Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

430 km cu un plin,desigur intrat pe rezerva déjà vro 30 km si nu m-am riscat mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Nu mi-am imaginat ca motocicletele voastre nu doar ca nu consuma benzina, dar seara le mai si mulgeti si scoateti cate o sticla sau doua de benzina din rezervor. Inteleg ca pot exista consumuri mici, dar sub 4 litri la 100 km e deja prea trasa de par, aveti pe cineva care le impinge cu motorul oprit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sonyy: 430km cu cati litri? Mai avea ceva in rezervor sau mergea deja pe vapori?

 

Oricum, mi se pare o mare performanta. Sunt oleaca invidios. :D Eu am reusit maxim 330km, dar lucrez cu ea aproape exclusiv intre 8000-13000rpm. De regula pun 14litri pentru 250-270km (cu oras). Iese undeva pe la 5.2 +/-.

 

@adrianB1: Sunt de acord. Imi pare chiar putin. Ar trebui introdusa pipeta ca unitate de masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bleah. dupa 6 ani de la ultimul set de probleme (senzorul TPS), astazi s-a gasit sa crape ceva. intrebarea e ce ...

 

simptome: plecat de pe loc, mers 100m, harait RAU de tot cu bataie in (aparent) partea dreapta a motocicletei. prezent la relanti si la turatii sub 6500. peste incepe sa se stabilizeze si dispare. cu cat e turatia mai joasa, cu atat e mai rau. la fiecare semafor am oprit motorul, numai sa nu aud cum se chinuie. dupa 5-6 d-astea, s-a dus si bateria si a trebuti sa o imping 2km pana acasa.

 

variante:

1. ceva pe la alternator/volanta. posibil deoarece are parti mecanice si am ramas fara baterie. contra: e pe stanga, vibratiile par sa fie pe dreapta si bateria se putea duce de la x reporniri. de asemenea, nu explica disparitia zgomotului peste 7000 rpm.

2. intinzator de lant distributie. e pe dreapta, ar explica si prezenta zgomotului/vibratiilor. probabil ca peste 7000 se intinde lantul si nu mai atinge nimic. contra: nu vad

3. un rulment prin motor... pe undeva. contra: nu cred ca ar dispare zgomotul peste 7000

4. rulment ambreiaj. contra: haraitul se aude indiferent daca este sau nu tras ambreiajul. vibratia/bataia pare sa nu din ambreiaj, care e dreapta dar mai in spate. de asemenea, zgomotul nu ar dispare peste 7000

 

din nefericire, am ajuns acasa tarziu, rupt de atata impins si pe vreme "frumoasa". probabil pot elimina varianta 1 incarcand bateria si verificand daca voltajul e corect cu motorul mergand. nu am apucat sa ma uit dupa coduri de eroare in ECU. pe de alta parte, daca e intinzatorul, pornind-o din nou exista o sansa sa sara lantul si sa se buleasca supape ...

 

daca are cineva idee ce altceva ar mai putea sa fie, plz shoot :D

thx

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Sugestie: desfacut motorul si vazut ce se intampla sau mers la un mecanic cu foarte multa experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mai aveam putin sub 1 Litru cand am alimentat,nu stiu frate cum mergeti voi de scoateti asa consumuri....dar oricum consum dala scot mai rar pentru ca acum merg mai mult cu pasager si am bagat numai benzina de 95....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poveste cu bazaiala...

 

De ceva timp ma confruntam cu un bazait metalic, se auzea doar intre 7000-8000 de ture si doar in mers.

 

Dupa cautari, verificari complete de suruburi si re-strangerea tuturor, zgomotul e produs de maneta de ambreiaj (de necrezut pt mine). Cum am pus mana pe ea, a tacut. Bine ca am scapat de zgomot, era foarte auzibil si ma deranja la mers. Maneta are un joc liber de 10-15mm, este conform si cu cartea, daca s-ar duce pana in capat ar fi prea departe pt mine.

 

La inceput am crezut ca e grila de plastic de pe radiator (nu puteam ajunge la ea in mers, asa ca initial am scos-o de tot). Zgomotul era clar de la ceva metalic si parea ca se aude de sub rezervor. Deja incepusem sa ma gandesc la lantul de distributie sau intinzatorul. Cand am luat-o acum un an jumate, nu facea, deci, iar idei si ganduri negre cu desfacut de motor.

 

Alte constatari cu ocazia verificarii complete:

- radiatorul abia se tinea si se misca, probabil surubul de jos s-a desfacut in timp (tine si masca neagra de protectie);

- protectia de cauciuc de pe camasa ambreiajului era deplasata in sus iar camasa metalica statea direct pe motor (bagi mana prin cadru, pe partea stanga a mobrei - cu motorul rece !!!);

- lipsa 1 surub ce tine ornamentul de pe lateralele radiatorului.

 

Nu strica o verificare din cand in cand la toate piesele.

 

Scriu si pt altii, in caz ca au aceeasi problema.

 

Just my 2 cents...

 

Later edit: Am corectat... se postase de doua ori.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Bune bune consumurile la s2. Eu n-am reusit sa scot sub 6 deloc. Deobicei afara merg 130-140 constant (fz6n).

Conteaza foarte mult cum mergi; in ultimele zile am facut 3000 km si am avut consum intre 4.5 la mers lejer si peste 5 la mers mai tare, dar cam acelasi tip de drum (in afara localitatii, drum intins, fara sate etc). La 130 pe autostrada consuma vreo 0.5 in plus fata de 90 pe DN (in Bosnia limita pe DN e 80 si e politie din plin).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers lejer am scos si eu un 4.2, pe drumuri judetene, mers cca 90-110 la ora. Mai putin eu nu voi reusi niciodata. Nu pot batraneste, simt ca fortez motorul. Imi place sa-l tin in "power band", sa fie gata oricand de sprint.

 

Si acum ca simt ca am fost incadrat pe nedrept la vitezistii lenti: 180 e putin pt mine. :))) Glumesc. Imi place cum se duce, ating viteze de genul mentionat, chiar o idee mai sus, dar apoi o las inapoi la 130-140. E un fel de mers constant dar cu reprize de acceleratie, functie de trafic si dispozitie. Top speedul nu l-am incercat si nu ma intereseaza. Pentru asta exista youtube.

 

Personal nu am suficiente motive sa imi placa cu mobra pe autostrada. E plictisitor. Poate doar niste viraje de 150-180 la ora, dar cu grija. Montantii balustrazii de pe margine sunt extrem de periculosi in caz de lowside, intrarile pe pod te arunca in sus, prosti multi cu masinile, etc.

 

In principiu apreciez un motor din prisma raportului cai putere/greutate care e mult peste cel de la o masina, pentru manevrabilitate si partial confortul. Consumul nu a fost niciodata pe primul loc. Evident ca poate scadea consumul si mai jos, dar mersul pe motor isi pierde farmecul. 60 la ora deja prind si cu bicla.

 

Sa fiti iubiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu cine sunt vitezistii mentionati, dar nu eu. Am mers cu maxim 140 pe autostrada si in general cu 120 afisat pentru ca eram un grup si unii sunt cu sidecase care oficial rezista pana la 120 km/h (si tot a cazut un side case pe o curba in Austria la doar 60 km/h).

Autostrazile sunt bune doar daca ai de facut un drum lung cat mai simplu si cat mai repede. Acum o saptamana am avut de ajuns din Praga in Villach (sudul Austriei) intr-o zi, cam 700 km pe ploaie torentiala si temperaturi sub 10 grade in Austria. Tot ce voiam era sa ajung pe lumina (nu s-a intamplat) intr-un loc unde sa ma usuc si sa ma incalzesc, autostrada era perfecta; fara autostrada faceam doar jumatate din drumul asta.

Maine plec la un alt drum de 900km, din care autostrazi in total 180 km. Nu am de oprit pe drum, nu am de vizitat, tot ce vreau e sa ajung din punctul A in punctul B si pe autostrada as face drumul intr-o zi, fara autostrada imi ia 2 zile; o zi in plus, cazare, masa, sunt lucruri pe care autostrada le-ar evita. Suntem 4 oameni, asa ca totul se inmulteste cu 4.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sunat la anuntul din link? are si fz6 la dezmembrat.

baieti: era o discutie amicala. :cheers: oricum topicu asta nu prea sta in top. :crack:

eu as alege autostrada mai ales ca nu ai de oprit. la 4 e destul de mare diferenta

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai incercam sa tin topicul sus. Mai ales ca afara ploua. :(

 

Amicala am inteles-o si eu. Daca ne-am supara aici asa de repede, pe strada ar trebui sa facem spume la fiecare semafor.

 

Sunt chill.

 

On topic: tot vad un fazer semicarenat cu toba stock prin constanta, merge solo si x2 cateodata, dar nu opreste unde suntem adunati mai multi (si cu alte motoare). Ce-i drept odata a oprit f putin si a plecat... !? Ulterior am vazut o poza in care mai era inca un fazer, dar eu stateam cu spatele si nu l-am observat (era si zgomot de motoare in jur).

 

Nu suntem numai bad boys, unii mai au si scoala :))) si stiu sa vorbeasca si despre altceva decat femei si bautura. Era o incurajare...

 

Poate il vad la seawolves acum in iunie, daca noi motoristii din ct suntem prea putini... :)))

 

salutare baieti!

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat :)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe autostrada ma super plictisesc.....drumurile nationale mi se par mai fun,si mai ales cele cu cat mai multe viraje,te tin ocupat :)

+1

Mi se pare ca despre asta e motociclismul, drumuri virajate, inedite, si cu peisaje de vis.. autostrada iti ofera o bucata de drum, care te ajuta sa ajungi mai repede din punctul a in punctul b. Fara peisaje diversificate fara placerea de a "munci" ghidonul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in weekendul trecut am dat o tura pe cheia

nu mai am nici o temere referitoare la cauciucuri.

s-au comportat foarte bine inclusiv pe ploaie torentiala.

ca si consum am avut ceva in jurul valorii de 5.4 %

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, aici e topic de FZ6. Topicul cu scutere cu rezervoare de 17 litri s-a mutat.Va rog sa exprimati consumurile in mililitri/100km, sau in litri la mia de km sa iasa niscaiva valori supraunitare. Incep sa cred ca aveti de fapt alte motorete sau ca gasiti doar drumuri la vale, sau mergeti cumva cu motorul oprit. Un-explainable!

 

Si o poza cu un FZ6 mai mult decat naked.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare pacat ca nu se mai fabrica fz6.....acum se fabrica fz8 care nu a avut acelasi succes ca fz6le parerea mea,e foarte greoi si e mai maricel decat fz1

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...