Sari la conținut

Fz6 S/N


Urs_meloman
 Share

Postări Recomandate

Daca pun si eu consumul la a mea, imi sar ecologistii-n cap si se leaga cu lanturi de motot.

 

Mie imi ia 5,5 la mers normal si constat (110-130) si vreo 12 daca incep sa ma infing in acceleratie. Daca tin 200, ma uit la indicator si vad cum imi scade nivelul benzinei :D In oras, mai jos de 7 n-am reusit sa scot.

 

 

Deci pana la urma e normal consumul meu. Oricum, la hornet consuma cu 1L mai mult in aceleasi conditii :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da, oarecum, dar eu am primul model de Fazer, cel pe carburatie. Din toate reviewurile reiesea ca Fazerul are probleme cu consumul la viteze mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta pe injectie consuma mult doar daca accelerezi foarte des. Nu consuma mult la viteza atata timp cat este constanta si sub 190-200.

 

 

 

A mea face 55mpg (em pi gi) si merg lejer cu numai 190-200 kmh. la 240 cand ma grabesc dar nu prea tare consuma putinel mai mult...se simte la buzunar de la 300 in sus ... dar ce sa faci pfff ...R1 nu-i!

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg ce-i cu lectia asta de ambreiaj......probabil un exces de zel din partea ta :( Despre ambreiaj am invatat acum vreo 18-20 ani cand m-am urcat prima data pe o Mobra 50S, motoreta pe care probabil nu ai apucat s-o vezi decat in poze.....asa ca nu inteleg discutia despre scuter, ambreiaj, consum FZ6.

 

Nu mai incerca sa intelegi, pe bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...w=fz6+chain+kit

 

Eu am luat un kit OEM, precedentul fiind un aftermarket ...

Acum sa vad cand il montez. Partea buna e ca, desi vine cu za de prindere, lantul in sine este continuu, deci voi dai jos bascula, ocazie cu care voi verifica rulmentul acesteia si socul spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hey guys ,

 

O noua problema ,imi apare pe bord ledul aprins ca si cand as fi pe faza lunga ,insa nu mai am deloc lumina in afara pozitie nu am pic de lumina,semnalele sunt ok ,sigurantele sunt ok ,am desfacut chiar si "butucul" unde am faza scurta/lunga ,e totul ok .

Cand e doar motorul ON ,si dau flash se aprinde ,dupa ce-l pornesc ramane beculetul aprins ca si faza scurta.\Mentionez ca e in urma ploilor ,am mers pe ploaie si se pare ca de atunci este treaba ,ca ieri cand a fost uscat ,probam luminile,au mers ,apoi ceea ce am explicat mai sus .

Am xenon,inca nu am desfacut farul sa vad daca e becul,inainte sa ma apuc vroiam sa va dati cu parerea daca ati mai intalnit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi lucru am patit si eu......verifica releul.....e in laterala stanga spate.Eu am avut releul ars. Cum mi-am dat seama? Am facut stramp cu o sarma si mergeau ambele faze. Deci....verifica releul. Apropo, vezi ca sunt doua identice.....e vorba de al doilea de la stanga la dreapta. Ai pe el ca si fire din ce-mi aduc aminte....albastru/negru.....rosu/galben fir subtire......rosu/galben fir gros si galben/negru parca.

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si alt releu ,de unde ai luat?:D

 

Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu :(

 

Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea.

post-52019-0-65817200-1305120435_thumb.jpg

post-52019-0-85718000-1305120487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si alt releu ,de unde ai luat?:D

 

Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu :(

 

Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea.

Uneste firele groase si ar trebui sa mearga! Releu asemanator gasesti si la masinile japoneze. Firele subtiri sunt comanda (actionarea releului).

 

Si alt releu ,de unde ai luat?:D

 

Si la ce pret daca iti mai amintesti ...mm de releu :(

 

Deci l-am identificat dupa culorile care mi-ai spus,insa nu am stiut intre care sa fac stramp ...ca sa vad care e problema si nu m-am bagat,pana atunci bajbaii cu pozitia prin oras pe unde e lumina in cazul in care ma prinde noaptea.

Mai poti sa inversezi releul cu cel de langa...sunt la fel!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-43702-0-22832300-1305307868_thumb.jpg

Hai cu pozele, pana una-alta. Pana acum ba ca e frig, ba ca-i invelita-n garaj, ba ca nu stiu ce... .Ai iesit cu ea pe strasee, f*te-i cateva poze si urca-le aici, de asta iarna ma tot ameninti ca pui poze.. Tare curios sunt si eu cum arata cu gume mai late.

Un 180 pe spate la un fzs 600,2002...cam tarziu pozele...dar asta e...si sta super bine pe asfalt...asa ca ,comentariile ca ma dau pe jos si ca asfaltul e tare,(nu ca nu ar fi tare...),, sunt de prisos,am facut 4000km cu gumele astea...,chestia e ca mobra e mult mai stabila si plusul e ca...arata mult mai bine,deci ...puneti 180 pe spate(120 fata), fara probleme,la anul o sa pun un 190 pe spate asa de curiozitate,si de al dracu...,va mai povestesc...Numa bine!!!

post-43702-0-41525700-1305307908_thumb.jpg

post-43702-0-46131800-1305307945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata mai bine, da ! Mai stabila,de unde ? Pune 180 si pe fata si vei sesiza cum e cu stabilitatea la latimi mari :)

Daaaaa buna gluma...!!!Ha ha...

Editat de obeapaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca m-ai inteles ! Roata lata pe spate indica un singur lucru. Putere mare care nu poate fi livrata decat de o anvelopa pe masura.

Nu te contrazic....dar hai sa nu mai vorbim din carti....Numa bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-te cu un muscle bike prin curbe stranse si vezi cum e ;)

Ti am zis ,nu te contrazic....dar mobra daca o ,,simti,,te dai cu ea asa cum vrei...!La anul pun 190 pe spate,sa vad ce dracu o sa se intample...mai vrb...Numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa consume mai mult, o sa o apleci mai greu si mai mult.

Recomandari: Adopti un stil mai sportiv sa consumi benzina pe accelerare nu pe turtit cauciucul, frana de motor ca ai cu ce si o pozitie cat mai sus in curbe sa ridici centrul de greutate contracarand turtirea mai pronuntata. De atarnat in afara atarni cat poti tu de mult, dar sa incerci sa fi mai SUS. Altfel atingi cu pintenul cand cu anvelope mai inguste ai mai avea cativa mm, poate chiar un centimetru.

Acum, recunosc, n-am experimentat PE ACEEASI motocicleta cele de mai sus dar sunt cativa FZristi care au facut-o. Vedem ce ne spui si tu.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, si pe mine ma batea gandul sa fac manevra asta cand o fi sa schimb gumele, dar parca m-am inteles destul de bine cu ele. As incerca mai intai cu niste SH-uri sa vedem cum se simte motorul si apoi sa-mi iau un set nou. Oricum, pt sezonul asta am gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...