foxbat Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ai grija, poate citeste cine stiu eu si mananci mancarea sleita. pai zi mi pe cine stii tu, poate mi face si de mancare ( ca s in lipsa ) . merge si aia de mai sus ca idee, eu am ramas tot la placute de origine...diferenta ( in cazul honda ) e marisoara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 26, 2013 Autor Share Postat Septembrie 26, 2013 Nu aveam probleme sa folosesc si eu originale. Nu erau scumpe tot cca 150 roni, dar am zis sa iau mai moi, si m-am ales cu cele mai tari. I-am pus cruce discului spate cand se duce, altul. Fata arata mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 bogdan dar tu folosesti placute de frana......? la cum mergi si la ce consum ai ma gandeam ca e deajuns sa o scoti pe neutru si se opreste singura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 de pe topicul asta lipseste doar Bigfut aka Laleaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Nu aveam probleme sa folosesc si eu originale. Nu erau scumpe tot cca 150 roni, dar am zis sa iau mai moi, si m-am ales cu cele mai tari. I-am pus cruce discului spate cand se duce, altul. Fata arata mult mai bine. Exista de la brembo si placute organic cele cu terminatia CC. Acestea sunt mai moi dar de obicei pt frana spate brembo recomanda sinter si pe fata organic. Eu asa am pus pe BMW si sunt multumit. Acuma vad ca pt yamaha tenere de 1200 se recomnda de catre brembo placute sinter pe spate dar si pe fata . Deci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2013 Autor Share Postat Septembrie 27, 2013 (editat) Multumesc tuturor pt sfaturi. Le montez in weekend si vad cum se comporta. Sper sa avem un sezon prelungit ca abia mi-am innoit asigurarea. Am umblat acum la placute. Fata 4 mm, spatele 2-3 mm. Raman pe loc pana la primavera. Am suflat, curatat, permutat placutele intre ele si atat. Dupa revizia la service am fost avertizat ca trebuie schimbate cat de curand, in special spatele, motiv pt care m-am si agitat. Alarma falsa. Ianakim a avut iar dreptate, nu prea folosesc franele, se pare. Editat Septembrie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Am umblat acum la placute. Fata 4 mm, spatele 2-3 mm. Raman pe loc pana la primavera. Am suflat, curatat, permutat placutele intre ele si atat. Dupa revizia la service am fost avertizat ca trebuie schimbate cat de curand, in special spatele, motiv pt care m-am si agitat. Alarma falsa. Ianakim a avut iar dreptate, nu prea folosesc franele, se pare. ce motiv ai sa faci asa ceva? vrei uzura mai mare pe discuri si placute si 50-100 km fara frane???? daca fata are 4mm... cat au alea noi 4,5? sau 5? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 28, 2013 Autor Share Postat Septembrie 28, 2013 (editat) Cred ca se mai uniformizeaza uzurile, nu mai calca sant in sant , ci mai alaturi.In plus era o mica diferenta de grosime intre placate stanga dreapta si inversandu-le tot sper sa se uniformizeze uzurile. Frane am ca am facut probe.Fata nu stiu dar spatele, noi au 5 mm. Am mai uns tijele, curate canalele si burdufele ca erau pline, maruntisuri din astea. Toate trei in mai putin de juma de ora. Editat Septembrie 28, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 hmm, sa nu mai faci asa ceva, nu faci decat sa cresti uzura discurilor creand alte caneluri. daca iti uzeaza placutele neuniform soate pistonasele si curata-le bine , verifica garniturile , dat cu vaselina siliconica si montat la loc, dureaza ceva operatiunea dar merita sa faci asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 28, 2013 Autor Share Postat Septembrie 28, 2013 La iarna, acum varianta pe repede inainte. Discurile nu au cum sa faca alte crestaturi, din contra se uniformizeaza cele deja formate, nemai potrivindu-se sant pe sant sa se adanceasca. E ca si cum ai plana pe masa de fonta. schimbi pozitia, nu freci mereu la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=919808&page=13 Ultimile noutati, XT 1200 ZE. Editat Noiembrie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 ieftinnnnnn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Ieftin si bun, la fel de bun ca cele scumpe . Multe modificari si inbunatatiri la varianta clasica. Bord LCD cu gps inclus, 84 setari ale suspensiei electronice la buton, cruis control electronic, parbriz mai mare reglabil, ghidon mai inalt, semnale LED si multe altele. http://www.moto-station.com/article67408-news-moto-2014-eicma-yamaha-xt1200z-et-xt1200ze-super-ténéré.html Editat Noiembrie 13, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 bogdan ce pot spune macar acum in 2013 sa puna si yamaha semnale cu led...... si bord LCD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) Semnalele LED erau optionale si eu le am de la inceput. Bordul nou este integral LCD, cel vechi partial ca si la noul GS. BMW a descoperit roata (apa)si configuratia normal a motorului abia anul asta. Deja cred ca-si fac griji pt vanzarile viitoare. Editat Noiembrie 14, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Bogdan, BMW nu face griji, multi vor doar ce zice colegul de mai sus - leduri, lcd, sigla. De ceva vreme ma bate gandul sa dau XT-ul, vreau sa iau Trike, dar de fiecare data cand ies cu el ma razgandesc si bine fac, imi place , l-am echipat si cu siguranta peste un an iar o sa vreau o camila d'asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Semnalele LED erau optionale si eu le am de la inceput. Bordul nou este integral LCD, cel vechi partial ca si la noul GS. De la care inceput, al cui? Conform acestui topic in aprilie 2011 (adica la apropae un an de la chizitia motocicletei) nu le aveai... Ce inseamna optionale? De la Yamaha sau... de pe la 3rd party? Eu stiu ca optionalele se pun de la inceput... Care e lagatura intre "cel vechi" (bordul, da?) si noul GS? Ce BMW ai vazut tu cu vitezometru (sau turometru) digital in gamale uzuale F, K, R? Apropos... indicator de treapta au resuit sa puna? Din poza aia imi pare ca nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Bogdan, BMW nu face griji, multi vor doar ce zice colegul de mai sus - leduri, lcd, sigla. De ceva vreme ma bate gandul sa dau XT-ul, vreau sa iau Trike, dar de fiecare data cand ies cu el ma razgandesc si bine fac, imi place , l-am echipat si cu siguranta peste un an iar o sa vreau o camila d'asta. in afara de voi 2 nu mai vad nici un POSESOR pe aici..... ati putea sa va sunati direct..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 parbriz mai mare reglabil, In sfarsit reglabil fara scule? sau cum? Am vazut ca au pus si cric central, se pomenea ceva si manere incalzite.. wow! http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2014-yamaha-xt1200ze-super-t-n-r-ar161144.html 84 setari ale suspensiei??? OMG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 In sfarsit reglabil fara scule? sau cum? Am vazut ca au pus si cric central, se pomenea ceva si manere incalzite.. wow! http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2014-yamaha-xt1200ze-super-t-n-r-ar161144.html 84 setari ale suspensiei??? OMG! sa nu mi spui ca esti gelos pe cele 84 de setari....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 (editat) Au marit si puterea motorului la modelul nou? L.E - acum am vazut ca are inca 2 cai in plus e clar ca nu pun caii pe primul loc din moment ce compresia sta in 11,0:1 fata de 12,5:1 la concurenta Editat Noiembrie 15, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 sa nu mi spui ca esti gelos pe cele 84 de setari....... Nu, in niciun caz. Imi ajung cele 15 (pe care GS le ofera de 5 ani). Ma intreb insa cum naiba apuci sa le testezi/intelegi/gestionezi pe alea 84... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 Pe FJR cele 84 de setari sunt astfel: •An electronically adjustable suspension has been adopted that adjusts it to fit different riding conditions and bring greater convenience to touring. This system provides a choice of four settings for preload, including “One Up,” “One Up with Luggage,” “Two Up,” and “Two Up with Luggage,” adding a choice of “Soft,” “Standard” and “Hard” for damping force adjustment for each setting. In addition, this damping force can be fine tuned three positions firmer or softer from standard within each “Soft”, “Standard” and “Hard” setting.•This electronically adjustable suspension function adjusts the damping force of the front suspension and the preload and damping force of the rear suspension in a comprehensive way that maintains proper balance between the two suspensions. The adjustments can be performed quickly with the handlebar mounted switch and then confirmed on the instrument panel display.•In order to make this electronically adjustable suspension function possible, upside-down front forks with independent right and left damper mechanisms is adopted. In this independent right and left damper design, the compression stroke damping force is generated in the left fork and the rebound stroke damping force is generated in the right fork, just like the suspension proven on the YZF-R1®. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 oricat de carcotasi am fi...... si oricat am vrea sa tinem acest topic UP NUMARUL DE UNITATI VANDUTE ...NE DA LA CAP......!!!!!!!!'mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2013 Folosim o singura unitate. Ce se intampla cu celelalte, ne doare-n (cuvant urat) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.