medevac106 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 salutare mi-am spalat lantul cu kerosen azi si dupa ce l-am sters bine ma tot scarpin in cap si ma uit la cele 2 spray-uri de uns lantul pe care le am: unul uscat, cu teflon, de la louis si unul clasic, cu ulei sub presiune, de la putoline. ce parere aveti? voi ce folositi? eu ma gandeam sa dau cu cel cu teflon (am un gs 500e din 1993 care are jentile albe si care as prefera sa ramana albe... nu pline de picatelele de ulei pe care abia le-am scos ) dar nu stiu cat de bine unge lantul.... astept sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Putolainu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Tefloana tata tefloana ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Bine că nu ai 3 tuburi de spray, că găseai sfaturi către toate 3. Eu nu mă bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Ala cu teflon e super, nu lasa urme, pete, si lantul e foarte bine protejat. Pe de alta parte, daca vrei pete negre si praf lipit de lant (ca sa-l macine mai bine), da-i cu Putzoline ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 eu am avut putoline si acum am cu teflon. mare diferenta. baga cu teflon putoline-ul doneaza-l cuiva mai modest in posibilitati si uita de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Teflon clar. Am folosit de la 2 firme si sunt super OK. Am folosit si normal(adica fara teflon)-uscat si normal-neuscat si este cam naspa...se imprastie pe janta...te faci ca naiba. teflonatul ramane ca o vopsea albicioasa pe lant tine foarte mult si la o adica se spala usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blondie Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 daca tot suntem aici, intreb si eu cum ung un lant daca nu am cric central? dau putin, merg 10m si tot asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Depinde ce motor ai. La chopper asa faci, iar la enduro bagi un bat sub cadru in partea opusa cricului lateral si se ridica roata spate in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Pui motocicleta pe un suport improvizat (cărămizi cu scândură pe ele sau ce ai la îndemână) sau dacă nu ai nici o altă variantă miÂşti puțin (câte 20 cm) motocicleta. Nu 10 metri, că nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
odhin Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Sau suna un prieten...kre sa impinga motoreta pe fatza si se ridica...surpriza...spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 18, 2006 Autor Share Postat Iulie 18, 2006 daca tot suntem aici, intreb si eu cum ung un lant daca nu am cric central? dau putin, merg 10m si tot asa? chemi un prieten mai solid care apuca cu incredere de manerul din spate si ridica un pic ... pana se ridica roata din spate ... in continuare procedezi ca si cum ai avea cric ... cat poate sa tina prietenul motorul ridicat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Acu o dai deja in diverse ... Prima data ai intrebat cu care sa dai si acum intrebi CUM ? Ride Safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Putolainu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 daca tot suntem aici, intreb si eu cum ung un lant daca nu am cric central? dau putin, merg 10m si tot asa? Hehe,chemi un amic sa ti-l conduca preferabil cu vreo 80-100 km/h(asta-i viteza optima de ungere cu spray a lantzului daca n-ai cric),tu te asezi pe locul "copilotului", dar invers sensului de mers,te apleci si dai cu spray pe lantzul in miscare.A..si ca toata treaba sa mearga bine pilotul trebuie sa tina mana stanga intinsa in lateral ca la ieczamen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Eu am vazut live cum au facut niste baieti la arc , tot cu cric lateral, o peroana mai solida sau doua mai putin solide o inclina pe partea cu cricul lateral cat sa ridice roatea spate si sa poti sa dai de liber de ea dupa care iei shparuiul cu o mana si cu cealalta dai de roata. In timp ce dai de roata spreiezi cumva sa intre in interiorul lantului. Dai si tu acolo o cantitate nici prea prea nici foarte foarte . GATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
medevac106 Postat Iulie 20, 2006 Autor Share Postat Iulie 20, 2006 am dat cu teflon! impresii: 1. lantul e mai "zgomotos", are un tacanit fin acum. cred ca vaselina aia dinainte mai absorbea si zgomotele... mai ales la pinionul mare de la roata se aude diferenta! 2. nu stiu cat de bine a patruns inauntru ... in zale... 3. dupa uscare a ramas albicios lantul in zonele unde nu freaca... in rest dupa cativa km se curata si ramane metal pe metal ... cred... 4. urmatoarea ungere peste 1000km sau mai dau din cand in cand cate un fas pe lant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 cel mai bine dai cu ulei ordinar de masina si cu o periuta de dinti..... pe tot lantul dupa care dai cu teflon.... fixeaza mai bine uleiul..... cat despre cum faci treaba asta o faci ccum poti si cum stii numnai sa nu-ti apuci vre-un deget la pinion ca e nasol..... stiu pe cineva care a patit-o si a ramas fara deget..... sau ma rog far de juma de deget..... asa ca ai grije mare... de preferinta daca ai cric central sau il pui pe stander sau caramizi dai cu mana de roata nu face operatiunea asta niciodata cu motorul pornit in viteza... ca nu te doare mana daca dai de roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Unge lantul la 500km sau dupa fiecare ploaie mai seriosa sau spalare care a implicat si lantul. De spalat, te orientezi tu, o faci cand e imbacsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 spalarea lantului si ungerea lui, facute asa cum trebuie prelungesc viata lantului. un spalat de lant cu un dixpozitiv special pt asa ceva, nu cu periuta de dinti in fata blocului si uns apoi cu un spray cu teflon bun (shell , motul) sunt suficiente pt a pastra un lant f bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
impaiatu Postat Iulie 21, 2006 Share Postat Iulie 21, 2006 (editat) La mine merge in felu' urmator :eu tin motoru aplekt p cric ,roata se ridica, motoru pornit si bagat in viteza(ambreiaju tras) si un pretenar da cu sprayu prin toate vagaunile lantzului!Precizez ca ambreiaju i-l tin tras k sa nu moara motoru din kuza intrerupatorului d la cric ,cu toate astea roata se invirte angrenata de uleiul din motor! treaba cu prinsu deshtelor e idioata:ce cauti sa bagi degetele acolo????? si nu trebe nici un superman k sa poata tine motoru aplekt pe-o parte!!!eu am 60 de kile ud ,si tin kle-eu de n-am treaba!!!bafta "eine kleine popartzainer!" Editat Iulie 21, 2006 de impaiatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
'n_DUR_o Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 /index.php?showtopic=52544 ....park ti-am raspuns si pe pro-bike. il speli cu kerosen,mere si motorina,il usuci cit de cit ,il ungi cu ulei de transmisie(t 80, t90),stergi cu cirpa surplusu dupa care dai cu spreiu care la uscare fxeaza bine uleiu ala...io am simtit o mare dif cind am facut asa ,park prinsese si mot ceva caluti in plus spreiurile cu teflon sunt cea mai mare teapa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 salutare mi-am spalat lantul cu kerosen azi si dupa ce l-am sters bine ma tot scarpin in cap si ma uit la cele 2 spray-uri de uns lantul pe care le am: unul uscat, cu teflon, de la louis si unul clasic, cu ulei sub presiune, de la putoline. ce parere aveti? voi ce folositi? eu ma gandeam sa dau cu cel cu teflon (am un gs 500e din 1993 care are jentile albe si care as prefera sa ramana albe... nu pline de picatelele de ulei pe care abia le-am scos ) dar nu stiu cat de bine unge lantul.... astept sfaturi... barosane...orice ar spune lumea....teflonul e de baza imi bag motorul prin toate mocirlele posibile si sunt f multumit de spray parca am de la MOTUl...nush, tre sa ma uit daca il scoti cand il speli il agati de ceva si-i dai cu spray la greu....lasi sa se usuce...si-i mai dai sa zaca la tine e ceva mai greu cu scosul.... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.