Sari la conținut

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Postări Recomandate

2 hours ago, Nguyen said:

carena de far nu cred ca este originala dar este frumoasa.

Este originala, varianta de State, au existat si cu semicarene, imprumutate de la Bandit si GS500.

2 hours ago, VyXxer said:

Am gasit asta pe o comunitate Vx (facebook)

FB_IMG_15793639095221414.jpg

Este al unui american, Scott Alleshunas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Salut.
Trebe 2 feluri de bujii? 
DPR8EA-9
DPR8EIX-9
Ca asa am gasit pe Louis.de
Sau e vorba de normala si iridium? [emoji4]
Filtrul de aer e la fel fata/spate, sau is modele diferite?
Ms.
Si sanatate!
Dacă nu ai rezolvat pana acum trimite-mi adresa de email si iti trimit manualul. Documentație găsesti si pe grupul de facebook VX800 Romania.

Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

VX800 este racit cu lichid, nu cred ca are probleme cu racirea cilindrului din spate. Mai repede carburatorul cilindrului spate merge pe amestec sarac.

Editat de mobiletron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.07.2020 la 20:45, mobiletron a spus:

VX800 este racit cu lichid, nu cred ca are probleme cu racirea cilindrului din spate. Mai repede carburatorul cilindrului spate merge pe amestec sarac.

SI ASTA INSEAMNA CA TREBUIESC SINCRONIZATE . ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea nu este acelasi lucru cu reglarea amestecului de aer/benzina si ca sa vezi daca problema este amestecul sarac trebuie sa vezi culoarea bujiilor, daca e alba inseamna ca merge pe amestec sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
34 minutes ago, VyXxer said:

Cum e treaba cu V-ul? Eu am inteles ca nu e motor de fugareala. Deci l-am luat mai slow. Ieri, la o plimbare, imi zicea cineva ca stric motorul, ca merg cu el subturat.

 

Orice motor sufera cand merge subturat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 26.10.2020 at 12:52, VyXxer said:

Cum e treaba cu V-ul? Eu am inteles ca nu e motor de fugareala. Deci l-am luat mai slow. Ieri, la o plimbare, imi zicea cineva ca stric motorul, ca merg cu el subturat.

Depinde de ce varianta ai, VS51A sau VS51B. VS51A are aprinderea ca la  Intruder, trage de jos si se plafoneaza in ture mari, iar VS51B e potolit in ture joase dar mai agil in ture mari. VS51A este mai ok pt plimbari relaxate, e mai in elementul lui, dar poti sa tragi de el daca e nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Am pus eu yss pe a mea. Comparate cu alea stock terminate, sunt net superioare, chiar daca nu sunt Ohlins-uri. 

Si au fost si ieftine, fix 1000 de lei :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2021 la 19:34, VyXxer a spus:

Bai nene, slaba miscare p-aci!

Eu am venit din tura si am vazut ca am un amortizor spate praf: curge.

Acuma, in afara de varanta de mai jos n-am gasit nimic. Pareri, ceva? Sugestii?     

 

https://www.louis.eu/artikel/yss-shock-absorber-with-abe-adjustable-fuer-suzuki-vx-800/10046162?list=54993fd3637d851f310e182f0a6d2506&filter_bike_id=0702&filter_article_number=10046204      salutare eu am facut o tura acun 2 zile aveam amortizoarele muci si cum pretul de reparatie era mare am ales o varianta temporara de mijloc. Amortizor de intruder vs800 ciclistica este super ok. spatele coboara cu 4cm...probleme vor fi dor la ridicarea pe cricul central depun efort mai mare  iar pe cel lateral am ales varianta sa tai 1cm din el pentru a sta mai aplecata. URMATOARELE MODIFICARI...COMENZI AVANSATE DE INTRIDER, SI AMBREIAJ CU MANETA HIDRAULIC TOT DE VS800. TOBE INTRUDER..

 

 

184710311_4112335882161285_4596841341533560509_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Doi pasi inainte, unul inapoi...

vxu.thumb.jpg.d0f0d5f0350a58ea52ee2a5985a9b17c.jpg

Caut amortzoare care sa aiba 37-39 cm intre prinderi, actualele au cedat dupa niste teste.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Salutări tuturor detinatorilor de vx , am niste probleme la un vx , de când am luat bătrânică avea o problema la carburator , mergea doar carburatorul din spate iar eu am zis că cel din fața era înfundat .. așa a fost , l-am dat jos l-am curatat și părea că merge mai bine ca ori când până când "s-a înfundat și cel din spate " așa am crezut eu , l-am dat jos l-am curățat l-am pus la loc și nema pornire nu a mai vrut sa o ia îi dădeam la automat și nimic am zis poate nu ii da benzina i-am dat pompa jos și am zis că e murdara am curatat-o și am pus-o inapoi , iar i-am dat tot nimic am verificat daca ii urca benzina până sus , nici măcar o picătură , m-am uitat la pompa ea la mine și furtunul de vacum de la pompa nu ducea nicaieri 😅 am stat ce am stat și am verificat unde ar putea sa se duca și nu am găsit nici măcar un loc unde ar putea intra , un sfat mi-ar fi de mare folos , Mulțumesc , Ride Safe ✌🏻

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar trebui să vină la un ștuț pe una din galeriile de admisie ("gâtul" din cauciuc dintre carb și chiulasă), același care se folosește pt sincronizare (pe fiecare admisie e câte unul, la unul se leagă vacuumul pompei iar celalalt are dop) . 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...