Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Am uitat ceva...pretul acestor R&G (cele mari) e undeva pe la 4 milioane.

 

By the way...a avut cineva ocazia sa testeze noua sha...(shea, seat)...de la fz6 s2? Vreau sa stiu intereseaza daca este intr-adevar mai comoda si daca se preteaza si la s1. Ar fi o idee buna deoarece pe mine de exemplu nu ma tine sa stau mai mult de 2 ore de mers fara pauza. La voi cum e?

Thanx

Aceiasi problema o am si eu cu seaua, dupa o ora amorteste si dupa 2 deja doare. :crack:

O sea f. buna pt. touring fac cei de la corbin, da nu are cine sa o trimita in Romania. http://www.corbin.com/yamaha/fz6.shtml Si eu sunt curios daca cea de pe S2 se potriveste.

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu unul, in indolenta mea, nu i-am gasit rostul. Ma poate lamuri cineva? :crack:

 

A

 

Mai mult ca aspect ma intereseaza mai ales daca merg singur pe ea.

 

Cat despre sa pana la mare no problem dar acolo trebuie sa ma dezmortesc putin. Interesanta ideea unui club de Fazere, am vazut pe site-urile de afara ca sunt f multe astfel de cluburi. Intalniri, plimbari, rezolvari de probleme aparute la jucarii etc, suna interesant :kick:

 

jucaria mea

post-536-1175238550_thumb.jpg

post-536-1175238558_thumb.jpg

Editat de DragStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti vorbesc sa imi trimita 1 prieten din State cateva bucati de Corbin deastea daca sunt asa ok . Nu e prima data cand primesc ceva in felul asta si vin foarte repede max 1 sapt . Daca suntem mai multi e perfect , costurile de transport impartindu-se . Care va hotarati scrieti pe forum si dam comanda . :kick: :crack:

 

Si eu cu una identica cu ....

 

 

Pai bai bulache tu nu esti cu una identica esti cu una mult mai jmeqera :crack: Al dreaq vrea sa ne ofice :lol: :P :D

 

Sa o stapanesti sanatos man !

 

Apropos poate o punem si noi de o intrunire sambata sau duminica sa bem si sa fwtem . :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de Âşea, la primul drum dupa ~40 km simteam ca e ceva in neregula, si am inceput sa caut diverse pozitii... am gasit ca cea mai confortabila este cat mai spre spate.

 

:crack: dar in pozitia aia iti trebuie 2 timpi ca sa ajungi nu? iar cand pui piciorul jos la semafor oricum o pierzi...

 

dupa mine asta e cam singurul punct slab la "S1". Nu parea am inteles ce modificari substantiale au facut la S2, inafar' de asta...Aveti idee ce anume au schimbat la furca spate? Cea dinainte era destul de decenta....ce nu le-a convenit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thumb.gif dar in pozitia aia iti trebuie 2 timpi ca sa ajungi nu? iar cand pui piciorul jos la semafor oricum o pierzi...

 

Clar, insa in oras nu prea ai timp sa bagi de seama, pornit, oprit, pornit, oprit... nu ajungi sa simti disconfortul.

 

Apropo de modelul nou, mi-ar fi placut si mie turometrul analogic, la al meu ma uit rar pentru ca nu mi se pare lizibil, o fi el futurist, dar nu este practic.

 

Oricum stiu intotdeauna cand sunt pe la 6000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...interesanta saua de la corbin. Mai putin colacelul care arata cam...trist :crack: . Whatever. Dar din cate observ ti-o pot face in 1001 finisaje de vinil sau piei de culori diferite....Sincer as vrea s-o vad in realitate. Daca si-o ia cineva, anunta....ooookaaaay?

 

 

Sa inteleg ca avem printre noi deja un S2? ROSHU? :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zaradi99 ms de combinezon man e ca turnat ...

Poate iesim si noi sambata sa ne dam o tura . :lol: :lol:

:crack: :P

 

 

 

jucaria mea

 

Frumoase tevi! :crack: Cine le face?

 

Daca vreti vorbesc sa imi trimita 1 prieten din State cateva bucati de Corbin deastea daca sunt asa ok . Nu e prima data cand primesc ceva in felul asta si vin foarte repede max 1 sapt . Daca suntem mai multi e perfect , costurile de transport impartindu-se . Care va hotarati scrieti pe forum si dam comanda . :D :kick:

Eu as fi interesat de una, da tre' sa studiem bine inainte ca sunt o gramada de optiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma scuzati dar eu nu am mai avut rabdare si am vb cu amicul meu sa imi trimita 1 bucata neagra pt mine . Luni o trimite asa ca in scurt timp ne vom intalni sa v-o dau sa o testati . Este o sa de lux , construita de o firma care face numai chestia asta , cu gel , din piele de care vrei ,etc .Abia astept sa o primesc . Pentru mine o alta optiune nu exista. :crack:

 

http://www.corbin.com/yamaha/fz6.shtml

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou

Am cateva intrebari. as fi recunoscator daca m ati sfatui: Cum spalati FZ ul vostru? Ce fel de benzina folositi? Daca stie cineva unde e mai ieftin CASCO. Eu am gasit cel mai ieftin la ASIROM unde e 11 % pe an :crack: ....ceeace mi se pare mult.

Astept :kick:

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou

Am cateva intrebari. as fi recunoscator daca m ati sfatui: Cum spalati FZ ul vostru? Ce fel de benzina folositi? Daca stie cineva unde e mai ieftin CASCO. Eu am gasit cel mai ieftin la ASIROM unde e 11 % pe an :crack: ....ceeace mi se pare mult.

Astept :lol:

Mersi

 

Mobra se spala la spalatorie cu apa calda dar asteapta sa se raceasca motorul cat de cat . Sa le zici la aia sa NU dea cu jetul de aproape pe conducte , pe aparatura de bord si mai ales in RADIATOR !!!! Daca inchide fagurii e nasoala treaba .

Benzina 95 maxim 98 MAXIM !!!!! NU 100+ sau alte bazaconii. La benzina cu cifra mai mare octanica arderea este mai puternica si produce buba pana la urma . Unui amic i-a gaurit un piston la 200km/h pe A2 dar a avut noroc ca nu s-a intamplat nimic . Producatorii de mobre recomanda ce am scris mai sus.

Referitor la CASCO eu am la Aliantz dar nu stiu conditiile .

:lol: :kick:

 

Asfalt uscat !!!!

Editat de Schuberth
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :crack:

 

Ar ami fi o intebare. La mobra mea comanda claxonului functioneaza ca intrerupoator si nu buton. Adica daca apas butonul ramane apasat pana nu apas in celalat capat si claxoneaza continu....asa trebuie sa fie sau e defect butonul?? :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :kick:

 

Ar ami fi o intebare. La mobra mea comanda claxonului functioneaza ca intrerupoator si nu buton. Adica daca apas butonul ramane apasat pana nu apas in celalat capat si claxoneaza continu....asa trebuie sa fie sau e defect butonul?? :lol:

Botonos defectos directos :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zaradi99 ms de combinezon man e ca turnat ...

Poate iesim si noi sambata sa ne dam o tura . :crack: :kick:

 

sa il porti iubit, ma bucur ca e bun!

sa anunti cand iti vine shaua cea noua, vreau si eu sa o vad.

cat despre plimbare, abia acum vad. facem altadata, multam de invitatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorradonline.de/news/yamaha-r...elle.246934.htm

stire de pe motorrad:

yamaha recheama pentru remedierea unor defectiuni la senzorul TPS de la valva de admisie aer

mai multe modele printre care si fz6urile cu seriile

FZ-6

Typ 1B31/1B33/1B35

Fg.-Nr. RJ074-0000301 - RJ074-0029125

 

FZ-6 Fazer

Typ 5VX1/5VX6

Fg.Nr. RJ071-0000301 - RJ071-0039486

simptome: moare la ralanti

 

ati avut astfel de probleme? cei care le-ati achizitionat de la reprezentanta ati fost anuntati? sau doar in Germania se aude?

 

daca as fi stiut limba asta...filosof eram pan'acum :crack:

a mea intra in aceasta categorie si nu mi-a spus nimeni niciodata nimic

 

va intreb poate stiti...singura problema pe care am avut-o este urmatoarea:

de 2 ori intr-un an jumate de cand o am...prima oara acum 6-7 luni, a doua oara alaltaieri, dupa ce am lasat-o fo 2 minute la relanti ca sa se incalzeasca inainte sa plec cu ea - ca de obicei - ei bine dupa ce am plecat cu ea, cam in 30 de metri s-a inecat subit si dup-aia nu mai pornea. S-a inecat in acelasi loc, adica dupa ce am urcat o rampa ca sa ies din garaj. A mers in cele din urma, dupa ce am lasat-o putin si cand si-a dat drumu in sfarsit i-am dat mai tare din acceleratie si n-am mai avut probleme.

 

Sincer, nu prea ma pricep...o fi bateria, o fi vreo problema la injectie, o fi ceva legat de turatia de la relanti?? are cineva idee?

 

Se vorbea mai demult pe acest topic despre turatia la relanti...cum iti poti da seama pe acest tip de turometru digital daca are mai mult de 1250 rpm?

 

 

 

 

 

 

Mai greu da' m-am prins. Am exact aceasta problema. Deci tre s-o duc la service :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei ... CIudat :cheers:

Le-au apucat dracii !

Ieri mi s-a intamplat si mie ceva suspect !

Dupa 10 minute de mers (10 grade afara) a dat un semn de inecare ca si cum as fi ramas fara benzina la GS-500 , iar dupa ce am ajuns la stop s-a oprit (benzina aveam destula). Am pornit-o de la buton si am ajuns la birou . Am mai bibilit-o putin , am bazait-o si nimic . In fine . O sa mai urmaresc.

La mine relantiul sta la 1050 - 1100 dupa ce se incalzeste .

 

Sa mergem la Yamaha si noi (daca au service) . Nu cred ca trebuie sa fie cumparata de aici sau sa fie in garantie ca sa repare problema .

 

Success !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mie mi s-a intamplat ca imediat dupa ce ajunge la temperatura de regim (2 linii) si plec, dupa un sprit scurt la statul pe loc sa moara. In mers totul e OK si nu mi-a facut decat oarecym rece.

 

A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vorbea mai demult pe acest topic despre turatia la relanti...cum iti poti da seama pe acest tip de turometru digital daca are mai mult de 1250 rpm?

 

Apesi pe butonul de selectie si ai trip 1 > trip 2 > km parcursi > turatie. Nu stiu daca asta e ordinea dar ajungi la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Mie mi s-a intamplat ca imediat dupa ce ajunge la temperatura de regim (2 linii) si plec, dupa un sprit scurt la statul pe loc sa moara. In mers totul e OK si nu mi-a facut decat oarecym rece.

 

A

 

 

Vezi ca aia nu e temperatura de regim , la 2 liniute, ci e temperatura la care poti pleca linistit cu ea nu sa o forjezi direct . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. mersi pt sfat @gpapa....habar n-aveam sa ma uit la turometru. realitatea ca nu prea m-a durut capul. Afiseaza deja destule pe ecran incat sa mai vreau sa stiu ceva in plus. Asa ca nu prea apas acele butoane...

 

Cred ca problema de care am vorbit se leaga si de temperatura de afara. De exemplu sambata am facut un drum mai lung...adica aprox. 400 km. Pe parcurs temperatura uleiului nu prea s-a schimbat...adica a ramas la 2 liniute, ceea ce inseamna foarte putin. E inca rece afara si asta afecteaza multe, inclusiv pornirea...

 

Voi incerca sa trec pe la yamaha cat mai repede posibil...

 

Inca o intrebare: la cati kilometri obisnuiti sa strangeti lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...