Jump to content

Suzuki Vx 800


OLY
 Share

Recommended Posts

Vitezometrul e dus, da' nu de la roata. Sigur l-am pus bine, pentru ca a mers ca inainte dupa interventie, toata ziua de luni. De ieri a inceput sa faca figuri. Oscileaza la orice viteza, astazi nu-mi mai arata decat maxim 100kmh. Ideea e ca, din cate am vazut io, kilometrajul total si cel partial merg in continuare. Astea nu sunt pe acelasi cablu ca si vitezometrul ? Oricum, trebuie sa-l desfac sa vad ce s-a intamplat acolo.

 

Din cate stiu eu, este un singur cablu care face toata treaba.Acum...nu stiu de ce cifrele merg si acu nu :rusinica:

Link to comment
Share on other sites

Nu-s cam mici? Adica din ce vad in poza am impresia ca la un mers taras pe-o parte tot se va sprijini pe capace motorul.

 

La tranta pe care am luat-o in decembrie nu s-a zgariat nimic - nici capacul de la cutie/ ambreiaj, nici toba (mergeam cu scaritele de la pasager lasate), absolut nimic in afara de capatul de ghidon si cel de la maneta de ambreiaj. Deci isi fac treaba bine.

 

Am rezolvat-o cu vitezometrul. Mergeau cifrele de la km, da' mai greu. M-am uitat ieri mai atent. Da' azi, cand m-am uitat si mai atent sub vitezometru, inainte sa plec de acasa, am vazut ca se dessurubase piulita care tinea capatul de la cablu strans in vitezometru. Ramasese capatul ala bagat acolo, da' nu mai invartea cum trebuie rotitele. Am strans piulita la mana si mi-am recastigat vitezometrul. In drum spre munca azi tot nu am reusit sa vad 170 kmh pe el, ca a fost foarte aglomerat. :rusinica:

Link to comment
Share on other sites

La tranta pe care am luat-o in decembrie nu s-a zgariat nimic - nici capacul de la cutie/ ambreiaj, nici toba (mergeam cu scaritele de la pasager lasate), absolut nimic in afara de capatul de ghidon si cel de la maneta de ambreiaj. Deci isi fac treaba bine.

 

Am rezolvat-o cu vitezometrul. Mergeau cifrele de la km, da' mai greu. M-am uitat ieri mai atent. Da' azi, cand m-am uitat si mai atent sub vitezometru, inainte sa plec de acasa, am vazut ca se dessurubase piulita care tinea capatul de la cablu strans in vitezometru. Ramasese capatul ala bagat acolo, da' nu mai invartea cum trebuie rotitele. Am strans piulita la mana si mi-am recastigat vitezometrul. In drum spre munca azi tot nu am reusit sa vad 170 kmh pe el, ca a fost foarte aglomerat. :crack:

 

:rusinica: 170 de kmh nu va fi nici o problema sa vezi ca ajunge destul de usor acolo. Peste 180 e ceva mai greu :crack: :crack:

Link to comment
Share on other sites

170 am vazut azi. Peste nu m-am mai dus. DN1 e aglomerat vinerea, chiar si la 13:30.

Intre timp mi-am schimbat orientarile de motocicleta ulterioara (nu ca ar fi ceva in neregula cu asta) - raman fidel marcii si merg pe mana unui gsx1400. Nu sper nimic pana la anu', da' si cand oi reusi... :rusinica:

Link to comment
Share on other sites

Asta nu e Bandit-ul?

Nu nu...Banditu e de doua feluri: ala micu de 650 si ala mare de 1250 ( fost 1200)

 

GSX-ul 1400 e un reeeeeealy bad boy ( nu ca baditu nu ar fi), dar Ottoman-e...tot ti bati vantu' bre...

 

Uite GSX-ul

post-6237-1206131833_thumb.jpg

 

si uite si banditu':

post-6237-1206131996_thumb.jpg

Edited by burlaco
Link to comment
Share on other sites

Îi faină "balena"..., da' tot mai fain îi un motor în V.

 

Am pus azi ceasul pe cilindrii... 1300 kPa pe cel din spate Âşi 1290 pe cel din față la 53k+. Mi-am schimbat Âşi fiÂşele la bujii. Bujiile noi le pun mai încolo, după ce se mai încălzeÂşte vremea Âşi motorul nu mai face condens aÂşa mult la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Nu nu...Banditu e de doua feluri: ala micu de 650 si ala mare de 1250 ( fost 1200)

 

GSX-ul 1400 e un reeeeeealy bad boy ( nu ca baditu nu ar fi), dar Ottoman-e...tot ti bati vantu' bre...

 

 

Bate vantu', da' mi-am dat seama ca asa ar fi mai bine. Daca nu simt vantul si, implicit, nu simt viteza, am tendinta de a face prostii ;) Mai ales cu un motor mai potent. Asa ca nu cred ca o sa ma aventurez la o hayabusa prea curand :bow: Oricum, toate dilemele astea sunt la modul teoretic in continuare, asa cum ziceam pana la anu' n-am nicio sansa sa schimb motorul (nu ca la anu' ar fi ceva prefigurat, da' acum stiu sigur ca nu-mi permit).

 

@Lonerider - si mie-mi plac v-urile, da' gsx-u' m-a cucerit printr-o caracteristica pe care n-am mai regasit-o pe alte naked-uri - cuplu maxim 126NM la numai 5000rpm (turometrul merge pana pe la 9000). Asa forta de impingere recunosc ca mi se pare de-a dreptul delicioasa, si in stilul unui motor diesel, de la turatii joase.

 

In alta ordine de idei, buna compresia si la motorul dumneavoastra. De unde ti-ai comandat fisele de bujii ? Ma gandesc sa le schimb si io. Bujiile i le-am schimbat deja, i-am pus iridium, si ii plac :bow:

Link to comment
Share on other sites

 

 

si mie-mi plac v-urile, da' gsx-u' m-a cucerit printr-o caracteristica pe care n-am mai regasit-o pe alte naked-uri - cuplu maxim 126NM la numai 5000rpm (turometrul merge pana pe la 9000). Asa forta de impingere recunosc ca mi se pare de-a dreptul delicioasa, si in stilul unui motor diesel, de la turatii joase.

 

Ok, ok, hai sa ne trezim ca se face dimineatza si ave treaba cu totii :bow: ( cu toate ca e un vis frumos ce am subliniat in postul tau ), si sa revenim la "oile" noastre.

 

De vreo 2 saptamani si vreo 1000 de km (, da..am fost si uichendul asta la Veloko Tarnovo ca e superb orasul, drumul e un deliciu, iar preturile sunt ;) aproape incredibil de mici), am ulei Motul 5100 v ester 15W50.

Am ales indicativul asta, ca am zis ca pe de o parte o sa vina caldura si 50-ul ala face bine la motor, iar pe de alta parte m-am gandit ca e destul de bine sa pun 15w, pentru ca mobra are deja cateva zeci de mii si un ulei mai gros mai gros ar fi mai bun.

Nu stiu daca e un caz izolat, dar cu uleiul asta face cutia de viteze ca masina de tocat carne.Intra greu in viteza, in special din neutral in I si din I in II, (a nu se intelege ca nu merge, ci pur si simplu merge mai prost decat cu ce am avut inainte, adica mobil1 si motorex - ambele 10W40), cand se incalzeste motorul fenomenul este ceva mai acentuat, si , la fel in ture mai mari gen schimbat la 5000-6000 rpm.

Sa fie marca de vine de nu ii prieste, sa fie indicativul :bow: ..habar nu am.

Voi ce ulei folositi si care vi s-a parut cel mai bun?

Toata lumea zice ca Motul e cel mai tare ca face si drege...pana acum mi s-a demonstrat contrariul.Is eu oare iara cu capu si caut nod in papura sau ati avut si voi experiente similare?

 

Ride on!

Geo

 

--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 22:25 -------------

 

Adminii de ce , atunci când scriu cu diacritice cuvantul curata imi apare poponeataața

 

Rasfoind topicul am dat de asta :bow: :bow: :bow:

 

Sunt curios daca ai primit vreun raspuns pe PM ceva?

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am folosit decat uleiuri cu indicativ 10W-50 sau 15W-50 de cand am luat-o. Acum am motul 5100, cu indicativ 10W-50 si merge ok. Nu am remarcat niciodata ca ar merge cutia greoi, doar zgomotos, mai ales in primele doua trepte. Dar zgomotul asta nu m-a pus pe ganduri, mi s-a confirmat ca asa face cutiile de la Suzuki, mai ales la modele mai vechi. Io zic ca iar cauti nod in papura ;)

 

PS - De ce ma trezesti, bre, din somn ? Nu mai are voie omu' sa doarma pe el la serviciu ? :bow:

Link to comment
Share on other sites

Eu n-am folosit decat uleiuri cu indicativ 10W-50 sau 15W-50 de cand am luat-o. Acum am motul 5100, cu indicativ 10W-50 si merge ok. Nu am remarcat niciodata ca ar merge cutia greoi, doar zgomotos, mai ales in primele doua trepte. Dar zgomotul asta nu m-a pus pe ganduri, mi s-a confirmat ca asa face cutiile de la Suzuki, mai ales la modele mai vechi. Io zic ca iar cauti nod in papura :bow:

 

PS - De ce ma trezesti, bre, din somn ? Nu mai are voie omu' sa doarma pe el la serviciu ? :bow:

 

Eh...daca asa face astea, sa le fie de bine atunci :bow:

Gata, imi bag doape in urechi sa nu mai aud nimic ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu am Motul 10W40 în motor acum. Sincer, nu sunt prea mulţumit de el. Nu ştiu ce am avut înainte în motor (atunci când am luat-o din Germania), dar cu Motul, cutia e mai zgomotoasă la 0-1-2 mai ales când e cald motorul. Am impresia că "agaţă" ceva la schimbarea treptelor. Mai am puţin şi tre să-l schimb. O să pun Mobil 1 (că tot e printre cele mai scumpe uleiuri în Germania), 10W40, cum scrie la carte, numai că-l iau din România. ASX are în motor şi e mai mulţumit decât de Motul. O să las motoru' să se încălzească puţin, ca să se scurgă bine uleiul din motor şi să se cureţe cât de cât discurile de ambreiaj şi, după ce pun Mobil 1, sunt curios să văd cum se manifestă. De la Motul am senzaţia că mai patinează, ceea ce nu se întâmpla cu uleiul cu care am luat-o.

 

 

Geo, scrie, de curios, cuvântul ăsta (c-u-r-ă-ţ-a-t) fără cratime, dar cu diacritice, dă "Add Reply" şi vezi cum apare. Adminii, încă, sunt în dilemă. Nu am primit nici un răspuns...

Edited by Lonerider
Link to comment
Share on other sites

Eu am Motul 10W40 în motor acum. Sincer, nu sunt prea mulțumit de el. Nu Âştiu ce am avut înainte în motor (atunci când am luat-o din Germania), dar cu Motul, cutia e mai zgomotoasă la 0-1-2 mai ales când e cald motorul. Am impresia că "agață" ceva la schimbarea treptelor. Mai am puțin Âşi tre să-l schimb. O să pun Mobil 1 (că tot e printre cele mai scumpe uleiuri în Germania), 10W40, cum scrie la carte, numai că-l iau din România. ASX are în motor Âşi e mai mulțumit decât de Motul. O să las motoru' să se încălzească puțin, ca să se scurgă bine uleiul din motor Âşi să se curețe cât de cât discurile de ambreiaj Âşi, după ce pun Mobil 1, sunt curios să văd cum se manifestă. De la Motul am senzația că mai patinează, ceea ce nu se întâmpla cu uleiul cu care am luat-o.

Geo, scrie, de curios, cuvântul ăsta (c-u-r-ă-ț-a-t) fără cratime, dar cu diacritice, dă "Add Reply" Âşi vezi cum apare. Adminii, încă, sunt în dilemă. Nu am primit nici un răspuns...

 

Mobil 1 Am avut si eu si am fost cel mai multumit.Apoi am pus motorex care era cat de cat ok, da il papa ;) ceea ce cu Mobil 1 nu se intampla.

Cu motul fix aceleasi simptome am si eu, nu-s sunt multumit.Cred ca o sa revin la Mobil 1.

 

curățat

 

Hmmm..se pare ca la mine merge...

Edited by burlaco
Link to comment
Share on other sites

 

 

curăţat

 

Hmmm..se pare ca la mine merge...

 

curăţat

 

Se pare că nu apare nici la mine dacă scriu de pe laptop, dar nu ştiu care e mersu'. De pe calculatorul meu cu tastatură germană apare altceva.

Edited by Lonerider
Link to comment
Share on other sites

 

curățat

 

Hmmm..se pare ca la mine merge...

 

Au schimbat setarile deja :bow: N-au raspuns, da' au luat atitudine. Lonerider, mai incearca si tu o data ;)

 

Apropo de ulei - la motorex am observat si eu ca il manca mai mult decat motulul de acum, chiar daca avea acelasi indicativ. La schimbul urmator imi iau si eu mobil 1 sa vad daca se simte vreo diferenta. In cazul in care nu mai troncane cutia asa de tare, retrag cele spuse anterior.

Link to comment
Share on other sites

Salutare...în legătură cu "oloiu"...eu am acum în VX Mobil 1 (10W40) Âşi îl cam manâncă. Adică la fiecare 500 km scade cam o treime din distanța dintre min. si max. De altfel motorul merge bine, cutia le fel ...fara a fi zgomotoasă. Motoru are 40 Âşi oleacă de mii de km Âşi acu' la următorul schimb am să îi pun un Motorex Legend 20W50. 'om trăi Âş'om vide cum se comportă...

 

Baftă

Link to comment
Share on other sites

Salutare...în legătură cu "oloiu"...eu am acum în VX Mobil 1 (10W40) Âşi îl cam manâncă. Adică la fiecare 500 km scade cam o treime din distanța dintre min. si max. De altfel motorul merge bine, cutia le fel ...fara a fi zgomotoasă. Motoru are 40 Âşi oleacă de mii de km Âşi acu' la următorul schimb am să îi pun un Motorex Legend 20W50. 'om trăi Âş'om vide cum se comportă...

 

Baftă

 

 

 

Da' fum nu scoate?

Link to comment
Share on other sites

de patinat parca si mie mi s-a parut ca patineaza putin abreiajul cu uleiul asta.O sa il ai tin vreo 2-3 mii de km si il schimb cu mobil 1 ca ala mi s-a parut cel mai bun pana acum.

Urmeaza un schimb de placute de frana fata-spate cat e curand si apoi filtrele de aer peste vreo 2 mii de km.Se pare ca bujia aia de la cilindrul din spate d-aia era mai afumata decat cealalta.NU stiu de ce dar filtrul de aer din spate se imbacseste mult mai repede decat cel din fata si probabil de aici amestecul este mai bogat in benzina

 

In alta ordine de idei, astazi a avut curs de cosmetica VX-ul meu.Spalat peste tot,cu detergent special cica de mobre, un spray, iar la fel de special pentru spalat motorul ( destul de bun, adica inlatura destul de bine praful amestecat cu eventualele picaturi de ulei/benzina/grasimi de pe motor) ceruit frumos, si am luat o chestie pentru intretinerea cromului.Dupa ceva frecat se vede diferenta.

Concluzie - VX-ul meu este foarte special de am cumparat atatea chestii "speciale " pentru el :huh:

O sa atasez cateva poze ca-s prea mandru de realizare sa nu o fac, chiar daca in poze nu se vede "adevarata valoare" a muncii mele

.....

.

.

.

.

Mda...se pare ca minunatul forum nu mai poate suporta pozele ... :ok: Din pacate nu pot atasa poze, ...nu ma pot lauda...

post-6237-1206828094_thumb.jpg

Edited by burlaco
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Da bre Burlaco casto motoru' da nu se vede in poza :moto: , ia zi pe acas cand mai veniti? :bigstar:

 

De Paste cred ca o sa ajung.Oricum cand vin ne :finger: :moron: :peace: vedem noi :baldy:

 

 

In rest...ce e linistea asta p-aci mai oameni buni??

Edited by burlaco
Link to comment
Share on other sites

Va salut !

 

Saptamana trecuta, cand a plouat vreo doua zile, m-am ambitionat sa merg cu motorul pe drumul obisnuit catre munca, bucuresti - ploiesti.

Faptul ca m-am murdarit ca porcul nu a fost prea imbucurator, cum nu a fost nici faptul ca iar mi s-a oprit motorul. Exact aceleasi simptome ca si data trecuta, intai a murit un cilindru, apoi al doilea. Din fericire, de data asta eram dotat cu bujii de rezerva si cheie de bujii. Dar am descoperit ca nu ele erau de vina. Bujiile aratau bine (rosiatice), erau uscate, dar nu aveau pic de scanteie. Nici cele noi pe care le-am probat nu aveau scanteie. Asa ca am mers pe fisa spre bobina si am descoperit ca apa care se scurge de pe rezervor ajunge pe bobina. Toate contactele pe acolo sunt izolate, in afara de unul (am impresia ca e minusul care se duce pe cadru, dar s-ar putea sa spun prostii). Ma rog, ideea principala e ca am izolat si contactul respectiv (l-am invelit cu mult izolir :bigstar: ) si a mers. Am testat-o dupa aceea pana la destinatie tot pe ploaie, si n-a mai facut figuri.

 

Ma bucur ca am reusit sa izolez si sa rezolv si problema asta. Singura chestie care ma sacaie in continuare este ca papa ulei. Si papa mult, cam un litru la 3000 de km (folosesc intre schimburile de ulei aproape doi litri pentru completare). In mod ciudat nu scoate pic de fum, asa ca nu pot sa-mi explic pierderile. Pe motor, pe sub el sau pe langa el nu sunt urme ca ar pierde pe undeva.

 

A, si inca o chestie, de data asta nu suparatoare - m-am jucat putin cu suruburile de amestec de la carburatoare si le-am mai deschis un sfert de tura - mai multa benzina. Rezultatul este ca motorul se tureaza mult mai prompt, trage mai tare si se aude putin mai plin. Pretul pentru asta este un consum crescut de la 5.5 la suta la vreo 6.3 la suta. Pentru DN1 cum il folosesc eu zilnic, am fost de acord cu pretul asta.

 

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Salutare fratilor,ce mai faceti ca nu prea va mai vad pe aici.Am reusit sa vin acasa pentru 5 zile(JOI plec),si am pornit bolidul.A pornit relativ repede (cam la a 3-ia cheie),tinand cont de faptul ca nu mai pornise din octombrie 2006.Toate bune si frumoase pana aici,dar am o problema ,m-a mancat in.....sa umblu la reglat tachetii,am curatat carburatoarele si cred ca am facut-o lata.2 zile am stat pe langa ea si tot nu merge cum trebuie,cea mai mare problema e ca scoate fum mai ceva ca un Trabant,si nu-i dau de cap.Un sfat ceva sau daca stiti pe undeva un atelier cu TESTERE pt.reglaje de carburatoare si tacheti,supape si cam care e scorul.Asta o sa o fac prin IUNIE cand vin definitiv acasa.Drum uscat si toate cele bune !

Edited by stell_nick
Link to comment
Share on other sites

Salutare fratilor,ce mai faceti ca nu prea va mai vad pe aici.Am reusit sa vin acasa pentru 5 zile(JOI plec),si am pornit bolidul.A pornit relativ repede (cam la a 3-ia cheie),tinand cont de faptul ca nu mai pornise din octombrie 2006.Toate bune si frumoase pana aici,dar am o problema ,m-a mancat in.....sa umblu la reglat tachetii,am curatat carburatoarele si cred ca am facut-o lata.2 zile am stat pe langa ea si tot nu merge cum trebuie,cea mai mare problema e ca scoate fum mai ceva ca un Trabant,si nu-i dau de cap.Un sfat ceva sau daca stiti pe undeva un atelier cu TESTERE pt.reglaje de carburatoare si tacheti,supape si cam care e scorul.Asta o sa o fac prin IUNIE cand vin definitiv acasa.Drum uscat si toate cele bune !

 

Da, asa e omul..pana nu da el cu fundu de pamant nu se lasa. :)

pai nu vazusi bre' ca si eu am avut mancarimi cu tachetii acu ceva vreme si tot mi se parea ca-mi suna mie numa tacheti in cap?

O sa iti spun si tie ce mi-au spus si mie toti si cred ca bine au facut: mai verifici odata si daca jocul e la 0.1 ( limitele sunt intre 0.08 si 0.13) iti bagi doape in urechi si te faci ca nu ii mai auzi. :moto: A..si neaparat cand verifici sa fie motorul rece.

treaba cu carburatoarele...chiar nu stiu...dar daca scoate fum poate e amestecul prea bogat.Benzina de cand e in rezervor, ca ma gandesc ca in timp si-o mai pierde din proprietati?

 

Stiu ca nu ti-am fost de vreun real folos :moto:) cu postul meu, dar poate iti mai vine inima la loc.

 

Latest news: am gasit un site din america cu fel de fel de piese printre care si pentru VX.Eu mi-am comandat arcuri progresive pt furca fata, si ma costa cu tot cu transport 113 dolari perechea.

Am zis ca e o afacere buna din moment ce pe continentul nostru am gasit cu cca 100 de euro bucata

Sa vedem cand or veni ce e si cu arcurile astea de le lauda toata lumea

 

Veti linkul AICI

 

Toate bune si asfalt uscat sub roti!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...