Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Eu stiam treaba asta dar uni nu inteleg ce este prea (eftin) nu este bun inclusiv curvele.

O curva curata ingrijita este mai scumpa decit una neingrijita .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu ai avut avocat si el nu. Asa e?

» Post actualizat in 04 Jan 2015 12:14

Ai dreptate m-am exprimat gresit.

Nu o sa platiti pagube decat daca esti prost si cand esti prost platesti!

Dreptul pagubitului e de a putea da in judecata pe oricine, oricand, orinde.

 

 

Ce ai facut tu, prin repararea autovehiculului, nu a fost aducerea la starea initiala a autovehiculului ci la starea de nou. Daca el avea un avocat bun si cerea o evaluare a bunului tau se incheia totul. Dupa 10 ani bunul are un coeficinet de uzura daca el era adus in discutie se ajungea la concluzia ca ai luat prea multi bani de la asigurator :). Ca se fac devize nesimtite asta e alta problema.

Care au fost motivele pt care tu l-ai dat in judecata? Nu ti-ai luat bani in intregime de la asigurator sau a refuzat sa te despagubeasca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar din pat! Daca tu stii mai bine astept argumente.

 

Tot ce pui in genti le bagi in pungi separate .Sau totul in alta punga asa nu ai probleme cu ploaia (daca intra in geanta ceva apa )

Acum fiecare cu parerea lui.

Cele de plastic sint aerodinamice ..textilul te poate incurca la viteze mai mari.

Cand faci drumuri lungi iar timpul este destul de pretios sa bagi totul in pungi pt mine a fost un cosmar. Fa bagajul! Pune bagajul! scoate bagajul! Rupe punga! X-(

La drum cu N o sa fie destul de greu. Te bate vantul foarte tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai avut avocat si el nu. Asa e?

» Post actualizat in 04 Jan 2015 12:14

Ai dreptate m-am exprimat gresit.

Nu o sa platiti pagube decat daca esti prost si cand esti prost platesti!

Dreptul pagubitului e de a putea da in judecata pe oricine, oricand, orinde.

 

 

Ce ai facut tu, prin repararea autovehiculului, nu a fost aducerea la starea initiala a autovehiculului ci la starea de nou. Daca el avea un avocat bun si cerea o evaluare a bunului tau se incheia totul. Dupa 10 ani bunul are un coeficinet de uzura daca el era adus in discutie se ajungea la concluzia ca ai luat prea multi bani de la asigurator :). Ca se fac devize nesimtite asta e alta problema.

Care au fost motivele pt care tu l-ai dat in judecata? Nu ti-ai luat bani in intregime de la asigurator sau a refuzat sa te despagubeasca?

 

Am avut 3 evaluari : la Dacia service, Quarq motors si inca una, pe care nu o mai stiu. Am avut si cred ca si el a avut avocat. Bineinteles ca nu s-a adus la situatia de nou- asta nici macar nu e un argument, unde ai auzit tu de reparatii care sa aduca la starea de nou si cine e nebun sa ceara asta si ce judecator iti si accepta?

Orice service iti face evaluare pentru a aduce vehicolul la starea de dinainte de accident, bineinteles pot sa foloseasca ce piese vor chiar si de la schrot.

Daca consulti orice avocat o sa iti spuna ca un astfel de proces este extrem de simplu de castigat - tu ca pagubit trebuie sa iti recuperezi paguba asta inseamna ca vehicolul sa fie cel putin in aceeasi stare tehnica si estetica ca inainte de accident,lucru absolut normal intr-o tara civilizata, sa iti recuperezi echivalentul in bani a timpului in care nu ai putut folosi vehicolul(greu de dovedit), sa iti recuperezi efortul personal in bani pentru activitatile legate de repararea masinii(ex drumurile la asigurator, service etc)(greu de dovedit). Daca nu plateste RCA-ul, plateste vinovatul. Eu am cerut doar restul in bani pentru repararea masinii, zic ca a scapat ieftin.

 

Deci - ce ai spus tu nu e corect insa nici faptul ca iti iei cea mai scumpa asigurare nu te fereste de probleme, cazul meu- Omniasig nu e printre cele mai ieftine- e o loterie

 

Si ca sa iti mai dau un exemplu - un prieten cu o Corsa a lovit din spate, la un semafor o tipa cu un ML. Accidentul s-a produs la 30-40km/h. Tipa instant a sunat avocatul, nu s-a dat jos din masina, a sunat apoi la 112, a venit ambulanta cu pompierii, i-au pus guler la gat au dat-o jos pe brate din masina si a obtinul 11 zile de spitalizare pe motive de genul: viseaza accidentul incontinuu, o doare gatul, costele blabla.

Legea zice ca peste 10 zile de spitalizare se poate deschide dosar de vatamare corporala din culpa daca partile nu se impaca. Pe langa reparatiile la ML( bara spate sparta..) l-a mai costat 1000 euro daunele fetei.

Editat de racataian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ca pagubit trebuie sa iti recuperezi paguba asta inseamna ca vehicolul sa fie cel putin in aceeasi stare tehnica si estetica ca inainte de accident

Aici sunt total de acord cu tine dar in cazul in care valoarea reparatiilor este mai mica decat valoarea de piata a bunului.

Modul de calcul a despagubirilor este stabilit de ASF si este acelasi la toti asiguratorii. Ca tu ai avut problema la Omniasig inseamna ca aveai si la Carpatica, Astra, Euroins, Allianz (unde pt al meu FZ6 costa 3400lei/an). Concluzie nu are treaba cu firma de asigurari ci cu faptul ca devizul de reparatie a fost mai mare decat valoarea bunului (asta deduc eu pt ca nu inteleg de ce ai luat bani de la asigurator dar nu ti-a acoperit prejudiciul). Mai exista un caz cand asiguratorul a facut un abuz si nu ti-a acoperit tie vatamat dauna in totalitate. In situatia asta tu vatamat il dai in judecate pe faptuitor si eu faptuitor chem in garantie firma de asigurare. Tu pagubit iti iei banii conform sentintei judecatoresti de la una din parti (care vrei tu ca nu prevede legea unul sau altul). Daca faptuitorul tau chema firma de asigurari in judecata firma venea cu hartia pe care tu ai semnat-o cand ai luat banii de la ei in care scrie "Declar pe proprie raspundere ca nu mai pretind despagubiri pt acest eveniment de la o alta societate de asigurari sau persoana vinovata". Nu ai semnat cererea de despagubire cand ai luat partea de bani de la firma de asigurari?

 

Colegul cu Corsa a platit vreun ban??? Banii astia nu au fost acoperiti de RCA?????

Eu nu pot sa cred asta. Chemi societatea de asigurare in garantie si cam asta e.

» Post actualizat in 04 Jan 2015 15:34

Bara si daunele le-a platit pt a scapa de procesul penal care iar nu are treaba cu ce firma de asigurare avea.

Editat de victor_wts
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA Omniasig am semnat bineinteles de primire a banilor dar nu am semnat nimic cum ca prejudiciul a fost acoperit pt ca nu a fost. Mi-au spus ca atat imi dau si chiar ei mi-au propus sa recuperez de la vinovat. Apoi am pornit actiune in instanta. Daca ai vedea cataloagele asiguratorilor cu sumele maxime care pot fi date in functie de vechimea masinii, ti-ai da seama ca pt o dauna totala aproape niciodata nu-ti mai poti cumpara aceasi masina dupa un accident, deci pagubitul nu-si recupereaza paguba aproape niciodata de la RCA. Doar daca ai o rabla, suma pe care o iei in caz de dauna totala iti ajunge sa iti iei acelasi fel de rabla, in caz de masina bine intretinuta...trebuie sa recuperezi de la vinovat.

 

Colegul cuCorsa... RCA-ul lui a acoperit reparatia ML-ului, bineinteles dar, intelegerea intre parti a fost ceea ce a costat 1000euro pt a evita procesul penal.

Editat de racataian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca idee lucrez in domeniu (nu direct in asigurari, la concurenta celor de la Quarq insa in Bucuresti) stiu foarte bine modul de calcul al uzurii unei vehicul si nu mi se pare asa exagerat daca este facut corect adica incadrarea masinii in clasa de uzura corespunzatoare. Dar asta e legea si nu inteleg ce evaluator a trecut peste modul de calcul al ASF.

In cazul tau, cum bine ai spus, a fost o intelegere intre tine si asigurator. Asiguratorul ti-a oferit jumate, 40% sau cat ti-a oferit stiind ca daca il dai in judecata pe faptuitor si acesta are un avocat tampit poate scapa de plata integrala a sumei ceea ce s-a si intamplat. Deci dobitoc a fost faptuitorul nu asiguratorul care el face un business si il intereseaza sa incaseze fara sa plateasca.

 

In cazul prietenului sa zica mersi ca a scapat fara proces penal doar cu 1000Eur pt ca stresul de a avea un proces penal este foarte mare plus permis suspendat, plus prelungeste dovada. Un calvar!!

Din nou putea sa aiba si la Carpatica si la Euroins ca tot asa se incheia.

 

RCA LA CEI MAI IEFTINI pt toate celalalte exista legi :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa ne pastram on-topic?

Nu mai functioneaza mesageria privata?

Curg notificarile pe e-mail.. am crezut ca s-a lansat FZ6 reloaded !!! :)))))))

 

Va sugerez sa faceti pace sau sa iesiti putin cu mobra pentru inlaturarea stresului!

(stiu ca e zapada afara...)

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Deci - ce ai spus tu nu e corect insa nici faptul ca iti iei cea mai scumpa asigurare nu te fereste de probleme, cazul meu- Omniasig nu e printre cele mai ieftine- e o loterie

 

Ba e corect; daca in instanta se decide (de judecator) ca valoarea daunelor e mai mare, cel care a cauzat dauna cheama in solidar asiguratorul si plateste asiguratorul. Daca cel care a cauzat daunele habar nu are cum functioneaza asigurarile e problema lui, prostia se plateste.

» Post actualizat in 06 Jan 2015 12:09

Ca idee, habar n-ai despre ce vorbesti in legatura cu procesele. Nu e penal e civil.

Iar tu nu ai habar ce se discuta acolo - daca e vorba de vatamare corporala e penal, nu civil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajunge cu asigurarile .

Voi incercati sa va jigniti nu sa vorbiti civilizat cum ar trebui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actiunea civila exercitata in cadrul procesului penal e una, procesul penal pentru vatamare din culpa e alta si cercetarea penala pentru vatamare din culpa e cu totul altceva. E ok, aici nu-i forum de avocatura, dar e bine sa nu le incurcati. RCA la cei mai ieftini si o sa va coste avocatul mai mult decat asigurarea pe cativa ani in caz de doamne fereste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Daca participantii la discutie ar fi mai atenti cand citesc si raspund nu s-ar mai incinge spiritele, dar cand dau raspunsuri din fundul curtii ce sa faci, sa ii mangai pe cap si sa le dai bomboane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de FZ6!

 

 

Recent mi s-a pus pata pe acest model de motocicleta si pot spune ca m-am indragostit de ea.

Drept urmare curand voi viziona un FZ6 Fazer din 2006 si vroiam sa va rog sa-mi spuneti si mie ce considerati voi ca ar trebui sa verific la vizionare?

Si cand intreb asta ma refer la ce chichite ascunse ar putea fi? Ce se defecteaza cel mai frecvent si mai repede la acest model?

Nu ma refer la aspectele de uzura fizice evidente: plastice, furca, jenti, consumabile, parbriz etc

Stiu ca ar trebui sa ma duc cu un mecanic ... dar momentan nu-l am disponibil, mai ales ca vizionarea va fi in alt oras.

 

Tin sa precizez ca am citit destul de mult despre acest model, inclusiv ultimele aprox. 150 pagini ale acestui topic. Asadar nu pun intrebari in necunostinta de cauza, de aceea rog mistocarii si rau-voitorii sa se abtina!

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aiba evacuarea originala .Sa fii atent su nu aiba fisuri cadru sa nu fii fost sudata .Sa o turezi putin (nu cind este rece.) Lantul sa fii bun sa te uiti la filtru de aer da nu este curat sar putea sa nu fii o motoreta ingrijita. sa verifici uleiul la fel culoarea lui trebuie sa fie apropiata de cea originala.Sa verifici senzori (se poate face din bord) destul de usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa aiba evacuarea originala .Sa fii atent su nu aiba fisuri cadru sa nu fii fost sudata .Sa o turezi putin (nu cind este rece.) Lantul sa fii bun sa te uiti la filtru de aer da nu este curat sar putea sa nu fii o motoreta ingrijita. sa verifici uleiul la fel culoarea lui trebuie sa fie apropiata de cea originala.Sa verifici senzori (se poate face din bord) destul de usor.

Multumesc pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta are avantaj Yamaha fata de ori ce alta marca se pot verifica senzori doar din bord nu trebuie sa te duci la un service moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...