Fazeru Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Ce ulei folositi ?ptr motor ?ca tb sa ii fac schimbul si fostul mecanic nu mai raspunde la telefon . Pt mobra din semnatura...sau pt ce tip de mobra???Fii mai explicit!!!In tractor U 650 mere si ala de gatit... Editat Septembrie 30, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Tu ce crezi ?daca am postat pe forumul de FZ6 ? daca dadeai o pagina inapoi vedeai si mobra despre care discut . Deci fz6 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Tu ce crezi ?daca am postat pe forumul de FZ6 ? daca dadeai o pagina inapoi vedeai si mobra despre care discut . Deci fz6 2004 De ce nu completezi datele motocicletei noi la profil ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Cand am incercat nu se salva...avea spume forumul. 10w40 din cate vad pe forum !un magazin cu preturi decente ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Tu ce crezi ?daca am postat pe forumul de FZ6 ? daca dadeai o pagina inapoi vedeai si mobra despre care discut . Deci fz6 2004 Scuze...nu m am uitat ...ce sa fac acum sa ma apuc sa citesc din urma...m am uitat le ce mobra ai in semnatura...cel mai indicat ulei la mobrele noastre si cel mai des folosit in comunitatea moto din care fac parte e MOTUL ESTER 5100 SAU 7100(asta e mai scump)10W40,pe piata mai sunt repsol,valvoline,motorex,yamalube...mai scump e Motul 300v 10w40 ,il folosesc cei cu vitezane in general...Ideea e sa l schimbi la timp mai ales daca obisnuiesti sa i dai ,,in gura,,,eu de obicei la Fazer ul meu il dau jos pe la 5000km si il folosesc de ani buni,, motul ester 5100,10w40,,ii place si nu l papa deloc,nu se aud zgomote ciudate de la lantul de distributie ,nu se aude zgomot de la pastilele supapelor si schimba foarte bine treptele in cutie.Numa bine! Editat Octombrie 1, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cred ca o sa il iau de la motoul romania ...in fucntie de pret !!! Voi va schimbati uleiul acasa ?ma gandeam daca o sa reusesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cred ca o sa il iau de la motoul romania ...in fucntie de pret !!! Voi va schimbati uleiul acasa ?ma gandeam daca o sa reusesc . Acum faci misto?Pai nu e mare branza sa faci un schimb de ulei mai ales la un naked ,e treaba de 2 beri reci si gata...desfaci busonul de golire ,dupa ce lasi mobra sa functioneze un pic sau dai o tura cu ea ,desfaci filtrul de ulei prin desfiletare,lasi mobra pe cricul de parcare ,nu cel central,casa se scurga bine ,busonul fiind pe partea cu el,montezi filtrul nou dupa ce im prealabil ungi garnitura noului filtru cu putin ulei pt a aluneca bine garnitura si pt a nu se ,,incaleca,,garnitura filtrului,infiletezi noul filtru cu grija ,trebe sa mearga destul de usor daca mere greu inseamna ca nu e pe filet si te opresti,desfiletezi usor inapoi si reiei operatiune cu grija in eventualitatea ca mere greu la infiletat...idea e ca trebe sa se infileteze destul de usor,strangi la puterea mainii,montezi busonul la baia de ulei si torni ulei prin gura de vizitare,deasupra ambreiajului e busonul de umplere...pui 2 l fara probleme dupa care (la fzs600 sau fz6 de obicei intra cam 2,8l cu tot cu filtru)pe bidon al 3 lea te uiti sa pui exact 800ml,scrie pe el,pui busonul la loc de la gura de umplere si ai dai o cheie fara sa ambalezi mobra caci uleiul e jos si pana se ridica in rampa colbutorilor, trebe sa l lasi usor...urmaresti sa se stinga becul de pe bord cel rosu...si gata cu schimbul...apoi verifici vizual fanta de sticla de jos dreapta cea de pe baia de ulei sa fie la al 2 lea punct care arata maximul uleiului in motor(mobra trebe sa fie dreapta).Capisci?.Numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AliNOS Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 sa inte;leg ca motivul vanzarii este ca nu ai timp de el??? 2 ani = 3000km ai putea spune si asa. insa adevarul e ca as vrea sa incerc si altceva.. un SS sau o MV Agusta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambiloid1 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 la kilometrajul asta e mai ieftin sa inchiriezi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 2 ani = 3000km ai putea spune si asa. insa adevarul e ca as vrea sa incerc si altceva.. un SS sau o MV Agusta.. dau eu motorul meu. ce zici? 2 ani = 3000km ai putea spune si asa. insa adevarul e ca as vrea sa incerc si altceva.. un SS sau o MV Agusta.. dau eu motorul meu. ce zici? /index.php?/topic/668694-suzuki-gsx-r-600-k7/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_bra Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 stie cineva de unde pot lua un belly pan pentru fazer din 2002? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 motogpricambi.com ~ 150E ebay.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Va salut! In scurand, sper, sa fiu si eu proaspat posesor de FZS din 2003, ce aveti de modelul asta? Motocicleta pe care am gasit-o este nepornita de 1 an si ceva, are in jur de 40000 km, a pornit de la prima cheie, dar scoate un fum alb-albastrui, fum ce nu a disparut nici dupa 20 min, ulei oricum nu cred ca mai avea mare lucru, din pacate nu am verificat joja... E ok sa faca asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Motocicleta este buna din foarte multe puncte de vedere. Daca a stat un an, verifica in primul rand furca/amortizorul spate sa nu aibe scurgeri, apoi verifica cu atentie franele (pompe, furtunase, etrieri). Motocicleta e tanc - scoate-i saua si uita-te cu atentie la undertail si la cadru si urmareste sa nu aibe suduri si sa se alinieze alea bine pe acolo. Legat de motor si fum, ii las pe cei cu mai mult experienta sa vorbeasca. Are cuvantul Florin-V, sa spuna el ce iesea din motorul meu dupa ce mi-a pornit-o dupa mai bine de un an de zile de stat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Va salut! In scurand, sper, sa fiu si eu proaspat posesor de FZS din 2003, ce aveti de modelul asta? Motocicleta pe care am gasit-o este nepornita de 1 an si ceva, are in jur de 40000 km, a pornit de la prima cheie, dar scoate un fum alb-albastrui, fum ce nu a disparut nici dupa 20 min, ulei oricum nu cred ca mai avea mare lucru, din pacate nu am verificat joja... E ok sa faca asa? fumul sigur era albastrui si nu era doar alb? pt ca fiind frig scoate fum alb. daca era albastrui inseamana ca mananca ulei. trebuia sa verifici nivelul de la ulei. mai ales ca a stat atata timp si ai pornit-o si ai tinut-o asa 20min.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 O sa ma mai duc dupa masa la motor, ii verific uleiul si apoi il pornesc, cel care a fost cu mine, un prieten, zicea ca era mai mult alb fumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 (editat) Comercializam pentru modelul dvs. de motocicleta atat evacuari finale cat si intermediarele aferente, la urmatoarele preturi: * Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea. * Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea. * Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea. + 50 Euro intermediara. Pentru mai multe detalii, alte modele, dimensiuni, modalitati de comanda, livrare, etc, va recomandam informatiile de la acest link: OFERTA Evacuari Moto Romania Editat Octombrie 21, 2011 de zero_motoshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 (editat) Vand un bugspoiler pentru Fazer (cred ca e de Fazer). E din fibra si are culoarea albastru. Pret 100 ron Comercializam pentru modelul dvs. de motocicleta atat evacuari finale cat si intermediarele aferente, la urmatoarele preturi: * Ø 88 mm – 80 EURO/buc. sau 150 EURO/perechea. * Ø 100 mm – 100 EURO/buc. sau 180 EURO/perechea. * Ø 110 mm – 110 EURO/buc. sau 200 EURO/perechea. + 50 Euro intermediara. Pentru mai multe detalii, alte modele, dimensiuni, modalitati de comanda, livrare, etc, va recomandam informatiile de la acest link: OFERTA Evacuari Moto Romania Deci cat e o toba pentru FZ6 daca tot ai intrat pe acest topic? Ca eu nu-mi dau seama care ar fi mai ok.....de 88, 100, 120, teava de burlan, etc stie cineva de unde pot lua un belly pan pentru fazer din 2002? Apropo, acum am vazut......poate ti-e bun asta al meu...... Editat Octombrie 24, 2011 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zero_motoshop Postat Octombrie 24, 2011 Share Postat Octombrie 24, 2011 Deci cat e o toba pentru FZ6 daca tot ai intrat pe acest topic? Ca eu nu-mi dau seama care ar fi mai ok.....de 88, 100, 120, teava de burlan, etc Presupun ca tobele de pe FZ6 au 110 mm in diametru. Am trecut toate cele 3 dimensiuni si preturile aferente tocmai din cauza ca nu stiam diametrul evacuarii de FZ6. 250 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Va salut! Am ocazia sa achizitionez un Fazer din 2003, ca a doua motocicleta, are in jur de 41000 km, a stat trasa pe dreapta un an si ceva, nu pare a avea probleme tehnice evidente. Ce puteti sa imi spuneti de modelul asta? E ok pentru un incepator (nu am decat 2 sezoane)?. Cam la ce ar trebui sa ma uit, in special ca are km astia? Cu stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Motocicleta este ok din toate punctele de vedere. Verifica asa: bujii, lichide, carburatie, filtru de aer - astea oricum, la inceput de sezon, ar trebui sa le schimbi. Apoi, verifica cu atentie furca si toata fatza: pune motocicleta pe cricul central, roaga pe cineva sa se apese pe codita si incepi si tragi de furca, ghidon, roata - asa verifici cel mai simplu daca ai jocuri in rulmentii de la jug si/sau in cei de la roata. Verifica franele, si atentie ca furtunasele sa nu fie imbatranite, verifica cu atentie etrierii (dupa un an de stat, s-ar putea sa se gripeze - la mine asa s-a intamplat cu cel de pe spate - se schimba garniturile). Verifica jambele fatza si amortizorul spate sa n-aibe scurgeri de ulei. Ridica saua si uita-te atent la cadrul de codita si carena de codita - functie de cum se prezinta astea, vei stii ce s-a intamplat cu motoreta (cadru stramb si indreptat - nu-i o problema, dar e bine de stiut, carene crapate si lipite etc). Teoretic, Fazerul pe carburatie nu a avut o anumita problema, apar mici chichite in functie de cum a fost intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? pai daca a stat in ploaie si a intrat apa si a mai batut si vantul ca sa bage praf,......ete mazga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Sau o carburatie necorespunzatoare, drept pentru care scuipa benzina direct pe teava. Asa pateam eu cand nu aveam carburile sincronizate cum trebuie, cand o porneam la rece, cu socul tras, scuipa benzina pe teava. Iti dai seama ca se face ditamai mehlemul acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fazeru Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 (editat) Salutare! AM fost ieri sa dau o tura cu fazerul din 2003, motorul este f f f fmisto, ca si ciclistica, frane, sasmd. Nu bate, nu troncane, se vede totusi ca a stat destul pe dreapta, totusi ce nu mi a placut, am bagat degetul pe teava de esapament si era ceva mazglos...asta e de rau sau??? Mazga aia e neagra? ...sa nu se fii dat mobra la ulei...scoate o afara si dai un pic in gura asa poate se curata singura...normal teava trebe sa fie uscata si fara nimic pe ea...cel putin la mine asa e,e totusi un motor euro 1,nu? Editat Noiembrie 2, 2011 de obeapaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.