Budd Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) foxbatule taticule, acum pe bune, ca sa oprim ciatul asta fara sfarsit (pana vine vremea de biciclat). Mai ales ca nu am parti-pris-uri si nici macar nu-mi place seria R in mod special. Insa sa revenim. Greseala intentionata facuta de lumea ridiculizata de boxer racit pe aer este ca spun ca motorul e antic si de demult. Nimic mai adevarat. Conceptul, da! Este vechi! Insa motorul boxer produs astazi este tehnologie de ULTIMA ORA. Cum altfel s-ar putea continua un concept vechi fara tehnologie de ultima ora? In alta ordine de idei, ce este nou la un motor in 2 cilindri in linie? Nu cumva conceptul asta este la fel de vechi ca boxerul? ST nu este mai modern ca (sa zicem) GS sau Triumph Adventure. Ce are modern in el fata de astea doua enumerate? Vrei sa-ti mai dau exemple? Uite aici : Multistrada, Gran Paso, Varadero etc. TOATE, DAR ABSOULT TOATE sunt motociclete moderne. Cum am mai spus de 1000 ori : nu mai exista motociclete proaste astazi. Toate firmele traiesc din ceea ce se cheama "brand recognition". Nu s-a produs niciun big-bang motociclistic in ultima decada care sa justifice cuvantul "inovator". Toate sunt evolutie si nu revolutie. Evident ca se pot face comparatii intre parametrii unui model/marca vs celalalt insa fiecare va veni cu argumentele sale. Consumul de ulei si cel de benzina sunt irelevanti in ziua de astazi can ne invartim in oras sau pe asfalt neted ca in palma. Cati dintre noi merg in calatorii in zone salbatice in afara razei GSM? Luati-va valul asta de peste ochi cum ca X e mai bun ca Y. Nu mai este cazul. boxerul e mort de mult. Atata timp cat voi va raportati la el (deci prin urmare REFERINTA ABSOLUTA IN DOMENIU) va fi viu si cel mai bun. Editat Aprilie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Greseala intentionata facuta de lumea ridiculizata de boxer racit pe aer este ca spun ca motorul e antic si de demult. Nimic mai adevarat. Conceptul, da! Este vechi! Insa motorul boxer produs astazi este tehnologie de ULTIMA ORA. Cum altfel s-ar putea continua un concept vechi fara tehnologie de ultima ora? In alta ordine de idei, ce este nou la un motor in 2 cilindri in linie? Nu cumva conceptul asta este la fel de vechi ca boxerul? Toate firmele traiesc din ceea ce se cheama "brand recognition". Nu s-a produs niciun big-bang motociclistic in ultima decada care sa justifice cuvantul "inovator". Toate sunt evolutie si nu revolutie. Poate totusi ESA? controlul tractiunii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Poate totusi ESA? controlul tractiunii? Controlul tractiunii cred ca ar putea fi catalogat revolutionar. ESA este doar un sistem de control al suspensiei mult mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) mai noi enumerate mai sus care sa nu aiba controlul tractiunii Controlul tractiunii cred ca ar putea fi catalogat revolutionar. ESA este doar un sistem de control al suspensiei mult mai comod. Dintre motoarele mai noi, din categorie, toate au controlul tractiunii. Problema este cat de evoluat este acesta si daca lucrand impreuna cu ABS-ul mai este nevoie sa-l decuplezi in anumite situatii sau nu. Cat de arhaic si depasit tehnologic, este GS-ul, vom afla, curand, chiar din gura reprezentantilor BMW, cand va fi prezentat oficial noul GS- wc. Din ce a tranpirat pana acum ma astept la un salt important la toate capitolele, mai putin greutatea si consumul de ulei, ultima facand deja parte din caracteristicile de brand. Sa inteleg ca si pe la voi ploua? Daca ati intrat aici. Editat Aprilie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Controlul tractiunii e doar o fita la motoarele pana in 3-400 CP/tona. Oricum e ieftin zilele astea deci usor de pus. Nu am TC si nu ma deranjeaza daca as avea sau nu. Desi mie poate mi-ar trebui cand bag mana in gaz ca prostu'. LE: da, acuma incepe ploaia. Editat Aprilie 17, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Pai ST12 are 220kg si 100cp, deci vreo 450cp/tona. Poate sa ploua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 17, 2012 Autor Share Postat Aprilie 17, 2012 1334662849[/url]' post='3105698']Controlul tractiunii e doar o fita la motoarele pana in 3-400 CP/tona. Oricum e ieftin zilele astea deci usor de pus. Nu am TC si nu ma deranjeaza daca as avea sau nu. Desi mie poate mi-ar trebui cand bag mana in gaz ca prostu'. LE: da, acuma incepe ploaia. Fita aia mi-a salvat viata cel putin o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Evident! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Controlul tractiunii e doar o fita la motoarele pana in 3-400 CP/tona. Oricum e ieftin zilele astea deci usor de pus. Nu am TC si nu ma deranjeaza daca as avea sau nu. Desi mie poate mi-ar trebui cand bag mana in gaz ca prostu'. LE: da, acuma incepe ploaia. Pai cam orice motor are ABS, poate avea si controlul tractiunii. Senzorii is deja acolo. Ce face ala e ca vede ca roata spate se invarte mult mai repede ca roata fata, pe accelerare, si iti taie din avans, ca si cand ar da sa omoare motorul, sa modifice avansul drastic, ca sa te incetineasca, pana ce vede ca nu iti mai patineaza roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Stim ce face TC si ABS. Ideea era ca sistemele astea costa la fel pe orice fel de mobra, orice marca etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 (editat) Nu este chiar asa. Ai vazut ce se intampla la vale pe bolovani cu GS-ul cand are ABS-ul cuplat. Cu ST-ul nu o sa patesti niciodata asa ceva.Si probabil nici cu Cross-ul si nici cu Explorer-ul, sau Multistrada. Probabil ca nici cu noul GS-wc. Lucrurile evoluiaza si nu sunt toate la fel.Dpdv bani sunt insa apropiate ca valoare. Editat Aprilie 18, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 WTF? Vorbeam de pret. Habar n-am (si nici tu) ce se intampla cand te dai la vale cu ABS cuplat la ST10, multistrada si cros. Fa tu o coborare din asta si filmeaz-o, ok? Cel mai probabil pe o coborare din aia crossu', multistrada si altele cu jenti de aliaj isi vor indoi jentile grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Stim ce face TC si ABS. Ideea era ca sistemele astea costa la fel pe orice fel de mobra, orice marca etc. Stiu ca stii ce face, ideea e de cum e implementat. Adica nimic hardware nou la TC, doar soft; adica s-ar fi putut implementa inca din 93, cand or pus ABS pe primul 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 WTF? Vorbeam de pret. Habar n-am (si nici tu) ce se intampla cand te dai la vale cu ABS cuplat la ST10, multistrada si cros. Fa tu o coborare din asta si filmeaz-o, ok? Cel mai probabil pe o coborare din aia crossu', multistrada si altele cu jenti de aliaj isi vor indoi jentile grav. A fost unul din primele teste pe care le-am facut cu ST-ul dupa ce m-am acomodat cu ea. Si m-am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 Fa un film. Sa fie comparabil cu ala cu geseu. Un traseu identic/asemanator in mare parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 A fost unul din primele teste pe care le-am facut cu ST-ul dupa ce m-am acomodat cu ea. Si m-am linistit. Intreb si eu... te-ai linistit adica nu mai faci sau te-ai linistit adica "no problem, anytime"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 18, 2012 Autor Share Postat Aprilie 18, 2012 Franeaza fara probleme la vale pe nisip, pietris, bolovani , adica pe un drum pe care pana acum mi-era si frica sa ma apropii. Am capatat un plus de incredera datorita motorului, eu fiind acelasi fara pregatire speciala si fara o experienta prea mare in atari situatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Un filmulet interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Vreau cateemu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2012 Autor Share Postat Aprilie 20, 2012 Cu adevarat interesanti sunt pilotii, pe ei ii invidiez pt curaj si pricepere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) Am fost azi la SMAEB si am urcat in saua unui Super Tenere. Nu mi-a venit sa cred cat de usor se simte, e mai usor decat un V-Strom 650 pe loc. Nu-si arata deloc kilogramele in plus, se vede ca e gandita cap coada pentru Enduro-Touring. Am facut o comparatie si cu R1200GS si nu mi-a oferit aceeasi senzatie. De Adventure nici nu mai vorbesc. In concluzie, daca o sa fie o urmatoare mobra dupa V-Strom o sa fie un Super Tenere. Sper sa sufere de devalorizarea prognozata de posesorii de BMW ca la mana a doua imi iau Ai ales bine, Bogdan! Editat Aprilie 22, 2012 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 (editat) daca tot mi-am luat vaca, m-am suit si eu ieri pe niste modele din aceeasi categorie. sunt 100% de aceeasi parere ca mai sus in privinta lui "cum se simte" tenere 1200 la 1200 gsa ma ia carcelul la stangul il indrept de pe cric Editat Aprilie 22, 2012 de cnairda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Am fost azi la SMAEB si am urcat in saua unui Super Tenere. Nu mi-a venit sa cred cat de usor se simte, e mai usor decat un V-Strom 650 pe loc. Nu-si arata deloc kilogramele in plus, se vede ca e gandita cap coada pentru Enduro-Touring. Am facut o comparatie si cu R1200GS si nu mi-a oferit aceeasi senzatie. De Adventure nici nu mai vorbesc. In concluzie, daca o sa fie o urmatoare mobra dupa V-Strom o sa fie un Super Tenere. Sper sa sufere de devalorizarea prognozata de posesorii de BMW ca la mana a doua imi iau Ai ales bine, Bogdan! Aici ai perfecta dreptate superba motocicleta vazuta live eu nu m-am putut dezlipi de ea la smaeb finisaje impecabile si pare foarte calitativa. Daca voi avea vreodata nevoie de mai multa putere clar va fi yamaha si tot una second hand ca sa nu-mi fie mila de ea sa o bag pe off (la 14800 n-as indrazni sa o scot de pe asfalt vreo 2-3 ani). M-a impresionat si garda la sol mult mai generoasa decat la v-strom. Singura motocicleta care imi spune "ceva" de cand am luat v-stromul. Multi km sanatos Bogdan am inteles perfect de ce-ti place mobra asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Si eu am ost la SMAEB, am vazut motocicleta si am incalecat-o Tot respectul pentru Honda, dar de data asta e 1 - 0 pentru Yamaha "Imi place" e putin spus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 m-a bag si eu in seama cu cei 171cm ai mei. ST-ul l-am putut indrepta la verticala mai usor decat batranul meu TDM. desi pe hartie diferenta de kg e mica in faviara ST, acesta se simte si mult mai usor. GSA-ul mult prea inalt si greu, nu am putut sa-l indrept la verticala. e drept ca avea coburi si tocase, dar nu cred ca e o scuza. GS-ul normal nu ma atrage drept pt care nu m-am mai urcat pe ea. F800gs mult prea inalt la fel si tenerele mic. honda CT nu mi-a placut mai deloc, mult prea balena. in schimb mi-a placut nx700 parerea mea ST-ul mai bun per total ca restu gastii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.