Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Acum 8 minute, _Raul_ a spus:

 

In cazul asta, la km respectivi, pretul cam ala este. 

Eu presupun ca este un buy back si atunci e rezon. Cere-le mai multe info si vezi si tu ce si cum.

Poti sa ceri garantie.

Mergi prima data si o repari la un service serios, cu factura. 

Daca oamenii respectivi gasesc probleme de genul celor care te ingrijoreaza pe tine ai mai multe variante - garantia, retur, avocat/proces pt. vicii ascunse.

Desi alineatul de mai sus este ori (1) cam filosofie ori (2) mai bine sa nu ajungi acolo. 

 

 

De acord 90% cu ce ai scris mai sus, cu mici exceptii dar postarea ar iesi prea off-topic pentru cei 10% subiectivi

Din peste 30 de motociclete testate aprox 4-500 de km fiecare in ultimii ani (rental-uri) cel mai bun touring pentru doua persoane este fara sa mai incapa nici o alta discutie, dpmdv, K1600 GT. 

Am mers pe k1600 si am simțit ca merg pe un norișor,  asa este, moto este incredibil din punctul asta de vedere. Mental nu sunt pregătit pentru bmw, poate la un moment trebuie sa musc din glonte si sa vad care-i treaba. Dar am fost norocos, cu ultimile 2 varadero in 3 sezoane si 55k km am schimbat doar rulmentii de jug ca si consumabila mai scumpa, in rest ulei si filtre.  Imi place sa bag cheia in contact si sa plec la drum fara griji atat timp cat intretin motocicleta riguros si nu fac rabat de la piese OEM.

Acum revenind la tenere-ul de la motoboom: garantie dau 3 luni ori un nr de km(care nu mi l-au menționat). Garanția acopera posibile probleme de fabricație (cutie si motor). Nu-si asuma nici o raspundere si nu-mi acorda optiunea de a o aduce inapoi daca descopar vreun viciu ascuns. Da a fost buy back,  tipul ar fi luat un shadow 1100. Eu le-am propus sa schimbe ei semeringul si sa ma lase sa fac test ride vreo 100-150 km, daca nu mai curge atunci totul ok, pana la urma 100 lei un set de semeringuri nu o sa-i duca la faliment. Transparență din partea unei firme romanesti, eu unul nu cred in asa ceva. Speranța mea ar fi sa dau de fostul proprietar si sa-mi spună: am facut "aia". Intr-un final cred ca o sa devin client-ul lui Marcel si aduc din Germania, in Romania interesul față de client este nul. Sau gasesc un AT(aspectul este incredibil pt mine) si imi asum neajunsurile,mai investesc in hyperpro. Greu😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
Acum 14 minute, Sabin_gabriel a spus:

Intr-un final cred ca o sa devin client-ul lui Marcel si aduc din Germania. 

 

Imi cer scuze, era sa imi imprastii farfuria cu fistic peste tastatura cand am bufnit in ras. 

Inarmeaza-te cu rabdare. 

"Facem, facem, facem. Marcel, am motorul, mergi sa il iei? Aaa, pai fa tu aia, fa-o si pe ailalta samd."

Aia fiind sa il conving pe un neamt sa isi radieze motorul ca i-l cumpara unul din Ro si ca mai vine altul, tot din Ro, sa i-l plateasca si sa il ia :))). True story. Avea balta peste pe vremea aia. 

Dar, da, nu ai decat 2 sau 3 optiuni pt adus din Germania. Sa mergi dupa nu mi se pare ideal.

Eu am gasit motocicleta si posesor onest in tara.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, _Raul_ a spus:

 

Imi cer scuze, era sa imi imprastii farfuria cu fistic peste tastatura cand am bufnit in ras. 

Inarmeaza-te cu rabdare. 

"Facem, facem, facem. Marcel, am motorul, mergi sa il iei? Aaa, pai fa tu aia, fa-o si pe ailalta samd."

Aia fiind sa il conving pe un neamt sa isi radieze motorul ca i-l cumpara Voda din Loboda (eu, unul din Ro) si ca vine altul din Ro sa i-l plateasca si sa il ia :))). True story. Avea balta peste pe vremea aia. 

Eu am gasit motocicleta si posesor onest la Constanta pana la urma.

 

Ce sa zic.... Mereu vor fi clienți mulțumiți si clienți nemulțumiți.  Dacă într-adevăr este cum spui,  cam nasol, imbarligatura mare si lipsă de credibilitate fata de vanzatorul neamt care probabil a crezut ca este vreo tentativa de fraudă tip "print nigerian". Sincer sper sa nu fiu nevoit sa ajung sa iau motor de afară.  Am opțiunea ca si in Germania si in Italia sa apelez la prieteni de incredere care sa verifice personal motocicleta aleasa la test ride cat si la reprezenta si eu sa ma descurc cu transportul. Totuși prefer sa iau din tara ca si pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Teneristii au grup pe FB. 

https://www.facebook.com/groups/tenereclub

Eu nu sunt f activ pe retele sociale si am iesit de mult timp de acolo, dar poate reusesti sa dai de proprietar cu ajutorul lor. Probabil cea mai buna varianta. 

 

http://www.tenereclub.ro/ vad ca exista in continuare si el.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, _Raul_ a spus:

Teneristii au grup pe FB. 

https://www.facebook.com/groups/tenereclub

Eu nu sunt f activ pe retele sociale si am iesit de mult timp de acolo, dar poate reusesti sa dai de proprietar cu ajutorul lor. Probabil cea mai buna varianta. 

 

http://www.tenereclub.ro/ vad ca exista in continuare si el.

Mulțumesc.  Imi fac facebook cu ocazia asta 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general super tenere-ul e cam tanc.. Sa-i curga deja ulei in 2900 km.. cam dubios. Poate o fi ceva din fabrica rezolvabil cu o servisare normala a furcii. Eu totusi le-as cere sa serviseze ei furca si apoi sa o scot la test. Verifica-i eventuale plastice crapate prin bord si sub bord sau pe unde mai gasesti si verifica-i cardanul pentru scurgeri de ulei.

Vad ca vine absolut goala. O sa mai bagi o gramada de bani in ea pentru accesorii (placa top box, topbox, crashbars, deflectoare, scut motor, manere incalzite nu stiu daca are, si ce mai doresti tu). Oricum, de crashbars ai neaparata nevoie, in special din cauza radiatorului pe care n-ai vrea sa-l busesti, fiind montat pe partea stanga a motorului, sub carene. Poate mai negociezi ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, raikk a spus:

In general super tenere-ul e cam tanc.. Sa-i curga deja ulei in 2900 km.. cam dubios. Poate o fi ceva din fabrica rezolvabil cu o servisare normala a furcii. Eu totusi le-as cere sa serviseze ei furca si apoi sa o scot la test. Verifica-i eventuale plastice crapate prin bord si sub bord sau pe unde mai gasesti si verifica-i cardanul pentru scurgeri de ulei.

Vad ca vine absolut goala. O sa mai bagi o gramada de bani in ea pentru accesorii (placa top box, topbox, crashbars, deflectoare, scut motor, manere incalzite nu stiu daca are, si ce mai doresti tu). Oricum, de crashbars ai neaparata nevoie, in special din cauza radiatorului pe care n-ai vrea sa-l busesti, fiind montat pe partea stanga a motorului, sub carene. Poate mai negociezi ceva.

Intra-devar sunt ceva bani de bagat in accesorii, nu are nici manare pentru pasager, alti 200 si ceva de euro,nici cric central si ce este cel mai important crash bar. Totusi ma incanta ca este ca noua. Exact asta i-am rugat, sa serviseze ei furca inainte sa vin la test ride, inca astept un raspuns. Cat despre negociere, inca nu am ajuns acolo, astapt sa vad ce raspunsuri imi dau la cerinte. Sper ca intre timp sa apara un privat care isi vinde tenere-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salutare. Sunt posesorul unei Suzuki GSX 1250 FA din 2011 cu 93.000 de km la activ, dintre care 60.000 facuti de mine. In ultimii 6 ani am facut ceva calatorii moto prin Italia si Europa, si am facut si strazi "albe" de cateva ori (pun link la un video cu cel mai greu traseu facut ) si am prins gust. 
La anul pe vremea asta as vrea sa o schimb si sa imi iau un Tenere 1200 si sa ma apuc de trasee offroad mai serios. Din categoria enduro-stradale le-am cam incercat pe toate peste 1000 cc (BMW, Ducati, KTM, Yamaha, Triumph) si cel mai mult mi-a placut Yamaha Tenere 1200. Mentionez de asemenea ca sunt cam tot timpul cu sotia ca si pasager, mai rar singur.
Acum, stiu ca modelul nu se mai produce (deocamdata) si vroiam sa imi spuneti in general ce va place si ce nu va place laaceasta motocicleta si care sunt senzatiile voastre in general, mai ales la drum lung. Ce ma atrage pe mine e pozitia in sea (comfortabila pt mine, am 1,88 cm x 100 de kg), cardanul, motorul de 100 cp bicilindric (am 4L tot cu 100 de cp) si estetica.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut!

 Am o Yamaha Super Tenere 1200Z din 2010 , 105000 km . A apărut o intrerupere a motorului sub 2500 de ture. In sarcina merge perfect.

Poate sa ma ajute cineva și pe mine cu un sfat , dacă a întâmpinat o asemenea problema. E posibil sa fie de la fisa/bobina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, Laurentiu Dan a spus:

Va salut!

 Am o Yamaha Super Tenere 1200Z din 2010 , 105000 km . A apărut o intrerupere a motorului sub 2500 de ture. In sarcina merge perfect.

Poate sa ma ajute cineva și pe mine cu un sfat , dacă a întâmpinat o asemenea problema. E posibil sa fie de la fisa/bobina?

 

motoreta nu se repara pe internet. mergi la un mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pai m as duce daca as gasi unul!!

Matale crezi ca intreb asa de comoditate?

Am fist si la Timisoara si la Cluj si la mecanici renuniti si la reprezentanta si nimic!

In nici un caz nu am intrebat pt. A primi sfaturi din astea destepte ca si al tau!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Laurentiu Dan a spus:

Pai m as duce daca as gasi unul!!

Matale crezi ca intreb asa de comoditate?

Am fist si la Timisoara si la Cluj si la mecanici renuniti si la reprezentanta si nimic!

In nici un caz nu am intrebat pt. A primi sfaturi din astea destepte ca si al tau!!!!

 

ai fost la motodynamics cu el? sau la TNG?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Cam liniste pe topicul asta. De ceva vreme ma zadara un gand rau despre Yamaha Super Tenere 1200. M-am uitat in piata din Ro si este aproape inexistenta pentru ce caut eu (km cat mai putini si an cat mai recent). Ar mai fi solutia sa pandesc piata din Germania poate-poate sare unicornul de undeva. Am auzit un zvon cum ca in 2024 se reia productia de XTZ 1200.

Sa presupunem totusi ca m-as uita dupa ceva SH. Imi puteti oferi sfaturi ceva anume cu punctele sensibile la care ar trebui sa fiu atent la modelul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2023 la 23:59, Ruginel a spus:

Cam liniste pe topicul asta. De ceva vreme ma zadara un gand rau despre Yamaha Super Tenere 1200. M-am uitat in piata din Ro si este aproape inexistenta pentru ce caut eu (km cat mai putini si an cat mai recent). Ar mai fi solutia sa pandesc piata din Germania poate-poate sare unicornul de undeva. Am auzit un zvon cum ca in 2024 se reia productia de XTZ 1200.

Sa presupunem totusi ca m-as uita dupa ceva SH. Imi puteti oferi sfaturi ceva anume cu punctele sensibile la care ar trebui sa fiu atent la modelul acesta?

Salut.

ca idee, productia de super tenere nu a fost niciodata oprita. Doar ca nu au actualizat modelul pentru euro 5, si atunci nu se mai vinde in Europa. Dar se vinde in multe alte locuri.

In 2024 vine o versiune actualizata de ES, cel cu suspensia reglabila electronic. Dar cel mai probabil tot nu va fi actuallizat cf euronorme, deci...nu l vei putea lua de nou.

Motocicleta e tanc. Tractoras, TANC!

SI greuta. 

Ar fi fost ceva sa invete bavarezii cum se face un cardan, de la yamaha de exemplu, cel putin din pdv intretinere-fiabilitate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Salut.

ca idee, productia de super tenere nu a fost niciodata oprita. Doar ca nu au actualizat modelul pentru euro 5, si atunci nu se mai vinde in Europa. Dar se vinde in multe alte locuri.

In 2024 vine o versiune actualizata de ES, cel cu suspensia reglabila electronic. Dar cel mai probabil tot nu va fi actuallizat cf euronorme, deci...nu l vei putea lua de nou.

Motocicleta e tanc. Tractoras, TANC!

SI greuta. 

Ar fi fost ceva sa invete bavarezii cum se face un cardan, de la yamaha de exemplu, cel putin din pdv intretinere-fiabilitate.

 


Salutare! Eu o sa caut ceva 2018-2021 cu km cat mai putini. Indeplineste cam toate criteriile mele pentru o motocicleta, mentenanta relativ usor de facut, intervale mari de service, cardan, tubeless, dimensiuni potrivite pentru mine. Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Ruginel said:


Salutare! Eu o sa caut ceva 2018-2021 cu km cat mai putini. Indeplineste cam toate criteriile mele pentru o motocicleta, mentenanta relativ usor de facut, intervale mari de service, cardan, tubeless, dimensiuni potrivite pentru mine. Mersi mult!

Vezi ca are centrul de greutate sus. Daca o inclini mai mult decat trebe... o julesti. Macar sa aiba protectii pe laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, ENEOS a spus:

Pfff, aș fi pariat că-ți iei gs(a)!


De ce zici asta? :))

Acum 18 minute, Bored Panda a spus:

Vezi ca are centrul de greutate sus. Daca o inclini mai mult decat trebe... o julesti. Macar sa aiba protectii pe laterale.


Clar va avea protectii. In alta ordine de idei, cu exceptia KTM-urilot cu rezervoarele dispuse lateral sau a motoarelor boxer, cam orice “adventure” mare va avea un centru de greutate mai sus, mai ales daca ai capacitate mare de combustibil. In plus, nu o socotesc ca fiind de “adventure”…roata fata e de 19, greutatea mare. Pentru adventure exista motorete sub 200 kg cu puteri decente. Nici Africa Twin nu este adventure in adevaratul sens al cuvantului avand in vedere greutatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Ruginel a spus:


Salutare! Eu o sa caut ceva 2018-2021 cu km cat mai putini. Indeplineste cam toate criteriile mele pentru o motocicleta, mentenanta relativ usor de facut, intervale mari de service, cardan, tubeless, dimensiuni potrivite pentru mine. Mersi mult!

Intre 2014 si 2021 nu sunt diferențe decat de culoare. Plătești efectiv anul. Diferența de preț o folosești pentru accesorii sau plimbari

 

Acum 24 minute, Bored Panda a spus:

Vezi ca are centrul de greutate sus. Daca o inclini mai mult decat trebe... o julesti. Macar sa aiba protectii pe laterale.

Tot citesc treaba asta, unii oameni se plang ca este top heavy. In comparatie cu ce este grea sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Cavaleru a spus:

cu alte mobre din clasa asta, de exemplu comparat cu GS/GSA, sau cu kktm

 

Ktm 1290 si multistrada sunt practic vitezane cocoțate.  Gs/gsa sunt semnificativ mai scumpe second hand...nu mai aduc in discutie fiabilitatea si costurile de întreținere.  Totuși xt1200 nu este top heavy in comparatie cu xl1000 varadero ori vfr1200x crosstourer ori triumph tiger 1200 generatia anterioara 1200-lui gt pro sau moto guzzi stelvio.Poate dacă esti mai scund într-adevăr pot aparea niște probleme. Dar dacă intri pe grupuri de posesori de gs chiar si acolo vei gasi oameni care se plang de greutatea gs-ului si faptul ca are greutatea sus.  Cert este ca trebuie musai test ride înainte să cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Sabin_gabriel a spus:

Dar dacă intri pe grupuri de posesori de gs chiar si acolo vei gasi oameni care se plang de greutatea gs-ului si faptul ca are greutatea sus. 

Pt că mulți îl cumpără că statement și habar n-au de motociclism! Cu țâțele alea lăsate boxerul numa' top heavy nu e. 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Sabin_gabriel a spus:

Ktm 1290 si multistrada sunt practic vitezane cocoțate.  Gs/gsa sunt semnificativ mai scumpe second hand...nu mai aduc in discutie fiabilitatea si costurile de întreținere.  Totuși xt1200 nu este top heavy in comparatie cu xl1000 varadero ori vfr1200x crosstourer ori triumph tiger 1200 generatia anterioara 1200-lui gt pro sau moto guzzi stelvio.Poate dacă esti mai scund într-adevăr pot aparea niște probleme. Dar dacă intri pe grupuri de posesori de gs chiar si acolo vei gasi oameni care se plang de greutatea gs-ului si faptul ca are greutatea sus.  Cert este ca trebuie musai test ride înainte să cumperi.

 

am avut placerea sa testez XT1200 in vremea in care lucram la BMW, m-am simtit mai confortabil ghidonand la viteze mici GSurile decat XTul. o fii din cauza ca sunt eu pitic cu ai mei 171cm

 

KTM 1290 se trage din KTM 990 dar e mai orientat catre strada

 

MS  1200 a fost un concept nou - pana si motorul a fost regandit in acest sens

 

Crezi ca o sa faci cu XTul offroad si nu o poti face cu astea 2? bine la MS prefrabil sa bagi in ecuatie modelul ala Enduro ca sa fie fair. 

 

Amandoua astea sunt mai usoare ca XTul

 

varadero nu stiu ce cauta in ecuatia asta, iar celelate doua intradevar sunt grele, nu le-am bagat in ecuatie pentru ca nu le-am testat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...