gabimaty Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Weekend-ul asta, daca nu ninge, sunt la Ticleni la intalnirea bosorogilor motorizati. Saptamana viitoare daca esti in tara, suna-ma si gasim sigur o solutie pt GPS-ul tau. Baga si tu poze pe unde te mai plimbi prin tarile calde. nu prea apuc sa ma plimb ca in wend vin acasa. mai merg la munca cu motorul, dar aia nu e plimbare (am cam 14km pana la munca si ajung in 10-12 minute ; imi aduc aminte ca aceeasi distanta in bucuresti imi lua 40 de minute ). am facut acum doua wenduri niste drumuri prin afara madridului. uite ceva poze rurale de la sud de madrid de la una dintre iesiri (m-am lipit de o gasca de harleisti): doi cai si un motor la plimbare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 Sunt convins ca e o motocicleta deosebita din multe puncte de vedere, dar ca design nu prea convinge. In cateva cuvinte... capul mic si fundul mare. Farurile si intreaga parte frontala superioara par subdimensionate in raport cu restul motocicletei, iar toba imensa face motocicleta sa para greoaie. Referitor la prabriz, prelungirea lui asa de mult nu implica riscuri la o viteza mai mare? Adica rezista la o presiune si la o parghie pe sistemul de prindere asa de mari? Mai corect ar fi capul mic si pieptul mare. Fundul, adica spatele motocicletei este normal proportionat. Din spate motorul pare comun, se confunda cu motoare mult mai mici. Pieptul mare, adica rezervorul si carenele adiacente poate unora sa nu le placa, dar protejaza minunat de curent si ploaie. Parbrizul actual l-am incercat pana la 185km/h si nu sunt probleme de solicitate sau vibratii. Am vazut deja unele fabricate de firme specializate chiar si mai mari. Pt mine la 180cm asa cum este, ar fi suficient, dar AnderiZ are peste 190 si la el neaparat trebuie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Asta-i trendu' actual, e venit din rally-raiduri. Ditamai chestia din rally raid? Pai, din cate am vazut eu, in rally raid oamenii pun cam cat au nevoie sa protejeze si sa "acopere" instrumentatia... nici vorba de plastic mai mult sau idei de a se uita prin parbriz... Mesaj completat Mai corect ar fi capul mic si pieptul mare. Fundul [...] este normal proportionat. Ouch, ce pervers suna! As merge pe piept mare si fund mare in ideea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Era vorba de "capul mic" si parbrizul cat mai vertical... Dar banuiesc ca ti-ai dat seama ca despre asta era vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Ce a fost mai greu am facut. 4 buc parbrize in forma bruta, direct dupa termoformare. Maine urmeaza decuparea pe contur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Ce a fost mai greu am facut. 4 buc parbrize in forma bruta, direct dupa termoformare. Maine urmeaza decuparea pe contur. uau. super off topic - pentru varedero faci unul din asta ? Ca sigur iti iese mai fain ca toate alea after market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 21, 2010 Autor Share Postat Octombrie 21, 2010 Foxule, putem incerca, dar parca la Varadero parbrizul este leget de carene nu pe suport de parbriz independent. Este mai greu de facut pt ca trebuie sa urmareasca perfect conturul cerenei, altfel arata ca porcu. Mesaj completat Pozele cu noul parbriz montat. Nu dati cu parul! Mai mult de atat, in conditiile semiempirice in care lucrez, nu se poate. L-am si probat. Eu sunt multumit. La 190km/h este destul de stabil, tremura putin, dar numai daca treci prin denivelari sau la vant lateral, dar asta pt ca acum am observat, ca tot suportul parbrizului este prins pe pufere ce cauciuc si are un anumit grad de libertate. La viteze de peste 160km/h poti merge cu viziera deschisa, curentul trecad la cca 1 cm peste casca.Presiunea din piept este ca si inexistenta, curentul trecand la cel putin 5 cm stanga/dreapta pe langa umeri. Privirea trece peste parbriz la limita, direct se vede la 5-6 m in fata, restul prin el, dar de data asta dupa ce am mai prelucrat matrita, imaginea nu mai este distorsionata deloc. Pasagerul este de asemenea mult mai bine protejat. In spatele parbrizului, care este cu 15cm mai ialt decat cel standad, este liniste si nu simti nici o influenta de la curent, chiar si peste 160km/h. Perfect pt turing. Despre partea cu designul, atat s-a putut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 24, 2010 Admin Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) Mai nea Bogdane, daca tot tanjesti dupa touring eu cred ca un BMW RT ti-ar veni manusa.. Mai ales ca-i si boxer.. Editat Octombrie 24, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 Nu mai tanjesc dupa nimic. Am tot ce mi-am dorit si inca mult mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Nu mai tanjesc dupa nimic. Am tot ce mi-am dorit si inca mult mai mult. Asta-i cel mai important Am o nedumerire: motocicleta ta nu a avut manere incalzite din fabrica? Nu erau incluse in acel pachet de dotari? Editat Octombrie 25, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Ahaaa. Acum inteleg de ce nu mi-ati raspuns la e-mail. V-Strom-ul este istorie. Felicitari pentru achizitie, chiar daca a avut loc cu multe luni in urma. Eu acum am vazut. Rareori ai ocazia sa vezi un motor in cutie. Foarte frumos. Sa-l folositi sanatosi. Editat Octombrie 29, 2010 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 @design parbriz: partea de jos e OK, sus cred ca ai mai putea taia din colturi, astfel incat marginea superioara sa nu fie dreapta. Colturile alea de sus sunt in zona capului, nu ai de ce sa lasi parbrizul asa de lat sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 31, 2010 Autor Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) Pai tocmai partea de sus este marea gaselnita. In forma actuala, chiar daca designul este mai putin conventional, protejaza extraordinar de bine, nu numai in zona capului, dar si la umeri. La viteza oricat de mare, peste 190km/h, nu mai stai agatat de ghidon, ci relexat, fara nici o solicitare de la curentul de aer. Forma asta am folosit-o deja la 2 SuperTenere si la un V-Strom. Toti trei am observat aceasta imbunatatire. Singura mica corectie la parbrizul meu, am s-o fac razelor de racordare la colturi, pe care am sa le mai maresc. La celelalte doua deja le-am marit si mi se pare ca arata ceva mai bine decat asa ascutite. Mesaj completat Ahaaa. Acum inteleg de ce nu mi-ati raspuns la e-mail. V-Strom-ul este istorie. Felicitari pentru achizitie, chiar daca a avut loc cu multe luni in urma. Eu acum am vazut. Rareori ai ocazia sa vezi un motor in cutie. Foarte frumos. Sa-l folositi sanatosi. Multumesc pt urari. V-Stromul nu este istorie, a ramas tot in curte, dar il foloseste preponderent fratele. Am mai mers si eu cu el si mi-a facut aceeasi placere, ca-n prima zi, sa-l calaresc. Mesaj completat O poza de duminica trecuta cu bruma pe parbriz Editat Octombrie 31, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Mai nou a inceput si Wunderlich sa produca accesorii pt. SuperTenere; Bogdane, stiu ca tu esti pasionat si ti le faci singur, poate insa sunt altii interesati. Sau poate mai iei idei de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 12, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Merci, merci sau danke schon, sunt cu ochii pe ei. Mesaj completat Singurul lucru care ma intereseaza acum este modul de alimentare din rezervorul suplimentar folosit la varianta Cros...... Am avut un spion la EICMA care a venit cu ceva poze, dar fara ceva concret pt ca cei de la Yamaha i-au spus ca este un concept nefunctional, adica la misto. Mesaj completat Mai nou a inceput si Wunderlich sa produca accesorii pt. SuperTenere Mesaj completat Mai nou a inceput si Wunderlich sa produca accesorii pt. SuperTenere Au simtit si ei mirosul schimbarii! Editat Noiembrie 12, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 dupa cum spuneam yamaha honda ducati nu fac nimic altceva decat sa copie modelulde SUCCES al BMW http://ashonbikes.com/content/yamaha-super-tĂŠnĂŠrĂŠ-test Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) dupa cum spuneam yamaha honda ducati nu fac nimic altceva decat sa copie modelulde SUCCES al BMW http://ashonbikes.com/content/yamaha-super-tĂŠnĂŠrĂŠ-test Oooo, vaiii! Ce argumentatie solida abia acum am inteles. Asta vine cam asa, toate autoturismele sunt copii palide ale masinii de SUCCES fabricata de Deimler acum 100 de ani. A nu, ca si ea este o biata copie a unei carute, de asemenea de SUCCES cateva mii de ani, la care doar a inlocuit caii cu un prapadit de motor. Ianakime, nu fa pauze prea mari cu tratamentul. Ia-ti pastilele zilnic dupa reteta, stii tu, dimineata, la pranz si seara. Si cand te ia valul dusuri reci prelungite. Editat Ianuarie 9, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) It’s a perfectly good bike and a fine long distance tourer, but the GS has more options, is cheaper, lighter and is more fun. Haidi breh,in adancul sufletului stii ca e adevarat. De fapt toata lumea vede. Hai sa-ti dau vestea : ti-ai cumparat o copie japoneza a R1200GS. Pai nu era mai bine sa-ti iei un GS? Editat Ianuarie 9, 2011 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 9, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2011 Haidi breh,in adancul sufletului stii ca e adevarat. De fapt toata lumea vede. Hai sa-ti dau vestea : ti-ai cumparat o copie japoneza a R1200GS. Pai nu era mai bine sa-ti iei un GS? Sunt foarte multumit de copia mea. Ma simt pe ea mult mai bine decat pe original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Cine o fi facut prima ascutitore super-sport RR 4-linie gen CBR GSXR? Ca toti ailalti au acuma niste copii, doar una e originala. Serios, e o motocicleta in aceeasi liga cu R1200GS, cu plusuri si minusuri. Sa te apuci sa stergi cu una sau cealalta pe jos e pura rautate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Cine o fi facut prima ascutitore super-sport RR 4-linie gen CBR GSXR? Ca toti ailalti au acuma niste copii, doar una e originala. Serios, e o motocicleta in aceeasi liga cu R1200GS, cu plusuri si minusuri. Sa te apuci sa stergi cu una sau cealalta pe jos e pura rautate. spune.i asta si lui harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 spune.i asta si lui harea Mah, inca n-a inghetat iadu sa laude bogdan BMWuri si tu Yamaha, asa ca Obiectiv vorbind motocicletele sunt evident comparabile. Subiectiv... fiecare cioara are cei mai frumosi pui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Mah, inca n-a inghetat iadu sa laude bogdan BMWuri si tu Yamaha, asa ca aici te inseli daca facea yamaha motorul asta la 10000 euro ma tenta dar asa la cat l au scos PASS nu e o prob de NUME sa fie clar e o problema de design si functionalitati lui harea ii convine o moto in care sa isi bage mana ca se pricepe mie nu iar in 2007 cand am luat GSA yamaha inca nu avea ceva similar pe piata sa vedem review peste doi ani la aceste moto si mai vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 16, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Hai ca iar se discuta de BMW! Acum cativa ani intradevar in afara de GS1200 nu mai aveai optiuni, dar eu gandesc in prezent si fara suparare comparand strict cele doua motoare, ambele varianta 2010 in afara de indicatorul de treapta de viteza, maneta de ambreiaj mai moale si intreruperea automata a semnalizarii eu nu am gasit nimic superior la GS fata de ST. Motorul arhaic prin vibratii exagerate si lipsa franii de motor, lumini proaste chiar si cu xenon, cardan si cadru elastic, moment giroscopic, pozitia mai adunata la picioare si mai incomoda la drum lung, frane mai slabe, ABS care trepideaza si lista poate continua mult. In tarile unde s-au comercializat amandoua debutul ST1200 a fost foarte bun, iar dintre utilizatori niciunul nu a gasit defecte. Vom vedea intr-un an sau doi cum vor evolua vanzarile. Prevad in 2013 un GS1300 Editat Ianuarie 16, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) Hai ca iar se discuta de BMW! Acum cativa ani intradevar in afara de GS1200 nu mai aveai optiuni, dar eu gandesc in prezent si fara suparare comparand strict cele doua motoare, ambele varianta 2010 in afara de indicatorul de treapta de viteza, maneta de ambreiaj mai moale si intreruperea automata a semnalizarii eu nu am gasit nimic superior la GS fata de ST. Motorul arhaic prin vibratii exagerate si lipsa franii de motor, lumini proaste chiar si cu xenon, cardan si cadru elastic, moment giroscopic, pozitia mai adunata la picioare si mai incomoda la drum lung, frane mai slabe, ABS care trepideaza si lista poate continua mult. In tarile unde s-au comercializat amandoua debutul ST1200 a fost foarte bun, iar dintre utilizatori niciunul nu a gasit defecte. Vom vedea intr-un an sau doi cum vor evolua vanzarile. Prevad in 2013 un GS1300 toate astea le ai luat din carti/ net sau pur si simplu le. ai aflat mergand pe un GS??? apropo ai uitat sa enunti si ceva despre prostIILE aLEA de ASC SI ESA Editat Ianuarie 16, 2011 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.