Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Ai grija, poate citeste cine stiu eu si mananci mancarea sleita.

 

 

pai zi mi pe cine stii tu, poate mi face si de mancare :)( ca s in lipsa ) .

merge si aia de mai sus :)

 

ca idee, eu am ramas tot la placute de origine...diferenta ( in cazul honda ) e marisoara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu aveam probleme sa folosesc si eu originale. Nu erau scumpe tot cca 150 roni, dar am zis sa iau mai moi, si m-am ales cu cele mai tari. I-am pus cruce discului spate cand se duce, altul. Fata arata mult mai bine.

Exista de la brembo si placute organic cele cu terminatia CC. Acestea sunt mai moi dar de obicei pt frana spate brembo recomanda sinter si pe fata organic. Eu asa am pus pe BMW si sunt multumit.

Acuma vad ca pt yamaha tenere de 1200 se recomnda de catre brembo placute sinter pe spate dar si pe fata . Deci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor pt sfaturi. Le montez in weekend si vad cum se comporta. Sper sa avem un sezon prelungit ca abia mi-am innoit asigurarea.

 

Am umblat acum la placute. Fata 4 mm, spatele 2-3 mm. Raman pe loc pana la primavera. Am suflat, curatat, permutat placutele intre ele si atat. Dupa revizia la service am fost avertizat ca trebuie schimbate cat de curand, in special spatele, motiv pt care m-am si agitat. Alarma falsa. Ianakim a avut iar dreptate, nu prea folosesc franele, se pare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am umblat acum la placute. Fata 4 mm, spatele 2-3 mm. Raman pe loc pana la primavera. Am suflat, curatat, permutat placutele intre ele si atat. Dupa revizia la service am fost avertizat ca trebuie schimbate cat de curand, in special spatele, motiv pt care m-am si agitat. Alarma falsa. Ianakim a avut iar dreptate, nu prea folosesc franele, se pare.

 

ce motiv ai sa faci asa ceva? vrei uzura mai mare pe discuri si placute si 50-100 km fara frane????

 

daca fata are 4mm... cat au alea noi 4,5? sau 5?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se mai uniformizeaza uzurile, nu mai calca sant in sant , ci mai alaturi.In plus era o mica diferenta de grosime intre placate stanga dreapta si inversandu-le tot sper sa se uniformizeze uzurile. Frane am ca am facut probe.Fata nu stiu dar spatele, noi au 5 mm. Am mai uns tijele, curate canalele si burdufele ca erau pline, maruntisuri din astea. Toate trei in mai putin de juma de ora.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm, sa nu mai faci asa ceva, nu faci decat sa cresti uzura discurilor creand alte caneluri.

daca iti uzeaza placutele neuniform soate pistonasele si curata-le bine , verifica garniturile , dat cu vaselina siliconica si montat la loc, dureaza ceva operatiunea dar merita sa faci asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La iarna, acum varianta pe repede inainte. Discurile nu au cum sa faca alte crestaturi, din contra se uniformizeaza cele deja formate, nemai potrivindu-se sant pe sant sa se adanceasca. E ca si cum ai plana pe masa de fonta. schimbi pozitia, nu freci mereu la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ieftin si bun, la fel de bun ca cele scumpe .

 

Multe modificari si inbunatatiri la varianta clasica. Bord LCD cu gps inclus, 84 setari ale suspensiei electronice la buton, cruis control electronic, parbriz mai mare reglabil, ghidon mai inalt, semnale LED si multe altele.

 

http://www.moto-station.com/article67408-news-moto-2014-eicma-yamaha-xt1200z-et-xt1200ze-super-ténéré.html

post-8769-0-59795200-1384374364_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalele LED erau optionale si eu le am de la inceput. Bordul nou este integral LCD, cel vechi partial ca si la noul GS. BMW a descoperit roata (apa)si configuratia normal a motorului abia anul asta. Deja cred ca-si fac griji pt vanzarile viitoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, BMW nu face griji, multi vor doar ce zice colegul de mai sus - leduri, lcd, sigla.

De ceva vreme ma bate gandul sa dau XT-ul, vreau sa iau Trike, dar de fiecare data cand ies cu el ma razgandesc si bine fac, imi place , l-am echipat si cu siguranta peste un an iar o sa vreau o camila d'asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnalele LED erau optionale si eu le am de la inceput. Bordul nou este integral LCD, cel vechi partial ca si la noul GS.

 

De la care inceput, al cui? Conform acestui topic in aprilie 2011 (adica la apropae un an de la chizitia motocicletei) nu le aveai... :rusinica:

Ce inseamna optionale? De la Yamaha sau... de pe la 3rd party? Eu stiu ca optionalele se pun de la inceput...

 

Care e lagatura intre "cel vechi" (bordul, da?) si noul GS? Ce BMW ai vazut tu cu vitezometru (sau turometru) digital in gamale uzuale F, K, R?

Apropos... indicator de treapta au resuit sa puna? Din poza aia imi pare ca nu... :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, BMW nu face griji, multi vor doar ce zice colegul de mai sus - leduri, lcd, sigla.

De ceva vreme ma bate gandul sa dau XT-ul, vreau sa iau Trike, dar de fiecare data cand ies cu el ma razgandesc si bine fac, imi place , l-am echipat si cu siguranta peste un an iar o sa vreau o camila d'asta.

in afara de voi 2 nu mai vad nici un POSESOR pe aici.....

 

ati putea sa va sunati direct.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbriz mai mare reglabil,

 

In sfarsit reglabil fara scule? sau cum?

 

Am vazut ca au pus si cric central, se pomenea ceva si manere incalzite.. wow!

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2014-yamaha-xt1200ze-super-t-n-r-ar161144.html

 

84 setari ale suspensiei??? OMG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In sfarsit reglabil fara scule? sau cum?

 

Am vazut ca au pus si cric central, se pomenea ceva si manere incalzite.. wow!

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2014-yamaha-xt1200ze-super-t-n-r-ar161144.html

 

84 setari ale suspensiei??? OMG!

sa nu mi spui ca esti gelos pe cele 84 de setari.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au marit si puterea motorului la modelul nou?

L.E - acum am vazut ca are inca 2 cai in plus e clar ca nu pun caii pe primul loc din moment ce compresia sta in 11,0:1 fata de 12,5:1 la concurenta

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu mi spui ca esti gelos pe cele 84 de setari.......

 

Nu, in niciun caz. Imi ajung cele 15 (pe care GS le ofera de 5 ani). Ma intreb insa cum naiba apuci sa le testezi/intelegi/gestionezi pe alea 84...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe FJR cele 84 de setari sunt astfel:

 

•An electronically adjustable suspension has been adopted that adjusts it to fit different riding conditions and bring greater convenience to touring. This system provides a choice of four settings for preload, including “One Up,” “One Up with Luggage,” “Two Up,” and “Two Up with Luggage,” adding a choice of “Soft,” “Standard” and “Hard” for damping force adjustment for each setting. In addition, this damping force can be fine tuned three positions firmer or softer from standard within each “Soft”, “Standard” and “Hard” setting.
•This electronically adjustable suspension function adjusts the damping force of the front suspension and the preload and damping force of the rear suspension in a comprehensive way that maintains proper balance between the two suspensions. The adjustments can be performed quickly with the handlebar mounted switch and then confirmed on the instrument panel display.
•In order to make this electronically adjustable suspension function possible, upside-down front forks with independent right and left damper mechanisms is adopted. In this independent right and left damper design, the compression stroke damping force is generated in the left fork and the rebound stroke damping force is generated in the right fork, just like the suspension proven on the YZF-R1®.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...