in plus fata de 90 pe DN (in Bosnia limita pe DN e 80 si e politie din plin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Salut lume, caut si eu o pedala de frana pentru un FZ6. Dati-mi si mie un semn daca stiti ceva ce nu stiu eu. Merci! pentru ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 consumul mic dat de mine chiar e la mers batrineste. ziceam doar ca se poate. asta pt informarea celor 2 vitezisti. in linie dreapta cu 180 tot (omu) stie sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Mers lejer am scos si eu un 4.2, pe drumuri judetene, mers cca 90-110 la ora. Mai putin eu nu voi reusi niciodata. Nu pot batraneste, simt ca fortez motorul. Imi place sa-l tin in "power band", sa fie gata oricand de sprint. Si acum ca simt ca am fost incadrat pe nedrept la vitezistii lenti: 180 e putin pt mine. )) Glumesc. Imi place cum se duce, ating viteze de genul mentionat, chiar o idee mai sus, dar apoi o las inapoi la 130-140. E un fel de mers constant dar cu reprize de acceleratie, functie de trafic si dispozitie. Top speedul nu l-am incercat si nu ma intereseaza. Pentru asta exista youtube. Personal nu am suficiente motive sa imi placa cu mobra pe autostrada. E plictisitor. Poate doar niste viraje de 150-180 la ora, dar cu grija. Montantii balustrazii de pe margine sunt extrem de periculosi in caz de lowside, intrarile pe pod te arunca in sus, prosti multi cu masinile, etc. In principiu apreciez un motor din prisma raportului cai putere/greutate care e mult peste cel de la o masina, pentru manevrabilitate si partial confortul. Consumul nu a fost niciodata pe primul loc. Evident ca poate scadea consumul si mai jos, dar mersul pe motor isi pierde farmecul. 60 la ora deja prind si cu bicla. Sa fiti iubiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 (editat) Nu stiu cine sunt vitezistii mentionati, dar nu eu. Am mers cu maxim 140 pe autostrada si in general cu 120 afisat pentru ca eram un grup si unii sunt cu sidecase care oficial rezista pana la 120 km/h (si tot a cazut un side case pe o curba in Austria la doar 60 km/h).Autostrazile sunt bune doar daca ai de facut un drum lung cat mai simplu si cat mai repede. Acum o saptamana am avut de ajuns din Praga in Villach (sudul Austriei) intr-o zi, cam 700 km pe ploaie torentiala si temperaturi sub 10 grade in Austria. Tot ce voiam era sa ajung pe lumina (nu s-a intamplat) intr-un loc unde sa ma usuc si sa ma incalzesc, autostrada era perfecta; fara autostrada faceam doar jumatate din drumul asta.Maine plec la un alt drum de 900km, din care autostrazi in total 180 km. Nu am de oprit pe drum, nu am de vizitat, tot ce vreau e sa ajung din punctul A in punctul B si pe autostrada as face drumul intr-o zi, fara autostrada imi ia 2 zile; o zi in plus, cazare, masa, sunt lucruri pe care autostrada le-ar evita. Suntem 4 oameni, asa ca totul se inmulteste cu 4. Editat Iunie 3, 2014 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 pentru ce an? 2004-2006 e modelul meu, dar cred ca se potriveste si de la S2 sau fzs. Daca vad o poza, imi dau seama. Ai ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) ai sunat la anuntul din link? are si fz6 la dezmembrat. baieti: era o discutie amicala. oricum topicu asta nu prea sta in top. eu as alege autostrada mai ales ca nu ai de oprit. la 4 e destul de mare diferenta Editat Iunie 4, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Tocmai incercam sa tin topicul sus. Mai ales ca afara ploua. Amicala am inteles-o si eu. Daca ne-am supara aici asa de repede, pe strada ar trebui sa facem spume la fiecare semafor. Sunt chill. On topic: tot vad un fazer semicarenat cu toba stock prin constanta, merge solo si x2 cateodata, dar nu opreste unde suntem adunati mai multi (si cu alte motoare). Ce-i drept odata a oprit f putin si a plecat... !? Ulterior am vazut o poza in care mai era inca un fazer, dar eu stateam cu spatele si nu l-am observat (era si zgomot de motoare in jur). Nu suntem numai bad boys, unii mai au si scoala )) si stiu sa vorbeasca si despre altceva decat femei si bautura. Era o incurajare... Poate il vad la seawolves acum in iunie, daca noi motoristii din ct suntem prea putini... )) salutare baieti! Editat Iunie 4, 2014 de audi_A9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 (editat) eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat Editat Iunie 5, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SkyWay Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat +1Mi se pare ca despre asta e motociclismul, drumuri virajate, inedite, si cu peisaje de vis.. autostrada iti ofera o bucata de drum, care te ajuta sa ajungi mai repede din punctul a in punctul b. Fara peisaje diversificate fara placerea de a "munci" ghidonul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 in weekendul trecut am dat o tura pe cheia nu mai am nici o temere referitoare la cauciucuri. s-au comportat foarte bine inclusiv pe ploaie torentiala. ca si consum am avut ceva in jurul valorii de 5.4 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu am dat o tura de transfagarasan dupa 300 de km imi mai arata 3linii.... cred ca sa dereglat plutitorul sau senzorul acela ce idica nivelul... ati avut vre-unul aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
audi_A9 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Domnilor, aici e topic de FZ6. Topicul cu scutere cu rezervoare de 17 litri s-a mutat.Va rog sa exprimati consumurile in mililitri/100km, sau in litri la mia de km sa iasa niscaiva valori supraunitare. Incep sa cred ca aveti de fapt alte motorete sau ca gasiti doar drumuri la vale, sau mergeti cumva cu motorul oprit. Un-explainable! Si o poza cu un FZ6 mai mult decat naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) mare pacat ca nu se mai fabrica fz6.....acum se fabrica fz8 care nu a avut acelasi succes ca fz6le parerea mea,e foarte greoi si e mai maricel decat fz1 Editat Iunie 10, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.