smar2 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 De curiozitate si daca nu e secret tehnologic, cu ce ati curatat calamina de pe capetele pistoanelor? Am desfacut in toamna un motor de barca in 2t si capetele pistoanelor aveau depozite pe ele... le-am racait cu o bucatica de lemn si cu tot soiul de solutii... de la WD40, pana la un soi de Loctite spray pentru curatarea suprafetelor metalice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 Cu detartrant. Nu se curata din prima, ai nevoie de mai multe reprize de lasat pistoanele in solutie. Pt bucatile de calamina mai incapatanate am folosit o scula imporvizata dintr-un plastic dur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 am inteles multumesc pentru pont Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2013 Autor Share Postat Aprilie 18, 2013 Poza document impreuna cu domnul "Vand Kilometri" Mihai Barbu, Doyle si echipa GRG, la trei dimineata cand am terminat lucrarile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ce bine arata Doyle...zici ca a mancat jaratec Cesare, cam cat ma costa carburatia completa (curatat, reglat, sincronizat) si reglajul la supape? Bandit 600 N 2001...motorul ala "vechi" racit cu aer/ulei PS: 4 carburi, dar cred ca stii deja asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 19, 2013 Autor Share Postat Aprilie 19, 2013 Salut Cred ca cel mai bine ar fi daca ai trece sa discutam problema cu reglajul jocului la supape. As vrea sa arunc o privire in capul pistoanelor, atat cat se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ne auzim la tilifon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 22, 2013 Autor Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Disc de frana ne-flotant, planat, in toleranta de doua sutimi. Discul fusesestramb, se tocise inegal pe circumferinta, cu diferente intre sectoare diametral opuse de doua zecimi. Problema tipica Kawasaki - piulita de pinion de atac care nu se desfileteaza. Piesa noua, din otel. Nu e doar piulita e si "excitatorul" senzorului de vitezometru. Editat Aprilie 22, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Buna ziua, puteti sa-mi spuneti daca lucrati si sambata? Daca nu, seara pana la ce ora va pot gasi? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PunctRo Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Salut, As vrea sa trec pe la service pentru un schimb de ulei si de filtru de ulei pentru un Bandit de 600 din 2000. Imi poti spune ce ulei semisintetic 10W40 gasesc la voi in stoc si ce filtre ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 23, 2013 Autor Share Postat Aprilie 23, 2013 Buna ziua, puteti sa-mi spuneti daca lucrati si sambata? Daca nu, seara pana la ce ora va pot gasi? Multumesc. Salut. Sambata incepem programul la 11 si stam pana seara la 19. De cele mai multe ori insa am plecat pe la 22-23. Salut, As vrea sa trec pe la service pentru un schimb de ulei si de filtru de ulei pentru un Bandit de 600 din 2000. Imi poti spune ce ulei semisintetic 10W40 gasesc la voi in stoc si ce filtre ? Multumesc. Salut Bel Ray, Motul, Motorex. Filtre Hiflo, KN, Vicma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
degrize Postat Aprilie 25, 2013 Share Postat Aprilie 25, 2013 Salut, sunt f. multumit de cum merge motorul dupa mica revizie. Ba chiar parca merge mai bine cu uleiul Bel Ray, poate e o parere subiectiva, dar mie asa mi-se pare. Oricum, vroiam sa-ti aduc aminte de oferta pentru crash pad-uri. CBF 600, 2008, PC43. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 Salut, sunt f. multumit de cum merge motorul dupa mica revizie. Ba chiar parca merge mai bine cu uleiul Bel Ray, poate e o parere subiectiva, dar mie asa mi-se pare. Oricum, vroiam sa-ti aduc aminte de oferta pentru crash pad-uri. CBF 600, 2008, PC43. Multumesc. Domle... motocicleta aia mergea bine oricum. E un model foarte reusit pentru plimbari de orice fel. Daca ai grija de ea o sa fiti buni prieteni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) Vineri noaptea am terminat motocicleta de curse a Cristinei. Totul a fost pregatit si apoi verificat cu grija. Cristina este deja la Slovakia Ring si maine vor fi primele antrenamente. Succes Cristina! Editat Aprilie 28, 2013 de GRANT Racing Garage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 30, 2013 Autor Share Postat Aprilie 30, 2013 Cristina castigat prima etapa din Ladies Trophy 2013 la clasa 600 SSp si locul 4 per total SBK + SSP. Felicitari Cristina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GRANT Racing Garage Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 In perioada 1-4 mai service-ul este deschis. Pentru programari service, piese, revizii puteti sa ne contactati la telefonul: 0727 668 618 - Adi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 salut, 2 seturi de CL XBK5 pt un SV650 K3 exista(pe stoc) si la ce pret? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 Salut La service sunt pe stoc doua seturi de A3+ (daca nu ma insel). Putem rezolva cu SBK5 cand ma intorc din vacanta de paste. Ia legatura cu Adi, roaga-l sa verifice si vezi cum te poate ajuta daca e urgenta: 0727 668 618 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Eu am trecut pe la baietii acestia ieri pentru un schimb de ulei si alte mici chichite - nota 10 pentru profesionalism si atitudine. E singurul service in care as merge doar de placere, sa mai schimb o vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Salut La service sunt pe stoc doua seturi de A3+ (daca nu ma insel). Putem rezolva cu SBK5 cand ma intorc din vacanta de paste. Ia legatura cu Adi, roaga-l sa verifice si vezi cum te poate ajuta daca e urgenta: 0727 668 618 Am vorbit cu Adi, trec maine pe la service si ma echipez. Multam si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Azi am fost si mi-am reglat lantul la motoreta. Setare perfecta. Ati putea spune ca e o chestie banala reglajul lantului dar dupa ce am pierdut in mers o placuta de la bascula spate am devenit paranoic. Scuze de offtopic: Cand va schimbati cauciucurile fiti atenti pe unde va duceti mobrele indiferent de renume si recomandari. Mai ieftin uneori poate insemna scump si nu ma refer la piese ce trebuiesc inlocuite ci la propria persoana sau la cei cu care mergeti in grup. Asa arata o piesa (puller chain) dupa ce au zburat piulitele saiba si placuta din partea stanga a basculei cea de pe partea cu lantul. Explicatia ar fi ca nu au fost stranse bine la schimbarea anvelopelor intr-un loc renumit (care sparge piata), nu dau nume nu vreau sa acuz intrucat exista totusi o mica probabilitate in care s-ar fi putut "juca" cineva la ea in parcare. Concluzie cunosteti-va mobrele si mergeti la oameni priceputi care stiu si gandesc ceea ce fac, cum e Cesar. Imi place cum trage acum motoreta dupa reglajul lantului. Am scapat de paranoia, multumesc Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Va salut, AM problem cu aprinderea la un DragStra 1100 din 2004. Dupa lungi 'sapaturi' am concluzionat ca buba la 1 din 2 elemente electronice. Nu stiu cum trebuiesc verificate, si ce rezulta, in ce parametric. Puteti sa verificati si sa identificati piesa cu probleme? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 12, 2013 Autor Share Postat Mai 12, 2013 Salut, da-mi te rog mai multe detalii, aici sau pe PM. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salut. Maine sunt cu piesele in Bucuresti. Imi poti da un numar de telefon sa te contactez ? Cred ca e cel mai ok asa .... Al meu e 0724240548 Ms. Pe scurt, am rateuri la cilindru fata in carburator si cilindru ..... nu trage si face explozie in esapament. Se intampla si la relanti si la(in turatie) turatie. Dupa mai multe probe ... rezultatul ca benzineste dar nu scanteieste cum trebuie. Bujia si firele sunt ok .... mai raman cele 2 componete electronice care nu stiu ce intra si ce iese ... maine daca reusim sa ne vedem vb la telefon cu mecanicul meu. E ok? Si as veni si cu r6 pentru o reglare de lant ... sunt cu el maine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 14, 2013 Autor Share Postat Mai 14, 2013 Salut In principiu se rezolva si o sa vedem ce e stricat. 0722 620 397 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.