Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

fz6S fazer sau naked oricare dintre ele ca au aceeasi inaltime la sa si de asemenea orice model 2000-2009 as vrea sa testez daca are cineva unu din acestea si m-ar ajuta as fi recunoscator

 

Fz 6s are si naked insa fazer 600 nu are naked. Sunt diferente de pozitie intre cele pe carburatie (fab pana in 2004) si cele dupa 2004 injectie. Fii tu mai explicit si spune-ne ce motoreta vrei sa iti iei ca eu unul cred ca le cam amesteci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fz6s si fs6n ma intereseaza cel mai mult cele dupa 2004 desi nu cred ca o sa am bani de unul dupa 2004,dar si modelele pe carburatie m-ar interesa ca sunt mai accesibile la pret..............acum oricare model as avea ocazia sa il vad mi-as dori sa il probez

 

 

ai pozitie mai comoda la cele dupa 2004??

 

va rog sa ma lamuriti daca puteti si daca sunteti in cunostiinta de cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fz6s si fs6n ma intereseaza cel mai mult cele dupa 2004 desi nu cred ca o sa am bani de unul dupa 2004,dar si modelele pe carburatie m-ar interesa ca sunt mai accesibile la pret..............acum oricare model as avea ocazia sa il vad mi-as dori sa il probez

 

 

ai pozitie mai comoda la cele dupa 2004??

 

va rog sa ma lamuriti daca puteti si daca sunteti in cunostiinta de cauza

 

Vezi ca un FZS600 Fazer din 2003 are Ripperu. E de vanzare si poti (da' chiar Rippere, poate? ;) ) sa-l suni sa te intalnesti cu el sa vezi despre ce e vorba. Din ce am vazut eu, sunt diferente semnificative intre FZS600 Fazer si FZ6 N si Fazer. In primul rand, FZS e mai spre touring, sa mai moale, pozitie mai comoda, motor care trage un pic mai liniar, iar la FZ6 pozitia e oarecum mai in maini, saua este mai tare, motorul vibreaza in schimb mai putin decat cel de pe FZS, dar e o idee mai agresiv la turatii inalte. FZ6 e si un pic mai usor decat FZS si din povestile baietilor, are si un consum mai bun. La FZS ai avantajul semicarenei si al cricului central, FZ6 are cric central si semicarena doar pe versiunea Fazer.

 

PS: eu nu te chem sa-l vezi pe al meu pentru ca, mai demult, un amic tot asa, voia sa-si ia Fazer, si cand sa vina la mine sa-l vada, in accesi zi am avut accident. Eu am stat cu ea pe bara doua luni, el si-a luat altceva :D , a zis ca Fazerul aduce ghinion.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca un FZS600 Fazer din 2003 are Ripperu. E de vanzare si poti (da' chiar Rippere, poate? ;) ) sa-l suni sa te intalnesti cu el sa vezi despre ce e vorba. Din ce am vazut eu, sunt diferente semnificative intre FZS600 Fazer si FZ6 N si Fazer. In primul rand, FZS e mai spre touring, sa mai moale, pozitie mai comoda, motor care trage un pic mai liniar, iar la FZ6 pozitia e oarecum mai in maini, saua este mai tare, motorul vibreaza in schimb mai putin decat cel de pe FZS, dar e o idee mai agresiv la turatii inalte. FZ6 e si un pic mai usor decat FZS si din povestile baietilor, are si un consum mai bun. La FZS ai avantajul semicarenei si al cricului central, FZ6 are cric central si semicarena doar pe versiunea Fazer.

 

PS: eu nu te chem sa-l vezi pe al meu pentru ca, mai demult, un amic tot asa, voia sa-si ia Fazer, si cand sa vina la mine sa-l vada, in accesi zi am avut accident. Eu am stat cu ea pe bara doua luni, el si-a luat altceva :D , a zis ca Fazerul aduce ghinion.

 

 

unde il gasesc pe ripper?? pfff naspa ca crezi in astfel de chestiii eu cred ca a fost doar ghinion daca te razgandesti ma anunti

mc mult:)

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

Nu de mult sunt posesorul unui FZ6 S din 2004. Am reusit sa-l inscriu, sa-l termin de bibilit (verificat total) si de citit toate cele 200 de pagini din topic. Pot spune ca sunt foarte multumit de achizitie (inainte am avut un Diversion). O singura problema mai am la el....bordul.... a fost crapat, a intrat apa in el si s-a dus LCD-ul. L-am desfacut...curatat...refacut lipituri....dar nimik rezultate (se vede doar un sfert din el). Daca are cineva vre-un bord in orice stare...sau forma poate imi iese o reparatie romaneasca ii sunt recunoscator. Pe ebay nu imi venea sa cred ce preturi au!!!

 

 

PS : La farul din dreapta este bec H7 cu un adaptor la mufa de H4. (intreba cineva mai sus pe forum).

 

PS 2 :Va astept la Brasov sa ne intalnim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Aveti careva de vanzare o lumina de numar, OEM, pentru un FZ6 (model 2004 - )? Mai mult sau mai putin completa...in sensul ca am o serie de elemente componente deja, dar nu am "carcasa" propriu-zisa.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi aprox 200 si ceva de km si a consumat 6.18. Viteza de mers 80-150. deci nu-i cea mai economica mobreta :laugh:

Mesaj completat

Apropo, asta e fezerica al meu

 

DSC_0094.jpg

 

 

Scuze ca intervin dar consumul asta este pentru fz1 si nicidecum pentru fz6.

Eu am fz6 de 3 ani si in tot acest timp nu a consumat mai mult de 5%(indiferent de conditii).

Probabil ca va trebui sa faci diferenta intre scuter si motocicleta in sensul ca va trebui sa folosesti ambreiajul.In felul acesta o sa reduci si consumul de carburant si uzura motorului.Utilizarea ambreiajului este foarte importanta la motocicleta(scuterul nu are asa ceva).

Este normal ca motocicleta sa consume atat de mult in conditiile in care este utilizata in mod sportiv(vrei performanta,platesti)sau impropriu(in sensul ca ambreiajul nu exista sau accelerarile sunt violente).

Yamaha FZ6,are motor de R6 detunat(supapele de evacuare si axele cu came sunt facute sa "domoleasca" motorul) dar cand "bagi mana in gaz" consuma foarte mult.

SFAT

Foloseste ambreiajul si accelereaza progresiv,in felul acesta motocicleta ta va consuma 4-4,5%.

SUCCES. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laura_tazy - maine adica azi sper sa ajung dupa aparatoare :) ,mi-a fost dor de mobra si doar am plimbat-o ;) si pe ploaie...ma facut varza :wacko:) ,aveam pistrui pe fata ptr ca am ridicat viziera :laugh:)

 

Acum cred ca mi-a consumat si mie mai mult ...dar am forjat-o pe unde am putut ,si cu pasager :) ,soo,ma astep la un 6 lejer .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca intervin dar consumul asta este pentru fz1 si nicidecum pentru fz6.

Eu am fz6 de 3 ani si in tot acest timp nu a consumat mai mult de 5%(indiferent de conditii).

Probabil ca va trebui sa faci diferenta intre scuter si motocicleta in sensul ca va trebui sa folosesti ambreiajul.In felul acesta o sa reduci si consumul de carburant si uzura motorului.Utilizarea ambreiajului este foarte importanta la motocicleta(scuterul nu are asa ceva).

Este normal ca motocicleta sa consume atat de mult in conditiile in care este utilizata in mod sportiv(vrei performanta,platesti)sau impropriu(in sensul ca ambreiajul nu exista sau accelerarile sunt violente).

Yamaha FZ6,are motor de R6 detunat(supapele de evacuare si axele cu came sunt facute sa "domoleasca" motorul) dar cand "bagi mana in gaz" consuma foarte mult.

SFAT

Foloseste ambreiajul si accelereaza progresiv,in felul acesta motocicleta ta va consuma 4-4,5%.

SUCCES. :wacko:

 

 

Nu inteleg ce-i cu lectia asta de ambreiaj......probabil un exces de zel din partea ta :laugh: Despre ambreiaj am invatat acum vreo 18-20 ani cand m-am urcat prima data pe o Mobra 50S, motoreta pe care probabil nu ai apucat s-o vezi decat in poze.....asa ca nu inteleg discutia despre scuter, ambreiaj, consum FZ6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut azi aprox 200 si ceva de km si a consumat 6.18. Viteza de mers 80-150. deci nu-i cea mai economica mobreta :laugh:

Mesaj completat

Apropo, asta e fezerica al meu

 

DSC_0094.jpg

 

 

frumos fazerica asta a ta :wacko: pune si tu mai multe poze ca mie imi plac si modelele naked de la fazer :)

 

ce an e? punei niste toba sport sa vezi cum se aude ;) ai grija de ea e superba mobra

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca fost exces de zel ,ci doar un sfat.

Eu am mers turat zilele astea ...deci consumul e de 6 ,poate chiar mai bine ,urmeaza sa vad cat mai ma tine gazul si nr de km.

 

Singura varianta in care Fz-ul consuma 6 sau mai mult este cand mergi cu pasager.

In rest nu sare de aceasta cifra. Eu cu al meu mergeam numai in 10.000 ture in Bucuresti si tot 5%consuma. Afara la un drum de 3000 km am avut un consum de 4,4l la 100 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti amuzanti :(

 

8.8 aprilie 2011

9 martie

9.64 februarie

9.82 ianuarie

9.97 decembrie 2010

9.16 noiembrie

10.17 noiembrie

8.86 octombrie

9.47 octombrie

7.55 septembrie

5.33 august

4.89 august

5.88 august

6.40 august

7.29 august

6.29 august

5.49 august

5.40 august

5.40 august

5.88 august

5.55 august

6.19 august

6.83 august

5.87 august

5.03 august

5.66 august

6.54 august

7.99 august

7.18 iulie 2010

 

Astea sunt doar pentru FZ6, nu vreti sa vedeti R1 :D Eu am ~105kg cu tot cu echipament, 190cm si nu ma chinui sa ma bag sub parbriz la mai putin de 160km/h.

Tot ce e bolded e consum in timpul unei ture prin Europa (deci greutate suplimentara, aerodinamica proasta si mers 170-180 pe autostrazi). Text normal = oras, Bucuresti, mers la birou. Pe frig consumul sare rau de tot mai ales ca pe vreme urata chiar merg foarte atent si nici nu turez.

Editat de Zircon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pun si eu consumul la a mea, imi sar ecologistii-n cap si se leaga cu lanturi de motot.

 

Mie imi ia 5,5 la mers normal si constat (110-130) si vreo 12 daca incep sa ma infing in acceleratie. Daca tin 200, ma uit la indicator si vad cum imi scade nivelul benzinei :( In oras, mai jos de 7 n-am reusit sa scot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pun si eu consumul la a mea, imi sar ecologistii-n cap si se leaga cu lanturi de motot.

 

Mie imi ia 5,5 la mers normal si constat (110-130) si vreo 12 daca incep sa ma infing in acceleratie. Daca tin 200, ma uit la indicator si vad cum imi scade nivelul benzinei :( In oras, mai jos de 7 n-am reusit sa scot.

Identic, si la fel, si la mine....!!!Vrei demaraj si viteza bagi mana in buzunar,asta e... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar, noi mergem "impropriu", ca sa o citez pe laura tazy ... Sau nu stim sa folosim ... ambreiaj ???

nu stiu man, mama lui de ambreiaj, ca am schimbat odata cablul... :-P

cat despre arai, cei de la intermotorcycle aduc. mai nou am auzit ca si united motors se ocupa cu asa ceva.

Mesaj completat

E clar, noi mergem "impropriu", ca sa o citez pe laura tazy ... Sau nu stim sa folosim ... ambreiaj ???
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...