why Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti. Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit. Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta: - vreau sa aiba capabilitati enduro bune - confortabila la drum lung - confortul pasagerului cu tot cu genti - mentenanta/consum - inaltime, manevrabilitate si alte detalii - pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici. Va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Bai, pentru ce vrei tu e greu de gasit la categoria monocilindru. Acolo as recomanda si optiuni precum XT660z (ala nou). In fine, dintre ce vrei tu LC4 e spartan, deci confortul e cam exclus, iar BMWul... nu e extraordinar pe aratura. Eu unul as inclina spre BMW datorita capabilitatilor touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Iar începe eterna poveste? Mai bine caută pe forum. S-a mai discutat. Bmw e mai bun. Ktm e mai tare. Ia-ți 'onda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Dakar, normal! E BMW, e superfiabil, consum 4.5, centru greutate jos, sa foarte confortabila... De ce crezi ca-si iau toti riderii BMW? A, pretul... Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti. Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit. Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta: - vreau sa aiba capabilitati enduro bune - confortabila la drum lung - confortul pasagerului cu tot cu genti - mentenanta/consum - inaltime, manevrabilitate si alte detalii - pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici. Va multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Ia-ți 'onda... ... ca si a doua mobra, dupa un bmw Editat Iulie 15, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Salutare, in principiu aceasta e intrebarea care ma roade, si o sa fiu la obiect incercand sa creez un context pe baza caruia sa ma sfatuiti. Am facut enduro cam 2 ani hobby (cam de 3 ori pe luna). Iar de un an mi-am luat supersport cu care m-am dat pe circuit. Fiind in Piatra Neamt iar facultatea fiind la Cluj, e foarte obositor drumul pe supersport cu genti, plus unele portiuni ce nu corespund motorului: Praidul si Cheile Bicazului, de aceea vreau sa trec pe enduro-touring. Alte asteptari de la viitoarea motocicleta: - vreau sa aiba capabilitati enduro bune - confortabila la drum lung - confortul pasagerului cu tot cu genti - mentenanta/consum - inaltime, manevrabilitate si alte detalii - pe viitor vreau sa trec fie pe 1200gs fie pe 990 adv, insa am considerat ca ar fi potrivit sa incep pe versiunile mai mici. Va multumesc anticipat ! Daca nu vrei neaparat "dakar" poti sa arunci un ochi si spre un GS simplu... Nu are roata de 21 pe fata dar e mai agila in viraje si consuma ridicol de putin. Ia legatura cu @Monsteristu, el e fan GS, andacava evidet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Dakar, normal! E BMW, e superfiabil, consum 4.5, centru greutate jos, sa foarte confortabila... De ce crezi ca-si iau toti riderii BMW? A, pretul... Asta e o prostie. Superfiabil NU e; iti gasesc eu hibe cate vrei la alea pana in 2004-2005 asa. Shaua nu-i foarte confortabila, iar vibratiile sunt enervante grav. Intreaba-l pe Mihai care a facut mongolia de unu singur pe-un Dakar cum e cu touringu pe BMW. La LC4, iti permiti sa te bagi pe aratura de parca ai avea o caprita Iar faza cu toti riderii... multi isi iau de prosti -- pentru ca inghit tot rahatu aruncat de marketingu BMW (gen LWR sau LWD). Sau ca sa aiba BMW. Nu multi isi iau BMW pentru ALTE considerente. Asta e ca aia cu "imi iau Honda ca Honda e Honda". Mesaj completat ...in fine, BMW F650GS Dakar, dupa 2002 musai, este recomandarea mea. Editat Iulie 15, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
why Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Multumesc de raspunsuri. Imi cer scuze ca nu m-am bagat sa caut topic-uri insa nu am conexiune la internet sa imi permita, momentan scriu de la un birou de contabilitate. Asadar balanta e oarecum in echilibru insa gandurile mele sunt: BMW imi pare mai fiabil (poate fi din cauza marketingului), KTM-ul e off-road mai desavarsit insa pierde din capacitatea de touring; consum KTM-ului cum e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramirezz Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 "- vreau sa aiba capabilitati enduro bune - confortabila la drum lung - confortul pasagerului cu tot cu genti - mentenanta/consum - inaltime, manevrabilitate si alte detalii" 1.transalp, africa twin, super tenere asta ptr confort si fiabilitate, in conditiile in care mobreta e in firea ei 2. monocilindre (aici sunt o gramada) daca vrei mai spre coclau, dar pierzi la confort drum lung/fiabilitate parerea mea ai uitat sa preciziezi bugetu, ca in functie de bani se schimba si calimera )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
why Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Vreau monocilindru ca sa fie mai enduro, in ciuda vibratiilor. Bugetul e undeva la maxim 4000 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Vreau monocilindru ca sa fie mai enduro, in ciuda vibratiilor.Bugetul e undeva la maxim 4000 euro. O motocicleta geniala este noul Tenere, dar costa ceva mai mult. La 4000 pt drum lung si ocazionale "rataciri" in natura un GS dupa 04-05 e super. Incearca totusi sa iei o mobra de maxim 3500 eu, restul de bani iti vor fi foarte utili dupa achizitie pt ca, vb aia, nu exista sh perfect ! Pe mine m-a provocat Monsteristu la o tura de "Trei caldari - Garcina" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
why Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Ok, m-am hotarat asupra unui BMW dakar din cel putin 2003, eventual prind si un ABS. KTM-ul e prea hard, si asa nu o sa imi permita timpul la prea multe iesiri prin natura. Multumesc mult pentru opinii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Uita-te si la XT660z Tenere. Nu o sa iti para rau. In afara de ABS, nu are nimic in plus BMWul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Bmw e mai bun. Ktm e mai tare. Ia-ți 'onda. minunat raspunsul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Ok, m-am hotarat asupra unui BMW dakar din cel putin 2003, eventual prind si un ABS. As inlocui "eventual" cu "neaparat"... dupa ce o sa-l ai, sigur o sa te bucuri. In plus, cand "te faci mare" si o sa iei 12GS, iti va fi mult mai usor sa-l vinzi (cu ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Am avut KTM LC4 640 Enduro, F650GS modelul "simplu" si acum am Dakar. Pe coclauri, ktm-ul este net superior. In rest, bmw-ul castiga la toate. Deasemenea, ABS-ul face toti banii. Editat Iulie 15, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Uita-te si la XT660z Tenere. Nu o sa iti para rau. In afara de ABS, nu are nimic in plus BMWul. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 +1 si eu zic ca noul Tenere e ceva ce merita bagat in seama si gasesti in banii astia. unu il gasesti la Stege aici pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Da, fratele meu, are stege un motor de papa asfaltu Bine, si coclaurile, da mai mult asfaltu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 A zis omu deja ca vrea Dakar asa ca subiectu redevine valabil doar dupa ce renunta la ideea asta. Tenere e mai nou si mai cool dar este cu 1500 euro peste buget... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 a zis ca e 4000 euro bugetu, si pe aoclo il iei si pe al lui stege daca il pacalesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Lasa-l p-al lu stege. In general unde gasesti F650 Dakar 2005 la 4000e gasesti si XT660z 2007 la aceiasi bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Eu as inclina spre Tenere deoarece e mai sportiv si din cauza pretului pieselor de schimb la Bmw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 In general unde gasesti F650 Dakar 2005 la 4000e gasesti si XT660z 2007 la aceiasi bani. XT660Z 2007? Eu as baga mana in foc ca in 2008 a fost lansat. Mesaj completat yup, 2008 in culori alb, desert si albastru 2009 in culori negru, albastru, rosu 2010 doar negru sau albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Eu as inclina spre Tenere deoarece e mai sportiv si din cauza pretului pieselor de schimb la Bmw. Asta e un mit. Preturile la BMW nu sunt cu nimic mai scumpe decat la japoneze, manopera in reprezentanta e cea care te rupe. De asemenea, in, sa zicem, 90% din cazuri, timpul in care vine piesa la bavareza e mai mic decat la japoneza. All that aside, daca ar fi facut Tenereu' ala bicilindric (indiferent daca paralel sau V) ca sa-i mai taie din vibratii, m-as fi gandit serios sa-mi iau unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.