Sari la conținut

XT 1200 Z Super Tenere


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

Ba chiar asta e. V la 180. Flat twin :P

 

Pistoanele nu se misca la fel, se misca pe acceasi directie dar sensuri opuse. Trage dreapta nu din cauza lor ci din cauza vibrochenului :P

 

Nope, ambele sunt flat twin dar nu e acelasi lucuru, citez de la wikipedia:

 

"The boxer engine (the true horizontally opposed engine) has corresponding pistons reaching top dead center (TDC) simultaneously"

 

"The 180° V engine has corresponding pistons sharing a crank pin on the crankshaft and reaching top dead center half a crankshaft revolution apart. They may use regular connecting rods side by side, or use a master/slave system, or a fork-and-blade system."

 

Singurul motiv pt care as gasi un boxer sa vibreze ar fi din cz de faptul ca cilindrii sunt un pic deplasati si atunci apare un moment de forte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vlade iar aberezi. Tot faci apel le orice altceva decat calitatile si defectele efective ale celor doua motociclete. Marea majoritate a cumparatorilor pe care-i invoci mereu nu au cumparat o motocicleta, ci un BRAND si o motocicleta si ca si tine trec prea usor peste defecte, minimalizandu-le si agatandu-se de istoria marcii si minunatele realizari din trecut. Fa un exercitiu de imaginatie si raspunde daca ai mai cumpara GS-ul daca printr-o minune ar fi identic cu originalul pana la ultimul surub si cu aceiasi fiabilitate, si performante, la acelasi pret, dar fabricata de First Bike. Daca vrei discutii la obiect ia fiecare critica a mea si demonstreaza cu argumente ca nu este asa. Faptul ca s-au vandut sute de mii de motociclete nu inseamna ca nu vibreaza, ca nu clancane, ca nu are cel mai mare cuplu de jos, ca nu are cea mai buna frana de motor, ci doar ca pe cei care le-au cumparat nu-i intereseaza aspectul si pt ei este perfecta si asa. Iar daca este perfecta pt ei nu inseama ca automat trebuie sa fie si pt mine si pt toti ceilalti. Eu am discutat la concret pe baza impresiilor, parerilor si aprecierilor personale si nu pe valori masurate cu cronometrul, sublerul sau ruleta. Daca am exagerat, dand prea multe cifre legate de consum, a fost tocmai pt ca tu ai facut apologia randamentului de exceptie al motorului boxer in baza unor cifre dintr-un comparativ mincinos, cel putin dapdv, unde diferenta de consum era astronomica in favoarea GS, cand de fapt sunt foarte apropiate, aproape identice, dar am recunoscut ca GS consuma mai putin. Si in incheiere te intreb: Tu chiar te asteptai sa cad pe spate mergand cu GS-ul? Crezi ca m-am suit ieri pe prima mobra si nu stiu cu ce se mananca painea asta? Eu, spre deosebire de tine si multi altii, sunt mai greu de pacalit, iar pacalitului ii vine greu sa recunoasca ca s-a inselat intr-o oarecare masura. Pana acum nu eram credibil ca nu mersesem cu GS-ul, acum ca am mers nu sunt credibil ca i-am gasit defecte in zonele pe care eu le consider importante.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan_harea : daca vrei o discutie relaxata renunta la invective.Altfel nu faci decat sa arati (pentru a nu stiu cata oara) ca ai un cui impotriva BMW (sa zicem) si doar ura asta te tine in priza. Si pana la urma, Yamaha nu e tot un brand? Nu asta ai cumparat si tu? Analogia cu First Bike nu se potriveste si la tine? Sa ramanem politicosi spun eu.

PS: uite iti spun eu o chestie pentru care merita sa ai BMW/Mercedes/VW/Audi etc. Valoarea de revanzare! In doi ani,valoarea unui GSA1150 (cazul meu) nu a scazut cu niciun cent (ba da,hai sa zic cu 300 EUR cat am dat pe un set de cufere second TT). Incearca asta cu Yamaha.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun mutarea acestui topic la sectiunea Motocicleta Mea. Deja nu mai are nicio legatura cu modelul Yamaha, ci cu bogdan si motocicleta lui. Cu balacarelile de rigaore in directia lui.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun mutarea acestui topic la sectiunea Motocicleta Mea. Deja nu mai are nicio legatura cu modelul Yamaha, ci cu bogdan si motocicleta lui. Cu balacarelile de rigaore in directia lui.

Pai acolo ar fi trebuit postat din prima. Ma mir ca a fost lasat aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: uite iti spun eu o chestie pentru care merita sa ai BMW/Mercedes/VW/Audi etc. Valoarea de revanzare! In doi ani,valoarea unui GSA1150 (cazul meu) nu a scazut cu niciun cent (ba da,hai sa zic cu 300 EUR cat am dat pe un set de cufere second TT).

Parca ne luam motociclete pentru sufletul nostru, nu pentru valoarea de revanzare, asa cum bine a zis un bemveist mai sus :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acolo ar fi trebuit postat din prima. Ma mir ca a fost lasat aici.

Daca am fi fost civilizati (cu totii in aceiasi oala, nu stau sa ma gandesc cine a fost on/off topic), ar fi ajuns eventual un alt thread de model, cum avem pentru R11xxGS, Transalp, DR sau XT6xx(z).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e acum. Bad luck. Incepem de acum sa ne civilizam :P

 

Mesaj completat

Parca ne luam motociclete pentru sufletul nostru, nu pentru valoarea de revanzare, asa cum bine a zis un bemveist mai sus :P

De cand e asta singurul criteriu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am spus parerea la rubrica XT 1200 Z. Vroiati ca si aici sa ne minunam cat de perfecte sunt BMW-urile? Pana sa apara ca printr-un miracol anul asta ST-ul ani de zile m-am uita in curtea BMW pt o noua motocicleta care sa inlocuiasca V-Stromul. M-am documentat in tot acest timp si am trecut pe langa F800 si mai apoi pe langa GS pe care probabil l-as fi cumparat daca nu aparea varianta ST si probabil m-as fi multumit cu el asa cum este cu bune si rele. Si deocamdata nu am ce face sunt singurul posesor de ST care vocifereaza pe aici. Ceilalti doi cand i-am intrebat de ce nu intra pe Motociclism au strambat din nas. Personal imi doresc o discutie constructiva si la obiect, dar fara trimiteri obligatorii la traditie, istorie, noutati tehnologice pt ca eu nu am cumparat actiuni la BMW sau Yamaha, am cumparat o amarata de motocicleta si vreau sa fac schimb de informatii despre ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie, totusi, vin io si intreb: cum de numa posesorii de GS-uri is deranjati de abordarea "partinitoare" a testului in cauza ?!

 

nu cred ca voi investi intr-un viitor previzibil in vreuna din mobrele astea, deci privesc diversele teste si dispute exact ca pe un can-can (dupa cum bine zicea un antevorbitor). dar pe zi ce trece, vazand reactia tot mai vehementa a posesorilor de bmw incep sa zic ca e ceva putred la mijloc. adik nu am auzit unu sa zica "bine naibii ca s-o ridicat stacheta". numai reactii de habotnici care au auzit fluierat in biserica. poate am eu genetic afinitati fatza de "newcomers", "underdogs" si alte atare. voi insa treceti toate defectele GS la "personalitate" si avantajele competitorilor la "tu ai ceva impotriva BMW". in felul asta nu faceti altceva decat sa poluati o potentiala parere obiectiva pe care si-ar face-o un om interesat si sa demonstrati ca aveti o gandire obtuza.

 

numa bine si bucurati-va de mobrele pe care le aveti, indiferent de marca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@vis-a-vis:Speram sa ma citezi pe mine. Accept parerile oricaror persoane insa asta nu inseamna ca le si impartasesc. Deci pana la urma nu-ti inteleg tribulatia in legatura cu ceea ce am zis eu. Relax.

Mesaj completat

mie, totusi, vin io si intreb: cum de numa posesorii de GS-uri is deranjati de abordarea "partinitoare" a testului in cauza ?!

Poate pentru ca "testul" s-a facut pe un GS?!? D'oh! Are you for real?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testul s-a facut ST vs GS pe un thread ST poluat de GS. amin.

 

voi cre ca ati fi in stare si dac s-ar vorbi despre o componenta care nu e si nu ar avea cum sa fie pe bmw sa explicati ca daca ar fi fost facuta ar fi fost cu siguranta cea mai data in ma-sa.

 

argumente de 2 lei fix ca-n campania electorala :P

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie, totusi, vin io si intreb: cum de numa posesorii de GS-uri is deranjati de abordarea "partinitoare" a testului in cauza ?!

Pai in afara de Ovidiu eu nu mai vad nici un posesor de GS 1200 si pe aceasta cale il rog sa ma ierte si sa-mi plateasca cu acceasi moneda. Sa faca praf ST-ul :P Fac cinste la Nesebar peste 2 saptamani, daca nu te-ai saturat inca de mine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testul s-a facut ST vs GS pe un thread ST poluat de GS. amin.

Aha,deci s-a facut pe un GS.Atunci de ce sari la gatul posesorilor de GS?

voi cre ca ati fi in stare si dac s-ar vorbi despre o componenta care nu e si nu ar avea cum sa fie pe bmw sa explicati ca daca ar fi fost facuta ar fi fost cu siguranta cea mai data in ma-sa.

Urmareste-mi posturile in legatura cu firma BMW si ai sa te convingi singur.

argumente de 2 lei fix ca-n campania electorala :P

Exact ca si remarcile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cine nu este lamurit:

 

- nu am negat niciodata ca sunt fan BMW;

- am avut pana acum doar 2 motociclete, ambele BMW pt. ca asta mi-am dorit; urmatoarea sigur va fi tot BMW...

- da, am si echipamentul de la BMW (de la ciorapi pana la casca); am ajuns insa la situatia asta cu argumente, dupa un "studiu de piata" si dupa deiverse situatii in care am constatat ca e mai avantajos, mai sigur si mai bine pt. mine asa;

 

Deci, da... BMW convins. Asta nu inseamna insa ca nu pot accepta si alte motociclete sau ca nu-mi plac, sau ca nu pot accepta si alte pareri. Nu am venit pe topicul asta ca sa laud BMW ca ar fi "the one and only"; si nici nu am venit sa zic cat de naspa este ST; cine ma contrazice, sa vina cu argumente. Din cate imi aduc aminte, am plecat de la niste glume cu Bogdan, pt. ac asa cum am mai zis ne cunostem de ceva timp si subiectul e clasic pt. noi, iar el fiind destul de pornit, da, am incercat sa-i combat, cu argumente eventual, niste porniri.

Vad ca s-a ajuns insa cu discutia prea departe si eu ma retrag...

Oricum, cu un singur partcipant/posesor, dispus sa impartaseasca impresii, nu stiu ce rost ar avea acest topic aici. Si eu il consider, pentru moment, mai indicat la "Motocicleta mea".

 

@ Bogdan...

- "aberezi" este cam neelegant, chiar daca am cazut de acord ca suntem directi;

- Brand-ul de obicei are ceva in spate, calitate, renume, chiar si o istorie... ca d-aia a ajuns sa fie un brand; d-aia First Bike de exemplu, nu o sa fie (poate) niciodata "un brand"

- chestia cu consumul avea alta "bataie", in contextul mentionat acolo de mine :) In plus, daca vad primele tale posturi din acest topic, dupa ce ai luat-o, consumul pare sa fie subiectul tau principal.

 

Toate cele bune! :P

 

p.s. era sa uit... mi-a placut vorba lui Scufu: mai multa incredere, la motoare, am intr-un logo cu o elice decat intr-unul cu 3 diapazoane; cand o sa vreau pian, stiu ca Yamaha e un "brand" in domeniu. :P

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ovidiu, nu o lua personal, eu m-am referit strict la motoare si dupa ce-ti trece supararea daca vrei cu argumente gaseste punctele vulnerabile, in comparatie cu GS, ale lui ST. Sincer daca aveai cea mai mica ezitate in a face testul eu renuntam din start. Ai vazut ca nu am insistat si ai fost si tu interesat. Faptul ca testul mi-a confirmat temerile mele legate de GS a fost si pt mine o surpriza. Dupa ce am mers prima data pe a ta nici nu mai vroiam sa continui, iar sa insist pe langa Florin sa fac schimb si cu a lui, cum ma sfatuit Vlad, chiar nu mai avea rost. Nu ma asteptam la un comportament atat de diferit fata de ST. Mie nu-mi place sa pieptan sau sa o scald numai de dragul prieteniei. Eu spun de-a dreptul si nici nu ma supar daca sunt tratat la fel. Cum am mai spus sunt in primul rand interesat de ceeace este prost la ST si ce mai poate fi perfectionat, vazut prin prisma exigentelor unui proprietar BMW. Numai bine.

Hai ca m-ai provocat!

Cateva lucruri despre ST;

POZITIA PE MOTOR; deloc asemanatoare,pe GS stai mai sus,ai vedere mai buna asupra soselei,scaritele intradevar sunt mai sus dar te poti lasa pe curbe fara sa atingi prea repede solul cu piciorul.Saua de la GS n-are nimic de-a face cu cea de la ST . Mai mare mai moale si cu imbracamintea mult mai buna calitativ.Vinilinul de pe ST zici ca-i coprtile de caiete si cu albul pe margine care la frecarea cu pantalonul se innegreste.

Parbrizul meu nu este de Adv. Al tau protejeaza mai bine dar pana la 130-140km/h dupa aceea provoaca turbulente mai mari decat cel de pe GS,care nu prot la fel de bine la vit. mici dar cu care ramai mai stabil la viteze mari(de ex la 160km/h)

Aparatoarele la maini mai mici,iti flutura manecile la geaca.

COMENZI; actionarea semnalizarii nu se face actionand tri butoane,ci cate unul singur.La mana stg ptr stg la mana dr ptr dr,daca nu vrei s-o opresti,se opreste singura si dupa alte criterii decat crezi tu! Ptr ca daca stau la semafor cu semnalul pornit,pot sta o juma de ora si nu se opreste,dupa ce fac curba se opreste singura. Nasol!

Butoanele de accsesare ale comp. de bord; Tie iti place sa te apleci peste ghidon si sa umbli in bord sa accesezi comp.,mie imi place cu mainile pe ghidoane.Ca la masini,unele au pe volan,altele in bord.Mai nasol pe volan!

Ind. de teapta de vit.Am vazut pe multi care si-au pus pe V-stom care la fel face clanck cum zici tu la schimbarea vitezelor,dar tot vor oamenii sa stie in ce vit. sunt la un moment dat.

Am vorbit pana acum de niste lucruri pe care ST nici nu le are!

FRANE:ST are furtune normale,de cauciucla frane,pe cand GS are conducte cu insertie metalica( cum se mai spune conducte race)

Franeaza mult mai bine,exact cum a spus si Vlad,dozabilitate mai usoara si mai eficiente fata de ST

MOTOR;Un motor lipsit de vana si caracter care se aude ca o masina de spalat. La relanti si turatii joase intradevar nu tremura,dar pe la 5-6000tr tremura tot motorul.Boxerul tremura invers la turatii sau la viteza redusa insa cu cat mregi mai tare si mai turat se achilibreaza. Dar macar simti ceva cand bagi mana in acceleratie.Are niste reprize mult mult mai bune decat ST! Poate si din cauza demultiplicarii cutiei de viteze care la ST este mai lunga.La o viteza de 150km/h la ST ai o turatie a motorului mai mica fata de GS.Dar la reprize e slabuta!

Pe drumul de la Buc la Giurgiu am mers in paralel cu un prieten cu un Moto Guzzi Griso( 1100cmc,85cp si vreo 90Nm),in vit. a 5-a si a6-a am plecat amandoi de pe la 100km/h pana la 140-150.La 150km/h avea vreo 50m in fata mea.Apoi m-a batut si cu el in a6-a si eu in a5-a!

La intoarcere am facut acelasi lucru si cu GS. Am mers umar la umar pana la 200km/h(eu fiind cu trei cutii pline cu bagaje,tankbag,si pasagera)

Intradevar trepideaza mai mult per ansanblu,dar are cuplu infinit mai mare(sesizabil,nu pe hartie!),caracter mai accentuat si se tureaza si mai mult decat ST( LA 8500rot incepe rosul la mine,la ST nu stiu dar oricum mai putin).Pe curbe terorizez orice supersportiva(de 600cmc,bineanteles)

Pe mine chiar nu ma intereseaza sa merg cu a6-a la 50km/h dar va asigur ca merga fara probleme! Deci la motor e o clasa peste ST

Apropo de sunet GS(2010) are fara sa exagerez cel mai reusit sunet din categoria maxi-enduro-turing cu toba stock bineanteles pe cand ST are un sunet anemic rau!Pana si V-strom-ul se auzea mai bine!

CADRU-CICLISTICA: GS se simte mai greuptr ca aveam cu mine bagajele a trei persoane.Trei cutii pline ochi plus tankbag,cel putin 35kg. Tu nu aveai decat coburile care sunt jumate dacat cele de pe GS. In realitate ST este mai greu cu vreo 20kg!

Am uitat sa mai mentionez la categoria motor:Legat de frana de motor,de spui ca veneai in spatele meu la 10-15m cand de fapt v-am pierdut cu cel putin 1-1,5km! Nu aveai cum sa vezi daca franez sau nu decat jos cand am lasat-o moale ptr ca intrasem in localitate.Eu nu franez in curbe nici cu GS-ul,de ce n-ai spus si asta?Eu intru in curbe mai tare ca tine!

Frana de motor nu se obtine la 80km/h cand dai din a6-a in a5-a,n-are nici o relevanta. Daca vrei frana de motor dai la 80 din a4-a in a3-a atunci vezi.

Dupa ce ai postat aici o sa creada lumea ca tu chiar ai tras de GS,ai solicitat-o in toate situatiile,ai tras de ea incat sa se indoaie si sa se cocoseze asa cum ai scris aici,cand de fapt ai venit incet-incet cu restul grupului. Cand ai apucat sa faci toate astea?

CARDAN: Mie mi se pare ca GS chiar pune toata puterea lui la sol,ceea ce este cel mai important. In vit 1,2,3 daca accelerezi mai puternic se ridica pe o roata,chiar fara nici o ezitare,mi s-a intamplat mie de doua ori pana acum. Nu clancane absolut nimic. Daca ceva te ridica si te lasa pe curbe fara nici o consecinta pe teren uscat,te asigur ca nici pe ud si nici pe praf nu se intampla nimic. Merge ca pe sine!

SUSPENSIA: Ti s-a parut moale ptr ca eram pe un drum mai rau cu multe denivelari si eram pe setarea COMFORT. Mai am doua mai tari: NORMAL SI SPORT ! La capitolul suspensii chiarare doua clase peste ST,care mi se pare ca o caramida cu suspensii. Nu amortizeaza mai deloc,la o groapa mai serioasa sau o denivelere mai mare iti sare ghidonul din mana! Pasagera mea ma ruga intr-una sa trecem inapoi la GS ca ea sta rau si topaie pe denivelari.

GS-ul pluteste,zici ca niveleaza cineva drumul inaintea ta! Cu suspensia lor de rahat si tractiunea de cacao,GS-urile au fost singurile care si-au dus nevestele si bagajele pana la pensiune pe un drum plin de bolovani mari si cu pante abrupte si nu si-a lasat nevasta sa vina pe jos 2km.

CONSUM;Sincer sa fiu n-am luat in serios aspectul asta si in general nu ma stresez ptr ca stiu ca nu consuma mult.Stiu ca in mod normal e undeva pe la 5%. Acum chiar am mers incet si a iesit mai mic,dar asa de tare aivrut sa ma bati la capitolul asta incat opreai motorul la semafoar. Tot n-a mers si GS a consumat mai putin. Si daca tot o dai cu ocolisul facut de tine la intoarcere,acelasi ocol l-a facut si Florin (FLR-BV) cu GS lui,care mai tarziu la pompa a bagat cel mai putin 13.2l si care apropo are 70000km fara nici problema! M-ai bagat pe mine in calcul care la urcare pe micul pas v-am asteptat in varf si care mai apoi am venit cu 160km/h crezand ca sunteti in fata.

CONCLUZII;Ai omis multe lucruri bune la GS si proaste la ST asta m-a deranjat cel mai mult. Daca esti obiectiv,fi pana la capat nu lua numai aspecte care-ti plac numai tie si in restul arunci cu noroi!

Am mai spus-o si o mai spun o data,fac ceva pe el BMW ,nu-mi da el mie de mancare,dar daca ceva e evident n-ai cum sa negi!

Nimic de finisaje,calitatea fabricatiei,sisteme de bagaje,etc

Mie personal mi s-a parut o jucarie pe langa GS. Facuta cu bani putini si repede!

Oricum i-ai pornit pe toti V-strom-istii impotriva BMW si recunosc ca eram si eu gata-gata sa cad in plasa,acum vad ca ai inceput si cu ST-ristii,mai vechi sau mai noi.

Nu ti se pare ca jignesti o gramada de lume! Cat de prosti ne crezi tu pe noi astia care am avut”curajul” sa ne cumparam un BMW!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot ce s-a scris de la inceput, iar dupa parerea mea toata chestia asta duce la ceva sigur: o discutie fara rost care tinde sa devina o cearta intre niste prieteni (eu asa am inteles ca sunteti). Cred ca este mai bine sa va bucurati de viata,de sanatate si de motoarele pe care le aveti (motoare la care altii doar viseaza).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza tare e ca bogdan_harea nu-si va mai putea lua de-acum incolo BMW. La cat s-a usurat pe mobrele BMW iti dai seama ca lumea o sa se strice de ras cand va aparea el pe un ... RT (ca doar asta e ST/GS,un RT fara carene). Evident,o sa vina si o sa zica cum ca nu avea de gand si n-o sa-si ia niciodata asa ceva. Era doar un exercitiu de imaginatie.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumul Tenere ? Are you kidding me ?Adica se compara aspiratorul ala de 850 cu GSA? Asa cum zice si respectivul in final nu degeaba costa un 1150 cat trei "super" Tenere. Stai in linie,nu esti primul care nu a vazut ce poate un GSA dar care stie ca e mai prost decat "super" Tenere.

 

Edit : hai sa mutam discutia asta 1150GSA vs "super" Tenere 850 la topicul GSA. As avea si eu de comentat. M-am plimbat cu amandoua.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult subiectivism, fiecare-si lauda jucaria... Eu cred ca e totusi vorba de obisnuinta si cred ca toate modele au plusuri si minusuri. Eu unul, chiar daca-mi plac japonezele, zic ca BMW a cam facut din rahat bici. A pus o masina pe 2 roti iar japonezii nu vor face decat niste copii mai mult sau mai putin reusite. As arunca oricand la cos Supertenereul meu 750 daca mi s-ar oferi la schimb un R1150GS Adventure.

 

Din noul val as alege fara sa ezit Multistrada, macar e cea mai rapida si la cat off-road se face cu acest tip de motociclete, merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...