ianachim Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Cum se comporta' atasul la zonele cu asfalt prost transmite socuri catre mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Apar socori, dar nu foarte puternice, controlabile din ghidon, mai mult cand atasul este excesiv incarcat si eu singur pe motor, la viteza mica. Cu pasager si caine mult mai mici. Pana la anu, cand mai dau de bani, am sa-I montez si un amortizor de ghidon. Acum merg asa si este destul de bine, dar caut variate compatibile pt SuperTenere. » Post actualizat in 25 Jul 2016 18:13Pe sosea normala este mai stabil, Nu se simt santurile din asfaltul proaspat frezat sau vantul lateral, oricat de puternic.sau in rafale. Habar n-am de ce. Editat Iulie 25, 2016 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Pentru posesorii de XT1200Z : acum 3 saptamani am vandut mobra care m-a slujit cu cinste,abnegatie si daruire in ultimii 2,5 ani Am ramas in dotare cu un rezervor de benzina si pompa de benzina aferenta (+ 2 kituri de protectie si etansare) pe care le achizitionasem in vederea unui proiect de marire a capacitatii rezervorului, de la 23 l la 30 l - 31 l. N-am mai reusit sa demarez proiectul. Daca vreun posesor de XT1200Z este interest de piesele respective ma poate suna : 0744365425. O zi buna. » Post actualizat in 09 Aug 2016 07:40De aici m-am inspirat : http://rideonadv.com/shop/super-tenere-performance/rideonadv-large-capacity-fuel-tanks/ http://www.yamahasupertenere.com/index.php?topic=3666.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 27, 2016 Autor Share Postat August 27, 2016 Printre africani. » Post actualizat in 29 Aug 2016 06:37 Un alb printre africani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 21, 2016 Share Postat Septembrie 21, 2016 Cum ai reusit sa omologhezi atasul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2016 Autor Share Postat Decembrie 3, 2016 Un sezon, 6000+ km perfecti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 31, 2018 Autor Share Postat Mai 31, 2018 Ultima adaugare, un amortizor de ghidon pt o directie mai precisa chiar si cand dai in gropi. Amortizorul este de Smart, nou, cel mai aproape dpdv dimensional cu nevoile atasului si posibilitatile, destul de limitate, de montaj. Piesele de legatura din dural si otel conceptie si executie proprie. Dupa cateva sute de km pe drumuri amestecate rezultatul este conform asteptarilor. Socurile in ghidon, la trecerea peste gropi, diminuate 80-90%. Abia daca se mai simt. » Post actualizat in 01 Jun 2018 19:57 Revizuire si complectate la bara de blocare pt a face atasul fix. Maine probe. Sper sa pot merge macar cu 40 km/ h fara sa pun picioarele jos la stop. Mersul cu atas fix necesita antrenament. » Post actualizat in 02 Jun 2018 15:46 NU MERGE ! Doar flexibil. Fix doar pt stationare in parcare, fara sa o pun pe cricul central. Dar si asa, e mai usor cu cricu. Abandon ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 5, 2018 Share Postat Iunie 5, 2018 dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 11, 2018 Autor Share Postat Iunie 11, 2018 Nu am reusit sa urc pe atelaj un atasist. Am promisiuni, dar ...... Poate aflu cine este vinovatul, eu sau motorul ! ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 17, 2018 Autor Share Postat Septembrie 17, 2018 Din nou pe doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2018 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2018 72000 km de incantare pura pe 2 si 3 roti cu pasager si cainele Ralf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 7, 2018 Autor Share Postat Decembrie 7, 2018 (editat) Cric lateral reglabil, cu supratata de sprijin mai mare. Nu se afunda in teren moale si poti ajusta inclinarea motocicletei, mai ales cand este montat si atasul, supra incarcat. Am scapat de pietre, scandurele, peturi. Editat Decembrie 7, 2018 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2018 Autor Share Postat Decembrie 11, 2018 Cand doua roti nu sunt destule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 13 minutes ago, bogdan_harea said: Deci există piață și pentru Niken... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2018 Autor Share Postat Decembrie 11, 2018 Dupa mine o tampenie, dar nu se stie ce urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Este... interesantă după ce te obișnuiești. Dar prea lată în față. Oricum, kudos pentru Yamaha că au scos așa ceva pe piață. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 11, 2018 Share Postat Decembrie 11, 2018 Era un segment ce nu era abordat. Am mers cu trasnaia. Pot sa spun ca mi-a placut, inteleg ce au vrut sa faca. Mi-as cumpara asa ceva? Nu, in nici un caz la noi. Dar usurinta cu care te inclini, si trece de pe o curba pe alta, peste nisip, denivelari, poate da dependenta. Pana la un punct, pentru ca nu se poate inclina la fel de mult ca o mobra normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panther_cat Postat Ianuarie 1, 2019 Share Postat Ianuarie 1, 2019 (editat) Ma intereseaza si pe mine un atas pentru un v strom 1000, exista si firme care fac asa ceva? Nu am posibilitatile necesare sa il construiesc. Merci Editat Ianuarie 1, 2019 de panther_cat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 6, 2019 Share Postat Ianuarie 6, 2019 Nu exista firme care sa faca asa ceva in aceasta tara . Singurul care a facut asa ceva este domnul inginer Bogdan Harea . Mergi la dansul la atelier , discutati si daca se hotaraste sa-ti construiasca ce doresti , il vei avea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Februarie 27, 2021 Share Postat Februarie 27, 2021 Salutare. Stiti cumva data farurile trebuiesc schimbate la inmatriculare din UK ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 @bogdan_harea ati omologat atasul sau cum va-ti descurcat pe partea legala, asta daca e ceva legislatie care sa oblige? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 4, 2021 Share Postat Noiembrie 4, 2021 Salutări. Caut consiliere si putin ajutor printre tener-isti https://www.olx.ro/d/oferta/motocicleta-yamaha-super-tenere-xt1200z-second-IDfgXmk.html Sunt interesat de aceasta motocicletă. Pe hartie si in poze totul arata bine, totusi sun la ei si imi spun ca una dintre furci curge pe la semering, moto avand 2900km aproximativ. Un semering nu-i bai , nu-i bai nici o schimbare de jamba in cazul in care schimb semeringul si se dovedește ca este jamba zgariata sau strâmbă. Totusi nu pot sa ma abțin sa nu devin puțin paranoic: a fost lovită si refăcută (prost), sa nu fie si cadrul strâmb, se verifica la ata dar nu ai certitudine 100%, poate daca a fost accident a strambat si jugul si ma trezesc ca intru in voblaj la viteza cu moto încărcată cu bagaje si pasager si las copilul fără părinți... Una peste alta, fostul proprietar este pe aici? Cunoașteti probleme similare la tenere? Sa curga furca la nici 3000 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 4, 2021 Share Postat Noiembrie 4, 2021 (editat) 1 oră în urmă, Sabin_gabriel a spus: Salutări. Caut consiliere si putin ajutor printre tener-isti https://www.olx.ro/d/oferta/motocicleta-yamaha-super-tenere-xt1200z-second-IDfgXmk.html Sunt interesat de aceasta motocicletă. Pe hartie si in poze totul arata bine, totusi sun la ei si imi spun ca una dintre furci curge pe la semering, moto avand 2900km aproximativ. Un semering nu-i bai , nu-i bai nici o schimbare de jamba in cazul in care schimb semeringul si se dovedește ca este jamba zgariata sau strâmbă. Totusi nu pot sa ma abțin sa nu devin puțin paranoic: a fost lovită si refăcută (prost), sa nu fie si cadrul strâmb, se verifica la ata dar nu ai certitudine 100%, poate daca a fost accident a strambat si jugul si ma trezesc ca intru in voblaj la viteza cu moto încărcată cu bagaje si pasager si las copilul fără părinți... Una peste alta, fostul proprietar este pe aici? Cunoașteti probleme similare la tenere? Sa curga furca la nici 3000 km? Model 2018, conceptie 2010, la 10.900 + TVA? Adica 13.000 de euro. Pe un Super Tenere 1200? La banii respectivi sau sensibil peste gasesti motociclete noi, concept maxim 3 ani vechime. Editat Noiembrie 4, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 4, 2021 Share Postat Noiembrie 4, 2021 Acum 29 minute, _Raul_ a spus: Model 2018, conceptie 2010, la 10.900 + TVA? Adica 13.000 de euro. Pe un Super Tenere 1200? La banii respectivi sau sensibil peste gasesti motociclete noi, concept maxim 3 ani vechime. Este o greșeală din partea lor in anunt. 10900 este pret final. De gs ma cam feresc(imi place sa bag banii in plimbari nu sa-i las la AB ori motortehnica), AT-ul nu este de touring, vfr este la fel de grea ca a mea varadero( centru greuate sus). Versys este sport touring, pe tracer 900gt stau ca ursul pe trotineta, tiger nu place, v-strom nici atat. Ce sa iau pt mers 99% in 2 încărcat cu bagaje? Concept 2010...discutabil. Are cruise control, traction control, abs cu frane combinate, iti indica consumul,moduri de rulare,priza si parbriz reglabil.Personal nu am nevoie de mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 4, 2021 Share Postat Noiembrie 4, 2021 (editat) Acum 17 minute, Sabin_gabriel a spus: Este o greșeală din partea lor in anunt. 10900 este pret final. In cazul asta, la km respectivi, pretul cam ala este. Eu presupun ca este un buy back si atunci e rezon. Cere-le mai multe info si vezi si tu ce si cum. Poti sa ceri garantie. Mergi prima data si o repari la un service serios, cu factura. Daca oamenii respectivi gasesc probleme de genul celor care te ingrijoreaza pe tine ai mai multe variante - garantia, retur, avocat/proces pt. vicii ascunse. Desi alineatul de mai sus este ori (1) cam filosofie ori (2) mai bine sa nu ajungi acolo. Acum 17 minute, Sabin_gabriel a spus: De gs ma cam feresc(imi place sa bag banii in plimbari nu sa-i las la AB ori motortehnica), AT-ul nu este de touring, vfr este la fel de grea ca a mea varadero( centru greuate sus). Versys este sport touring, pe tracer 900gt stau ca ursul pe trotineta, tiger nu place, v-strom nici atat. Ce sa iau pt mers 99% in 2 încărcat cu bagaje? Concept 2010...discutabil. Are cruise control, traction control, abs cu frane combinate, iti indica consumul,moduri de rulare,priza si parbriz reglabil.Personal nu am nevoie de mai mult. De acord 90% cu ce ai scris mai sus, cu mici exceptii dar postarea ar iesi prea off-topic pentru cei 10% subiectivi Din peste 30 de motociclete testate aprox 4-500 de km fiecare in ultimii ani (rental-uri) cel mai bun touring pentru doua persoane este fara sa mai incapa nici o alta discutie, dpmdv, K1600 GT. Goldwing nu am testat, nici anteriorul, nici actualul. Din pacate la 11k slabe sanse sa te apropii de un Goldwing DCT, dar eu zic sa incerci transmisia automata. Nu vand nimic. Incearca daca ai posibilitatea. Ideal inainte sa cumperi. Din pacate DCT nu ai decat pe X-Adv, NC750, ATwin, Crosstourer, Goldwing si FJR. Vezi poate iti place FJR-ul. Pt mine a fost prea joasa /lunga/sport-touring (toate trei). Am mers cu versiunea normala. Editat Noiembrie 4, 2021 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.