bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Mai, vorbiti de China ca de Burundi, cind de fapt este a doua(maine/poimaine prima..)putere mondiala!Sigur ca sunt si lucruri de proasta factura, dar nu cred ca BMW(alaturi de mii de branduri mari din toate domeniile)fabrica ceva cu aliaje proaste. Mai degraba asta este economina de piata in general. Ramane sa vedem la noile cardane si la blocurile motor dintr-o bucata cu cilindrii ce probleme o sa apara in primi 10 ani de fabricatie. Ca fapt divers la XT 1200 Z nu s-a raportat nici-o problema de proiectare sau executie la nici un exemplar din cele cateva mii fabricate pana acum (probabil 15000). La BMW e plin si numai prin locuri grele, cutii de viteza, cardane, ABS-uri. Iar legat de China nu am nici o problema, doar sa nu fie productia in China si preturile din Germania. Editat Ianuarie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Care e faza cu toba standard la ST1200? Aia originala ce are? Editat Ianuarie 15, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) E perfecta, problemele sunt inchipuite. Fac un grupaj cu accesoriile mele marea majoritate manufacturate. Canistra benzina, apa, 5L Cruise control si manere incalzite Sistemul de climatizare Extensie aripa fata Oglinzi rotunde Rozete reglaj pretensionare susp fata Port bagaj cu prinderi pt topcase Kappa si spatiu suplimentar bagaje Imbus 4 pt acces facil carena dreapta Masca bord Tank bag cu sistem propriu de imobilizare in afara de magneti Seal mate pt curatat simeringurile de praf Parbriz reglabil 105mm pe inaltime Suport GPS Scarite Trusa scule completata, chinga 4 m cu care am tractat deja doua BMW-uri Editat Ianuarie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Se cheama ca ai prima mobra cu aer conditionat, ma rog, cu incalzire conditionata din lume! Burlanele alea arata criminal..cauta macar unele albastre sau argintii, pe care sa pui emblema Yamaha.. Editat Ianuarie 15, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) "Burlanele" e furtun de aspirator, luat la colac, care-mi ramasese de la o lucrare. Cred ca ideea se poate aplica si la noul GS daca radiatoarele dau suficienta caldura iarna. Scaritele usor modificate Trusa scule, chinga Editat Ianuarie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Schimbarea tobei inteleg ca la modelul asta este intr-o anumita masura "necesara", cea originala fiind criticata prin presa moto.ST-ul cu care am facut eu test avea Akrapovic (ca si accesoriu "original") dar tot nu suna deloc impresionant (nu la "tare" ma refer ca eu nu sunt deloc cu tobele zgomotoase), ci la felul in care suna, parea cam lesinata sau poate asteptarile mele erau mai mari. Ma gandesc ca cea initiala e si mai si... Cum e cu inaltatoare la ghidon? Se pierde ceva din feedback? nu am nimic de reprosat la finala originala. Eu schimb evacuarea la motocicletele si chiar si la masini (care merita ). riserele sunt misto. se simte o diminuare a feedback-ului dar compenseaza prin reducerea socurilor si castigul de-a merge in picioare multi km fara sa ma cocosez. pot spune ca riserele alaturi de perna de la airhawk sunt cele mai inspirate alegeri ale accesoriilor de pe XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Am avut si eu perna Airhawk, am dat 100 si ceva de euro la vremea ei, dupa un drum in care am incercat sa ma obisnuiesc cu ea am facut-o cadou. Nu reusesc sa inteleg cum de esti asa incantat, mie nu mi-a placut deloc, nu ai niciun contact cu motocicleta, tot timpul c.urul iti pleaca stanga/dreapta pe sa, am desumflat-o la limita, asa cum scrie in instructiuni si tot prost stateam pe ea, daca asta reprezinta etalon inclin sa cred ca nu ai incalecat vreo sa adevarata, desi stiu ca ti-au trecut ceva mobre prin mana.. Editat Ianuarie 15, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 15, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2013 (editat) Luigi saua ta este un etalon, dar nu pt clasa asta. Raul are si foloseste o pernuta cu aer, nu stiu daca acest model, dar din ce spune el, i-a trebuit ceva sa se obisnuiasca si mai ales sa gaseasca unflarea corecta. La drum lung el era super multumit. Am incercat si eu cateva sute de metri si prima senzatie e aiurea. Pe XT1200Z acum ma simt bine chiar si dupa 5-600 km intr-o zi, dar dupa ce am renuntat la blugii moto de firma care aveau o cusatura care te taia la buci. Cu pantalonii de la Motoechipamente si de vara si de iarna este perfect. Si bine inteles boxeri pt drum lung. Editat Ianuarie 15, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 Departe sa compar seaua de LT cu ale voastre, vroiam sa inteleg cum i-a placut pernuta aia de la Airhawk..eu am incercat-o si nu m-am putut obisnui cu niciun chip.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 Am avut si eu perna Airhawk, am dat 100 si ceva de euro la vremea ei, dupa un drum in care am incercat sa ma obisnuiesc cu ea am facut-o cadou.Nu reusesc sa inteleg cum de esti asa incantat, mie nu mi-a placut deloc, nu ai niciun contact cu motocicleta, tot timpul c.urul iti pleaca stanga/dreapta pe sa, am desumflat-o la limita, asa cum scrie in instructiuni si tot prost stateam pe ea, daca asta reprezinta etalon inclin sa cred ca nu ai incalecat vreo sa adevarata, desi stiu ca ti-au trecut ceva mobre prin mana.. la inceput am pus-o si-am dat-o jos de multe ori si mai ca-mi venea s-o arunc dar am invatat s-o reglez si acum face parte din motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2013 Admin Share Postat Ianuarie 15, 2013 Am inteles, eu am incercat-o la un drum, apoi am mai facut unul si dusa a fost..chestie de obisnuinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 15, 2013 Share Postat Ianuarie 15, 2013 exact !!! tine de obisnuinta. am facut Braila - Triest intr-o zi,pe ploaie,mers incet si nu aveam iritatii deloc. daca n-o aveam sigur nu scapam ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 In ciclism durerile din cauza frecarii cu saua sunt mult mai mari. Se spune ca durerile apar datorita iritarii zonei din cauza unei bacterii. Se folosesc astfel creme antibacteriene cu mare succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Bogdan, extensia de aripa fata este facuta de tine sau cumparata "de-a gata"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Bogdan, extensia de aripa fata este facuta de tine sau cumparata "de-a gata"? Se poate cumpara "de-a gata" de pe Louis, 30 euro. Salut Serban, m-am bagat si eu in seama, cred ca sti cine sunt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 19, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2013 Aveam de gand s-o fac pt ca aripa este scurta si murdarea incaltamintea destul de rau pe ploaie. Un prieten mi-a facut-o cadou. Piramid parca este firma producatoare si costa intradevar cca 30 euro. Arata bine si protejaza foarte bine de mizerie. De iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 Bogdan, la crash bar te-ai gandit? m-am uitat la givi si nu-mi plac... cel de la touratech parca nu protejeaza tocmai unde trebuie si prinderea pe cadru nu-mi place (pe astea le-am vazut in realitate). Tot frunzarit am dat de ceva vreme de produsele de la AltRider.com care par de departe cele mai solide dar si pretul mai mare si parca sunt si mult mai masive. Am incercat de mai multe ori sa comand de la ei dar nu am reusit. Mi-au tot spus ca in europa nu trimit si sa ma indrept catre AltRider.eu dar acolo nu aveau actualizare pentru Romania si-mi spunea sistemul ca adresa e invalida. Sti ceva de astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 22, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2013 (editat) Ii stiu, in sensul ca de la ei am copiat portbagajul pe care mi l-am facut pt motor. Nu m-a interesat crash bar-ul. Parca nu as ingreuna-o mai mult, si dupa ce am vazut cum protejaza manerele am zis ca este destul.Cam asa se scrie istoria! Taiat cu drujba. Editat Ianuarie 21, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Ii stiu, in sensul ca de la ei am copiat portbagajul pe care mi l-am facut pt motor. Nu m-a interesat crash bar-ul. Parca nu as ingreuna-o mai mult, si dupa ce am vazut cum protejaza manerele am zis ca este destul.Cam asa se scrie istoria! Taiat cu drujba. pai da, asta e mobra, nu gluma bravooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 30, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Ii stiu, in sensul ca de la ei am copiat portbagajul pe care mi l-am facut pt motor. Nu m-a interesat crash bar-ul. Parca nu as ingreuna-o mai mult, si dupa ce am vazut cum protejaza manerele am zis ca este destul. Cam asa se scrie istoria! Taiat cu drujba. Timpul va demonstra ca, in mana unor profesionisti, este mult peste BMW. Nu vreau ca posesorii de BMW sa se supere dar asta este parerea mea! Editat Ianuarie 30, 2013 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Timpul va demonstra ca, in mana unor profesionisti, este mult peste BMW. Nu vreau ca posesorii de BMW sa se supere dar asta este parerea mea! ti-ai dat foc la valiza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Ca sa fim corecti, noul BMW este clar peste ST, si dacă este sa fim corecti pana la capăt, este peste toate, privind dpdv comercial, fata de ce s-a publicat pana acum. Pt ca sunt totuși carcotas si nu numai cu GS-ul, pt mine rămâne încă in suspensie ABS-ul, TC-ul si FIABILITATEA. Ce îmi place in continuare la Yamaha este electronica de excepție si plasata exact acolo unde trebuie, fără nimic excesiv electronic sau mecanic. Vechiul GS nici nu-l mai aduc in discutie fiind depasit tehnic si uzat moral. Editat Ianuarie 30, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pentru ca poate am citit de mai tarziu, sunt curios de logica ta: - daca nu are electronica: e depasit tehnic - daca are electronica nu e ok fiabilitatea si nu sti cat de ok este astea doua la bmw daca e la yamaha e electronica de exceptie. cum ai gandit-o? sau ramanem la esti carcotas si, zic eu, si subiectiv si incheiem aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 Apreciez electronica acolo unde este de neinlocuit. Nu agreez electronica bagata in exces, de exemplu in suspensii. As fi renuntat la suspensiile electronice BMW in schimbul unor senzori magnetici la ABS si TC, cu tot ce urmeaza dupa, in genul Explorer sau ST, singurele care au trecut clasa,... in clasa, la acest capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.