Sari la conținut

Africa Twin - chiar atat de African Queen?


Postări Recomandate

Gata, ma dau batut...

Stii ce ma intreb eu? De ce o motocicleta atat de buna, noua, cum e BMW-ul, plina de tehnologie de ultima ora, are probleme cu sudurile de la cadru, apar fisuri de la vibratii. Sau de ce trebuiesc reconditionate bucsile de la cardan, si nu mai stiu ce senzori, asa cum scrie la semnatura ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 160
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@scabron: good point, asta ma intrebam si eu; cica ST ar fi mai "rutiera", hai poate oleaca dar diferenta tot mare e.

 

@xel: man, n-a zis nimeni ca e o motocicleta naspa; Doamne fereste; si n-a zis nimeni ca ne vaitam de pret ca doar doar o ieftini vreun prost Africana :( asta a fost chiar hilara; e vorba de o diferenta VIZIBILA, CONSISTENTA intre doua modele asemanatoare care - hai sa recunoastem - fac cam aceleasi lucruri. Bun, daca era vorba de 2 - 3 - 500 de euro mai intelegeai poate "da dom'le e Honda, e facut bine, cu simt de raspundere, etc" insa diferenta ajunge la mie si o si depaseste cu brio. E clar ca subiectul ne depaseste dupa cum vad, si ca posesori si ca neposesori si ca nu ne vom da poate seama niciodata care e adevarul, in mod practic. Putem continua discutia doar de dragul discutiei dar in rest... nu prea mai e nimic de depanat.

Mai frumos e ca mai vezi/auzi pe unde a fost unu' - altu' calare pe calu' de fier si ti se mai descreteste fruntea cand auzi de drumetie.

 

@tm95for: mane 650 aia e o piesa cam rara si, vorba lui Raul, cam greu cu pesele; aici vorbeam de cele mai intalnite / raspandite - ce se gaseste in mod curent si frecvent.

 

@baiazid: hahahahha foarte tare raspunsul; chiar daca iti face mancare, spala rufe, etc, daca nu e buna de jughineala te duci in vecini nu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ xel

 

mei gentelman, nu te agita de aiurea ca pepsiu, ca nu era atac la persoana. si io mi-am luat Super Tenere ca m-o lasat paf cand eram mic niste italieni veniti cu mobre albastre a la gauloises. s-a intamplat sa o zici tu aia cu posteru, da putea la fel de bine sa o zica altu. mai departe in schimb o dai in barci:

 

"dar din experienta nu prea am dat de fraieri calare pe africane". io nu am dat de fraieri calare pe petroliere, da asta nu le face cele mai bune vapoare.

 

"nu ai inteles ca nu ai cum sa nu te implici si sentimental cand vorbesti de o astfel de motocicleta atunci nu mai presa ca nu vezi logica pt ca risti sa nu mai fii inteles". amin. aia de nu inteleg logica implicarii sentimentale sunt si vor ramane pururi neintelesi. de asemeni, conform aceluiasi rationament, aia de reconditioneaza motoare clasice trebuie ca detin cele mai dracoase motoare de pe planeta. ca is cei mai implicati sentimental.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce ma intreb eu? De ce o motocicleta atat de buna, noua, cum e BMW-ul, plina de tehnologie de ultima ora, are probleme cu sudurile de la cadru, apar fisuri de la vibratii. Sau de ce trebuiesc reconditionate bucsile de la cardan, si nu mai stiu ce senzori, asa cum scrie la semnatura ta?

Pai is prosti aia care iau bmw-uri, in schimb aia cu AT au un coeficient de inteligenta peste medie :(

 

 

probleme cu suduri la cadru ai doar daca faci enduro serios si super incarcat, altfel nu ai treaba.

fisuri de la vibratii... nu am auzit, insa poate ma insel.

la cardan is rulmenti cu ace care lucra numa cateva grade, si mananca din colivie. design prost din fabrica, eliminat la modelele de 1200. rulmentii is subdimensionati si ajung apa la ei si ii si corodeaza.

senzorii... terminalele de la ei pana la calculator au izolatie de slaba calitate din fabrica, nu rezista la multe cicluri de incalzire/racire. Problema remediata la modelele 1200.

 

Deci...

 

12242009.jpg

 

Am dat mobra la 114k km, am facut exact 40k cu ea in 2 ani. Ce mi s-a stricat? O pompa de benzina (consumabila, s-au dus magnetii de la rotorul motorasului), un set de senzori dupa ce a stat mobr ala un service in urma unui accident in zapada si un set de bucsi. Daca stau sa adun... ar fii cam 90 ron pompa, 200 ron senzorii si bucsile. Tu cati bani bagi in mobra ta cand are 74k km si te dai 40 k km??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Citindu-l pe @Xel si vazand implicarea lui sentimentala (no offence, man, chiar nu scriu sa te jignesc sau ceva de genul; ar fi ultimul lucru) mi-am adus aminte de un prostan batran (caracter de 2 lei, nu are nici o legatura cu motocicleta) pe care l-am cunoscut la Saturn, anul trecut, in august, la Transcarpatic.

Atatea aere isi dadea individul asta (a propos, cred ca era din Ploiesti; sau Constanta? daca il stiti vreunul transmiteti-i urarile mele de bine - un mustacios blond, la vreo 45 de ani) si a dat o replica mareata din el:

Africa Twin este suprema, neegalata, etc...

 

Eu - Da? De ce?

El - Fiindca eu de 17 ani numai Africane am avut.

 

:(

Zic, asta nu-i de-adevaratelea sau nu mai aud eu bine?

:laugh: :laugh:

Cortina cade, eu ma duc sa ma... Riscam sa ma ... pe mine.

 

Hai, noi sa fim iubiti si bani multi sa avem. De ce? Ca sa testam cat mai multe mobre. Idem femei.

 

P.s. Prea tare topicul asta. Viata fara Africanisti si Bmw-isti ar fi trista :) .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ce ma intreb eu? De ce o motocicleta atat de buna, noua, cum e BMW-ul, plina de tehnologie de ultima ora, are probleme cu sudurile de la cadru, apar fisuri de la vibratii. Sau de ce trebuiesc reconditionate bucsile de la cardan, si nu mai stiu ce senzori, asa cum scrie la semnatura ta?

Cadrul se rupe daca pui pe mobra mai mult de 250 kg. Ia ghici de unde vine cifra asta? Cumva din specificatiile fabricantului?

Fisuri de la vibratii? Asta de unde ai mai scos-o?

Nu exista bucsi la cardan. Asta este un aftermarket. Inlocuiesc rulmentii cu ace (care daca sunt unsi la fiecare 50k te tin o viata).

Senzorii Hall se pot si cumpara,nu neaparat reconditiona insa evident reconditionarea e MULT mai ieftina.

Nu compara Africa Twin cu un 11XXGS sunt doua mobre total diferite cu mentiunea ca GS-ul da peste cap kilometrajul de vreo 5-6 ori (in mile,nu kilometri). E un teritoriu unde 'onda cat ar fi de 'onda ajunge cu greu.

Mesaj completat

P.s. Prea tare topicul asta. Viata fara Africanisti si Bmw-isti ar fi trista :( .

 

Dap,ideea este ca (zic din perspectiva BMW) daca nu am probleme la mobra atunci ii fac eu,doar ca sa ma conving ca se intretine usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Popescu_ MihailRaul'

 

P.s. Prea tare topicul asta. Viata fara Africanisti si Bmw-isti ar fi trista :( .

va trebui sa scuzati febra de mai inainte dar privind posturile nu am reusit sa ma abtin...postul nu trebuie transformat in circ.

post-8168-1278596538_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

 

Am citit de la inceput tot topicul , sincer initiatorul topicului a dorit o parere pertinenta si s-a ales cu o groaza de variatiuni pe aceasi tema, da am africa twin si am condus si st sant foarte bune ambele motoare pe care ni le putem permite la banii nostri .

 

Acum de ce e mai scumpa una ca alta cred ca e o treaba psihologica , am avut si eu probleme cu pompa de benzina , relul de incarcare , melcul de la kilometraj , asta e, nu e motor de 10 ani ci de aproape 20 .

 

Deci in concluzie eu zic ca gasesti AT la pret bun cum de altfel gasesti si ST .

 

Restul e can-can.

 

Ps.un AT in italia e undeva la 2000E deci cred ca treaba cu 4000 e un pic cam trasa de par.

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prost e ala care da, nu ala care cere.

 

Iar cine da 3500 euro pe o Africana... sigur e indoctrinat de mituri si nu traieste in realitate. Africa Twin a fost o legenda. A fost. Momentan e total depasita la toate capitolele posibile, exceptand simplitatea constructiei, unde e doar egalata de cateva motociclete contemporane.

 

 

 

Mesaj completat

*

Stii ce ma intreb eu? De ce o motocicleta atat de buna, noua, cum e BMW-ul, plina de tehnologie de ultima ora, are probleme cu sudurile de la cadru, apar fisuri de la vibratii. Sau de ce trebuiesc reconditionate bucsile de la cardan, si nu mai stiu ce senzori, asa cum scrie la semnatura ta?

Domnul meu, nu prea itneleg ce comparam aici.

 

Hai sa ne uitam la R1100GS si AT750, din aceeasi perioada: bmw-ul e mult deasupra honei la toate capitolele, exceptand dimensiuni fizice si greutate pe hartie. Adevarul e ca un 1100gs e mai manevrabil in miscare, mai agil, mai puternic, mai rezistent la abuzuri si cel putin la fel de fiabil ca o africana. Si inca nu am amintit de ABS, injectie si alternatorul nesimtit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie noul Tenere nu imi inspira incredere din punct de vedere al propulsorului. E adevarat ca nu a dat in primire nici unul inca dar deocamdata-s tinere. De tinut 20 de ani ca batranele astealalte clar ca nu or sa tina dar mie mi-ar placea sa stiu ca am sub mine un propulsor care sa imi inspire siguranta.

 

Topicul asta l-am pornit pentru ca ma framanta tare rau treaba asta cu pret de cost / ce ofera si de ce. Si asta pentru ca cel tarziu la anul vreau sa-mi trag o a doua motocicleta "de drum lung".

M-am gandit sa-mi iau alt gen (sport-touring, street mare, chiar si ciopler ceva) dar stiu ca nu o sa ma pot abtine sa nu ii dau in gushe pe un drum prost, sa nu intru pe un forestier, pe un "drum de caruta" ceva plus ca... thanx but no thanx - kktul asta, aaa pardon tzarisoara noastra frumoasa are drumuri pe care iti rupi de la khur pana la jenti si cauciucuri.

La mine in suflet se da o batalie intre vechi si consacrat [cu posibilitatea de a-l imbunatati personal cu munca si ceva bani] si nou (scump) dar nu prea testat [si costisitor de imbunatatit oricum, asa ca preferi ceva cat mai bine facut de fabrica]. Bugetul estimativ in care vreau sa ma incadrez ar fi intre 2500 si 3500 eur asa, preliminar. Ulterior s-ar putea sa mai creasca dar nu peste 4000 oricum [desigur daca treburile nu merg mult mai prost ca acu'].

Un topic dedicat poate am sa fac mai aproape de momentul respectiv.

 

Ce-as vrea eu de la aceasta viitoare motocicleta? Ce vrea cam toata lumea. Sa pot sa merg daca vreau croaziera 140 km/h lejer cu pasager si ceva bagaje si sa se duca pe la 200 km/h la top speed sa pot sa fac si ceva depasiri cum trebe', sa fie confortabila, motorul sa fie "reliable", sa fie cat se poate de usoara pentru o motocicleta care sa intruneasca conditiile astea. N-o sa vada, ca probe de dificultate, mai mult decat: viteza mai mare pe drumuri proaste, forestiere si camp (drumuri "de caruta" cu apica / noroias sau nu - dupa noroc / vreme). Si deci nu vreau vaci, nu vreau sa fie grea, deja un AT / ST sunt relativ grele dar la limita, orice e mai greu n-are ce cauta in ceea ce vreau eu. Ah si n-am nevoie sa o las la nepoti deci nu tin deloc la "legende" si "mituri" si deci asta nu prea as vrea sa dau banii pe ele. Povestile, legendele si miturile sunt bune si interesante in filme, in carti, la preturi derizorii. Nu vreau sa cumpar "nume/marci".

 

Monocilindre ca monocilindre. Nu ma feresc de ele ba chiar imi plac mult dar, hmm pe-aici s-ar invarti KTM LC4 Adv si BMW F650 Dakar - astea-s demne de alta discutie si nu stiu cum s-ar impaca cu vitezele alea cerute de mine.

Ideal ar fi un LC8 dar... hmm... nu se incadreaza la buget, cel putin in viziunea actuala.

V-Strom 650 pare o motocicleta excelenta din specificatii / review-uri / teste / etc. In schimb cand vad rotile alea turnate ma iau caldurile. Cat de tzapene or fi oare? :(

Salut, Lupule, hai sa ti zic si eu cate ceva, in limitele obiectivitatii, desi asta pare a fii mai greu, din moment ce pasiunea pt motoare, ca orice pasiune dealtfel, are incarcatura subiectiva:

 

1. M-am dat cu ST, pe sosea si pe offroad. Am dat la skimb africana mea unui ST-ist. Vorbele lui conteaza, nu ale mele- adica a zis ca e alta poveste AT, adica in termeni pozitivi.

2. Nu inteleg de ce o multime de ST-isti tot vrea sa skimbe motorul si sa l incorporeze pe cel de TDM. Pai un ST e ST, nu e TDM. Noi la africane nu vrem sa i punem alt motor, nu i asa?

3. capitolul performante. Nimeni na zis ca AT este pentru curse. Insa eu iam pus dynojets, filtru KN, toba Leo Vince si iam mai si facut 2 gauri de 4 cm diametru in cutia pt filtru de aer, sincronizat carburile si pus kit lantz nou Regina. Si vreau sa ti zic ca la capititolul "tras" kiar trage si atinge viteza maxima mai mare decat in cartea tehnica. I am pus si pinion mai mic spate, de 40 dinti, sa ating viteza finala mai mare. nam reusit, pt ca motorul nu ave resurse de putere, abia apoi iam instalat intregul kit pt power, kare mi a dat inca vreo 7 - 8 cp. Insa niciodata nam vrut sa i pun motor de Varadero sau sa o fac ceva ce ea nu este.

4. St-istul mi a zis dupa ce a dat o tura cu a mea ca "pe africana stai incalecat, pe ST stai cumva "cocotzat".

5. la capitolul off road e vorba de priceperea si obisnuinta ficaruia cu scula i proprie. In rest, nu mai pomenesc de trante fara numar, scufundari in Mures i si Timis si apsolut, fara sa invoc vreo legenda - simpla indestructibilitate a AT.

Cu bine si sper ca nu mam inecat in subiectivisme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Si sunt scumpe ca naiba ST-urile in Germania :laugh: .

Daca vreti vreodata unul intrati pe Tenereclub.ro. S-au hotarat cativa (mai multi) sa vanda.

Sau pe site-ul posesorilor din Italia.

 

P.s. - L-am prins pe profesorul Stelia aseara la un pahar de vorba :( . Indignat rau de ce se scrie aici :) .

Joking, Cristi, nu te supara. Stim toti ca "You meet the nicest people on Honda" dar mai e nevoie si de diversitate :laugh: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Nu inteleg de ce o multime de ST-isti tot vrea sa skimbe motorul si sa l incorporeze pe cel de TDM. Pai un ST e ST, nu e TDM. Noi la africane nu vrem sa i punem alt motor, nu i asa?

 

Pentru ca motorul de TDM e mai puternic si e practic "bolt on" adica nu e nevoie de aproape niciun fel de modificari.

 

Daca ar exista motor de 900 care sa se potriveasca direct pe AT, atunci ar fi o modificare foarte cautata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu tranzitia se face de la motoru 3LD de Super Terente (750 cc, carburatie) la motoru 3VD de TDM (850 cc, carburatie). se mai fac si conversii spre motor de 850cc de TRX sau 900cc injectie de TDM. da astea sunt oarecum mai rare.

 

cat despre "de ce?"... pentru ca pot :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
in principiu tranzitia se face de la motoru 3LD de Super Terente (750 cc, carburatie) la motoru 3VD de TDM (850 cc, carburatie). se mai fac si conversii spre motor de 850cc de TRX sau 900cc injectie de TDM. da astea sunt oarecum mai rare.

 

cat despre "de ce?"... pentru ca pot :(

 

 

Mie asa o bizarerie inutila sa pui motor de TDM 900 pe ST ca nu am cuvinte. Eu nu as face asa ceva. L-am gasit pe un tip pe net care facuse asa ceva si iesise o tiganie totala.

O struto-camila in care ai investi o droaie de bani, ca sa ...

 

P.s. - Parerea mea, nu (ma) injurati.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie asa o bizarerie inutila sa pui motor de TDM 900 pe ST ca nu am cuvinte. Eu nu as face asa ceva. L-am gasit pe un tip pe net care facuse asa ceva si iesise o tiganie totala.

O struto-camila in care ai investi o droaie de bani, ca sa ...

 

P.s. - Parerea mea, nu (ma) injurati.

Cam aceeasi chestie si cu Africanele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va spun eu ca daca ne vedem la o padure cu totii, o sa ne cinstim , o sa ne simtim bine si parca vad ca o sa ne si pupam si pe urma ne culcam. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Cam aceeasi chestie si cu Africanele...

 

Switch-ule... :(

Ca posesor de Honda si mai nou si de autobuz Bmw (desi esti baiat de treaba tu :) ) eu zic ca prea te iei de fratii tai Africanisti...

Maine, poimaine te pomenesti in trafic ca da vreun forumist cu oua in tine si nu stii de ce.

:laugh:

 

Va spun eu ca daca ne vedem la o padure cu totii, o sa ne cinstim , o sa ne simtim bine si parca vad ca o sa ne si pupam si pe urma ne culcam. :laugh:

Nu inainte de a face putin misto de... Vroiam sa zic de voi. Hai sa nu fiu rau. Unii de altii, na... :D

Dar cu culcatul ala ? Hmmm.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sunt putin subiectiv, dar Africa Twin este cea mai reusita mobra pe care am mers vreodata. Am incercat destul de multe motorete de altfel, si acasa in garaj mai am inca 4, dar de cele mai multe ori tot in sea la african ma regasesc.

De ce ? Am cumparat mobra pe la 30 si ceva de mii de km ... acum are cam 125.000 km si nu am schimbat decat un regulator de tensiune, o pompa de benzina, niste rulmenti in roti si un melc de kilometraj. Pe langa faptul ca stiu ca este fiabila, mai am si siguranta ca daca totusi se intampla ceva cu ea prin vreun pustiu chiar pot sa o repar singur. Eu low tech-ul il vad ca pe un avantaj si nu invres :( Daca s-ar strica un injector prin cine stie ce vagauna ai pus-o ... daca pica cardanu te uiti ca bou la ea ... daca ai ramas fara octane booster si ai de bagat benzina de 70 mergi cu morcovu undeva la un motor cu compresie ridicata. Astea ar fi unele din motivele pt. care nici macar nu ma gandesc sa schimb at-ul.

 

Acum, problemele enumerate de mine mai sus nu se aplica la toata lumea. Cineva care vrea doar sa partaie pe langa tara, prin zona p-aci, cu un bmw s-ar descurca mult mai bine (pe asfalt :laugh:) si nu renteaza sa dea atatia bani pe at. In schimb cine vrea sa calatoareasca prin lume fara griji, at-ul merita fiecare banut.

 

In rest despre at ... frane foarte bune, ciclistica decenta, centru de greutate jos si destul de manevrabil, finisaje foarte bune (sa va uitati cu atentie la un st par exemplu pus langa un at :) ), amortizoare decente (cel putin la modelul meu care se mai si regleaza), motor v2 indestructibil, cuplu multumitor, cai cam putini dar nu asta este scopul ei, carenaj care asigura o protectie la vant decenta, pozitie foarte buna de inghitit km pe paine - recordu meu actual e de 1700km intr-o zi.

post-5179-1279023634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut de cateva ori ocazia sa merg cu AT si o singura data cu ST si de mai multe ori cu BMW-uri. eu cand probez o motoreta ma intereseaza manevrabilitatea. mi s-a parut mai manevrabila decat dakaru asa cum si GS-ul mi s-a parut mai manevrafil de cat dakarul dar mai putin decat AT...fara diferente foarte notabile insa. pana la urma e chestie de obisnuinta si da cum zicea cineva mai sus.....nu mi-ar trebui o motoreta cu senzori... ""senzoru si drumul anevoios nu fac casa buna" sau "senzoru nu merge de multe ori la apa" ''senzoru mic rastoarna boxerul mare" zicea bunicul din partea lu' tata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut de cateva ori ocazia sa merg cu AT si o singura data cu ST si de mai multe ori cu BMW-uri. eu cand probez o motoreta ma intereseaza manevrabilitatea. mi s-a parut mai manevrabila decat dakaru asa cum si GS-ul mi s-a parut mai manevrafil de cat dakarul dar mai putin decat AT...fara diferente foarte notabile insa. pana la urma e chestie de obisnuinta si da cum zicea cineva mai sus.....nu mi-ar trebui o motoreta cu senzori... ""senzoru si drumul anevoios nu fac casa buna" sau "senzoru nu merge de multe ori la apa" ''senzoru mic rastoarna boxerul mare" zicea bunicul din partea lu' tata

Las ca si contactele oxidate rastoarna africa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... io ce sa mai zic de clasicele bube cu releu de incarcare la super terente :(

 

Eh lasa ca un releu, un contact oxidat, o sarma veche si obosita pana la urma nu reprezinta un capat de tara. In schimb la tot ce e nou (auto/moto nu conteaza) un senzor de kekat cand s-a dus dreaq - telefon - platforma - bagat interfata pe ea sa vezi unde o doare, si tot ashe... dar nah, sunt mai moderne, mai "inchegate" cica. Deja asta e alta discutie, pentru alt film...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh lasa ca un releu, un contact oxidat, o sarma veche si obosita pana la urma nu reprezinta un capat de tara. In schimb la tot ce e nou (auto/moto nu conteaza) un senzor de kekat cand s-a dus dreaq - telefon - platforma - bagat interfata pe ea sa vezi unde o doare, si tot ashe... dar nah, sunt mai moderne, mai "inchegate" cica. Deja asta e alta discutie, pentru alt film...

Daca in mijlocu nicaierii iti crapa un senzor de ABS, mergi fara ABS. Daca iti crapa releul de incarcare, acolo ramai. Daca iti pica vreun senzor de la injectie, merge totul pe default insa tot merge. A ti se strica un injector e cam tot una cu a ti se strica un carburator. Singurul plus posibil ar fi toleranta la benzina proasta. Care oricum infunda filtrul mult inainte sa puste motorul :(

 

Am vazut o AT cu 3500 la vanzare. Misto polishu ...un VStrom gasesti pornind de la 3000 cu ABS cu tot. Un R1100GS la fel. Supertenere de la 1500. Motor de TDM de la 750. Concluzie... iei AT doar ca sa stii ca scrie Honda.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...