divizia Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Daca pun si eu consumul la a mea, imi sar ecologistii-n cap si se leaga cu lanturi de motot. Mie imi ia 5,5 la mers normal si constat (110-130) si vreo 12 daca incep sa ma infing in acceleratie. Daca tin 200, ma uit la indicator si vad cum imi scade nivelul benzinei In oras, mai jos de 7 n-am reusit sa scot. Deci pana la urma e normal consumul meu. Oricum, la hornet consuma cu 1L mai mult in aceleasi conditii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Da, oarecum, dar eu am primul model de Fazer, cel pe carburatie. Din toate reviewurile reiesea ca Fazerul are probleme cu consumul la viteze mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Asta pe injectie consuma mult doar daca accelerezi foarte des. Nu consuma mult la viteza atata timp cat este constanta si sub 190-200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Asta pe injectie consuma mult doar daca accelerezi foarte des. Nu consuma mult la viteza atata timp cat este constanta si sub 190-200. A mea face 55mpg (em pi gi) si merg lejer cu numai 190-200 kmh. la 240 cand ma grabesc dar nu prea tare consuma putinel mai mult...se simte la buzunar de la 300 in sus ... dar ce sa faci pfff ...R1 nu-i! Editat Aprilie 21, 2011 de Bogus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichician Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Nu inteleg ce-i cu lectia asta de ambreiaj......probabil un exces de zel din partea ta Despre ambreiaj am invatat acum vreo 18-20 ani cand m-am urcat prima data pe o Mobra 50S, motoreta pe care probabil nu ai apucat s-o vezi decat in poze.....asa ca nu inteleg discutia despre scuter, ambreiaj, consum FZ6. Nu mai incerca sa intelegi, pe bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Nu mai incerca sa intelegi, pe bune! Si eu care credeam ca e pe naspa, haiosilor Editat Aprilie 22, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Multumesc laura_tazy / marian ptr aparatoare fata FZ6 . Raman dator . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sirher Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Salut! Stie cineva daca e bun lantul DID 520 ZVM X Ring Gold, si pinion de 16, foaia de 46, pentru FZ6 S Fazer 2004? Sau alte recomandari? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...w=fz6+chain+kit Eu am luat un kit OEM, precedentul fiind un aftermarket ... Acum sa vad cand il montez. Partea buna e ca, desi vine cu za de prindere, lantul in sine este continuu, deci voi dai jos bascula, ocazie cu care voi verifica rulmentul acesteia si socul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Hey guys , O noua problema ,imi apare pe bord ledul aprins ca si cand as fi pe faza lunga ,insa nu mai am deloc lumina in afara pozitie nu am pic de lumina,semnalele sunt ok ,sigurantele sunt ok ,am desfacut chiar si "butucul" unde am faza scurta/lunga ,e totul ok . Cand e doar motorul ON ,si dau flash se aprinde ,dupa ce-l pornesc ramane beculetul aprins ca si faza scurta.\Mentionez ca e in urma ploilor ,am mers pe ploaie si se pare ca de atunci este treaba ,ca ieri cand a fost uscat ,probam luminile,au mers ,apoi ceea ce am explicat mai sus . Am xenon,inca nu am desfacut farul sa vad daca e becul,inainte sa ma apuc vroiam sa va dati cu parerea daca ati mai intalnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) Acelasi lucru am patit si eu......verifica releul.....e in laterala stanga spate.Eu am avut releul ars. Cum mi-am dat seama? Am facut stramp cu o sarma si mergeau ambele faze. Deci....verifica releul. Apropo, vezi ca sunt doua identice.....e vorba de al doilea de la stanga la dreapta. Ai pe el ca si fire din ce-mi aduc aminte....albastru/negru.....rosu/galben fir subtire......rosu/galben fir gros si galben/negru parca. Editat Mai 7, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Si alt releu ,de unde ai luat? Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andynuta Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Si alt releu ,de unde ai luat? Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea. Uneste firele groase si ar trebui sa mearga! Releu asemanator gasesti si la masinile japoneze. Firele subtiri sunt comanda (actionarea releului). Si alt releu ,de unde ai luat? Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea. Mai poti sa inversezi releul cu cel de langa...sunt la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Hai cu pozele, pana una-alta. Pana acum ba ca e frig, ba ca-i invelita-n garaj, ba ca nu stiu ce... .Ai iesit cu ea pe strasee, f*te-i cateva poze si urca-le aici, de asta iarna ma tot ameninti ca pui poze.. Tare curios sunt si eu cum arata cu gume mai late. Un 180 pe spate la un fzs 600,2002...cam tarziu pozele...dar asta e...si sta super bine pe asfalt...asa ca ,comentariile ca ma dau pe jos si ca asfaltul e tare,(nu ca nu ar fi tare...),, sunt de prisos,am facut 4000km cu gumele astea...,chestia e ca mobra e mult mai stabila si plusul e ca...arata mult mai bine,deci ...puneti 180 pe spate(120 fata), fara probleme,la anul o sa pun un 190 pe spate asa de curiozitate,si de al dracu...,va mai povestesc...Numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Arata mai bine, da ! Mai stabila,de unde ? Pune 180 si pe fata si vei sesiza cum e cu stabilitatea la latimi mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 e cineva interesat de o ieseala maine (o plimbare la mare)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 (editat) Arata mai bine, da ! Mai stabila,de unde ? Pune 180 si pe fata si vei sesiza cum e cu stabilitatea la latimi mari Daaaaa buna gluma...!!!Ha ha... Editat Mai 15, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Ma bucur ca m-ai inteles ! Roata lata pe spate indica un singur lucru. Putere mare care nu poate fi livrata decat de o anvelopa pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Ma bucur ca m-ai inteles ! Roata lata pe spate indica un singur lucru. Putere mare care nu poate fi livrata decat de o anvelopa pe masura. Nu te contrazic....dar hai sa nu mai vorbim din carti....Numa bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Da-te cu un muscle bike prin curbe stranse si vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Da-te cu un muscle bike prin curbe stranse si vezi cum e Ti am zis ,nu te contrazic....dar mobra daca o ,,simti,,te dai cu ea asa cum vrei...!La anul pun 190 pe spate,sa vad ce dracu o sa se intample...mai vrb...Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 O sa consume mai mult, o sa o apleci mai greu si mai mult. Recomandari: Adopti un stil mai sportiv sa consumi benzina pe accelerare nu pe turtit cauciucul, frana de motor ca ai cu ce si o pozitie cat mai sus in curbe sa ridici centrul de greutate contracarand turtirea mai pronuntata. De atarnat in afara atarni cat poti tu de mult, dar sa incerci sa fi mai SUS. Altfel atingi cu pintenul cand cu anvelope mai inguste ai mai avea cativa mm, poate chiar un centimetru. Acum, recunosc, n-am experimentat PE ACEEASI motocicleta cele de mai sus dar sunt cativa FZristi care au facut-o. Vedem ce ne spui si tu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Mah, si pe mine ma batea gandul sa fac manevra asta cand o fi sa schimb gumele, dar parca m-am inteles destul de bine cu ele. As incerca mai intai cu niste SH-uri sa vedem cum se simte motorul si apoi sa-mi iau un set nou. Oricum, pt sezonul asta am gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vane Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Acum spui !!!! Am lasat SH-urile la atelier !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Stai man linistit, ca inca mai am gume bune. O sa mai dureze pana fac eu operatiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.