Metal Heart Postat Ianuarie 14, 2010 Share Postat Ianuarie 14, 2010 ADRESA: C&C Motorbikes International SRL Bucuresti Str. Lt.av. Gheorghe Caranda nr.53 E-mail: info@barracudamoto.ro Telefon:+40 21 410 67 32 Mobil: +40 723.99.77.55 +40 742.99.77.55 Fax: +40 21 411 25 54 Contact Direct © BARRACUDA MOTO - Distributie prin C&C Motorbikes - info@barracudamoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
square Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 stie cineva unde pot gasi la un pret rezonabil un cadru de far si capacele laterale ale farului in care intra semnalizarile pentru un fz6 2006 varianta naked? 0765336589 Mesaj completat stie cineva unde pot gasi la un pret rezonabil un cadru de far si capacele laterale ale farului in care intra semnalizarile pentru un fz6 2006 varianta naked? 0765336589 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 PENTRU square,salut,am vazut ca mi-ai facut o oferta cu un FZ6,te rog sa- mi trimiti si niste poze pe adresa de mail ulidelcea@yahoo,com.MERSI MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 stie cineva unde pot gasi la un pret rezonabil un cadru de far si capacele laterale ale farului in care intra semnalizarile pentru un fz6 2006 varianta naked? 0765336589 Cred ca e-bay e prietenul tau incearca si pe ebay.co.uk, pe ebay.it sau ebay.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 oameni Fezati , schimb cruiserul din semnatura cu-n FZ6N, preferabil ala negru complet, daca nu... merg si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 Haha. Au inceput choperisti sa-si ia motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 N-ai sa crezi, am mai vorbit aseara cu un chopperist care acum vrea... Fazer (FZS) de 600. S-au desteptat baietii! Iceman, pe tine te urmareste blestemul Yamaha: niciodata sa nu schimbi o Yamaha pe un Kawasaki . Asa-ti trebuie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bishop the butcher Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Salutare pe 2010. Dragi FZ-isti, va rog sa ma ajutati in masura in care puteti, cu niste sfaturi. Vreau sa fac motoreta mai zgomotoasa, deoarece imi place sa se auda tare si in plus, fac astia misto de mine cu glume de genul ca mi s-a consumat bateria... Am consultat eu oferta de tobe aftermarket, si in afara de Two Brothers Racing, nu-mi place absolut nimic. Dar absolut nimic. Si nu am innebunit sa dau 1000 euro pe TBR de carbon. In plus imi place foarte mult forma motoretei cu toba originala. Si am cumparat o alta toba stock pe care vreau sa ma apuc sa o hack-uiesc (o desfac, ii scot de prin ea diverse chestii, dupa care o sudez la loc si o pun pe motor) astfel, toba ei originala imi ramane intacta, in caz de militie, decat o dau jos si imi iau talonul inapoi ) Vreau sa fac si o alta teava intermediara, si sa scap de catalizator. Ati auzit vreun FZ fara catalizator si cu toba mai "goala"??? Aveti vreo idee cum ar suna??? Ce trebuie modificat prin setarile ECU daca nu o sa mai am catalizator??? Va rog mult sa ma ajutati cu niste sfaturi, pentru ca se apropie caldura, vreau sa ma apuc de treaba si sa ies cu ea "in forta". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 buna eu am facut asa ceva. am scos toate sitele din toba si am eliminat catalizatorul.nu este mare diferenta de sunet decat in ture mari. nu este necesar sa faci nici o setare la ecu(cel putin la mine nu a fost nevoie). chiar am impresia ca motorul intra mai repede in ture. daca vrei zgomot , cumpara o toba special facuta pentru asa ceva. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 nu stiu cum e la fz6 dar la fz1 eu am exupul in toba finala dupa schimbareai tobei s-a pierdut puterea in ture joase si a crescut consumul binenteles si nivelul db Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 (editat) Revin... Oferta lunii ianuarie...250 euro...tobele finale pentru fz6N...GPR au barait vreo 10.000 km si parerea unanima a fost ca se aud sublim cine e interesat sa caute un post anterior cu poza pretul de achizitie a fost undeva intre 750 si 800 de euro oferta e valabila pana la 15 februarie. Editat Ianuarie 22, 2010 de a_deea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Haha. Au inceput choperisti sa-si ia motociclete nu e prima data cand aud replica asta... Iceman, pe tine te urmareste blestemul Yamaha: niciodata sa nu schimbi o Yamaha pe un Kawasaki . Asa-ti trebuie!!! Ma, adevaru e ca am tinut f mult la mobra aia, a fost prima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Salutare , am si eu o problema la care sper sa ma putetzi ajuta cu ceva sfaturi :Imi tin Fz6N-ul in garaj dar este cam frig pt ca nu avem incalzire inauntru iar ieri am incercat sa dau drumu la motor si nu vroia deloc sa porneasca asha ca azi am fost din nou la garaj cu un buster si am reusit sa pornesc motorul dar de data asta nu mi-a mai pornit Xenonul. Ma poate ajuta cineva cu ceva pareri???? care ar fi problema??? Ms anticipat Sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bishop the butcher Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 bunaeu am facut asa ceva. am scos toate sitele din toba si am eliminat catalizatorul.nu este mare diferenta de sunet decat in ture mari. nu este necesar sa faci nici o setare la ecu(cel putin la mine nu a fost nevoie). chiar am impresia ca motorul intra mai repede in ture. daca vrei zgomot , cumpara o toba special facuta pentru asa ceva. numai bine. Buna. Multumesc mult pentru informatii. Sincer nici eu nu ma asteptam ca dintr-o idee venita din lipsa de cateva sute serioase de euro, sa iasa ceva fantastic. Oricum vreau sa-i elimin teava aia care contine catalizatorul, deoarece am inteles ca urca mai repede in ture, unde suntem cu totii de acord, ca la ture joase, are un "lag" la plecare in forta. De asemenea este pe drum un filtru de aer K&N pentru Zana. Sper sa se faca mai repede cald afara, ca masina mi-a ramas "mica". PS. Prietenul tau are cumva tot un FZ6 negru si stati in zona de la unul dintre capetele de linie ale unui tramvai care trece pe sub Podul Grant??? Mesaj completat Inca o intrebare... Ce anvelope folositi la FZ6??? Michelin Pilot Power 2ct / pilot power standard, adica fara 2ct sau de la dunlop d298RR??? A mea a venit cu Dunlop D252, tari de zici ca sunt facute din plastic, se incazesc dupa primii 155km ) Ce ati folosit, sau ce ati folosi dintre cele enumerate mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s!ck Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 sal. eu am avut stock bt020, parca erau de lemn... acum am bt016 si parca e alta motocicleta, se lipeste de drum si intra aprope singura pe viraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavy XT Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) Salutare , am si eu o problema la care sper sa ma putetzi ajuta cu ceva sfaturi :Imi tin Fz6N-ul in garaj dar este cam frig pt ca nu avem incalzire inauntru iar ieri am incercat sa dau drumu la motor si nu vroia deloc sa porneasca asha ca azi am fost din nou la garaj cu un buster si am reusit sa pornesc motorul dar de data asta nu mi-a mai pornit Xenonul. Ma poate ajuta cineva cu ceva pareri???? care ar fi problema??? Ms anticipat Sal Baterii de 2 lei. Nu tin la temperaturi joase. Eu am si o YUASA si UNIBAT sau asa ceva. Exact la fel au cazut pe timp rece cu motorul tinut in garaj. Inca nu am gasit baterie sa reziste peste iarna cu motorul in garaj si chiar am incercat sa-i fac o pornire la 2 saptamani si o tineam pornita cam 20-30 min. Am prieten cu aprilia pegaso din 1996 si a luat baterie unibat acu 2 ani si peste iarna o tine pe motor si porneste bine, la fel motorul in garaj fara incalzire.. Nu stiu ce sa mai zic. Am mai vb si cu altii cu alte tipuri de motoare, toti isi scot acumulatorii peste iarna. Dar pentru linistea ta iti sugerez sa verifici pentru la vara cum a fost legat si xenonul din moment ce face fitze. Eu am avut ceva posturi pe aici ca am avut problema ca vara se ducea bateria in 2-3 sapt si am descoperit ca alarma era pusa prost si unul din fire atingea la masa, in functie de ce gropi luam cu el si ramanea la masa in garaj pana descarca bateria.Normal ca am demontat alarma complet si nu am mai avut probleme. Multi stiu sa puna xenoane dar putini cunosc electrica elementara si cu schema in fata pentru instalatia de la fz. Asa ca fa o verificare minutioasa si asupra montarii xenonului, asta daca nu e stock ca nu stiu daca exista stock sau nu. Editat Ianuarie 24, 2010 de tavy XT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 De cand am montat kitul xenon pe motor nu am avut deloc probleme!!!... Ms orcum de ajutor , o sa vedem cand se incalzeste care este problema Ms ink odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 eu am cumparat alt cot,marian a eliminat catalizatorul(operatia e simpla,tai pe sudura si scoti acel fagure de aluminiu). intr-adevar ,locuim pe giulesti (intersectia b-dul Contructorilor cu calea Giulesti) si are un fz6n negru.la capatul tramvaiului are atelierul. prima data am avut pe moto michelin pilot power 2ct (120-70/17 si 180-55\17) dar dupa numai 15000km. am ramas fara ele(se uzeaza foarte repede,ramanea o dunga neagra de cauciuc in urma mea). aderenta era f.buna. acum am dunlop sportmax d208 (120-70/17 si 190-50/17),si ele au o aderenta foarte buna si sunt destul de moi(nu faci diferenta intre uscat si ud,a testat marian) filtrul de aer , sfatul meu este sa pastrezi originalul( eu am avut dna si am renuntat la el in timp foarte scurt) dar daca tot l-ai cumparat,convinge-te singur de inutilitatea lui.oricum trebuie sa faci si setari la injectie pentru a pastra motorul in parametri daca montezi acest filtru. o zi buna. Mesaj completat la fz6, farul se aprinde automat la pornirea motorului.daca bateria nu e buna,dupa actionarea electromotorului,ea numai are putere sa alimenteze si balastul. in acest caz ,ori inlocuiesti bateria ori montezi un condensator de putere pe alimentarea balastului.daca ai urmari becul din far in timp ce dai la automat,vei observa ca de fapt becul se aprinde dar doar pentru cateva sec. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ok ms mult de sfaturi!!!... astept sa se mai incalzeasca si apoi imi bag motorul in casa , nu-i mai tin in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Salutare @s!ck, ..............am si eu o rugaminte la tine: am vazut in poza ta din avatar ca ai la mobra o semicarena la galerie ( ciocul de jos),........ poti sa-mi spui si mie cum se prinde acea semicarena , eventual niste poze cu prinderea respectiva sau mai bine daca o pot vedea. ..........am si eu acea semicarena originala de Yamaha dar nu am sistemul de prindere si as vrea sa-mi fac si eu o parere cu privire la prinderea ei. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 Ohooo, ce prezenta, insusi SDS-ul! 'Traiesti omule, long time no see! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_deea Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 O baterie nou nouta pentru fz6N intereseaza pe cineva? E Bosch. Uitasem de ea. ...se pare ca am o gramada de chestii aruncate prin garaj, poate odata o sa fac inventarul. Daca e cineva in impas si are nevoie de o bascula, un semicadru sau alte chestii, sa arunce o intrebare pe pm si caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 25, 2010 Share Postat Ianuarie 25, 2010 http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/y...fazer_2010.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Ohooo, ce prezenta, insusi SDS-ul! 'Traiesti omule, long time no see! Mersi Claudiule, ...... sa te faci bine si sa fii sanatos si tu, felicitari pentu bebel . Mesaj completat http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/y...fazer_2010.html si varianta naked: http://www.motociclete.com.ro/component/co...yamaha-fz8-2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bishop the butcher Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 eu am cumparat alt cot,marian a eliminat catalizatorul(operatia e simpla,tai pe sudura si scoti acel fagure de aluminiu). intr-adevar ,locuim pe giulesti (intersectia b-dul Contructorilor cu calea Giulesti) si are un fz6n negru.la capatul tramvaiului are atelierul. prima data am avut pe moto michelin pilot power 2ct (120-70/17 si 180-55\17) dar dupa numai 15000km. am ramas fara ele(se uzeaza foarte repede,ramanea o dunga neagra de cauciuc in urma mea). aderenta era f.buna. acum am dunlop sportmax d208 (120-70/17 si 190-50/17),si ele au o aderenta foarte buna si sunt destul de moi(nu faci diferenta intre uscat si ud,a testat marian) filtrul de aer , sfatul meu este sa pastrezi originalul( eu am avut dna si am renuntat la el in timp foarte scurt) dar daca tot l-ai cumparat,convinge-te singur de inutilitatea lui.oricum trebuie sa faci si setari la injectie pentru a pastra motorul in parametri daca montezi acest filtru. o zi buna. Eram convins ca asa este. Motocicleta mea, cand a ajuns in tara, primii 10km i-a facut pana la voi la garaj, unde prietenul tau (eu il cunosteam drept Piticu') mi-a spus tot ce nu stiam despre ea, si inca in plus. Am venit cu un amic, Andrei Chinezu' care mi-a spus ca ma duce la doctorul de FZ-uri. Si odata in viata lui a avut dreptate. Despre anvelope, am auzit ca Michelin se toceste repede si ca alternativa mi-a fost recomandat Dunlop D208RR, care cred ca va ramane, cel putin pentru sezonul 2010. Acum cu filtrul asta de aer sport, m-ai bagat in panica. De ce ar trebui sa umblu la injectie??? La urma urmei, filtrul de are nu are robinet ca sa limiteze cantitatea de aer care intra in motor, ci doar lasa sa treaca mai repede sau mai greu aerul prin el. Corect??? Nu vad de ce ar trebui sa umblu la injectie. Oricum trebuie sa trec pe la voi cand s-o mai incalzi un pic afara, pentru ca m-a convocat Piticu' la o reglare de injectoare, a vazut el niste chestii in bord iar anul trecut nu am apucat deloc sa ajung pe la doctor. Multumesc mult pentru raspunsuri si sa se incalzeasca odata p-afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.